ar pagal naujus reikalavimus įrengtuose šviesoforuose, numatytas perėjimo iš žalios į raudoną mirksėjimo laiko standartizavimas (norėtųsi vienodo visoje vastybės teritorijoje)?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
As nesuprantu mirksejimo butinumo kaip tokio...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
šiuo metu taip yra, ir kaune mirkteli 2-3 kartus, o vilniuje iki 8 kartų. kai pradėjau domėtis, kodėl nestandartizuota tokia paprasta ir eismo saugumui svarbi sritis, iš valdiškos kontoros gavau atsakymą, kad lietuvos standartas to nereglamentuoja.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs nesuprantu mirksejimo butinumo kaip tokio...
Comment
-
Ko gero ir ir KET apie tai tyli...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Senas standartas LST 1405 rekomendavo 3-4 s mirksėjimą, naujos šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia 2-4 s mirksėjimą.Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąšiuo metu taip yra, ir kaune mirkteli 2-3 kartus, o vilniuje iki 8 kartų. kai pradėjau domėtis, kodėl nestandartizuota tokia paprasta ir eismo saugumui svarbi sritis, iš valdiškos kontoros gavau atsakymą, kad lietuvos standartas to nereglamentuoja.
Vilniuje mirksi 4 kartus, Kaune 2-4 kartus.
Comment
-
Bet gi sukantiems dega raudonas sekcijinis šviesoforas, tai greičiausiai kad negalima.Parašė Tomas Rodyti pranešimąGalima.
Comment
-
Taigi įrengta lentelė su žalia rodykle.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet gi sukantiems dega raudonas sekcijinis šviesoforas, tai greičiausiai kad negalima.
Comment
-
Na taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi įrengta lentelė su žalia rodykle.
Comment
-
O koks skirtumas, ar turi eilė atskirą, ar bendras raudonas dega visos juostoms? Žalia rodyklė tą ir reiškia, kad gali važiuoti per raudoną, bet turi praleisti kitus. O kai toje atskiroje užsidegs žalias, tada jau nieko nebereiks praleisti.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.
Comment
-
Rodyklės galioja visais atvejais. Nėra jokių išimčių.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.
Teisingai. Tik užsidegus žaliam reikės praleisti pėsčiuosius.Parašė Lettered Rodyti pranešimąO koks skirtumas, ar turi eilė atskirą, ar bendras raudonas dega visos juostoms? Žalia rodyklė tą ir reiškia, kad gali važiuoti per raudoną, bet turi praleisti kitus. O kai toje atskiroje užsidegs žalias, tada jau nieko nebereiks praleisti.
Comment
-
Ar tikrai? Juk naujos sistemos esmė tame, kad jeigu atskirai linijai dega žalias, tai reiškia, kad kažkur sukant nebeturi praleisti kitų automobilių ar pėsčiųjų? Jeigu ne, tai tikras absurdas. Dabar pagal seną sistemą matydamas degančią žalią rodyklę į kairę visada žinojau, kad nebereikia nieko praleisti, o dabar jau visąlaik reiks žiūrėti?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTeisingai. Tik užsidegus žaliam reikės praleisti pėsčiuosius.
Comment
-
Būtent, nauja sistema tuo ir gera, kad joje nebelieka papildomos lentelės su žalia rodykle. O čia kažkaip supainiota sena ir nauja tvarka. Kaune Kaunakiemio g. ir K. Mindaugo pr. sankryžoje yra ta pati problema padaryta. Gal čia todėl, kad dar nespėjo sureguliuoti šviesoforų? Nes kiek teko pastebėti, tiesiai ir į dešinę visada užsidegdavo kartu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr tikrai? Juk naujos sistemos esmė tame, kad jeigu atskirai linijai dega žalias, tai reiškia, kad kažkur sukant nebeturi praleisti kitų automobilių ar pėsčiųjų? Jeigu ne, tai tikras absurdas. Dabar pagal seną sistemą matydamas degančią žalią rodyklę į kairę visada žinojau, kad nebereikia nieko praleisti, o dabar jau visąlaik reiks žiūrėti?Dear Sir,
Comment
-
Apie ką Jūs kalbat? Tiek senai, tiek naujai tvarkai galioja tos pačios Kelių eismo taisyklės. Lentelė su žalia rodykle leidžia sukti per raudoną, nepaisant kokie šviesoforai yra įrengti - šalia kelio ar virš kelio.
Dėl šviesoforų virš kelio. Jei šviesoforas įrengtas virš kelio, tai nereiškia, kad jam užsidegus nereikės nieko praleisti. Jei šviesoforas be rodyklių signaluose, tai reikės praleisti. Jei šviesoforas su rodyklėmis signaluose, tada nereikės praleisti. Ir tas principas galioja tiek seniems, tiek naujiems šviesoforams.
Comment
-
Dėl taisyklių sutinku, jų galiojimas aiškus. Tiesiog mano nuomone reikia pasirinkti tik vieną variantą: arba be kryptį šviesoforą su lentele arba šviesoforą su kryptimis ir jokių lentelių.Parašė dsanto Rodyti pranešimąApie ką Jūs kalbat? Tiek senai, tiek naujai tvarkai galioja tos pačios Kelių eismo taisyklės. Lentelė su žalia rodykle leidžia sukti per raudoną, nepaisant kokie šviesoforai yra įrengti - šalia kelio ar virš kelio.
Dėl šviesoforų virš kelio. Jei šviesoforas įrengtas virš kelio, tai nereiškia, kad jam užsidegus nereikės nieko praleisti. Jei šviesoforas be rodyklių signaluose, tai reikės praleisti. Jei šviesoforas su rodyklėmis signaluose, tada nereikės praleisti. Ir tas principas galioja tiek seniems, tiek naujiems šviesoforams.Dear Sir,
Comment
-
Yra dar trečias variantas: bekryptis šviesoforas be lentelės.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDėl taisyklių sutinku, jų galiojimas aiškus. Tiesiog mano nuomone reikia pasirinkti tik vieną variantą: arba be kryptį šviesoforą su lentele arba šviesoforą su kryptimis ir jokių lentelių.
O Kauno - Kaunakiemio sankryžoje yra klaida. Lentelė įrengta prie šviesoforo su rodyklėmis (pagal LST 1405 negalima). Be to, degant žaliai rodyklei, reikia praleisti pėsčiuosius, nors turėtų nebūti kliūčių.
Comment
-
Va dėl to ir buvau sunerimęs. Taip ir maniau jog čia klaida, dėkui už paaiškinimą. Tikėkimės greit tą vietą sutvarkys, nes tai klaidina žmones.Parašė dsanto Rodyti pranešimąYra dar trečias variantas: bekryptis šviesoforas be lentelės.
O Kauno - Kaunakiemio sankryžoje yra klaida. Lentelė įrengta prie šviesoforo su rodyklėmis (pagal LST 1405 negalima). Be to, degant žaliai rodyklei, reikia praleisti pėsčiuosius, nors turėtų nebūti kliūčių.Dear Sir,
Comment
-
Naujovė sankryžose tikrina vairuotojų kantrybę
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/n....d?id=63059490
Comment
-
Vietoje 3 (4) nedidelių stiebų atsirado daug didelių gremėzdiškų konstrukcijų. Atsisakius lentelių sumažėjo pralaidumas. Akivaizdus minusas.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
Comment