Parašė vėkas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daugką. Kaip tu įsivaizduoji ten prasilenks dvi mašinos jei dabar ten yra palikta pusantros juostos (jei ne mažiau)?Parašė vėkas Rodyti pranešimąŠįryt. Ką tai bendro turi su aptariamu klausimu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar noriu pastebėti, kad atėjus šia puse žvejų g. prie žalio tilto, per gatvę galima pereiti, tik einant aplink, ty reikia kirsti gatvę 3 kartus jei nori tęsti kelione upės g. šaligatviu arčiau upės. Įdomu, gal pastatytis papildomą šviesoforą pestiesiems/dviratininkams dabar ir sužymės kelio dangą, nes vietos ten kaip ir yra tam.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panasšu, kad ne. Matyt tai susiję su tuo, kad tokiu atveju dar labiau sumažėtų sankryžos pralaidumas. To matyt ir siekiama išvengti, žinant kaip ši vieta apkrauta tiek visuomeninio tiek ir kito transporto srautais.Parašė k0fis Rodyti pranešimąDar noriu pastebėti, kad atėjus šia puse žvejų g. prie žalio tilto, per gatvę galima pereiti, tik einant aplink, ty reikia kirsti gatvę 3 kartus jei nori tęsti kelione upės g. šaligatviu arčiau upės. Įdomu, gal pastatytis papildomą šviesoforą pestiesiems/dviratininkams dabar ir sužymės kelio dangą, nes vietos ten kaip ir yra tam.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na jei tarkim žalia degtų kai eismas galimas žvėjų/upės g. ar labai pakenktų eismuj?Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąPanasšu, kad ne. Matyt tai susiję su tuo, kad tokiu atveju dar labiau sumažėtų sankryžos pralaidumas. To matyt ir siekiama išvengti, žinant kaip ši vieta apkrauta tiek visuomeninio tiek ir kito transporto srautais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesa, tikrai nėra problemų su tuo, nes vienintelė kryptis, kuri kirstųsi - iš Upės g. sukantys į dešinę ant Žaliojo tilto, bet toje vietoje yra žalia rodyklė ir sukančiųjų yra labai mažai, palyginus su važiuojančiais tiesiai ar sukančiais į kairę. Šviesoforą ten tikrai būtų galima pastatyti.Parašė k0fis Rodyti pranešimąNa jei tarkim žalia degtų kai eismas galimas žvėjų/upės g. ar labai pakenktų eismuj?Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas ar tada nėra žalio sukantiems nuo tilto į Upės gatvę. Nežinau tiksliai, bet abejoju kad yra momentas kai leidžiama tik tavo minėta kryptimi, per didelė prabanga tokioje vietoje.Parašė abruo Rodyti pranešimąTiesa, tikrai nėra problemų su tuo, nes vienintelė kryptis, kuri kirstųsi - iš Upės g. sukantys į dešinę ant Žaliojo tilto, bet toje vietoje yra žalia rodyklė ir sukančiųjų yra labai mažai, palyginus su važiuojančiais tiesiai ar sukančiais į kairę. Šviesoforą ten tikrai būtų galima pastatyti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima nekirsti nė vienos gatvės ir pereiti po tiltuParašė k0fis Rodyti pranešimąDar noriu pastebėti, kad atėjus šia puse žvejų g. prie žalio tilto, per gatvę galima pereiti, tik einant aplink, ty reikia kirsti gatvę 3 kartus jei nori tęsti kelione upės g. šaligatviu arčiau upės. su dviračiais jau sudėtingiau... su dviračiais jau sudėtingiau...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kam nors teko pravažiuot šioje gatveje per iškeltas peščiuju perejas? Ar čia brokas padarytas ar nauja technologija kad per viduri tako jis eina žemiau nei užvažavimai ir nuvažiavimai?Parašė Horn Rodyti pranešimąPradeda tvarkyti Justiniškių g. nuo Taikos g. link Pašilaičių. Kadangi važinėti tenkas kas diena tai labai džiugu. Tik tikėjausi, jog tvarkys kitą pusę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Padarė po rekonstrukcijos iškeltas perėjas/kalniukus, kaip jau daug kur yra padaryta. Nudažys vėliau raudonai, nes kolkas jų praktiškai nesimato. Kitas klausimas, ar ten jos reikalingos, kai gatve leidžiamas greitis 60 ir padarytos iškeltos perėjos keistoka, važiuoju pro ten kasdiena, tai į savaitę kokį kartą gal ir tenka sustoti praleisti peščiuosius. Suprantama kai jos įrengtos mikrorajonų vidinėse gatvėse, kur didelis peščiųjų srautas ir greitimas atitinkamas 40-50 leidžiamas. O čia dabar praktiškai tas pats kas laisvės pr. tokias perėjas padarytiParašė Diim4iik Rodyti pranešimąAr kam nors teko pravažiuot šioje gatveje per iškeltas peščiuju perejas? Ar čia brokas padarytas ar nauja technologija kad per viduri tako jis eina žemiau nei užvažavimai ir nuvažiavimai? Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.21, 12:25. Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.21, 12:25.
 Comment











 
							
						
 
							
						



 Sukantiems į Upės gatvę kairėn nuo tilto yra papildoma šviesoforo sekcija, kuri dega kartu su važiuojančiais link Kalvarijų g., o sukantiems nuo Upės g. į dešinę ant tilto yra tiesiog žalia rodyklė.
 Sukantiems į Upės gatvę kairėn nuo tilto yra papildoma šviesoforo sekcija, kuri dega kartu su važiuojančiais link Kalvarijų g., o sukantiems nuo Upės g. į dešinę ant tilto yra tiesiog žalia rodyklė.
							
						


 
							
						
Comment