Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Parodos g. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Va čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.
Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
Comment
-
Kaip ir sakiau - kompetencijos trūkumas ir bukumas...Parašė goolfietis Rodyti pranešimąVa čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?
Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.
Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
Comment
-
Jau daug metu taip pat visiems sakau, ypac po to kai susipazinau su Nyderlandais.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą...pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Šitoj vietoj man labai patinka Saakašvilis (ar kaip jis ten rašosiParašė Mørtã Rodyti pranešimąJau daug metu taip pat visiems sakau, ypac po to kai susipazinau su Nyderlandais.
)
Pamatė, kad Gruzijoje automobilių techninių apžiūrų sistema visiškai korumpuota - panaikino ją nachrien. Bent jau tol, kol bus sugalvota, kaip ją padaryti skaidrią. Tas pats buvo padaryta ir su pastatų priešgaisriniu pridavimu...
Deja, bet panašu, kad tiek Gruzija, tiek Lietuva po kol kas dar nėra priaugusios prie progresyvaus ir vakarietiško mąstymo. (Saakašvili ir TSLK pralaimėjimai....)
Comment
-
Cia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąVa čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?
Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.
Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
Comment
-
Retai aš tuo Parodos kalnu važinėju, tai nepamenu. Bet bent jau nepamenu, kad stovėtų mašinos ir lauktų, kol galės pasukti į kairę...Parašė Gator Rodyti pranešimąCia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?
Comment
-
Buvo istisine, tiksliau jos beveik nebuvo jau matyti. I kaire ikalneje niekas nesukdavo. NIEKADAParašė Gator Rodyti pranešimąCia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Tai bet dabar suks. Nes gi leidžiama.Parašė Simex Rodyti pranešimąBuvo istisine, tiksliau jos beveik nebuvo jau matyti. I kaire ikalneje niekas nesukdavo. NIEKADA
Aplamai, tai pagaliau turėtų būti suprasta, kad tų posūkių į kairę pusę nereguliuojamose sankryžose neturi būti. Puikus pavyzdys kodėl - Savanorių pr. Dėl tokių leidimų sukinėtis į kairę, ten neįmanoma važiuoti kaire juosta. Nes kas 20m atsiranda norintis pasisukti į savo mikroskopinę gatvelę ar kiemą. O kadangi pirma juosta Savanorių pr. irgi yra praktiškai parkingas arba įvažiavimas/išvažiavimas iš parkingų, tai ten važiuojant jautiesi kaip slalomo varžybose.
Comment
-
Aš irgi visada piktinuosi posūkiais į kairę, bet tik tol kol neprisimenu, kad man kasdien taip reik išsukinėtParašė goolfietis Rodyti pranešimąTai bet dabar suks. Nes gi leidžiama.
Aplamai, tai pagaliau turėtų būti suprasta, kad tų posūkių į kairę pusę nereguliuojamose sankryžose neturi būti. Puikus pavyzdys kodėl - Savanorių pr. Dėl tokių leidimų sukinėtis į kairę, ten neįmanoma važiuoti kaire juosta. Nes kas 20m atsiranda norintis pasisukti į savo mikroskopinę gatvelę ar kiemą. O kadangi pirma juosta Savanorių pr. irgi yra praktiškai parkingas arba įvažiavimas/išvažiavimas iš parkingų, tai ten važiuojant jautiesi kaip slalomo varžybose.
Jei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų
Comment
-
O aš pvz. nesuprantu tų žmonių, kurie akivaizdžiai nepatogioj vietoj stovi ir laukia, kol galės pasukti į kairę. Toks puikus pvz. kurį kasdien iš darbo matau yra Radvilėnų - Baranausko g. sankryža. Nesuprantu žmonių, kurie bando suktis į kairę iš Radvilėnų į Baranausko. Nes toj vietoj jie yra paskutiniai pagal KET, kurie gali įvažiuoti į sankryžą.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAš irgi visada piktinuosi posūkiais į kairę, bet tik tol kol neprisimenu, kad man kasdien taip reik išsukinėt
Jei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų
Aš savo maršrutus planuoju taip, kad galėčiau išvengti tokių vietų - važiuoju ten, kur galiu daugiau sukti į dešinę, tegu maršrutas ir truputį ilgesnis.
Comment
-
Srautai automatiškai susireguliuoja, jeigu vienoje vietoje reikia laukti minimum 3 šviesaforo ciklus kol pasukti į kairę, tada yra renkamasi kiti maršrutai. Rimas_OK teisus,labai nepatogu daryti didelius lankus. Beto tuo pačiu tai reiškia ir didesnius srautus kitose sankryžose, sugaištą laiką, pinigus, oro taršą ir t.t.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąO aš pvz. nesuprantu tų žmonių, kurie akivaizdžiai nepatogioj vietoj stovi ir laukia, kol galės pasukti į kairę. Toks puikus pvz. kurį kasdien iš darbo matau yra Radvilėnų - Baranausko g. sankryža. Nesuprantu žmonių, kurie bando suktis į kairę iš Radvilėnų į Baranausko. Nes toj vietoj jie yra paskutiniai pagal KET, kurie gali įvažiuoti į sankryžą.
Aš savo maršrutus planuoju taip, kad galėčiau išvengti tokių vietų - važiuoju ten, kur galiu daugiau sukti į dešinę, tegu maršrutas ir truputį ilgesnis.Paskutinis taisė Lettered; 2012.12.05, 08:41.
Comment
-
Sutik, tokia situacija, kokia yra Savanorių pr. neturėtų būti. Negali būti leidžiami sukimaisi į kairę pusę, į kiekvieną kiemą, į kiekvieną šalutinę gatvelę. Tas pats ir su stovėjimo aikštelėm. Savanoriuose turėtų būti tik įvažiavimai į stovėjimo aikšteles, o ne stovėjimo vietos, priglaustos prie gatvės.Parašė Lettered Rodyti pranešimąSrautai automatiškai susireguliuoja, jeigu vienoje vietoje reikia laukti minimum 3 šviesaforo ciklus kol pasukti į kairę, tada yra renkamasi kiti maršrutai. Rimas_OK teisus,labai nepatogu daryti didelius lankus. Beto tuo pačiu tai reiškia ir didesnius srautus kitose sankryžose, sugaištą laiką, pinigus, oro taršą ir t.t.
Comment
-
O jei dar leis parkuoti Parodos g. bus visai smagu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Na ir nusileistum. Nes kažin ar geriau, kai tu sustojęs lauki posūkio į kairę, o už tavęs virtinė mašinų manevruoja kaip slalome ir kyla pavojus eismo saugumui.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų
Comment
-
Tai kam jie ten išvis reikalingi?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąCia tie posukiai i kaire Parodos kalne, labai jau retai bus naudojami.. Kaip ir minejo Lettered, kogero maziausia blogybe pasirinkta..
Comment
-
... o kad stabdys eismą vidury kalno?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, kada nuvaziavus nuo kalno ar uzvaziavus i virsu, gyventojas noredamas apsisukti nestabdytu eismo stovedamas puse valandos ir laukdamas progos apsisukt.
Comment
Comment