Niekas neginčija vairuotojo kaltės. Bet nereguliuojamų posūkių, perėjų ir visokių kitokių neapibrėžtų dalykų eisme turi būti kuo mažiau.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kokia ten buvo ypatinga situacija? Kažkas nesilaiko KET ir užlenda kitam eismo dalyviui prieš pat nosį. Bet tai nėra lentelės pasekmė. Kitas gali nufilmuoti kaip nesant lentelei kažkas panašiai išvažiuoja iš šalutinio kelio, dar kitas nufilmuos kaip kažkas važiuoja degant draudžiamajam signalui ir t.t. Ne lentelė yra avarijų priežastis, o vairuotojai. Tuo labiau, kad kažkaip nėra pateikta statistikos, kiek įvykių įvyko būtent dėl lentelės taisyklių pažeidimo.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip, lentelės buvimas sudarė sąlygas įvykti tokiai situacijai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalba eina apie reguliuojamą sankryžą, kur tokių susikirtimų neturi būti. Bet šioje sankryžoje lentelė reguliuojamą sankryžą paverčia pusiau nereguliuojama, ir automobilis, tarytum važiuotų nereguliuojama sankryža, "užkiša" automobiliui, važiuojančiam per žalią signalą.
Kitaip sakant, dėl eismo saugumo įrengta reguliuojama sankryža, bet dešinysis posūkis paliekamas "nereguliuojamas". Tame ir bėda, dėl ko kyla konfliktinės situacijos - dešinysis posūkis visiškai nekontroliuojamas, o paliekamas tarytum važiuotum per ženklą "Duoti kelią".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet ar tai yra blogai, jeigu vairuotojas laikosi eismo taisyklių (pamato, įvertina, praleidžiapravažiuoja be sustojimo)? - manau, kad ne.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalba eina apie reguliuojamą sankryžą, kur tokių susikirtimų neturi būti. Bet šioje sankryžoje lentelė reguliuojamą sankryžą paverčia pusiau nereguliuojama, ir automobilis, tarytum važiuotų nereguliuojama sankryža, "užkiša" automobiliui, važiuojančiam per žalią signalą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu matome tokius video, o ir patys realybėje su tuo susiduriame, reiškia nėra taip gerai ir saugu. Reguliuojama sankryža neveltui padaroma reguliuojama. Vadinasi, yra konfliktinių taškų, ir palikti keletą krypčių nereguliuojamų su lentelėmis, galbūt nėra toks protingas sprendimas.
Nukrypstant nuo temos, šiandien nereguliuojamoje perėjoje partrenkė mano bendradarbę... Galbūt trūkusi sausgyslė, nevaldoma ranka... Ar kaltas tik vairuotojas? Galbūt turėtume palaipsniui atsisakyti nereguliuojamų perėjų, kaip vokiečiai, kurie jas įrengia atokiose mažo intensyvumo gatvelėse? Galbūt ne tik vairuotojas kaltas, o ir infrastruktūra nesaugi, kuri sudaro palankias sąlygas nelaimei?
Aš asmeniškai nebūčiau prieš lenteles su žaliomis rodyklėmis, jei jos būtų įrengtos mažo intensyvumo sankryžose, kažkur atokiai nuo centro, tikrai neturėčiau nieko prieš. Nebūtų turėjusi ir Susisiekimo ministerija. Bet lentelės išplito nevaldomai ir net buvo įrenginėjamos pažeidžiant teisės aktus. Kažkam reikėjo tai sustabdyti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas yra mažo intensyvumo sankryžos? Ir dar - net jeigu kelyje per dieną pravažiuoja 5 mašinų poros, pagal tikimybių teorija gali įvykti avarija. Taip kad nereikia skirstyti maža/didelė - visos sankryžos yra saugios, jeigu visi vairuotojai laikosi KET.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš asmeniškai nebūčiau prieš lenteles su žaliomis rodyklėmis, jei jos būtų įrengtos mažo intensyvumo sankryžose, kažkur atokiai nuo centro, tikrai neturėčiau nieko prieš. Nebūtų turėjusi ir Susisiekimo ministerija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas straipsnis apie eismo įvykį, kurį sukėlė per lentelę sukęs vairuotojas. Tokių straipsnių gausėjimas, mano manymu, parodo, kad seniau nebūdavo taip kreipiamas dėmesys į lentelių su žaliomis rodyklėmis aplinkybes eismo įvykių metu.
Sankryžoje automobilis partrenkė pėsčiąją
Tuoj po pusės aštuonių ryto įskaitinė avarija, kurios metu buvo sužeista pėsčioji, įvyko šviesoforu reguliuojamoje Žemaitijos ir Ventos gatvių sankryžoje.
Pirminiais policijos duomenimis, degant žaliam šviesoforo signalui, sankryžą kirto 37-erių metų mažeikiškė. Tuo metu degant raudonam šviesoforo signalui, tačiau esant papildomai žalios spalvos rodyklės lentelei, į sankryžą įsuko automobilis „Peugeot 40“ vairuojamas dvidešimties metų vairavimo stažą turinčios R. B., ir partrenkė pėsčiąją.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip kad nereikia skirstyti maža/didelė - visos sankryžos yra saugios, jeigu visi vairuotojai laikosi KET.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilaitės prospekte, ties Įsruties gatve esančioje sankryžoje pašalintos lentelės, automobiliai bereikalo stovi laukdami žalios šviesos, ypač kai pėsčiųjų nėra. Saugumo padidėjimo irgi nėra, nes automobiliams žalia užsidega vistiek tuo pat metu, kaip ir pėstiesiems, kai tamsu žmonių beveik nesimato.
Kiti, protingesni, nekreipia dėmesio į lentelės nebuvimą ir važiuoja toliau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal galima sužinoti kiek laiko nebėra lentelės su žalia rodykle?Parašė kek Rodyti pranešimąPilaitės prospekte, ties Įsruties gatve esančioje sankryžoje pašalintos lentelės, automobiliai bereikalo stovi laukdami žalios šviesos, ypač kai pėsčiųjų nėra. Saugumo padidėjimo irgi nėra, nes automobiliams žalia užsidega vistiek tuo pat metu, kaip ir pėstiesiems, kai tamsu žmonių beveik nesimato.
Kiti, protingesni, nekreipia dėmesio į lentelės nebuvimą ir važiuoja toliau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal po savaites kai tas naujas taisykles priėmė jau nebuvo tų lentelių.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGal galima sužinoti kiek laiko nebėra lentelės su žalia rodykle?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kad tik kuo labiau pazeistu taisykles ir rodykliu daugiau prideliotu
 dar gal pavyktu kokiam socdemui, darbistui ar paksistui prasiblaivyt ir atsaukt ta sustojima pries rodykles - isvis butu smagu, o jei dar ir stop linijas supaisytu arciau ar bent sviesoforus, pagal nauja tvarka kabinamus, pakabintu zemiau, kad galetu iziureti ir zmones neturintys cabrio ar stiklinio stogo - butu tobula.
/troll mode off
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jau tikrai geras protingumo matas: kas dažniau pažeidinėja KET, tas yra protingesnis.Parašė kek Rodyti pranešimąKiti, protingesni, nekreipia dėmesio į lentelės nebuvimą ir važiuoja toliau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad tie nauji pakeitimai nėra labai protingi.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai jau tikrai geras protingumo matas: kas dažniau pažeidinėja KET, tas yra protingesnis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Oho. Nėra lentelės, ai važiuoju per raudoną...Parašė kek Rodyti pranešimąTai kad tie nauji pakeitimai nėra labai protingi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nauji pakeitimai yra protingi, tik įgyvendinimas jų visiškai netinkamas. Keliai - tai tikrai ne ta vieta, kur galima naudotis taisykle akis už akį" "tu man padarei blogiau, aš tada darysiu kaip tau blogiau".Parašė kek Rodyti pranešimąTai kad tie nauji pakeitimai nėra labai protingi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet jie vistiek yra. Todėl reikia laikytis šitų taisyklių, net jei jie yra negeri.Parašė kek Rodyti pranešimąTai kad tie nauji pakeitimai nėra labai protingi.
Kur yra jų protingumas? Lenteles likviduoja, stop-linijas atstumia, o neseniai išvis leido registruoti angliškus automobilius.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNauji pakeitimai yra protingi, tik įgyvendinimas jų visiškai netinkamas. Keliai - tai tikrai ne ta vieta, kur galima naudotis taisykle akis už akį" "tu man padarei blogiau, aš tada darysiu kaip tau blogiau".Paskutinis taisė Aleksio; 2014.12.21, 11:45.
Comment
 
Comment