Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O kaip su "garsiaisiais Vilniaus aplinkeliais"? Po dešimties metų bus? Kieno čia kompetencija, Vilnias savivaldybės ar Kelių direkcijos?

    Viaduką prie žalio hanerio taip pat "stato" kaip ir prie Akropolio...

    Ar yra bent planuose dviejų lygių sankryža Kalvarijų ir Ozo/Kareivių gatvių susikirtime?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #62
      Parašė Eimantas
      O kaip su "garsiaisiais Vilniaus aplinkeliais"? Po dešimties metų bus? Kieno čia kompetencija, Vilnias savivaldybės ar Kelių direkcijos?

      Viaduką prie žalio hanerio taip pat "stato" kaip ir prie Akropolio...

      Ar yra bent planuose dviejų lygių sankryža Kalvarijų ir Ozo/Kareivių gatvių susikirtime?
      Kiek žinau, jau pradedamas supirkti turtas pietinio aplinkelio trasos vietoje.

      Kiti projektai nukeliami dėl man irgi nežinomų priežasčių. Nes kap palanuoti, jeigu nėra biudžeto

      Comment


        #63
        Ai nežinau... Jau frustracija mane ima. Vasarą tai dar pusė velnio, bet dabar, kai suvažiavo krūva fuksų su VW Jettom, nė iš tolo nežinančių kas yra judėjimas žiedu, o dar 18-metes vištelės vasarą teises išsilaikiusios ir paniškai bijančios persirikiavimo... Prie viso to pridėkit tai, kad mano žmona dirba prie aerouosto ir aš ją kas rytą vežu į darbą iš Fabų, o po to pats važiuoju į darbą į senamiestį...
        Tai mane- sąžiningą mokesčių mokėtoją- tiesiog siutina, kad po tiek šnekų ir PR'o, nesugebama nė š*do padaryt. Tfu kaip susinervyjau...
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          #64
          Parašė vytauc
          Ai nežinau... Jau frustracija mane ima. Vasarą tai dar pusė velnio, bet dabar, kai suvažiavo krūva fuksų su VW Jettom, nė iš tolo nežinančių kas yra judėjimas žiedu, o dar 18-metes vištelės vasarą teises išsilaikiusios ir paniškai bijančios persirikiavimo... Prie viso to pridėkit tai, kad mano žmona dirba prie aerouosto ir aš ją kas rytą vežu į darbą iš Fabų, o po to pats važiuoju į darbą į senamiestį...
          Tai mane- sąžiningą mokesčių mokėtoją- tiesiog siutina, kad po tiek šnekų ir PR'o, nesugebama nė š*do padaryt. Tfu kaip susinervyjau...
          Aš irgi pritariu, seniau taip baisu nebuvo, ryte nuo Šeškinės iki saulėtekio 1h kelio

          Comment


            #65
            Galiausiai Vilniuje mašina kur nors važiuoti taps košmaras. Taigi dabar pagalvokit tie kas važinėja automobiliu, kad reikia persėsti į visuomeninį transportą. Gaunasi dar didesnis košmaras, nes visi prieštarauja tramvajui.

            Kai gyvenau Mannheim'e (Vokietija), nesupratau kam reikalingi automobiliai. Visur dviračių takai, į bet kurį miesto galą bet kuriuo metu keliolika minučių tramvajum. O miestas panašaus dydžio kaip vilnius. Centre jokių stovėjimo aikštelių - viskas po žeme arba po namais ir beveik tik centro gyventojams. Reikia toliau pavažiuot - puikus nors ir senas regionalbahn traukinys.

            Vilniuj kamščiai iš tiesų nedideli, bet sugaišti laiko daugiau nei vakaruose keliolikos km kamštyje, nes visas miestas piko metu visiškai suparalyžuotas.
            music on my mind.
            FC Žaibai

            Comment


              #66
              Benzinas brangsta, bet masinu vistiek sparciai daugeja. Skirtumas kiek buvo anais metais tokiu paciu metu masinu Vilniuje ir siais ryskus. O dideli infrastrukturos projektai merdeja, na jei ziuresim i realybe, o ne i savivaldybes kartais numetama PR.

              Comment


                #67
                Senamiesty net kamsciai. Nekalbu jau apie kitas miesto vietas (krasnucha, ukmerges, gelezinio vilko, konstitucijos ir ttt). Pries 5 metus kelione visuomeniniu transportu nuo mano namu iki tasko A uztrukdavo 20 min, pries 3 metus jau 30, o dabar 7-8 ryto jau reik keliaut 40-45 imn., o dar kalba, kad automobiliu skaicius per ateinancius 10 metu isaugs daugiau nei dvigubai

                Comment


                  #68
                  Parašė farbrom
                  Senamiesty net kamsciai.
                  Tai jau tikrai ne stebuklas. Kamščiai Kirtimų g., Eišiškių pl., Molėtų pl., Žaliųjų ežerų g. ir t.t. Visur žadamos gatvių rekonstrukcijos, bet apsiribojama tik dangos pakeitimu (Kirtimų g., Eišiškių g.) Nors ten planuotas net 4 juostų kelias.
                  Molėtų pl.-Geležinio Vilko kelių šimtų metrų epopėja tęsia ir net lenkia įžymiasias sovietines tradicijas

                  Comment


                    #69
                    Į paskaitas iš ryto tenka važiuoti per Kareivių gatvę link Saulėtekio ir kas kart su gailesčiu žiūriu į savieigių koloną priešpriešiais, nusitęsusią kone nuo valstybės archyvo, per Valakupių tiltą, iki pat Žalgirio - Kareivių g. sankryžos.

                    Tai gatvei verkiant reikia viadukų
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      #70
                      Parašė Mantaz
                      Tai gatvei verkiant reikia viadukų
                      Turėjo pastatyti bent vieną: Kalvarijų-Ozo. Kur jis? Au-uu

                      Iš keliasdešimt Vilniaus transporto infrastruktūros projektų 2005 metams, įvykdytas vos vienas- Žvėryno tilto rekonstrukcija! Trečdalis pradėti, bet neužbaigti. Du trečdaliai - net nepradėti. Nors biudžeto lėšos numatytos (ir ko gero bus panaudotos).
                      Vis labiau nusivyliu Vilniaus savivaldybe - atitrūko nuo realybės žmogeliai.

                      Comment


                        #71
                        O pasakyt bajeri? Ponas zuokis laukia kadencijos pabaigos. Liks koks pusmetis- pist pist. Prasides ivairios statybos, gatviu rekonstrukcijos ir t.t. Priesrinkimine agitacija Kaip jums toks variantas?

                        Comment


                          #72
                          Parašė farbrom
                          O pasakyt bajeri? Ponas zuokis laukia kadencijos pabaigos. Liks koks pusmetis- pist pist. Prasides ivairios statybos, gatviu rekonstrukcijos ir t.t. Priesrinkimine agitacija Kaip jums toks variantas?
                          Butu tiketina, jei turėtume tiesioginius mero rinkimus. Bet dabar liberastai niekaip nelaimės. Be to visos rekonstrukcijos ir viadukų statybos neišvengiamai susiję su didesniais kamščiais ir nepatogumais statybų metu, todėl neturėtų labai sužavėti miestelėnų...
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            #73
                            Kazkaip Pietinis miesto aplinkelis netiesiamas... O juk zadejo jau siais metais..

                            Comment


                              #74
                              Parašė farbrom
                              Kazkaip Pietinis miesto aplinkelis netiesiamas... O juk zadejo jau siais metais..
                              Ten žemės savininkai bylinėjasi su valstybe, todėl viskas taip ir stabdosi.

                              Comment


                                #75
                                Gal ir Vilnius kada nors turės normalų aplinkkelį ...

                                Info iš Kelių direkcijos puslapio:

                                Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir A3 Vilnius–Minskas kelių 7,60–27,26 km specialiojo plano taisymas ir ruože 0,0–7,6 km detalusis planas.
                                paskelbta: 2005–09–21 „Informaciniai pranešimai“ Nr. 73
                                pirkimo numeris: 34359
                                Komisijos posėdis, kuriame bus atplėšiami vokai su pasiūlymais, vyks 2005–10–27


                                http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/vi...is_planas/1211

                                Comment


                                  #76
                                  Nauja gatvė Šiaurės miestelyje (lygiagreti su P. Lukšio)
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    #77
                                    Radau tokį dokumentą.
                                    Siūlomos eismo saugumo priemonės 2005 - 2006

                                    Pabandžiau sužymėti, kas padaryta:
                                    Juoda - kažkas vyksta ar įvyko
                                    Raudona - nieko nėra, nors numatyta 2005 m.
                                    Mėlyna - kažkada ateity ("Žydroji svajonė)


                                    1. Skirtingų lygių pėsčiųjų perėjų įrengimas: antžeminė perėja virš Olandų gatvės ties Filaretų gatve, antžeminė perėja per Ozo g. Ozo-Gelvonų g. sankryžoje, antžeminė pėsčiųjų perėja Laisvės pr. ties st. “Vaivorykštė, požeminės perėjos užbaigimas Kareivių g. ties VT stotele “Valakampių tiltas”, skirtingų lygių perėja per Geležinio Vilko g. ties Gerosios Vilties gatve, antžeminė perėja per Geležinio Vilko g. Baltupiuose, požeminė perėja Ozo g. ties licėjumi, antžeminė perėja T.Narbuto gatvėje, skirtingų lygių perėja Savanorių pr. ties Vaduvos g.
                                    2005 - 6000
                                    2006 - 6000

                                    2. Šviesoforinės NVS šalių gamybos reguliavimo įrangos pakeitimas sankryžose: Olandų-Filaretų, A.Goštauto-Gedimino pr., Savanorių-Žemaitės, Laisvės-Rygos, T.Narbuto-Sėlių, Švitrigailos-Panerių, Žirmūnų-Kareivių, Savanorių-Vaduvos, Tumo-Vaižganto-A.Goštauto, Aušros Vartų-Bazilijonų, J.Basanavičiaus –Konarskio, V.Kudirkos- Gedimino pr., Ukmergės –Geležinio Vilko, Vydūno-Papilėnų, Kalvarijų-Apkasų, Laisvės pr.-Matulaičio a., Šopeno-Sodų, Pylimo-Vasario 16-os, Pylimo-Jogailos-Pamėnkalnio, Dariaus ir Girėno-Pelesos, Liepkalnio-Geležinkelio. Pėsčiųjų perėjose: Kalvarijų ties turgumi, Kalvarijų ties st.”Tauragnų”,
                                    2005 - 1000
                                    2006 - 1000

                                    3. Specialaus apšvietimo pėsčiųjų perėjose įrengimas: Antakalnio g. ties P.Širvio ir Švyturio g., Laisvės pr. prie Šeiniaus g., Subačiaus g. Nr.115, Saulėtekio al. (5 perėjos), Kauno g. ties Vytenio g., Upės g. prie Baltojo tilto, Ateities g. ties Maumedžių ir Bitininkų g., Architektų g. Nr.226, Pašilaičių g. Nr. 13, Gelvonų g. prie st. “Vaikų darželis, Vydūno g. ties Įsrūties ir Tolminkiemio gatvėmis, Viršuliškių g. Nr.103, Buivydiškių g.Nr. 15, Molėtų pl. ties M.Marcinkevičiaus gatve
                                    2005 - 100
                                    2006 - 50

                                    4. Šviesoforinio reguliavimo sankryžose ir pėsčiųjų perėjose įrengimas: pėsčiųjų perėja per Kudirkos gatvę ties Čiurlionio g., pėsčiųjų perėja Antakalnio g. ties Klinikomis, Kalvarijų –Žvalgų g. sankryža, Liepkalnio –Dunojaus g.m sankryža, Kalvarijų-Lukšio g. sankryža, Kalvarijų-Juozapavičiaus g. sankryža, Antakalnio-Klinikų g. sankryža, Antakalnio g. - M.K.Oginskio g. sankryža, Justiniškių g.-Viršuliškių skg. sankryža, L.Asanavičiūtės-Laisvės pr. sankryža, Žirmūnų-Žvalgų g. sankryža, Ozo-Buivydiškių g. sankryža, pėsčiųjų perėja I.Šeiniaus g.
                                    2005 - 1000
                                    2006 - 700

                                    5. Antro įvažiavimo į “Akropolį “ įrengimas, papildomų trūkstamų jungčių Ozo-Geležinio Vilko sankryžoje įrengimas, Ozo g. atkarpos tarp Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių išplatinimas iki 6 eismo juostų
                                    Privačios lėšos

                                    6. Atskiros VT eismo juostos įvedimas Justiniškių g. pradžioje, leidžiant troleibusams sukti iš Laisvės pr. 3-ios eismo juostos. Laisvės pr. atkarpos nuo Justiniškių g. iki Viršuliškių g. išplatinimas iki 3 eismo juostų.
                                    2005 - 1500

                                    7. Automobilių parkavimo uždraudimas Verkių g. atkarpoje tarp Lakūnų ir P.Lukšio g. ties Ogmios centru, peržiūrėti esamų įvažiavimų apjungimo ir kairiųjų posūkių panaikinimo galimybes
                                    2005 - 0,5

                                    8. Automobilių parkavimo panaikinimas Mindaugo g. važiuojamojoje dalyje ties prekybos centru Maxima
                                    2005 - 0,75

                                    9. Automobilių stovėjimo panaikinimas Geležinio Vilko gatvėje prie Pakalnės g. serviso.
                                    2005 - 0.75

                                    10. Nutiesti tiesioginę jungtį iš Geležinio Vilko g. iki A.Goštauto gatvės ties prekybos centru “IKI”. Panaikinti VT stotelę “Tilto” dėl nesaugaus eismo abiejose gatvės pusėse..
                                    2005 - 300

                                    11. Kudirkos- Jasinskio g. sankryžoje įrengti dešinįjį nuvažiavimą link V.Kudirkos gatvės
                                    2005 - 500

                                    12. Lukšio g. atkarpos tarp Kalvarijų ir Verkių g. išplatinimas iki 4 eismo juostų su Kalvarijų –Lukšio g. sankryžos rekonstrukcija
                                    2006 - 1550

                                    13. Žalgirio g. sankryžų su Linkmenų, Kernavės ir Giedraičių gatvėmis rekonstrukcija su šviesoforiniu reguliavimu ir Žalgirio gatvės išplatinimu
                                    2005 - 1000
                                    2006 - 2500

                                    14. Viaduko Kirtimų g. virš geležinkelio rekonstrukcija ir esminis eismo organizacijos A.Panerių rajone pakeitimas panaikinant vienpusį eismą Kirtimų gatvėje
                                    2005 - 2500

                                    15. Rodūnės viaduko per geležinkelį išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                    2005 - 3000

                                    16. Dariaus ir Girėno g. atkarpos tarp Pelesos ir Eišiškių pl. gatvių atskirų siaurų atkarpų išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                    2006 - 2000

                                    17. Savanorių pr. atkarpos tarp Vilkpėdės ir Riovonių gatvių važiuojamosios dalies išplatinimas, įrengiant papildomą eismo juostą
                                    2005 - 700

                                    18. Kalvarijų g. atkarpos tarp Žvalgų ir Didlaukio gatvių išplatinimas iki 4 eismo juostų. 2005 - 1000
                                    2006 - 1800

                                    19. Parkavimo panaikinimas Justiniškių g. važiuojamoje dalyje atkarpoje tarp Rygos ir Taikos gatvių
                                    2005 - 0,5

                                    20. Įvažiavimo į parkavimo aikšteles kairiaisiais posūkiais V.Kudirkos gatvės atkarpoje tarp Sierakausko ir Pamėnkalnio gatvių panaikinimas.
                                    2005 - 0.5

                                    21. Geležinkelio g. sujungimas su Panerių gatve ir sankryžos įrengimas
                                    2005 - 1400

                                    22. Švitrigailos g. atkarpos tarp Panerių ir Kauno gatvių išplatinimas įrengiant papildomą eismo juostą
                                    2005 - 500

                                    23. Kareivių g. atkarpos tarp Verkių ir Žirmūnų g. išplatinimas iki 4 eismo juostų
                                    2005 - 700

                                    24.
                                    Papildomų eismo juostų įvedimas Apkasų g. tarp Tuskulėnų ir Minties gatvių.
                                    2006 - 900

                                    25*. Geležinio Vilko g. išplatinimas 1 juosta prieš viaduką su Pietario gatve važiavimui tiesiai 2 juostomis.

                                    26. Papildomos eismo juostos (arba įvažos VT) įrengimas Tumo-Vaižganto gatvėje tarp Gedimino pr. ir A.Goštauto gatvių.
                                    2005 - 700

                                    27. Žvalgų g. tiesioginis sujungimas su Žirmūnų gatve.
                                    2006 - 1200

                                    28. Nuvažiavimo jungties įrengimas Galvės-Greičiūno g. sankryžoje
                                    2006 - 200

                                    29. Ozo gatvės jungtis su Laisvės pr. ir pėsčiųjų – dviračių tako įrengimas.
                                    2006 - 3500

                                    30. J.Baltrušaičio g. rekonstrukcija
                                    2006 - 1500

                                    31. Lukiškių g. išplatinimas iki 3 eismo juostų
                                    2006 - 1100

                                    32. Pilaitės prospekto tęsinys iki Karaliaučiaus g. (2 eismo juostos)
                                    2006 - 3500

                                    33. Laisvės pr. atkarpos nuo Sausio 13-os g. iki Architektų g. išplatinimas iki 6 eismo juostų
                                    2006 - 2000

                                    34. Panaikinti 2 pėsčiųjų perėjas per Ukmergės gatvę ties Ozo gatve, įrengiant trūkstamus laiptus ir atitvarus
                                    2006. - 200

                                    35. Įrengti papildomą eismo juostą Kalvarijų g. kairiesiems posūkiams į Apkasų gatvę
                                    2006 - 150

                                    36. Lėtėjimo-greitėjimo juostų įrengimas Savanorių pr. atkarpoje tarp Riovonių ir Titnago gatvių apsisukimo vietose.
                                    2006 - 250

                                    37. Eismo saugumo priemonių – kalnelių, signalinių stulpelių, atšvaitų salelėse ir eismo juostose, signalinių stulpelių ir atšvaitų neapšviestose gatvėse, iškilių perėjų ir sankryžų, automobilinių ir pėsčiųjų atitvarų įrengimas
                                    2005 - 150
                                    2006 - 200

                                    38. Parkavimo juostos įrengimas M.K.Čiurlionio gatvėje ir automobilių stovėjimo uždraudimas važiuojamoje dalyje
                                    2006 - 500

                                    39. Humanizuoti pėsčiųjų ir transporto eismą senamiesčio branduolyje. Paruošti ir įgyvendinti eismo organizavimo projektą šioje teritorijoje, sumažinant tranzitinį eismą ir automobilių stovėjimo vietų skaičių
                                    2005 - 1000
                                    2006 - 1000

                                    40. Užtikrinti kelių aukštų sankryžų eismo saugumą, draudžiant šių sankryžų vidinėje teritorijoje statyti statinius, nesusijusius su transporto aptarnavimu.
                                    Iš viso: 54853
                                    2005 - 23303
                                    2006 - 31550


                                    http://kristoforas.tic.lt/VA/doc.aspx?id=30030227

                                    Comment


                                      #78
                                      Nuo Spaudos rūmų link "Pasidaryk pats" platina Laisvės pr. važiuojamąją dalį.

                                      Comment


                                        #79
                                        Vilniaus pietinis aplinkkelis kainuos apie 170 mln. litų
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7822986
                                        Mano galerija Flickr'yje

                                        Comment


                                          #80
                                          / Pagaliau!!! Nemaza suma, bet Europos Sajunga virs 140 milijonu duos, tai valstybei gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X