Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Aikivaizdu, kad rekonstruojamos ne visai tos sankryžos, kurias reikėtų. Tačiau 22 sankryžos bus rekonstruotos pagal šį rengiamą projektą:Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin kodėl tokios probleminės sankryžos neįtraukiamos į prioritetinių rekonstruotinų pagal naują tvarką sarašą?
22 šviesoforinių sankryžų Savanorių pr. ir jo prieigose projektavimo paslaugų pirkimas
Taip pat dar keletas sankryžų bus rekonstruota ir įrengtos naujos pagal šį rengiamą projektą:
Raudondvario pl. (nuo Jurbarko g. iki Kauno miesto ribos) rekonstravimo techninio projekto parengimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Nereikia žinoti kabliukų. Prieš stodamas prieš kiekvieną sankryžą, turi žiūrėti į šviesoforus ir atitinkamai sustotiParašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai kad pats važinėji ten nuolat ir žinai visus kabliukus, o ką daryti pirmą kartą ten važiuojantiems?
Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.12, 18:52.
Comment
-
O tai neįmanoma suprogramuoti kas kada ir kaip turi užsidegti?Parašė dsanto Rodyti pranešimąNaujos šviesoforų taisyklės galioja tik naujoms ir rekonstruojamoms sankryžoms. Tavo minėta sankryža įrengta turbūt dar sovietų laikais. Didesnė problema yra Taikos pr. - Birželio 23-iosios sankryža. Važiuojantys nuo Birželio 23-iosios g. dar nespėja pabaigti važiuoti, o Taikos pr. nuo Savanorių pr. pusės jau užsidega žalias.
Comment
-
Ten sena įranga. Turi rekonstruoti sankryžą arba bent įdėti naują valdiklį. Taikos pr. - Birželio 23-iosios g. sankryža įtraukta į 22 Savanorių pr. sankryžų rekonstrukcijos projektą.Parašė PoDV Rodyti pranešimąO tai neįmanoma suprogramuoti kas kada ir kaip turi užsidegti?
Comment
-
Tarybiniai šviesoforai valdymui naudoja kombinacines valdymo schemas. Jos turi labai ribotą valdymo funkcionalumą, kuris turi būti numatytas dar prieš pagaminant valdiklius. Jie tokie primityvūs, kad tokius valdymo įtaisus projektuoti KTU informatikai gauna jau pirmame kurse.Parašė PoDV Rodyti pranešimąO tai neįmanoma suprogramuoti kas kada ir kaip turi užsidegti?
Šiuolaikiniai procesoriai, turi jau mikroprocesorius. Juos galima užprogramuoti, kaip tik nori, tik fantazija riboja. Taip pat galima prijungti ir prie bendrų valdymo sistemų, papildomai pridėti ir užprogramuoti įvairių daviklių, daviklių ir t.t.
Comment
-
Grįžtant prie "Stop" linijų - kai kurių vairuotojų įpročiai užsidegus raudonam signalui sustoti bet kur, nežiūrint nei į šviesoforus, nei į "Stop" linijas, nesikeičia: vakar Savanorių pr. - Utenos g. sankryžoje Kaune nufotografavau vairuotoją, kuris pradėjus mirksėti žaliam signalui pradėjo lėtai stabdyti (be reikalo), kol užsidegus raudonam signalui pririedėjo prie šviesoforo, pravažiavo "Stop" liniją ir sustojo ją apsižergęs, nors galėjo sustoti prieš ją, kaip nurodo KET.
Comment
-
Vairavimo kultūros stoka. Kadangi kultūra keisti sunkiau nei technologijas, tad praverstų radarai, fiksuojantys STOP linijos pravažiavimus. Bet tai tik utopija įsirengt tokius pas mus.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGrįžtant prie "Stop" linijų - kai kurių vairuotojų įpročiai užsidegus raudonam signalui sustoti bet kur, nežiūrint nei į šviesoforus, nei į "Stop" linijas, nesikeičia: vakar Savanorių pr. - Utenos g. sankryžoje Kaune nufotografavau vairuotoją, kuris pradėjus mirksėti žaliam signalui pradėjo lėtai stabdyti (be reikalo), kol užsidegus raudonam signalui pririedėjo prie šviesoforo, pravažiavo "Stop" liniją ir sustojo ją apsižergęs, nors galėjo sustoti prieš ją, kaip nurodo KET.
Atvaizdas
Comment
-
Na, mūsiškiai vairuotojai linkę ignoruoti aiškią KET: užsidegui žaliam į sankryžą galima įvažiuoti tik tada, kai į ją praeitame cikle įvažiavę vairuotojai pabaigia manevrą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNaujos šviesoforų taisyklės galioja tik naujoms ir rekonstruojamoms sankryžoms. Tavo minėta sankryža įrengta turbūt dar sovietų laikais. Didesnė problema yra Taikos pr. - Birželio 23-iosios sankryža. Važiuojantys nuo Birželio 23-iosios g. dar nespėja pabaigti važiuoti, o Taikos pr. nuo Savanorių pr. pusės jau užsidega žalias.
Aš kirtęs STOP liniją visada pabaigiu manevrą, ir dažnai gaunu piktų signalų.
Comment
-
Taip ir reikia važiuoti. Ir kai kurių teiginys, kad patraukus "Stop" linijas atgal, sumažėja pralaidumas, yra niekinis, nes per žalią signalą pravažiuoja toks pat transporto kiekis, nepaisant "Stop" linijos atstumo nuo sankryžos. Kirtai "Stop" liniją, baigi manevrą degant bet kokiam signalui. KET nurodo, kad užsidegus draudžiamam signalui, privalai sustoti prieš "Stop" liniją, jei jos nėra - prieš šviesoforą.Parašė disident Rodyti pranešimąNa, mūsiškiai vairuotojai linkę ignoruoti aiškią KET: užsidegui žaliam į sankryžą galima įvažiuoti tik tada, kai į ją praeitame cikle įvažiavę vairuotojai pabaigia manevrą.
Aš kirtęs STOP liniją visada pabaigiu manevrą, ir dažnai gaunu piktų signalų.
Comment
-
Žalgirio gatvėje eismas beabejo pagerės, bet kodėl Geležinio vilko g. tuo pačiu juostų nepridedama? Vėliau vėl viską ardyti reiks.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGeležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių dalių rekonstravimo darbai
Pagal naujas šviesoforų taisykles bus rekonstruotos Žalgirio g. - Linkmenų g. ir Žalgirio g. - Geležinio vilko g. sankryžos.
Žalgirio g. - Linkmenų g. sankryžoje trys privažiavimai bus išplatinti, o visi kairieji posūkiai bus apsaugoti:
Atvaizdas
Bent jau pagal brėžinius, bene pirmą kartą Lietuvoje po šviesoforais bus įrengtos KET numatytos lentelės su nurodytomis kryptimis:
Atvaizdas
Žalgirio g. - Geležinio vilko g. sankryžoje bus išplatintas privažiavimas iš Žalgirio g.
Atvaizdas
Comment
-
Pamatei draudžiamąjį signalą, išjungei bėgi, riedi iki stop-linijos ir sustoji prie pat jos (o ne likus metrui iki jos) kad kamštis būtų trumpesnis. Žinau, pats tai nedarai - čia buvo nuotrauka, kai buvai sustojęs toli nuo linijos.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNereikia žinoti kabliukų. Prieš stodamas prieš kiekvieną sankryžą, turi žiūrėti į šviesoforus ir atitinkamai sustoti
Comment
-
Pagal šiuo metu vykdomą 22 šviesoforinių sankryžų Savanorių pr. ir jo prieigose projektą ateityje pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles bus rekonstruota Taikos pr. - Birželio 23-iosios g. - Baranausko g. sankryža. Kad ją rekonstruoti būtina, nekyla abejonių - jau diskutavom, kad dėl trūkstamo užvėlinimo kaskart kyla tikimybė susidurti baigiantiems manevrą nuo Birželio 23-iosios g. ir pradedantiems važiuoti Taikos pr. link bazės. Tačiau yra ir kita problema - sovietinių inžinierių sugalvotas būdas reguliuoti posūkius papildoma šviesoforo sekcija į kairę. Dėl to irgi yra kilę avarinių situacijų:
Po avarijos Taikos prospekte visi vairuotojai teigė, kad važiavo per “žalią”
Komentaras po straipsniu:Sekmadienio vakaro kelionė apkarto trijų automobilių vairuotojams, kurie pateko į eismo įvykį. Laimei, avarijos metu niekas nenukentėjo, tik vairuotojams prireikė policijos pareigūnų, kad padėtų išsiaiškinti, kuris vairuotojas įvažiavo į sankryžą degant draudžiamam šviesoforo signalui.
Pirminiais duomenimis, avarija įvyko, kai Taikos prospektu važiuojantis dvejų metų stažą turintis ir prieš savaitę įsigyjęs „Audi A6” automoblį vairuotojas, sukdamas į Birželio 23-iosios gatvę nepastebėjo, kad jam turi užsidegti žalias šviesoforo signalas, leidžiantis atlikti posūkį.
Iš karto po įvykio visi vairuotojai teigė, kad važiavo degant žaliam šviesoforo signalui, tačiau atvykus policijos pareigūnams, „Audi A6” vairuotojas „Kas vyksta Kaune“ žurnalistui teigė, kad nepastebėjo, jog jam turi užsidegti žalia šviesoforo rodyklė ir jis vadovavosi kitu šviesoforo signalu, nustatančiu eismą Taikos prospektu važiuojant tiesiai.
Minėta sankryža turi ir daugiau trūkumų: pėstieji, kertantys Taikos pr., vadovaujasi transporto šviesoforais (tą leido senas standartas). Kas įdomiausia, vienoje pusėje dega žalias, kitoje raudonas, ir atvirkščiai. T.y. pvz.: einantys nuo Birželio 23-iosios g. mato žalią signalą, tuiol tarpu ketinantys eiti nuo Baranausko g., mato raudoną signalą.Darius
Papildoma šviesoforo sekcija iš vieno žalio signalo yra blogai. Dėl to naujuose šviesoforuose to nebūna.
Be to, pagal seną standartą buvo leidžiama įrengti tokias eismo juostas, iš kurių, pvz.: buvo leidžiama važiuoti ir tiesiai, ir sukti į kairę, bet posūkis į kairę turėdavo atskirą fazę. Tai padaryta ir minėtoje sankryžoje: trečioje eismo juostoje dažnai sustoja ketinantys važiuoti tiesiai, ir tik užsidegus žaliam signalui tiesiai, jie supranta, kad reikės laukti žalio signalo kartu su sukančiais į kairę, nes priekyje kas nors laukia žalios rodyklės į kairę. Tuomet dažnas vairuotojas kerta ištisinę liniją ir bando persirikiuoti į antrą eismo juosta,... kuria lekia kiti automobiliai...
Dabartinis vaizdas:
O taip turėtų atrodyti sankryža po rekonstrukcijos: atskiri šviesoforai važiavimui tiesiai ir posūkiui į kairę, trečia eismo juosta - tik posūkiui į kairę, atskiri pėsčiųjų šviesoforai.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.13, 20:21.
Comment
-
Nepasitikėti savo „ekstrasensinėmis“ galiomis nuspėti, koks šviesoforo signalas yra priešpriešiniam eismui. Kitaip tariant, nevaidinti gudručio, o stebėti priešpriešiais važiuojantį transportą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai kad pats važinėji ten nuolat ir žinai visus kabliukus, o ką daryti pirmą kartą ten važiuojantiems?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Iš Šiaulių m. savivaldybės gavau atsakymą dėl šiuo metu rekonstruojamos Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžos. Panašu, kad Šiauliai, paskutinis iš 5 didžiausių miestų, turės pirmąją pagal naujas taisykles įrengtą sankryžą:
Laba diena,
šviesoforai Pramonės - Išradėjų sankryžoje bus atnaujinti pagal naujas Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
Posūkiams į kairę bus trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis Pramonės g., važiuojant nuo Pabalių pusės.
Pagarbiai,
Miesto infrastruktūros skyriaus
vyr. specialistė Jūratė SodienėPaskutinis taisė dsanto; 2014.09.17, 16:47.
Comment
-
Priešpriešinį transportą (ar kertama gatve važiuojantį) reikia stebėti visada. Net tais atvėjais, jeigu tau dega žalias, o jiems raudonas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNepasitikėti savo „ekstrasensinėmis“ galiomis nuspėti, koks šviesoforo signalas yra priešpriešiniam eismui. Kitaip tariant, nevaidinti gudručio, o stebėti priešpriešiais važiuojantį transportą.
Comment
-
Taigi šviesoforas už sankryžos šiam tikslui visiškai nereikalingas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPriešpriešinį transportą (ar kertama gatve važiuojantį) reikia stebėti visada. Net tais atvėjais, jeigu tau dega žalias, o jiems raudonas.
Comment
-
Šviesoforas UŽ sankryžos reikalingas stovintiems prie sankryžos, nes jis pagerina signalų motomumą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi šviesoforas už sankryžos šiam tikslui visiškai nereikalingas.
Comment
-
Tas pagerinimas atsiliepia kitu galu. Vakar užfiksavau Pramonės pr. - Šiaurės pr. - Savanorių pr. sankryžoje Kaune tokį "sustojimą" per raudoną. Stovėjau Pramonės pr. antroje eismo juostoje pirmas prieš "Stop" liniją - šviesoforą prieš sankryžą mačiau kuo puikiausiai. Atsirado gudrutis, kuris užlindo už manęs į priekį - gi už sankryžos šviesoforą puikiausiai mato! Bet tai ne pabaiga, atsirado dar gudrenis už tą gudrutį, ir užlindo jam iš priekio, Iš esmės jau įvažiavęs į sankryžos zoną!Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠviesoforas UŽ sankryžos reikalingas stovintiems prie sankryžos, nes jis pagerina signalų motomumą.
Tuomet pirma juosta privažiavo sunkvežimis, kuris suko į dešinę per raudoną su lentele su žalia rodykle. Tai tas, kuris stovėjo priekyje ir taip įvažiavęs į sankryžą, dar pavažiavo į priekį (o kartu su juo ir pirmasis gudrutis), kad praleistų sunkvežimį:
Ir visa tai dėl to, kad vairuotojai puikiai mato šviesoforą už sankryžos, kurio man, stovinčiam pirmam prieš "Stop" liniją, visai nereikia:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.19, 11:04.
Comment
-
Aleksio atsakymas žinomas iš anksto - "nemoka vairuoti, atimti teises, bet sąlygų, kurios lengvai leidžia pažeisti taisykles, keisti nereikia, nes jam (mokančiam vairuoti) taip patogiau ir plius viena mašina greičiau per kamštį pravažiuos sankryžą".Paskutinis taisė digital; 2014.09.19, 15:03.
Comment
Comment