Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.
    Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?
      Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.
      Flickr

      Comment


        Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede.
        Prie įvažiavimų visi stovi ir be kalniukų

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.
          Važiavau Pedagoginiu žiedu. Visiškai jokio poveikio. Kalniukai transporto priemonių nelėtina, o pralaidumas praktiškai toks pat (matuojant ne skaičius, o dalyvaujant eisme realistiškai).
          Paskutinis taisė liudasbar; 2019.05.21, 13:15.

          Comment


            Lrytas 2019.05.20
            Pedagoginio žiede vairuotojai nebegali lėkti, kaip įpratę
            Pirmadienio, gegužės 20-osios, rytą greičio kalneliai jau buvo įrengti, o prie jų stovėjo įspėjantys ženklai. Nors ryškios spalvos kalneliai nėra itin agresyvaus profilio, greitis žiede pastebimai sumažėjo.

            https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...prate-10427167

            Comment


              Parašė rat
              Ar kas nors gali paaiškinti, kokia kalniukų prasmė prie Edukologijos univeristeto, jei niekas nestabdo tik pasikrato? Na gal retkarčiais autobusai sulėtina greitį, bet vis tiek niekas nevažiuoja į žiedą, nes autobusai kitas juostas užstoja. Kada juos pašalins?
              Kalniukai logikos iš principo turi. Bet... dabar jie padaryti per arti įvažiavimo (jeigu kam teko važiuot, tai turbūt patys tą supratot, kad realiai per mažas atstumas nuo įvažiavimo iki kalniuko), o ir kalniukai yra per lygūs, t.y. neverčia pristabdyti tiek, kiek reikėtų norint, kad sistema veiktų.

              Žodžiu padarė šūdinai.

              Comment


                Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Gal būt statesnių negali dėl visuomeninio transporto, autobusų su garmoškėmis.
                  Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                  https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Man atrodo, kad tie senesni, originalūs "gulintys policininkai" būtų buvę efektyvesni. Gal, tarkim, dviem eilėm. Nes dabar tai tikrai dauguma net nestabdo. Galima čia pažiūrėti live vaizdą:

                    https://balticlivecam.com/lt/cameras...-center/?embed
                    Berods žinau tokio tipo kalnelius. Juos įrengė vienoj gatvėj Kaune ir buvo palikta 50 km/h zona. Iki kokio 1/3 vairuotojų prilėtina, turbūt tie kurie saugo savo mašinas

                    Comment


                      Šiandien pastebėjau informavimą apie numatomą atkarpą ties "pedagoginio" žiedu Vilnius.lt kolkas nėra.
                      Ar gali būti tai priežastis, kodėl nutrūko dviračių tako tiesimas? Nes darbai nejuda jau nuo balandžio/gegužės.

                      Comment


                        Čia kartais ne ta papildoma juosta? Buvo PP viešinimas, tik linko tai neturiu. Bet seniai. O čia nauja data, tad turėtų atsirasti ir internete.

                        Comment


                          Įvažiuoti į Edukologijos žiedą nebereikės: planuojama papildoma juosta į Konstitucijos prospektą
                          Dažnas veikiausiai keiksnoja Edukologijos universiteto žiedinę sankryžą, kurią piko metu pravažiuoti užtrunka nemažai laiko. Nuspręsta šiek tiek palengvinti vairuotojų dalią ir įrengti papildomą juostą sukimui į Konstitucijos prospektą iš Geležinio Vilko gatvės. Su naujos eismo juostos įrengimo darbais bus įrengta ir pėsčiųjų saugumo salelė.

                          „Papildoma eismo juosta bus įrengiama išnaudojant, vejos plotą, esantį dešinėje žiedinės sankryžos pusėje, toliau papildoma eismo juosta sujungiama su Konstitucijos pr., kuriame esama plati autobusų juosta padalinama į dvi eismo juostas iš kurių antroji skirta automobiliams, kurie įvažiavo į Konstitucijos pr. iš Geležinio Vilko g. naujai įrengta eismo juosta. Toliau šie automobiliai iš antros eismo juostos privalo persirikiuoti į trečią eismo juostą, nes antra juosta, įsiliejus pirmai, ties Linkmenų g. tampa pirma, kuria toliau gali važiuoti tik maršrutinis transportas. Sklandus eismo organizavimas užtikrinamas vertikaliu ir horizontaliu ženklinimu“, – apie būsimą eismo organizavimą po eismo juostos įrengimo rašomą projektiniuose siūlymuose.

                          Įrengiant papildomą juostą, reikės perkelti troleibusų kontaktinio tinklo stulpus, elektros kabelius ir kitus komunikacijų tinklus. Projekto techniniai parametrai

                          • Planuojamo objekto adresas – Geležinio Vilko gatvės ir Konstitucijos prospekto atkarpų rekonstrukcija;
                          • Numatomo ruožo ilgis – ~150 m;
                          • Juostų skaičius – 3 (įrengiama papildoma eismo juosta);
                          • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
                          • Projektinius siūlymus ruošė UAB „Skaitmeninis lapas“, projekto vadovė Aušra Bikelytė.
                          Viešas svarstymas

                          Visuomenės atstovai iki liepos 18-osios savo pasiūlymus ir pastabas gali teikti elektroniniu paštu info@digleaf.lt. Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirtadienį, liepos 18 d., Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, Konstitucijos pr. 3, posėdžių salėje 244. Diskusijų pradžia 17.00 val.
                          Yra brėžinių.

                          Comment


                            Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                            Paskutinis taisė John; 2019.07.05, 10:05.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                              Žiedas žymiai didesnis "butelio kaklelis" nei sankryža su Linkmenų g., kur rytais kamščių nelabai būna nuo žiedo pusės, tai pralaidumas turėtų gerokai padidėti.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Įdomu, ar prieš tokius platinimus (galioja ir Geležinio Vilko/Žalgirio/Ukmergės sankryžai) yra atliekami kokie nors tyrimai, modeliavimai ar kitokia analizė? Ar čia tik kokio nors "kompetentingo specialisto" už 600Eur iš savivaldybės sprendimas? Ar tai realiai padės ką nors išspręsti, ar tik perkels "kampštį" iki artimiausio šviesoforo su Linkmenų g.? Nes aKsfalto centrinėje meisto dalyje vis daugėja, nors jo ir taip jau ekscesas tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. O kamščių problema vis mistiškai keliais žingsniais priekyje.
                                Kamštis prie Linkmenų šviesoforo yra daug saugiau nei kamščio prie žiedo uodega stovinti ant tilto.

                                Comment


                                  Kamščiai ant tiltų, viadukų atrodo pavojingiausiai. Gal dėl to ir draudžiamas automobilių stovėjimas ant tiltų, jeigu kitokie ženklai to nenurodo.

                                  Comment


                                    Marijampolėje V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių sankryža į žiedinę paversta netinkamai ir bereikalingai. Eismas čia nėra intensyvus. Žiedinei sankryžai reikalingas didesnis plotas, žiedo plotis turi būti ne toks, kuriame vos telpa didesnių gabaritų automobilis. Pats žiedas turėtų būti sudarytas ne iš kokių "šipulių". Šioje sankryžoje geriausia išeitis - palikti ją kokia buvo iki žiedinio eismo įvedimo, tik pargindinis kelias per ją turėtų eiti iš V.Kudirkos gatvės (nuo miesto centro pusės) į Maironio gatvę.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Marijampolėje V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių sankryža į žiedinę paversta netinkamai ir bereikalingai. Eismas čia nėra intensyvus. Žiedinei sankryžai reikalingas didesnis plotas, žiedo plotis turi būti ne toks, kuriame vos telpa didesnių gabaritų automobilis. Pats žiedas turėtų būti sudarytas ne iš kokių "šipulių". Šioje sankryžoje geriausia išeitis - palikti ją kokia buvo iki žiedinio eismo įvedimo, tik pargindinis kelias per ją turėtų eiti iš V.Kudirkos gatvės (nuo miesto centro pusės) į Maironio gatvę.
                                      Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
                                        Blynais berods vadina

                                        Comment


                                          Dar daugiau Vilniaus žiedinių sankryžų bus atnaujintas ženklinimas – rugpjūčio pradžioje aiškesnis eismo organizavimas bus įvestas Savanorių, Laisvės prospektų, Geležinio Vilko ir Tūkstantmečio gatvių žiedinėse sankryžose, kurioje vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis.
                                          Šaltinis: vilnius.lt
                                          Click image for larger version  Name:	Savanori%C5%B3-%C5%BEiedas.jpg Views:	1 Size:	251,0 kB ID:	1738409


                                          Rodyklių miškas atrodo įdomiai. Yra ką panagrinėti, kad nepasimesti iš įpročio.
                                          Pastebėjimas, kad visiškai reorganizuoti išsukimai iš Tūkstanmečio g. (iš rytinės pusės) ir Geležinio vilko g. į žiedą:
                                          Abiem juostom galima įvažiuoti į žiedą ir tęsti kelionę žiedu.
                                          Nuo Tūkstantmečio g. (iš rytinės pusės) antra juosta negalima išsukti į Geležinį vilką.
                                          Įdomiai teks kirsti juostas važiuojant nuo Savanorių pr. iki Tūkstantmečio g. (į rytinę pusę)

                                          Be to, atrodo, kad taip pat bus įrengti 2 kalneliai.
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.27, 00:48.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X