Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aš ir dabar visada per Gudelių tunelį važiuoju. Tik per mišką takas prastas. Teisingai rašote, kad ten labai patogu jungti ir Karoliniškes.
    Beje, kai gyvenau Lazdynuose, pėsčias į Gariūnus vaikšiodavau. Todėl lygiagretus pėsčiųjų takas irgi praverstų

    Komentuoti:


  • DeGama
    replied
    Situacija su dviračių takais šioje vietoje (tarp Gariūnų tilto ir lazdynų).
    FB diskutavome su savivaldybės atsakingu darbuotoju. Minėjo, jog sutarta daryti (pėsčiųjų-)dviračių takus abiejose Oslo gatvės pusėse. Dėl pietinės pusės kaip ir viskas aišku,- į Šiltnamių gatvę.
    O va dėl šiaurinės- dar spręs kur ta trasa eis. Cituoju: "Pirminė idėja buvo (kaip ir kažkada diskutuota čia), kad šiaurinėje dalyje iškiltų ties viršutinio tilto pradžia ir būtų įrengta perėja+pervaža."
    Manau prie esamų transporto srautų kirsti važiuojamą dalį dviračių-pėsčiųjų perėjomis- nerealu. Toliau prisiminė mano kažkada iškeltą idėją pasinaudoti esamo tunelio viršumi- greičiausia jau esama Gudelių gatve. Nuo ten dviračių taką patogu būtų nukreipti tiek per kiemus į Architektų gatvę, tiek per Pasakų parką į Laisvės pr., tiek palei aplinkkelį į Karoliniškes ir toliau. Tiktai reikia turėti omeny jog pakilimas link Gudelių gatvės tiesiai yra labai status, taigi dviračių taką reiktų daryti serpantinu ar išvis pravingiuoti miškeliu link gyvenamojo kvartalo vidurio.
    Apskritai, reikia visą laiką kontroliuoti iš dviratininkų pusės tuos planavimo-projektavimo procesus ir priversti planuotojus pačius pravažiuoti dviračiais savo planuotais keliais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
    Dar labiau reikia dviračių tako sujungimo iki Erfurto g., nes dabar normaliai iš Lazdynų neišvažiuosi.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Na va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kitais metais Vilniaus Gariūnų tiltas „praplatės“: bus po tris eismo juostas

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tas-221-713939

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tik Gariūnų gatvės gabaliukas.











    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Taigi, jau visi tiltai normaliai suremontuoti Su tuom ir sveikinu

    Komentuoti:


  • Mariiuk
    replied
    Na ka geros žinios, eismas jau vyksta abiejais tiltais. http://www.15min.lt/naujiena/miestas...atve-41-245264

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?
    Arba 2 cm ten kur reikia ir 2 cm pas viršininką iki sodybos...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia galbut buvo SSSR standartai.
    Tai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ne.Apie tuos 2cm.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia galbut buvo SSSR standartai.
    Jūs apie KPT SDK 07? Čia juk 2007 metų dokumentas, kuris parengtas remiantis vokiškais standartais.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Čia galbut buvo SSSR standartai.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.

    Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.
    Kažkada specialiai net po kelis kart skirtingose vietose matavom - iki bordiūro linijos būdavo 2-2.7cm. 4cm niekur neaptikom

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ ~2cm.
    Pagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.

    Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ ~2cm.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na,iki 01.09 pabaigs.Visą gatvę.Beje,ar pabaigė jau Gariūnų gatveję paklojo asfaltą?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kada paskutinį smulkiausią asfalto sluoksnį paklos, o gal jau ir paklojo. Prieš savaitę jo dar nebuvo. Jo dar netgi nebuvo ant jau suremontuoto tilto, kuriuo dabar vyksta eismas.

    Komentuoti:


  • narushnikas
    replied
    Grįžus iš atostogų tikėjausi, kad tiltas kaip ir planavo iki rugpjūčio 26 d. bus atidarytas, tačiau šiandien eismas nukreipiamas per vieną tiltą. www.sviesoforai.lt apie ribojimus žinučių nebėra. Gal kas žinote, kada turėtų paleisti eismą per abu tiltus?

    Komentuoti:

Working...
X