Išvados ir pasiūlymai
1. Natūrinių stebėjimu metu nustatyta, kad nagrinėjamame gatvių tinkle yra tokios nepralaidžios vietos:
a. Rytinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Vakarinio aplinkkelio link Oslo gatvės Gariūnų kryptimi;
ii. Gariūnų tiltas Gariūnų kryptimi;
b. Vakarinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Oslo gatvės link Erfurto gatvės Lazdynų kryptimi (posūkis į kairę link Erfurto gatvės);
ii. Dešinioji Oslo gatvės eismo juosta, kuria transporto srautas nusuka link Lazdynų.
2. Transporto srautų analizė parodė, kad eismas Oslo gatvėje link Gariūnų rytinio piko metu yra pilnai prisotintas ir neturi apčiuopiamo pralaidumo rezervo. Esminis pralaidumą gerinantis sprendimas turėtų būti Gariūnų tilto platinimas iki 3-jų eismo juostų viena kryptimi, panaudojant avarinę juostą. Eismą nuo Vakarinio aplinkkelio siūloma organizuoti dviem eismo juostomis, viena ištisine, kita greitėjimo iki Gariūnų tilto.
3. Siekiant pagerinti pralaidumą link Vakarinio aplinkkelio estakados, siūloma platinti Gariūnų tiltą Lazdynų kryptimi iki 3 eismo juostų, panaudojant ant tilto esančią avarinę eismo juostą. Už tilto siūloma įrengti dvi papildomas eismo juostas kurios vestų link Vakarinio aplinkkelio ir Erfurto gatvės.
4. Oslo gatvės nuovažos sankryžos su Erfurto gatve nepakankamą pralaidumą lemia per didelis automobilių, sukančių į kairę link Lazdynų, skaičius. Galimi du eismo organizavimo sprendimai: arba įrengti reguliuojamą sankryžą arba užtikrinti ilgesnę laukimo juostą, kad besiformuojančios eilės neblokuotų Vakarinio aplinkkelio eismo link estakados.
Siekiant užtikrinti tinkamas transporto srautų pralaidumo sąlygas, nuspręsta kad reikia:
• panaudoti Gariūnų tilto avarines eismo juostas normaliam transporto priemonių eismui, tokiu būdu sudarant galimybes per tiltą važiuoti ne 4-iomis, bet 6-iomis eismo juostomis nuo Dubliškių gatvės iki Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Vakarinio aplinkkelio kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, dvi eismo juostas nukreipiant link Lazdynų tilto, likusias dvi link Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Gariūnų tilto kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, kad Vakarinio aplinkkelio transporto srautas galėtų tiesiogiai įvažiuoti į Oslo gatvę.
1. Natūrinių stebėjimu metu nustatyta, kad nagrinėjamame gatvių tinkle yra tokios nepralaidžios vietos:
a. Rytinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Vakarinio aplinkkelio link Oslo gatvės Gariūnų kryptimi;
ii. Gariūnų tiltas Gariūnų kryptimi;
b. Vakarinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Oslo gatvės link Erfurto gatvės Lazdynų kryptimi (posūkis į kairę link Erfurto gatvės);
ii. Dešinioji Oslo gatvės eismo juosta, kuria transporto srautas nusuka link Lazdynų.
2. Transporto srautų analizė parodė, kad eismas Oslo gatvėje link Gariūnų rytinio piko metu yra pilnai prisotintas ir neturi apčiuopiamo pralaidumo rezervo. Esminis pralaidumą gerinantis sprendimas turėtų būti Gariūnų tilto platinimas iki 3-jų eismo juostų viena kryptimi, panaudojant avarinę juostą. Eismą nuo Vakarinio aplinkkelio siūloma organizuoti dviem eismo juostomis, viena ištisine, kita greitėjimo iki Gariūnų tilto.
3. Siekiant pagerinti pralaidumą link Vakarinio aplinkkelio estakados, siūloma platinti Gariūnų tiltą Lazdynų kryptimi iki 3 eismo juostų, panaudojant ant tilto esančią avarinę eismo juostą. Už tilto siūloma įrengti dvi papildomas eismo juostas kurios vestų link Vakarinio aplinkkelio ir Erfurto gatvės.
4. Oslo gatvės nuovažos sankryžos su Erfurto gatve nepakankamą pralaidumą lemia per didelis automobilių, sukančių į kairę link Lazdynų, skaičius. Galimi du eismo organizavimo sprendimai: arba įrengti reguliuojamą sankryžą arba užtikrinti ilgesnę laukimo juostą, kad besiformuojančios eilės neblokuotų Vakarinio aplinkkelio eismo link estakados.
Siekiant užtikrinti tinkamas transporto srautų pralaidumo sąlygas, nuspręsta kad reikia:
• panaudoti Gariūnų tilto avarines eismo juostas normaliam transporto priemonių eismui, tokiu būdu sudarant galimybes per tiltą važiuoti ne 4-iomis, bet 6-iomis eismo juostomis nuo Dubliškių gatvės iki Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Vakarinio aplinkkelio kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, dvi eismo juostas nukreipiant link Lazdynų tilto, likusias dvi link Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Gariūnų tilto kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, kad Vakarinio aplinkkelio transporto srautas galėtų tiesiogiai įvažiuoti į Oslo gatvę.
p.s. Valio!
Komentuoti: