Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesa, tunelis – tolesnės ateities planas, R.Šimašius to nežada padaryti per kitą kadenciją, jei bus išrinktas meru. Pirmiausia prioritetų sąraše, anot mero, yra Žirnių ir Liepkalnio g. sankryža, kurios rekonstrukcija pareikalaus dešimčių milijonų eurų. Tada – Edukologijos universiteto žiedo pokyčiai, taip pat laukia M.Lietuvio gatvės pratęsimas, Šiaurinė gatvė, o tik tada jau būtų galvojama apie tunelį.
    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...-g-221-1044832

    O nebuvo kazkokiu planu daryt viaduka ties Gariunais dar?

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

      https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...-g-221-1044832

      O nebuvo kazkokiu planu daryt viaduka ties Gariunais dar?
      Jie ir yra, netgi LE yra pasižadėjusi prisidėti, siejant su statomos kongeneracinės elektrinės infrastruktūra. Bet su dabartinio Seimo "fokusais" visko gali būti, kad dar į minusą kokius 100 mln. pavarys.

      Comment


        Ar viadukas ties Gariunais isties toks reikalingas? Vaziuoju is darbo labai daznai pro ta vieta, visiskai jokios tragedijos, net ir piko metu. Bent jau nepalyginama su tuo, kas darosi Zirniu gatves sankryzoje prie Maximos, tiek vaziuojant i bulbasu puse, tiek is ten i Vilniaus, tiek piko ir tiek ne piko metu.

        Comment


          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
          Ar viadukas ties Gariunais isties toks reikalingas? Vaziuoju is darbo labai daznai pro ta vieta, visiskai jokios tragedijos, net ir piko metu. Bent jau nepalyginama su tuo, kas darosi Zirniu gatves sankryzoje prie Maximos, tiek vaziuojant i bulbasu puse, tiek is ten i Vilniaus, tiek piko ir tiek ne piko metu.
          Liepkalnio viadukas tikrai daug labiau reikalingas. Bet Gariūnuose irgi į naudą būtų.

          Ten didesnė problema ne pats šviesoforo pralaidumas, o dalinai susiję veiksniai. Pvz 1-2 juostos susispaudimas į vieną, kad užlipt į A1 link Kauno. Vieni stovi antroj ir galvoja, kad įlįs į pirmą, nes kasnors tikrai nusukinės į Gariūnus ir bus tarpas. Kiti stovi pirmoj piktinasi, kodėl kiti iš anksto nepersirikiavo kur reikia.

          Šviesoforo pralaidumas būna probleminis nebent savaitgalį rytais. Ir tai tik prieš šventes ar rugsėjo pirmą.

          Išvažiavimas iš Gariūnų naujojo "verslo centro" atskira tema. Nežinau ar jį pertvarkytų jei statytų viaduką.

          Įtariu, kad dalis srauto vengia Gariūnų ir dėl to važiuoja per Savanorius. Bent aš taip darau kai per ten gali būti daug eismo.

          Comment


            Ten yra chroniška išvažiavimo/įvažiavimo problema, nes daug automobilių sukinėjasi stabdydami tranzitinį srautą į/iš A1, A19, kur yra strateginis mazgas. Apie viaduką Gariūnuose kalbama dar nuo AMB laikų.
            Liepkalnio kryžkelė yra gana nauja problema, bet dabar jau tikrai per daug opi. Gerai atsimenu laikus, kai ten jokių kamščių nebuvo, aišku, iki aplinkkelių atidarymo.
            Beje, anksčiau buvo kalbama apie Ozo-Kalvarijų viaduką, bet palaipsniui planai dingo.

            Comment


              /\ detaliajam tai dar yra Ozo/Kalvariju viadukas

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                /\ detaliajam tai dar yra Ozo/Kalvariju viadukas
                Naujame BP nieko nėra.

                Comment


                  ar esi tikras?
                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...2018_06_29.pdf
                  Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	82
Size:	206,1 kB
ID:	1676443

                  tas kvadratas reiskia nauja tuneli/viaduka

                  Comment


                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                    ar esi tikras?

                    tas kvadratas reiskia nauja tuneli/viaduka
                    Atsiprašau, matyt, kažkur ne ten pažiūrėjau.

                    Comment


                      Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
                      Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.

                      Comment


                        /\ savivaldybe net nebuvo tikra ar rekonstruos Mokslininku g. su M.Lietuvio g. tiesimu, tai apie viaduka sitoje vietoj teks kuriam laikui pamirst

                        Comment


                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                          ar esi tikras?
                          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2018_06_29.pdf
                          Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	82
Size:	206,1 kB
ID:	1676443

                          tas kvadratas reiskia nauja tuneli/viaduka
                          Kernavės gatvė šiaurinėje Šnipiškių dalyje panašu kad nebus tiesiama. Srautas nuo Ozo g. bus nukreiptas Linkmenų g. Aišku, gaila.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                            Kernavės gatvė šiaurinėje Šnipiškių dalyje panašu kad nebus tiesiama. Srautas nuo Ozo g. bus nukreiptas Linkmenų g. Aišku, gaila.
                            Gaila, bet ten ir išpirkimų reikėtų daugybės, dalies ir gana solidžių namų. Koncepcinės raudonosios linijos eina per visus namus tarp dabartinės Kernavės g. ir Dubingių g.

                            Comment


                              Šiaip jau naujame BP daug keistenybių. Kai susigriebiau, tai jau "diskusija baigta".
                              Pvz.: mistinis tiltas per Nerį Ožkiniuose, nesantis viadukas per gelžkelį prie Nordikos, keista abejotina degaliniu plėtra ir pan.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Šiaip jau naujame BP daug keistenybių. Kai susigriebiau, tai jau "diskusija baigta".
                                Pvz.: mistinis tiltas per Nerį Ožkiniuose, nesantis viadukas per gelžkelį prie Nordikos, keista abejotina degaliniu plėtra ir pan.
                                Ožkinių tiltas nelabai mistinis. Jau n metų apie jį kalbama. Ir kuo toliau, tuo jo poreikis tik didės.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Ožkinių tiltas nelabai mistinis. Jau n metų apie jį kalbama. Ir kuo toliau, tuo jo poreikis tik didės.
                                  Žinau, bet kodėl jis pažymėtas tarytum esantis objektas, o ne naujai statomas?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ožkinių tiltas nelabai mistinis. Jau n metų apie jį kalbama. Ir kuo toliau, tuo jo poreikis tik didės.
                                    Kurioje konkrečiai vietoje jis įmanomas, nenunešant pusės kvartalo ? Ir kaip trasa iki jo eitų ? Poreikis kažkaip sujungti galbūt yra, bet ar normalios galimybės ir kokio pločio gatvės būtų ?

                                    Comment


                                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                      /\ savivaldybe net nebuvo tikra ar rekonstruos Mokslininku g. su M.Lietuvio g. tiesimu, tai apie viaduka sitoje vietoj teks kuriam laikui pamirst
                                      Pasirodo iki 2030 metų susisiekimo plėtros plane yra numatytas viadukas/tunelis. Greičiausiai bus Geležinio Vilko g. ir Molėtų plento kryptimi.

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled 1.jpg
Views:	66
Size:	247,8 kB
ID:	1676491

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        Kurioje konkrečiai vietoje jis įmanomas, nenunešant pusės kvartalo ? Ir kaip trasa iki jo eitų ? Poreikis kažkaip sujungti galbūt yra, bet ar normalios galimybės ir kokio pločio gatvės būtų ?
                                        Ožkinių/Balsių pusėje turėtų būti kaip Ragučio (nuo Žalio Iki į mokyklą) gatvės tąsa. Kitoj pusėj rodos į Šilo stotelę turėtų išeit. Bet pagal ortofoto reiktų išpirkt porą namų, tai gal planuoja kažkaip į tarpą tarp sodų įkišt.. Tiek tiltas, tiek gatvės 1+1.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Ožkinių/Balsių pusėje turėtų būti kaip Ragučio (nuo Žalio Iki į mokyklą) gatvės tąsa. Kitoj pusėj rodos į Šilo stotelę turėtų išeit. Bet pagal ortofoto reiktų išpirkt porą namų, tai gal planuoja kažkaip į tarpą tarp sodų įkišt.. Tiek tiltas, tiek gatvės 1+1.
                                          Pažiūrėjau irgi detaliau, na gal ne porą, bet kokių 10 namų gali tekti. Nebent ten vietoj matosi, kad jie jau seniau apleisti ir pan. Įtariu gali gautis nemažai transitinio srauto, nors plane nesimato trasos vystymo iki Molėtų pl, tai gal čia nebus rytinio aplinkelio dalis ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X