Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai vis tik tada, sakykim, vokiškas reguliavimasParašė dsanto Rodyti pranešimą
Gali jau galvoti apie tos sekcijos panaikinimąTokiems atvejams dabar galima panaudoti unikalias trijų krypčių rodykles viename signale.
 Nu bet gal tokiu būdu yra aiškiau išreikštos rodyklės 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Papildoma sekcija nuo lapkričio 1 d. nedraus eismo, tai šioje sankryžoje raudonas signalas draus tik važiuoti tiesiai ir į kairę. Jei jau norima, kad vairuotojai būtų informuoti apie abu apsaugotus posūkius, galima naudoti unikalias pasaulyje trijų krypčių rodykles, numatytas šviesoforų taisyklėse.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai vis tik tada, sakykim, vokiškas reguliavimas
Gali jau galvoti apie tos sekcijos panaikinimą
 Nu bet gal tokiu būdu yra aiškiau išreikštos rodyklės 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apsaugotos. Viskas, kas su rodykle šviesofore privalo būt apsaugota (išskyrus senesnio formato iki 2012 m., kurios pvz. dažnai turi kairiąsias sekcijas).Parašė themanual Rodyti pranešimąo tai pala, nesuprantu, šitos dešinės rodyklės bus ar nebus apsaugotos? T.y. reikės sukant žiūrėti ar pėstiesiems dega žalia ar ne?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip. Iš principo, žalios rodyklės tamsiame fone reiškia apsaugotą posūkį, juodos rodyklės žaliame fone neapsaugotą.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Apsaugotos. Viskas, kas su rodykle šviesofore privalo būt apsaugota (išskyrus senesnio formato iki 2012 m., kurios pvz. dažnai turi kairiąsias sekcijas).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pamačius tokį šviesoforą (su vienoj žalioj dviem rodyklėm - tiesiai ir į dešinę), galima sukti bus į dešinę degant raudonam, ar ne?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Taip. Iš principo, žalios rodyklės tamsiame fone reiškia apsaugotą posūkį, juodos rodyklės žaliame fone neapsaugotą.
+ galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jeigu degs rodyklės tiesiai ir į dešinę, tai tuo metu raudonas degti negali.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tai pamačius tokį šviesoforą (su vienoj žalioj dviem rodyklėm - tiesiai ir į dešinę), galima sukti bus į dešinę degant raudonam, ar ne?
+ galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū
Apsaugotas reiškia, kad sukant praleisti nieko nereikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai kur įrengė tą papildomą sekciją? Aš mačiau tik iš Neries krantinės į dešinę link Vilijampolės turgaus. Bet ten atskira juosta į dešinę.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKiek mačiau Neries kr.-Varnių g. sankryžoj paliko seną tvarką, kuri vietomis panaši, kaip čia buvo prie Stoties, o prikabino rodykles/sekcijas tik ten kur jau yra dešinys posūkis. Įdomu, kodėl prie Stoties pakeitė, o ten nepakeitė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kur įrengė tą papildomą sekciją? Aš mačiau tik iš Neries krantinės į dešinę link Vilijampolės turgaus. Bet ten atskira juosta į dešinę.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:02.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu atveju ryte kamštis prieš Neries krantinės sankryžą su Varnių tiltu nutįstų iki Taubučių sankryžos. Nes tokio srauto iš Varnių gatvės į Neries krantinę nėra, kad reikėtų dviejų eismo juostų. O srautas nuo Šilainių ant Varnių tilto - milžiniškas. Ten tikrai eismo tvarkos keisti nereikiaParašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet žalia lentelė vis tiek turės būt panaikinta, tai įdomu bus pamatyt rezultatą. Galų gale gal išeitų išplatinti tą vietą tom dvejoms juostoms į dešinę, jei be lentelės nieko gero.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Tokiu atveju ryte kamštis prieš Neries krantinės sankryžą su Varnių tiltu nutįstų iki Taubučių sankryžos. Nes tokio srauto iš Varnių gatvės į Neries krantinę nėra, kad reikėtų dviejų eismo juostų. O srautas nuo Šilainių ant Varnių tilto - milžiniškas. Ten tikrai eismo tvarkos keisti nereikiaPaskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:58.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nuėmus lentelę, darysis kamštis, gali būti, kad paliks pirmą juostą į dešinę, antrą padarys tik tiesiai ir irengs papildomą sekciją į dešinę. Nors klausimas ar tai būtų geriau. Nes degant žaliam signalui, į dešinę dabar sukama iš dviejų juostų, o raudonas dega neilgai. Palikus tik vieną juostą į dešinę, beveik dvigubai sumažėtų srautas per žalią ir tik dar kažkiek su papildoma sekcija pravažiuotų per raudoną.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
manau pėstiesiems įrengs mygtuką žaliai šviesai, nes pėsčiųjų ten 2 per valandą, tai kai jiems reiks užsidegs ir tada sustabdys sukančius į dešinę.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jei nuėmus lentelę, darysis kamštis, gali būti, kad paliks pirmą juostą į dešinę, antrą padarys tik tiesiai ir irengs papildomą sekciją į dešinę. Nors klausimas ar tai būtų geriau. Nes degant žaliam signalui, į dešinę dabar sukama iš dviejų juostų, o raudonas dega neilgai. Palikus tik vieną juostą į dešinę, beveik dvigubai sumažėtų srautas per žalią ir tik dar kažkiek su papildoma sekcija pravažiuotų per raudoną.
Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Projektinės tokios, jei neklystu:Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja
Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
"Gatvių apšvietimo" paaiškinimas dėl situacijos:
Ta proga, nors ir nelabai tinkama tema, pasidžiaugsiu dėl Jūrininkų pr. šviesoforų. Gal pirmadienio vakarą sėkmingai išsidėstė žvaigždės danguje, o gal iš tiesų projektuotojai rimtai pažiūrėjo į savo darbą, bet važiuojant nuo sankryžos su Taikos pr. iki pat Rimkų ir laikant 80-90 kmh greitį, pavyko visus šviesoforus pravažiuoti nesustojant (paskutinius du jau mirksint žaliai šviesai).Informacija dėl Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos:
Šiandien 2019-09-25 dieną savivaldybės inicijuoto skubaus pasitarimo metu buvo aptarta Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos susidariusių kamščių problema. Statytojui paleidus minėtos sankryžos naujai pastatytų šviesoforų darbą sutriko autotransporto priemonių pralaidumas, dėl neišbaigtų infrastruktūros darbų t.y. nepabaigti asfaltavimo darbai, nėra numatytų projekte visų laisvai pravažiuojamų eismo juostų, užtvertu eismo juostų, mažinamo greičio šioje vietoje ir t.t., ko pasėkoje pagal naujai suprojektuoto šviesoforo skaičiavimus srauto pralaidumas žymiai suprastėja. Nuspręsta:- Laikinai grąžinti seną prieš tai buvusį šviesoforų eismo režimą su dalinai apsaugotu kairiniu posūkiu.
 - Laikinai grąžinti Šiaurės prospekte žalią rodyklę posūkiui į dešinę.
 
Paskutinis taisė Briedis; 2019.10.09, 20:10.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.Parašė Briedis Rodyti pranešimąProjektinės tokios, jei neklystu:
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNa, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia ko gero ir bus tas išimtinis atvejis, nes esant tokiam eismo organizavimui (Šiaurės pr. vidurinė juosta skirta posūkiams abejomis kryptimis, o Liepų g. rytų kryptimi vidurinė juosta skirta važiavimui tiesiai ir posūkiui kairėn (planas)), leisti atskiras kryptis atskiromis fazėmis neįmanoma.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.
Analogiškas atskiras reguliavimas yra keikiamoje Minijos g. - Baltijos pr. sankryžoje, taip pat Taikos pr. sankryžose su Kauno g./Agluonos g. ir Dubysos g.
(Nukrypau nuo lentelių temos).
Comment
 
			
			
		
Comment