Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    O pas mus kitaip?
    Pas mus vyrauja praktika, kad degant papildomai sekcijai yra suteikiama pirmenybė.

    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Man atrodo Paryziuje maciau ta raudona pliusa.
    Gali būti. Negaliu neigti.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Pas mus vyrauja praktika, kad degant papildomai sekcijai yra suteikiama pirmenybė.
      Kad kaip tik atvirkščiai. Pvz., iš Laisvės pr. sukant į kairę į Justiniškių g., būna, kad dega žalia rodyklė į kairę, o tiesiai - raudonas signalas. Jei kas nors sugalvoja ne sukti į kairę (kur kliūčių nėra), bet apsisukti, jie turi praleisti sukančius iš Justiniškių g. į dešinę į Laisvės pr., jei jiems dega žalia rodyklė į dešinę su žaliu pagrindiniu signalu. Ar ne taip?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Pas mus vyrauja praktika, kad degant papildomai sekcijai yra suteikiama pirmenybė...
        ... bet negarantuoja susidurimo isvengimo.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Kad kaip tik atvirkščiai. Pvz., iš Laisvės pr. sukant į kairę į Justiniškių g., būna, kad dega žalia rodyklė į kairę, o tiesiai - raudonas signalas. Jei kas nors sugalvoja ne sukti į kairę (kur kliūčių nėra), bet apsisukti, jie turi praleisti sukančius iš Justiniškių g. į dešinę į Laisvės pr., jei jiems dega žalia rodyklė į dešinę su žaliu pagrindiniu signalu. Ar ne taip?
          Apsisukimas viršija rodyklės nurodomą kryptį, tad turi praleisti tuos, kurie tau yra kliūtis iš dešinės. Rodyklė į kairę garantuoja, kad posūkis į kairę yra apsaugotas.

          Comment


            Kaune, T.Masiulio gatvėje prie Maximos jau veikia šviesoforai, įrengti pagal naujas taisykles. Video iš pasipiktinusio vairuotojo, kad šviesoforai bereikalingai stabdo eismą ir naktį.

            Comment


              Kodėl K. Petrausko ir Savanorių pr. Sankryžoje naujai įrengtame šviesafore sekcijos sukantiems į kairę yra sudubliuotos o važiuojantiems tiesiai ne? Tai aiškumo manau neįneša, o dar ir gali suklaidinti. Vietomis šviesaforo matomumą mažina po juo esanti kontaktinio tinklo raizgalyne.

              Comment


                Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                Kodėl K. Petrausko ir Savanorių pr. Sankryžoje naujai įrengtame šviesafore sekcijos sukantiems į kairę yra sudubliuotos o važiuojantiems tiesiai ne? Tai aiškumo manau neįneša, o dar ir gali suklaidinti. Vietomis šviesaforo matomumą mažina po juo esanti kontaktinio tinklo raizgalyne.
                Projektuotojo išmonė. Kai buvo rengiamas projektas, taisyklės dar net nebuvo įsigaliojusios, tik patvirtintos. Tai turbūt dar pagal seną įprotį padarė. Tas pats projektuotojas projektavo Vydūno - Petrausko sankryžą. Ten irgi panašiai padaryta.

                Taigi Savanorių pr. vaizdas toks: vairuotojai, važiuojantys tieisiai ir artėdami prie sankryžos, mato už sankryžos esančius kairiojo posūkio šviesoforus ir nesistengia sustoti prieš Stop liniją. Todėl jie nebemato šviesoforų, kurie skirti važiavimui tiesiai ir į dešinę. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui, jie nevažiuoja, nes mato už sankryžos degantį raudoną šviesoforą.





                Panašiai dubliuojama Graikijoje, kai nėra salelės. Bet mes gyvenam ne Graikijoje

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Projektuotojo išmonė. Kai buvo rengiamas projektas, taisyklės dar net nebuvo įsigaliojusios, tik patvirtintos. Tai turbūt dar pagal seną įprotį padarė.
                  Va būtent projektuotojų išmonė labiausiai nervuoja. Daro naujai šviesaforus ir vistiek skirtingus. Čia savivaldybės netinkamas požiūris manau. Klausimas tik kodėl būtent šis šviesaforas buvo keičiamas, yra tikrai ne vienas prastesnės būklės o šitas buvo tikrai dar neblogas...
                  Paskutinis taisė GediminasJa; 2013.11.27, 18:26.

                  Comment


                    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                    Va būtent projektuotojų išmonė labiausiai nervuoja. Daromnaujaimšviesaforus ir vistiek skirtingus. Čia savivaldybės netinkamas požiūris manau.
                    Informavau savivaldybę dėl netinkamai įrengtų šviesoforų. Gavau atsakymą, kad taisys padėtį.

                    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                    Klausimas tik kodėl būtent šis šviesaforas buvo keičiamas, yra tikrai ne vienas prastesnės būklės o šitas buvo tikrai dar neblogas...
                    Šitos sankryžos projektas buvo parengtas kartu su Vytauto pr. - Kęstučio, Vytauto pr. - Laisvės al. ir Vytauto pr. - Donelaičio g. - Parodos g. sankryžų projektais. Kadangi keičiami stulpai troleibusams, reikėjo nuimti šviesoforus, tai tuo pačiu atliko sankryžos rekonstrukciją.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      ...Taigi Savanorių pr. vaizdas toks: vairuotojai, važiuojantys tieisiai ir artėdami prie sankryžos..
                      Vaizdas toks kad sankryzos rekonstrukcija dar nera galutinai uzbaigta, nes matau du geltonus rombus...
                      Normalaus horizontalaus zymejimo irgi nera, nematau stop-linijos.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Vaizdas toks kad sankryzos rekonstrukcija dar nera galutinai uzbaigta, nes matau du geltonus rombus...
                        Normalaus horizontalaus zymejimo irgi nera, nematau stop-linijos.
                        Nebaigta tikrai. Nėra visų kelio ženklų, nesužymėtos "Stop" linijos. Pastarųjų nebuvimas įtakoja tai, kad vairuotojai netinkamai sustoja prieš šviesoforus.

                        Comment


                          Ar bus žalia rodyklė į dešinę iš Utenos į Savanorių pr.? Vakar važiuojant nuokalnės gatve prieš aštuones matėsi didžiulis kamštis kuris buvo net iki nuokalnės gatvėje esančios perėjos. Važiavau nuokalnės gatve, tad nemačiau ar tas kamštia tikrai iki šviesaforo buvo ar šeip kažkos įvykis.
                          Paskutinis taisė GediminasJa; 2013.11.27, 18:47.

                          Comment


                            Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                            Ar bus žalia rodyklė į kairę iš Utenos į Savanorių pr.? Vakar važiuojant nuokalnės gatve prieš aštuones matėsi didžiulis kamštis kuris buvo net iki nuokalnės gatvėje esančios perėjos. Važiavau nuokalnės gatve, tad nemačiau ar tas kamštia tikrai iki šviesaforo buvo ar šeip kažkos įvykis.
                            Gal į dešinę? Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles ji šioje vietoje negali būti įrengta. Be to, ten eismas vyksta tik dviem eismo juostom, tad daugelis važiuoja tiesiai, todėl piko metu į dešinę per raudoną pasukti beveik neįmanoma, nes pirmoje juostoje dažnas stovi važiuojantis tiesiai.

                            Comment


                              I desine galima vaziuot per Kalnieciu, Kapsu ir kita duobetas gatveles

                              Comment


                                Taip dešinę. A taipdaug kas iš pirmos juostos važiuoja tiesiai bet vistiek šiek tiek pralaidumas didesnis buvo. Gal tiesiog tą rytą sutapimas ar avarija buvo, tiesiog viena iš minčių buvo naujo šviesaforo pasekmė.

                                Comment


                                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                  Taip dešinę. A taipdaug kas iš pirmos juostos važiuoja tiesiai bet vistiek šiek tiek pralaidumas didesnis buvo. Gal tiesiog tą rytą sutapimas ar avarija buvo, tiesiog viena iš minčių buvo naujo šviesaforo pasekmė.
                                  Neatmetu galimybės, kad šiek tiek gali turėti įtakos ir lentelės nebuvimas, nes ir pats pastebėjau šiek tiek ilgesnes eiles vakare. Tačiau jos nėra jau tokios didelės. Be to, eismo saugumui nuo to tikrai geriau: ten nemažai pėsčiųjų, o eismas Savanorių pr. tikrai intensyvus.

                                  Comment


                                    Nežinau ar teisingai pataikiau į temą, bet būtų įdomu sužinoti, ar Petrausko ir Vydūno gatvių sankryžoj esantis šviesaforas naktimis veikia gana keistai, nes tokie nustatymai jo? Į priekį važiuojantiems nuo Parodos g. jis išjungtas, o šviesoforas skirtas sukimui į kairę Vydūno alėjon jis šviečia raudonai ir nepasikeičia. Taip pat įdomu, ar yra kokia taisyklė, kaip elgtis, kai šviesoforas niekad nepersijungia iš raudonos. Dabar tenka važiuoti per raudoną vakarais...

                                    Comment


                                      Parašė Satreblas Rodyti pranešimą
                                      Nežinau ar teisingai pataikiau į temą, bet būtų įdomu sužinoti, ar Petrausko ir Vydūno gatvių sankryžoj esantis šviesaforas naktimis veikia gana keistai, nes tokie nustatymai jo? Į priekį važiuojantiems nuo Parodos g. jis išjungtas, o šviesoforas skirtas sukimui į kairę Vydūno alėjon jis šviečia raudonai ir nepasikeičia. Taip pat įdomu, ar yra kokia taisyklė, kaip elgtis, kai šviesoforas niekad nepersijungia iš raudonos. Dabar tenka važiuoti per raudoną vakarais...
                                      Šia tema geriau diskutuoti temoje "Kelių eismo taisyklės". O jei pamatai klaidingai veikiančius šviesoforus, tai reikia iškart informuoti policiją.

                                      Comment


                                        Padariau foto- / videosesiją (HD) iš T.Masiulio g. Maximos sankryžos, kuri įrengta pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles.

                                        Išvažiavime iš Maximos kairysis ir dešinysis posūkiai reguliuojami atskirai:





                                        Kairiojo posūkio šviesoforas dėl geresnio matomumo pasuktas į vairuotojus:



                                        Video iš Maximos išvažiavimo:



                                        Dešiniajam posūkiui 2013-11-28 Saugaus eismo komisija Kauno policijos valdybos prašymu buvo nusprendusi uždėti lentelę su žalia rodykle, nors ji ten negalima pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 ir 77.6 punktus. Nuo 2013-12-05 vakaro jos nebėra:



                                        Antra, jos nebuvo ir projekte. Tad įvykus eismo įvykiui, kai kam gali tekti atsakomybė. Be to, lentelė ten ir nebūtina, nes užsidegus žaliai rodyklei į dešinę, pėstiesiems dega raudonas signalas, tad posūkis pilnai apsaugotas ir pralaidus. Tuo pačiu metu leidžiamas kairysis posūkis iš pagrindinės gatvės į Maximą. O kai pėstiesiems užsidega žalias, tuomet į dešinę sukti draudžiama:



                                        Masiulio g. privažiavimas nuo HESo pusės. Kairysis apsaugotas posūkis reguliuojamas atskirai nuo važiavimo tiesiai. Degant žaliai rodyklei į kairę, tuo pačiu metu leidžiamas dešinysis apsaugotas posūkis iš Maximos, tad norint apsisukti, reikia praleisti sukančius į dešinę iš Maximos:



                                        Kairiojo posūkio šviesoforas dėl geresnio matomumo pasuktas į vairuotojus:



                                        Video iš šio privažiavimo. Kadangi yra eismo davikliai, reikia sustoti prieš "Stop" liniją. 1:55 matoma, kai vairuotojas, kuris prieš tai buvo sustojęs toliau nuo "Stop" linijos, privažiuoja arčiau jos, ir tik tuomet jam užsidega žalias signalas.

                                        Nepaisant to, kad iš antros eismo juostos galima važiuoti tik į kairę, kai kurie pravažiuoja ir tiesiai. Rezultatas - be reikalo sustabdomas priešpriešinis eismas ir uždegama žalia rodyklė į kairę. 2:20, 2:32, 2:35 antra eismo juosta pravažiuojama tiesiai, nepaisant to, kad tai draudžiama, be to, virš antros eismo juostos dega raudonas signalas. Taigi 2:54 be reikalo uždegama žalia rodyklė į kairę:



                                        Masiulio g. privažiavimas nuo žiedo pusės.

                                        Šviesoforai be rodyklių. Kairėje kelio pusėje dėl geresnio matomumo įrengtas papildomas šviesoforas:



                                        Jis pasuktas į vairuotojus:



                                        Pėstiesiems žalias signalas uždegamas 1 sekunde anksčiau nei sukantiems į dešinę:



                                        Pėsčiųjų šviesoforų atramos, atsižvelgiant į Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse nurodytas rekomendacijas, įrengtos per vidurį perėjų:









                                        Pėsčiųjų šviesoforų simboliai atitinka nurodytus taisyklėse:





                                        Šviesoforų rodyklės taip pat. Tik pastebėjimas, kad rodyklių šablonai iš serijos "pasidaryk pats". t.y. ne originaliai užsakyti, o priklijuoti iš lipnios plėvelės. Ir dar užlipdyti su pūslėmis ir nelygumais (kažin, kiek laikys):





                                        Reziume - sankryža pilnai atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Be to, veikia pilnai adaptyviai, t.y. reaguoja į atitinkamus srautus sankryžoje. Šviesoforai įrengti tik prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 18:50.

                                        Comment


                                          Foto / videoreportažas (HD) iš rekonstruotos Savanorių pr. - K.Petrausko - Utenos g. sankryžos Kaune.

                                          Prieš tai šviesoforai atrodė taip:









                                          Dabar sankryža rekonstruota. Savanorių pr. privažiavimas nuo centro pusės. Važiavimui tiesiai ir į dešinę šviesoforai įrengti prieš sankryžą. Važiavimui į kairę dubliuojamas ir už sankryžos:





                                          Ir visai be reikalo, nes kairėje kelio pusėje įrengtas šviesoforas į kairę:



                                          Pėsčiųjų šviesoforas įsijungia 1 s anksčiau nei sukantiems į dešinę. Dubliuojantis šviesoforas į kairę klaidina važiuojančius tiesiai ir į dešinę. Vairuotojai nesistengia sustoti prieš šviesoforus ir žiūri į šviesoforą už sankryžos, kuris skirtas posūkiui į kairę. Atkreipkit dėmesį, žalias signalas užsidega 0:08, iš pirmos juostos taksi pajuda tik po garsinio signalo 0:19, antra eismo juosta pajuda 0:23. T.y. 11 - 15 sekundžių vėliau. O tai daug kaip didelio eismo gatvei. Savivaldybė informuota apie klaidinančius šviesoforus, bet kol kas reikalai nepajudėjo iš vietos:



                                          Savanorių pr. privažiavimas nuo Taikos pr. pusės. Situacija analogiška, tik čia kairėje kelio psuėje neįrengtas šviesoforas posūkiui į kairę:





                                          Vairuotojų, kurie nemato šviesoforų prieš sankryžą ir nežino, ar galima važiuoti, apstu:









                                          Privažiavimas iš Utenos g. Nėra lentelės su žalia rodykle.



                                          Pėstiesiems nuo to saugiau, be to, jiems žalias signalas uždegamas anksčiau nei sukančioms transporto priemonėms:



                                          Analogiška situacija iš K.Petrausko g.:



                                          Dalis pėsčiųjų perėjų šviesoforų įrengti per vidurį perėjų, dalis šone:







                                          Reziume - sankryža atitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, išskyrus kairiojo posūkio šviesoforų išdėstymą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X