Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Oslo gatvės nuo Gariūnų tilto iki Erfurto g., Vilniuje, rekonstravimą
Išvados ir pasiūlymai
1. Natūrinių stebėjimu metu nustatyta, kad nagrinėjamame gatvių tinkle yra tokios nepralaidžios vietos:
a. Rytinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Vakarinio aplinkkelio link Oslo gatvės Gariūnų kryptimi;
ii. Gariūnų tiltas Gariūnų kryptimi;
b. Vakarinio piko metu:
i. Nuovaža nuo Oslo gatvės link Erfurto gatvės Lazdynų kryptimi (posūkis į kairę link Erfurto gatvės);
ii. Dešinioji Oslo gatvės eismo juosta, kuria transporto srautas nusuka link Lazdynų.
2. Transporto srautų analizė parodė, kad eismas Oslo gatvėje link Gariūnų rytinio piko metu yra pilnai prisotintas ir neturi apčiuopiamo pralaidumo rezervo. Esminis pralaidumą gerinantis sprendimas turėtų būti Gariūnų tilto platinimas iki 3-jų eismo juostų viena kryptimi, panaudojant avarinę juostą. Eismą nuo Vakarinio aplinkkelio siūloma organizuoti dviem eismo juostomis, viena ištisine, kita greitėjimo iki Gariūnų tilto.
3. Siekiant pagerinti pralaidumą link Vakarinio aplinkkelio estakados, siūloma platinti Gariūnų tiltą Lazdynų kryptimi iki 3 eismo juostų, panaudojant ant tilto esančią avarinę eismo juostą. Už tilto siūloma įrengti dvi papildomas eismo juostas kurios vestų link Vakarinio aplinkkelio ir Erfurto gatvės.
4. Oslo gatvės nuovažos sankryžos su Erfurto gatve nepakankamą pralaidumą lemia per didelis automobilių, sukančių į kairę link Lazdynų, skaičius. Galimi du eismo organizavimo sprendimai: arba įrengti reguliuojamą sankryžą arba užtikrinti ilgesnę laukimo juostą, kad besiformuojančios eilės neblokuotų Vakarinio aplinkkelio eismo link estakados.
Siekiant užtikrinti tinkamas transporto srautų pralaidumo sąlygas, nuspręsta kad reikia:
• panaudoti Gariūnų tilto avarines eismo juostas normaliam transporto priemonių eismui, tokiu būdu sudarant galimybes per tiltą važiuoti ne 4-iomis, bet 6-iomis eismo juostomis nuo Dubliškių gatvės iki Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Vakarinio aplinkkelio kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, dvi eismo juostas nukreipiant link Lazdynų tilto, likusias dvi link Vakarinio aplinkkelio;
• Oslo gatvę Gariūnų tilto kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, kad Vakarinio aplinkkelio transporto srautas galėtų tiesiogiai įvažiuoti į Oslo gatvę.
p.s. Valio!Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.10, 18:37.
Komentuoti:
-
15min.lt 2016.12.23
Ryškėja Vilniaus aplinkkelio Achilo kulnas: spūstis nuo Karoliniškių
Spūstys ties posūkiu į Gariūnus ėmė ryškėti ketvirtadienį, kai vakariniu aplinkkeliu pajudėjo didesnis automobilių srautas.
Saugaus eismo specialistai iš anksto prognozavo, kad probleminais taps vadinamieji „piltuvėliai“ – vietos, kuriose iš trijų eismo juostų staiga lieka dvi arba viena.
Posūkis iš aplinkkelio į Gariūnų g. jau ir anksčiau buvo problemiškas. Tuo tarpu, kai vieni vairuotojai nusuka į dešinę tvarkingai, kiti bando lįsti neegzistuojančia antrąja eile (ji iškart baigiasi). Kadangi vairuotojai nemoka kultūringai naudotis užtrauktuko schema (populiari visoje Europoje), iškart susidaro spūstis, įvyksta net avarijų, kurios dar labiau blogina situaciją. Penktadienio rytą šiame ruože buvo įvykusios mažiausiai dvi avarijos. Todėl greitkelyje eismas stojo jau nuo Karoliniškių viaduko
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...kiu-221-731362
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąTen ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
Komentuoti:
-
Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
Komentuoti:
-
Šio ryto kelionė aplinkkeliu nuo Ukmergės gatvės link Savanorių prospekto baigėsi ties Karoliniškėmis...
Komentuoti:
-
Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Komentuoti:
-
Aš ir dabar visada per Gudelių tunelį važiuoju. Tik per mišką takas prastas. Teisingai rašote, kad ten labai patogu jungti ir Karoliniškes.
Beje, kai gyvenau Lazdynuose, pėsčias į Gariūnus vaikšiodavau. Todėl lygiagretus pėsčiųjų takas irgi praverstų
Komentuoti:
-
Situacija su dviračių takais šioje vietoje (tarp Gariūnų tilto ir lazdynų).
FB diskutavome su savivaldybės atsakingu darbuotoju. Minėjo, jog sutarta daryti (pėsčiųjų-)dviračių takus abiejose Oslo gatvės pusėse. Dėl pietinės pusės kaip ir viskas aišku,- į Šiltnamių gatvę.
O va dėl šiaurinės- dar spręs kur ta trasa eis. Cituoju: "Pirminė idėja buvo (kaip ir kažkada diskutuota čia), kad šiaurinėje dalyje iškiltų ties viršutinio tilto pradžia ir būtų įrengta perėja+pervaža."
Manau prie esamų transporto srautų kirsti važiuojamą dalį dviračių-pėsčiųjų perėjomis- nerealu. Toliau prisiminė mano kažkada iškeltą idėją pasinaudoti esamo tunelio viršumi- greičiausia jau esama Gudelių gatve. Nuo ten dviračių taką patogu būtų nukreipti tiek per kiemus į Architektų gatvę, tiek per Pasakų parką į Laisvės pr., tiek palei aplinkkelį į Karoliniškes ir toliau. Tiktai reikia turėti omeny jog pakilimas link Gudelių gatvės tiesiai yra labai status, taigi dviračių taką reiktų daryti serpantinu ar išvis pravingiuoti miškeliu link gyvenamojo kvartalo vidurio.
Apskritai, reikia visą laiką kontroliuoti iš dviratininkų pusės tuos planavimo-projektavimo procesus ir priversti planuotojus pačius pravažiuoti dviračiais savo planuotais keliais.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
Komentuoti:
-
Na va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
Komentuoti:
-
Kitais metais Vilniaus Gariūnų tiltas „praplatės“: bus po tris eismo juostas
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tas-221-713939
Komentuoti:
-
Na ka geros žinios, eismas jau vyksta abiejais tiltais. http://www.15min.lt/naujiena/miestas...atve-41-245264
Komentuoti:
Komentuoti: