Naujausias video iš Savanorių pr. - K.Petrausko sankryžos. Klaidinantis šviesoforas už sankryžos:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Žalios rodyklėlės Klaipėdoje nebemylimos
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...limos-1106288/Su Statybininkų prospekto sankryža istorija kitokia. Iš pradžių rodyklės ten nebuvo, bet eismo sąlygos geros, yra greitėjimo juosta, pėsčiųjų ar dviratininkų būna nedaug, todėl lentelė su rodyklėle buvo pakabinta. Tačiau atsirado toks "išminčius", parašė skundą Susisiekimo ministerijai, ir ta kelio savininkui - miesto savivaldybei - liepė lentelę pašalinti. Todėl ten jos dabar ir nėra", - paaiškino G. Kučinskas.
Comment
-
Geras šio policininko leksikonas. Jis pastoviai komentuoja Klaipėdos eismo situaciją, tai beveik kaskart pažeria perliukų. Pasirodo, jei "išminčius" būtų neparašęs, tai galima pažeidinėti teisės aktus, nes Klaipėdos policija nėra tokia "išmintinga", kad prieš siūlydama uždėti lentelę pasiskaitytų galiojančias taisykles?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTačiau atsirado toks "išminčius", parašė skundą Susisiekimo ministerijai, ir ta kelio savininkui - miesto savivaldybei - liepė lentelę pašalinti. Todėl ten jos dabar ir nėra", - paaiškino G. Kučinskas.Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.09, 22:03.
Comment
-
Žalia rodyklė leidžia pagreitinti sankryžos įveikimo laiką - taip taupomi degalai. Tiesiog reikia laikytis KET ir praleisti "žaliuosius" autus ir pesčiuosius.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGeras šio policininko leksikonas. Jis pastoviai komentuoja Klaipėdos eismo situaciją, tai beveik kaskart pažeria perliukų. Pasirodo, jei "išminčius" būtų neparašęs, tai galima pažeidinėti teisės aktus, nes Klaipėdos policija nėra tokia "išmintinga", kad prieš siūlydama uždėti lentelę pasiskaitytų galiojančias taisykles?
Comment
-
Apmaudu, kad policija mato tik vieną būdą padidinti pralaidumą - žaliąją rodyklę. Ir dar teisina tai, kad pasukus yra greitėjimo juosta. Bet juk į dešinę sukama dviem eismo juostomis, tai kur dėtis sukantiems antra eismo juosta? Šviesoforų taisyklės draudžia lentelę, kai yra posūkis iš dviejų eismo juostų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŽalia rodyklė leidžia pagreitinti sankryžos įveikimo laiką - taip taupomi degalai. Tiesiog reikia laikytis KET ir praleisti "žaliuosius" autus ir pesčiuosius.
Iš pirmos juostos leidžiama sukti į dešinę, iš antros - tiesiai ir į dešinę, iš trečios - tik į kairę. Juk niekas netrukdo padaryti taip, kad į dešinę būtų leidžiama sukti iš pirmos ir antros juostų, tiesiai ir į kairę - iš trečios. Tuomet galima numatyti apsaugotą dešinįjį posūkį. Rodyklė į dešinę degtų ne tik, kai važiuojama tiesiai ir į kairę, bet ir tuomet, kai pagrindiniame kelyje iš dešinės pusės sukama į kairę su žalia rodykle (nesusikertantys srautai). To nedraudžia ir šviesoforų taisyklės. Be to, šioje Klaipėdos sankryžoje tai būtų išties pralaidu, nes dešinėje pusėje nėra pėsčiųjų perėjos. Vilniuje ir Kaune taip daroma. Kauno T.Masiulio Maximos sankryža - 1:00 matoma, kad žalia rodyklė į dešinę užsidega tuo pat metu, kai leidžiamas kairysis posūkis iš pagrindinės gatvės į kairę. 1:14 žalia rodyklė į dešinę lieka degti ir kai sukama į kairę iš šalutinės gatvės.
Comment
-
Foto- / videoreportažas iš rekonstruotos Vytauto pr. - Kęsčtučio g. sankryžos.
Prieš tai sankryža atrodė taip:
Dabar sankryža rekonstruota. Privažiavimas nuo Parodos g. pusės. Galėjo įrengti ir šviesoforą kairėje kelio pusėje, nes dešinėje yra stotelė ir sustojęs visuomeninis transportas užstoja šviesoforą.
Video:
Privažiavimas nuo stoties pusės. Dešinėje kelio pusėje šviesoforą užstoja medis ir stulpas. Kairiojo posūkio šviesoforas dubliuojamas ant gembės už sankryžos, o ne kairėje kelio pusėje:
Video:
Pėsčiųjų perėja per Vytauto pr.:
Comment
-
Jau įjungti Vytauto pr. - Laisvės al. ir Vytauto pr. - Parodos g. - Donelaičio g. sankryžų šviesoforai. Kol kas padariau foto su telefonu:Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLaisvės al. ir Vytauto pr. sankryžoje jau veikia šviesoforai?
Comment
-
Kauno savivaldybė nuėmė dubliuojančius šviesoforus už sankryžos ir įrengė juos kairėje kelio pusėje. Kol kas nuotraukos iš telefono.
Vytauto pr. - Kęstučio g. sankryža nuo stoties pusės.
Buvo:
Dabar:
Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje jie irgi nuimti. Savanorių pr. važiuojant nuo centro liko šviesoforas virš gatvės ir kairėje kelio pusėje. Važiuojant nuo Taikos pr. uždėtas papildomas šviesoforas kairėje kelio pusėje - foto daryta iš K.Petrausko gatvės:
Comment
-
Ne dubliuojančių reikia, o "Stop" linijas perkelti arčiau. Nes šviesoforus įrengė aukščiau kalno, o "Stop" linijas paliko apačioj. Reikia sustoti prieš šviesoforus, o ne juos pravažiuoti, tada nereikės signalų klausytiParašė Gintauts Rodyti pranešimąTikiuosi, kad atsiras dubliuojantys šviesoforai nusileidus Parodos gatve, nes dabar tenka orientuotis pagal signalizavimą iš už nugaros.
O šiaip, tikiuosi, greitai "Stop" linijas perbraižys.
Comment
-
Labai gerai, kad dar sugeba savo klaidas pripazinti ir istaisyti...Parašė dsanto Rodyti pranešimąKauno savivaldybė nuėmė dubliuojančius šviesoforus už sankryžos ir įrengė juos kairėje kelio pusėje....
Comment
-
Klaidos - pirmiausiai projektuotojo. Sveikintina, kad savivaldybė ištaisė jas.Parašė agnette Rodyti pranešimąLabai gerai, kad dar sugeba savo klaidas pripazinti ir istaisyti...
Comment
-
Turiu omeny šviesoforų projektuotoją. Šviesoforų yra atskiras projektas.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApie projektavimo klaidas jau turbūt atskirą temą reikia kurti, ir šviesoforai tik smulkmena būtų.
Comment
-
Pranešimas atkeltas iš temos "Kauno infrastruktūros projektai".
Niekas nebaudė ir nebaus. Klausimas, kodėl jie kerta "Stop" liniją? Atsakymas - nes mato dubliuojantį šviesoforą! Kauno pavyzdys tik parodė, kad vairuotojai bele kaip sustoja prie šviesoforų, pravažiuoja juos, nes tikisi šviesoforo už sankryžos. Šiandien atkreipiau dėmesį, kad jau stengiamasi sustoti prieš šviesoforus, tad pypsinimų beveik nebėra ir srautas juda greičiau. Vadinasi, kai norima, galima sustoti prieš šviesoforus.Parašė edvvis Rodyti pranešimąNet jei tos STOP linijos nubrėžtos prieš šviesoforą jos per arti dažniausiai būna, tenka žėt arba per šoninį langą, arba akis į viršu užverst prie pat priekinio stiklo, kad matyti šviesoforą. Puikus sprendimas. Pažeidėjus, kurie pravažiuoja tą liniją, reikia bausti pagal KET, o ne sukakintus šviesoforus nuiminėti.
Comment
Comment