Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[AT. CH] Austrijos ir Šveicarijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [AT. CH] Austrijos ir Šveicarijos keliai

    Kuriama atskira tema Austrijos ir Šveicarijos keliams

    Pradžiai - šių šalių autostradų ir greitkelių žemėlapiai
    Šiuose keliuose reikia pirkti vinjetes

    Austrijos autostrados



    Šveicarijos autostrados

    Žemėlapiai iš http://www.mifin.cz/znamky.html

    #2
    Gal kam pravers, važiuojant iš DE į CH per Bregenz (kelias į Italiją, Milaną), tenka pavažiuoti keliolika km A autostradomis (tame tarpe ir 7km Pfander tuneliu) arba sukti per miestelį, kas nepatogu. Austrai kol remontuoja tunelį , padarė tokį triuką: išleido vienkartinį bilietą už 2 EUR vadinasi KorridorVignette, galioja nuo DE sienos iki Hohenems (išvažiavimas 23). Galima nusipirkti ant sienos automatuose ar degalinėse.
    Tokiu būdu nereikia pirkti 8EUR 10d. A autostradų lipalo.

    Beje, išsukus ties Hohenems, reik pavažiuot gilyn į miestelį per vieną sankryžą ir ten užsipilti kuro BP degalinėje, kurioje kaina visuomet gerokai mažesnė, nei kitur.

    === Deja, austrai tunelį jau suremontavo ir už 2eur KorridorVignette jau nepardavinėjama--------------------------
    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2015.07.20, 21:29. Priežastis: Pasikeitė situacija
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      #3
      Austrijos keliai

      Austrijos autostrados (Autobahnen) žymimos raide A, o greitkeliai (Schnellstraßen) - raide S.
      Jie turi savo vardus, pvz.,
      A1 West Autobahn. Wien – St. Pölten – Linz – Salzburg - AT/DE
      A2 Süd Autobahn. Wien – Graz – Klagenfurt – AT/ IT
      A10 Tauern Autobahn. Salzburg – Knoten
      Jų sąrašas yra Vikipedijoje http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_d...C3%96sterreich


      http://de.wikipedia.org/w/index.php?...20101222011129

      Šie keliai yra mokami (maut). Vinječių kainos lengviesiems automobiliams
      10 d. (10-TagesVignette) 8,00 EUR
      2 mėn. (2 Monats-Vignette) 23,40 EUR
      1 metai (Jahres Vignette) 77,80 EUR

      Be to, dar mokami keli Alpių tuneliai:
      Brenner Europabrücke 8,00 EUR. Autobahn Innsbruck - Brenner (A13)
      Tauernautobahn 9,50 EUR. Autobahn Salzburg - Villach (A10)
      Felberntauern 10,00 EUR. Felbertauernstraße (B108): Matrei - Lienz
      Arlberg-Schnellstraße 8,50. EUR Tunnel von Klösterle bis St. Jakob

      Daugiau apie vinječių taikymo taisykles ir apmokėjimą: Vignette und Maut in Österreich
      http://www.tourinet.de/Vignette/PKWAnreiseAUT.htm
      Paskutinis taisė Romas; 2012.08.22, 23:07. Priežastis: Kainos

      Comment


        #4
        E461. Brno - Wien

        Lietuvių dažniausiai važinėjama trasa E461 nuo Brno iki Vienos.
        Visas kelias - tik apie 80 km nuo buv. muitinės Mikulov / Drasenhoffen (ten dar čekų pusėje buv. duty free galima nusipirkti vinjetes)
        - pradžių kelias turi numerį B7,
        - po to apie 23 km autostrados - kelias pakeičia numerį į A5 ir tampa Šiaurine autostrada (Nord Autobahn)
        - nuo Eibesbrunn mazgo (Knotten Eibesbrunn) įvažiuojam į Vienos aplinkkelį S1 (Wiener Außenring Schnellstraße), kuris pavirsta A23 (Südosttangente Wien)
        - toliau be jokių klaidžiojimų galima važiuoti A2 iki pat Slovėnijos ar Italijos.


        Žemėlapis iš http://mapy.cz

        Comment


          #5
          E461 / B7 Drasenhofen - Eibesbrunn

          Iš pradžių kelias B7 iš Brno į Vieną yra siauras ir eina per gyvenvetes.
          Važiavimas ne ką malonesnis nei Lenkijoje, ypač jei užtaikytum važiuoti už kokios fūros.

          Drasenhofen




          Poysdorf






          Comment


            #6
            Neturintiems reikalų Mikulove galima pabandyti greitesnį maršrutą į Vieną:
            - nuo Brno važiuoti autostrada D2 /E65 į Bratislavą,
            - Bžeclave (Břeclav) sukti į 55 kelią,
            - po to austrišku B47 įsukti į B7 Brno -Viena visiškai netoli autostrados pradžios.

            Norintiems apsistoti dar Čekijos pusėje Lednicų-Valticų rajonas (Lednicko-Valtický areál) niekuo ne blogesnis nei Mikulovas.

            ..

            Žemėlapiai iš www. mapy.cz

            Comment


              #7
              E461 /A5 Drasenhofen - Eibesbrunn

              Autostrada A5 Nord Autobahn prasideda be jokių nusukimo kelių.
              Todėl nepirkti vinjetės prie sienos yra gana rizikinga




              Sunku tiems austrams ir vokiečiams sugrūsti savo vietovardžius į kelio ženklus








              Vienintėlė kelyje poilsio zona
              Dešinėje matosi senasis kelias B7

              Comment


                #8
                E461 /A5 Drasenhofen - Eibesbrunn













                Artėjame prie Eibesbrunn mazgo (Knotte Eibesbrunn), kur kertamas Vienos aplinkkelis S1 (Wiener Außenring Schnellstraße)


                Paskutinis taisė Romas; 2012.08.22, 23:33.

                Comment


                  #9
                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Šie keliai yra mokami (maut). Vinječių kainos lengviesiems automobiliams
                  10 d. (10-TagesVignette) 4,30 EUR
                  Romai, atpiginai Austrų kelius, puiku

                  Deja, ten kaina motociklams, ir dar 2009 metų.
                  Dabartinė 8 EUR lengviems.
                  Tiksli info: http://www.asfinag.at/toll-stickers-and-rates
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    #10
                    /\ Ačiū, pasitaisiau.
                    Mokėjau čekiškomis kronomis anoje sienos pusėje...

                    Comment


                      #11
                      A5- S1 Knotte Eibesbrunn

                      Eibesbrunn mazgas (Knotte Eibesbrunn), kur A5 susijungia su Vienos aplinkkeliu S1 (Wiener Außenring Schnellstraße)

                      Comment


                        #12
                        A5 - S1. Knotte Eibesbrunn

                        A5 mazgas su Vienos aplinkkeliu S1




                        Comment


                          #13
                          Pabaigai - tiesiausias išvažiavimas iš Vienos į Brno senuoju B7 keliu (pačiame mieste yra greitkelis A22) iki to paties Eibesbrunn mazgo






                          Tas priemiesčio iškabų chaosas atrodo visai ne austriškai




                          Eibesbrunn mazgo prieigos




                          Austrijos autostradose viskas labai aiškiai sužymėta - kur reikia, įspėjama iš anksto, kokią eilę užimti, kur reikia - kryptys užrašytos ant asfalto.
                          Ten norint pasiklysti reikia labai pasitengti.

                          Vienos aplinkkelis S1. Posūkis į A5


                          A5 link Mikulovo - Brno

                          Comment


                            #14
                            A13 autostrada Šveicarijoje



                            Kiti keliai Šveicarijoje kertant Alpes







                            Seni kabrioletai ir avys

                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              Atkeltos Jono nuotraukos su Alpių keliais iš temos Kelionė po Alpes 2011 (CH, AT, DE, IT)
                              Tiesą sakant, kai dar pernai pamačiau tas puikias nuotraukas, kilo mintis kurti atskirą temą šių dviejų šalių keliams.

                              Comment


                                #16
                                Austrijos keliais

                                Kadangi B7 ir A5 kelio nuotraukų įdėjo Romas, šiek tiek padrikų kitų kelių vaizdų:

                                2008 m. vasara.
                                A1. Tarp Vienos ir Linco.


                                A1. Artėjant prie Mondsee poilsio aikštelės


                                A1. Posūkis į Mondsee aikštelę. Puiki vieta, neblogas restoranėlis.


                                A12. Artėjant prie Insbruko






                                A13. Brenerio perėja (Italijos link)





                                Comment


                                  #17
                                  2009 m. A10

                                  Pakeliui namo pro Salzburgo žemę.

                                  A10



                                  A10 prie pat Tauerntunnel



                                  A10 artėjant prie Zalcburgo





                                  A10 vaizdas nuo Eisriesenwelt





                                  O štai toks keliukas veda į tą minėtą Eisriesen (Ledo urvai):



                                  Deja, nuotraukų iš tų serpantinų nėra. Važiavau pirmu bėgiu, stipriai įsikibęs vairą.

                                  Comment


                                    #18
                                    2009 m. tarp Bišofshofeno ir Halštato

                                    Per tas pačias atostogas kiek pasimalėm po Zalcburgo žemę.

                                    Krašto kelias iš Bišofshofeno į Halštatą:





                                    Halštatas - tikrai vertas dėmesio miestelis prie ežero.

                                    Comment


                                      #19
                                      Breneris

                                      Ir baigiant su nuotraukom iš Austrijos - ta pati Brenerio perėja 2011 metų birželį.

                                      1-2. Kamštis prasidėjo iškart už Insbruko, kylant Europabrucke ir mokėjimų punktų link. Ši nuotrauka - iškart sumokėjus 8 Eurus. 8 mokėjimo būdelių eilės susijungia į dvi. Chaosas.





                                      3. Atrodė, vėliau kamštis sklaidosi, ypač, kai pravažiavom vidury kelio užstrigusį lenką. Bet tai buvo apgaulingas pojūtis.



                                      4. Kamštis tęsėsi ir Italijoj - iki pat pirmo mokėjimo punkto (kortelių paėmimo) Vipiteno. Bendras Brenerio perėjos ilgis nuo Insbruko mokėjimo būdelės iki Vipiteno būdelės - 42 km. Jį įveikėm per 3 val.



                                      Kely buvo užstrigę kaip sakoma "deti vsech narodov". Bet graudžiausi vaizdai buvo jau Italijos greitkely, pirmoj poilsio aikštelėj prie tualetų. Pusė Europos spaudė viską savy 3 valandas ir nebegalėjo kentėt... Kai kam teko mint dar apie 30 km iki sekančios aikštelės, nes pati pirmoji buvo užkimšta kaip ir visas Breneris

                                      Žodžiu, važiuojant šia bene vienintele gera perėja į Italiją iš Vidurio Europos, reikia labai žiūrėt kalendorių ir laiką. Mes papuolėm šeštadienio dieną. Rezultatas apgailėtinas.

                                      Comment


                                        #20
                                        Eismo organizavimo požiūriu Austrijos keliai galėtų būti siektinas pavyzdys. Labiausiai man patikę sprendimai:
                                        1) 100 kmh užmiestyje vienos juostos kelyje. Kur reikia - ribojamas greitis pastiprinant žiedais, fotokameromis, įvažiavimo susiaurėjimais. Kelių vingiuotumas daug didesni nei Lietuvoje;
                                        2) gana daug vienos juostos kelių per miestelius yra taip sutvarkyti, kad judėti per juos galima 80 kmh. Pėstieji nukreipiami virš arba po keliais; kiemų išvažiavimai - per mažesnes gatves;
                                        3) Autostrados yra gana kompaktiškos, skiriamoji juosta yra siaura, tačiau fiziškai tvirtai atskirtos skirtingos kryptys;
                                        4) ženkluose žymimi kelių numeriai;
                                        5) jei kelias keturių juostų, jas stengiamasi išlaikyti ir laikinų apribojimų metu (remontai ir pan.);
                                        6) ženklų yra tiek kiek reikia;
                                        7) magistralinių kelių atkarpos ties miestais sutvarkytos greitam eismui (pvz. 100 kmh; 120 kmh).

                                        Jei kas važiuosite į mokamą gražiųjį Grosgloknerio kelią (vok. Großglockner-Hochalpenstraße), pakeliui yra neblogas tipiško austrų kelios pavyzdys - 311 kelio atkarpa Lofer-Zell am See arba 165 atkarpa Zell am See - Mittersill
                                        Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.20, 12:00.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X