Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Bus rengiama Panevėžio gatvių tvarkymo strategija
    Parengė Ryšių su visuomene skyrius

    Praėjusią savaitę Savivaldybės meras Vitalijus Satkevičius surengė pasitarimą dėl miesto gatvių priežiūros principų ir strategijos.

    Jame dalyvavo Savivaldybės mero pavaduotojos Rimantė Ratinskaitė ir Gema Umbrasienė, mero patarėja Marija Danutė Kažukauskienė, administracijos direktorė Kristina Vareikienė, jos pavaduotoja Audronė Grainienė, Miesto ūkio skyriaus vedėjas Antanas Karalevičius.

    Miesto ūkio skyriaus vedėjas A. Karalevičius pateikė kelių ir gatvių remonto bei atnaujinimo darbų prioritetus. Jo teigimu, rengiantis kitąmet vyksiančiam Europos vyrų krepšinio čempionatui, reikėtų tvarkyti pagrindines gatves (Smėlynės, J. Basanavičiaus, Ramygalos, Nemuno, Aukštaičių, Klaipėdos, Vilniaus), tęsti V. Alanto gatvės tiesimo darbus, remontuoti Ukmergės, A. Jakšto, J. Tilvyčio, Vasario 16-osios, Parko ir kt. gatves, atlikti kitus būtinuosius darbus.
    „Miesto gatvėms tvarkyti maždaug du dešimtmečius nebuvo skiriama pakankamai dėmesio ir finansavimo. Todėl daugelis jų nusidėvėjo ir reikalauja investicijų vienu metu. Gatvių būklės gerinimo proveržį galima pastebėti tik praėjusiais metais, kai, pasinaudoję ES parama, ėmėme asfaltuoti žvyruotas gatves. Preliminariai gatvėms atnaujinti reikėtų 200 milijonų litų“, – teigė A. Karalevičius.
    „Privalome turėti politinės valios užsibrėžti uždavinį per tam tikrą laiką atnaujinti, asfaltuoti ar suremontuoti visas miesto gatves. Tam turi būti parengta strategija su aiškiais gatvių tvarkymo prioritetais, principais. Tokiu atveju miesto gyventojai kelerius metus į priekį žinotų, kaip vyks šios infrastruktūros dalies darbai, o Savivaldybės administracija – kaip planuoti savo veiklą. Savivaldybės administracijai rekomenduota sudaryti darbo grupę šiam darbui atlikti. Strategija turėtų būti parengta ir Tarybos kolegijai pateikta jau lapkričio mėnesį“, – sakė Savivaldybės meras V. Satkevičius.
    Primename, kad Savivaldybė pagrindinių gatvių kapitalinio atnaujinimo problemą iškėlė dar balandį vykusiame išvažiuojamajame Vyriausybės posėdyje Panevėžyje. Pasiūlyta, kad valstybinės reikšmės kelių tąsa miestuose būtų tvarkoma šalies biudžeto lėšomis. Pagrindinėms miesto gatvėms remontuoti reikalingų 23 mln. Lt paprašyta rasti valstybės biudžete. Spalį Savivaldybė gavo atsakymą, kad ši problema duota spręsti Susisiekimo ministerijai.
    Savivaldybės gautame Susisiekimo ministerijos atsakyme pažymima, kad, pablogėjus ekonominei šalies situacijai, gerokai sumažėjo lėšų valstybinei kelių priežiūros ir plėtros programai. Lėšų trūksta visai kelių sektoriaus priežiūrai, neišskiriant savivaldybėms priklausančio kelių tinklo. Siekdama padidinti programos lėšų, Vyriausybė gegužę nutarė į programos sąskaitą pervesti 75 proc. akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzeliną ir energetinius produktus, pagamintus iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir naudojamus kaip variklių degalai, taip pat už suskystintas dujas automobiliams.
    Susisiekimo ministro Rimvydo Vaštako pasirašytame rašte teigiama, kad Savivaldybės prašymas perduoti pagrindines miesto gatves kelių priežiūros įmonėms atiduotas Lietuvos automobilių kelių direkcijai. Jai pavesta išanalizuoti situaciją įvairiais aspektais ir pateikti siūlymus, kaip optimaliausiu būdu spręsti gatvių, kaip valdomo turto, perskirstymo problemą didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

    Comment


      #82
      Panevėžio gatvių priežiūros konkursą laimėjo UAB „Panevėžio gatvės“
      2010-11-11 13:09
      AINA


      Panevėžio miesto savivaldybės paskelbtą konkursą miesto infrastruktūrai (gatvėms, aikštėms, takams, šaligatviams, tiltams, fontanams, mažajai architektūrai, užtvankoms, apšvietimo, lietaus nuotekų tinklams) prižiūrėti ir remontuoti laimėjo UAB „Panevėžio gatvės“. Konkurse panoro dalyvauti dvi įmonės.

      „Nauja yra tai, kad kartu bendrovė imsis ir želdinių priežiūros darbų (medžių ir krūmų pjovimo, genėjimo, gyvatvorių karpymo). Tą šiemet darė UAB „Autairas", - sako Savivaldybės administracijos Miesto ūkio skyriaus vedėjas Antanas Karalevičius.

      Savivaldybės administracijos Miesto ūkio skyriaus duomenimis, įmonė prižiūrės apie 418 km gatvių, 18 aikščių ir skverų, per 2500 kv. m takų ir šaligatvių, 14 tiltų, 3 fontanų, 3 užtvankas, apie 7200 apšvietimo tinklų, apie 50 kv. km lietaus nuotekų tinklų ir kt.

      Sutartį su UAB „Panevėžio gatvės" numatoma pasirašyti gruodžio pabaigoje. Ji turėtų galioti metus - nuo 2011 m. sausio 2 d. iki gruodžio 31 d. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po vienus metus.

      Rengdamasi ateinantiems metams, Savivaldybė jau yra paskelbusi ir konkursus vejoms bei žolynams, gėlynams prižiūrėti. Konkurso dalyvių vokai su pasiūlymais bus atplėšiami lapkričio 15 dieną.

      Comment


        #83
        Panevėžio gatvės bus apšviestos visu pajėgumu
        Ryšių su visuomene skyrius
        panevezieciai.lt
        18 Lapkritis 2010 07:13


        Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorė Kristina Vareikienė surengė pasitarimą dėl gatvių ir perėjų apšvietimo. Pasitarime dalyvavo Miesto ūkio skyriaus vedėjas Antanas Karalevičius ir UAB „Panevėžio gatvės“ vadovai.

        Šiuo metu Panevėžio miesto apšvietimo tinklai valdomi dviem programomis. 1-ąja programa degant kas antram šviestuvui apšviečiama 60 proc. miesto: centras bei pagrindinės gatvės, perėjos, sankryžos. 2-ąja programa apšviečiama likusi miesto šviestuvų dalis (40 proc.).

        „Pradėti apšviesti miesto visu pajėgumu nuo šiandien mes neturime jokios juridinės galimybės. Net ir Savivaldybės administracijos direktorės įsakymu negalėtume to daryti, nes pažeistume sutartį, viešųjų pirkimų įstatymą ir kitus teisės aktus. Kadangi esame laimėję gatvių priežiūros konkursą ir 2011 metais, nuo sausio 1 dienos galėsime lanksčiau spręsti susidariusias problemas“, - sakė UAB „Panevėžio gatvės“ direktorius G. Petrauskas.

        Pasak Savivaldybės administracijos direktorės K.Vareikienės, matomumas ypač suprastėja lyjant, todėl pėstieji turi būti atidesni, segėti atšvaitus ir pereiti gatvę tik gerai matomose ir tam skirtose vietose bei įsitikinus, kad yra saugu.

        „Panevėžys pirmasis Lietuvoje įdiegė jau 6 pėsčiųjų perėjų papildomą apšvietimą. Šiuo pavyzdžiu seka ir kiti Lietuvos miestai. Be to, dar šiemet ketiname papildomai apšviesti dar dvi avaringiausias perėjas. Dėsime visas pastangas, kad užtikrintume miesto gyventojų - tiek vairuotojų, tiek ir pėsčiųjų - saugumą“, - teigė K.Vareikienė.

        Pasitarime nuspręsta, kad nuo 2011 metų tamsiuoju metų laiku rytais nuo 6 iki 9 val. ir vakarais nuo 16 iki 21 val. miestas bus apšviestas abiem programomis iš karto - 100 procentų pajėgumu.

        Šiuo metu mieste įrengta 7200 šviestuvų, juos valdo 18 kompiuterizuotų valdymo punktų. Pasak UAB „Panevėžio gatvės“ vadovo G.Petrausko, tokiu būdu išlaidos padidėtų 20 proc. - apie 200 tūkst. Lt per metus.

        Comment


          #84
          Neįgyvendinti Panevėžio infrastruktūros projektai

          Nemanot, kad panašiai turėjo būt?
          Savitiškio g. turėjo nueiti iki J. Tilvyčio g., nuo J. Tilvyčio g. turėjo eiti pietinis aplinkkelis iki Velžio kelio; V. Alanto g prsitęsti iki Savitiškio g.




          Dar vienas pastebėjimas. Ar kartais Taikos alėja neturėjo jungtis su Parko g.?

          Paskutinis taisė Kiaune; 2010.12.14, 18:08. Priežastis: Papildytas pranešimas.
          Spune-mi dacă-i între noi iubire

          Comment


            #85
            Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
            Ar kartais Taikos alėja neturėjo jungtis su Parko g.?
            Atvaizdas
            Turėjo. Bet neįsivaizduoju, kodėl iki galo nepadaryta. Tikriausiai pritrūko laiko — keitėsi santvarka... Bet jeigu būtų spėta ir įgyvendinta, neabejotinai miesto maršrutiniai autobusai važiuotų nuo D-G/Parko gatvių sankryžos šia gatve Kalnapilio link ir dar toliau.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #86
              aš tai visada laikiausi tokios nuomonės, kad ten sugalvojo įkurti parką ir nebetiesė tos gatvės

              žiauriai geras panevėžio regiono žemėlapis http://195.182.71.147/panevezys/
              Paskutinis taisė balabanas; 2010.12.15, 17:10.

              Comment


                #87
                Parašė Kiaune
                Dar vienas pastebėjimas. Ar Pramonės gatvė neturėjo jungtis su Lėvens gatve, o Pušaloto g. iki Paliūniškio g.?

                Atvaizdas
                Dėl Pušaloto g. ir Paliūniškio g. sujungimo abejoju, kad buvo kažkokie planai. Nematau būtinybės tiesti dvi gatves 30 metrų vieną nuo kitos. Puikiai užtenka ir S.Kerbedžio gatvės toje atkarpoje.

                Na o dėl Pramonės g. tai tu teisus, tik ji turėjo tęstis ne iki Lėvens, o iki Smėlynės gatvės. Ši gatvė - šiaurinis miesto aplinkkelis. Dar visai neseniai buvo kalbama, kad šė projektą ruošiamasi atnaujinti, buvo parengtas netgi detalusis planas. Kiek pamenu, kalbėta apie 4 eismo juostų gatvę, tačiau gyventojai tam paprieštavo, todėl nuspręsta tiesti 2 eismo juostų gatvę. Apie šio projekto dabartinę būklę negaliu komentuoti, nežinau situacijos.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  #88
                  Parašė Kiaune
                  Dar vienas pastebėjimas. Ar Pramonės gatvė neturėjo jungtis su Lėvens gatve, o Pušaloto g. iki Paliūniškio g.?

                  Atvaizdas
                  Pramonės gatvė turėjo jungtis,kaip ir buvo paminėta, su Smėlynės gatve, o Pušaloto - jungtis su šiaurine žiedo puse, niekas taip toli neplanavo, tik irgi iki Smėlynės gatvės, bet... Per geležinkelį turėjo būti viadukas, apačioje tilto bėgiai ir gatvė ir nuo to viaduko turėjo jungtis gatvė (vietoj dab. Rėklių gatvės nuo geležinkelio į šiaurę,ką su sodais žadėjo daryti,nežinau, matyt,kaip ir Molainių gatvės gale - iškeldinėti etapais) su Pramonės gatve,o kas liečia VT plėtrą sovietmečiu, tai kai kuriose miesto vietose galima rasti paruoštų įvažų miesto VT stotelėms, taip nė karto ir nepanaudotų pagal paskirtį, pvz. S. Kerbedžio gatvėje nuo GS iki Smėlynės gatvės, Savitiškio gatvėje piečiau "Babilono" (ten matyt buvo planuojamas didelis VT srautas, nes stotelė ten tokio dydžio turėjo būt, kad, manau, be vargo joje tilptų 3 Ikarus-280)

                  P.S. Miesto plėtros bendrajame plane ir dabar panašiai papaišyta, tik VT plėtros planas kai kuriose vietose niekam tikęs...

                  P.P.S. Pamiršai Kniaudiškių gatvės jungtį su Nemuno gatve, tai ryškiai matosi iš to,kad neporiniai Kniaudiškių gatvės namų numeracija prasideda... nuo 15

                  Parašė balabanas Rodyti pranešimą
                  aš tai visada laikiausi tokios nuomonės, kad ten sugalvojo įkurti parką ir nebetiesė tos gatvės
                  Parkas ne prie ko, tiesiog buvo numatyta gatvė, bet ji tuo laiku dar nebuvo reikalinga, nes daugiabučiai Radviliškio g. rajone pradėjo dygti tik apie 1986-1987 m., kai ten vietoj individualių namų būtų likę vien daugiabučiai, tada ir būtų gatvė iškart atsiradus, bet subyrėjo SSRS.

                  P.S. Panašus variantas su individualiais namais,kurie arti centro, turėjo būti beveik visame mieste, ypač daugiabučiai turėjo dygti (ir pradėjo dygti) Klaipėdos - Nemuno - Sodų gatvių riboje...
                  Paskutinis taisė Kosovo; 2010.12.28, 22:30.
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    #89
                    Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                    Nemanot, kad panašiai turėjo būt?
                    Savitiškio g. turėjo nueiti iki J. Tilvyčio g., nuo J. Tilvyčio g. turėjo eiti pietinis aplinkkelis iki Velžio kelio; V. Alanto g prsitęsti iki Savitiškio g.


                    Atvaizdas


                    Dar vienas pastebėjimas. Ar kartais Taikos alėja neturėjo jungtis su Parko g.?

                    Atvaizdas
                    Dėl akligatvio Nemuno g. prie Taikos alėjos:
                    - nuo šio akligatvio į parką turėjo būti nutiestas platus šaligatvis. Turėjo būti patvenktas upelis (pavadinimą pamiršau) irt.t.

                    Šaltinis:
                    Buvusio miesto vyr. architekto J. Nebilevičiaus atsiminimas (susitikus tarpdury....)

                    Comment


                      #90
                      Panevėžyje – naujausių technologijų LED gatvių šviestuvai

                      Šią savaitę Panevėžio miesto vadovai ir miesto ūkio specialistai susitiko su Pietų Korėjos kompanijos NER atstovais ir diskutavo apie miesto gatvių apšvietimo atnaujinimą. Korėjos atstovai pristatė LED technologija paremtą gatvių apšvietimo sistemą, leidžiančią sumažinti išlaidų elektros energijai.

                      „Korėjiečių siūlomi LED gatvių šviestuvai 40 proc. mažiau naudoja elektros energijos, 40 proc. mažesni anglies dvideginio išmetimai. Panevėžys yra pasirašęs ES šalių savivaldybių merų sambūrio paktą, kuriuo esame įsipareigoję iki 2020 metų CO2 emisiją sumažinti 20 procentų, todėl šio projekto įgyvendinimas prisidėtų prie šios programos vykdymo“, – sakė mero pavaduotoja Rimantė Ratinskaitė.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                        Nemanot, kad panašiai turėjo būt?
                        Savitiškio g. turėjo nueiti iki J. Tilvyčio g., nuo J. Tilvyčio g. turėjo eiti pietinis aplinkkelis iki Velžio kelio; V. Alanto g prsitęsti iki Savitiškio g.
                        Galbut. Nor del Alanto gatves suabejociau. Tokia jos trasa galejo susiformuoti atsitiktinai, pradejus dalinti statybos leidimus, anuomet buvusios ZU paskirties sklypuose.
                        Turint omenyje, kaip anuomet mego kurti grandiozinius istisu rajonu maketus, nenustebciau, jei tuometiniu civiliniu inzinieriu fantazijose buvo kad ir toks "sviesaus rytojaus" reginys:

                        Paskutinis taisė Ginthus; 2011.01.21, 19:28.

                        Comment


                          #92
                          Pagaliau kazkas protingesnio mastoma. Lig siol buvo kaip? Skelbiamas konkursas su vieninteliu kriterijumi - statybo kaina. Sustatomi pigiausi sviestuvai, o veliau skundziamasi lesu trukumu apsvietimo palaikymui (kaip ir visose statybos srityse). Galgi bus sukurtas precendentas, kad ne tik statybos, bet ir eksploatavimo kastai visgi yra svarbus? Betkokiu atveju dziaugiuosi sia inovatoriska iniciatyva

                          Comment


                            #93
                            Paskirstytos lėšos miesto infrastruktūrai prižiūrėti bei atnaujinti
                            2011-03-21 18:57
                            AINA


                            Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorės Kristinos Vareikienės įsakymu paskirstytos lėšos Miesto infrastruktūros objektų plėtros, modernizavimo ir priežiūros programai.

                            Pagal sudarytas sutartis daugiau kaip 3,5 mln. Lt numatyta UAB „Panevėžio gatvės“. Iš jų 200 tūkst. Lt - aikštelėms daugiabučių namų kiemuose įrengti. Už 15 tūkst. Lt įmonė vasaros sezoną prižiūrės paplūdimius.

                            Per 3,6 mln. Lt skirta miesto atliekų sistemos priežiūra užsiimančiai AB „Panevėžio specialus autotransportas“. Dar 147 tūkst. Lt bendrovė gaus benamiams gyvūnams gaudyti, laikyti, naikinti, šunims ir katėms registruoti Panevėžio mieste, 250 tūkst. Lt - kapinėms prižiūrėti iki 2011 m. liepos 31 d.

                            579 tūkst. Lt skirta UAB „Autairas“ (miesto vejoms, žolynams, gėlynams prižiūrėti), 500 tūkst. Lt – miesto eismo reguliavimo priemonėms tvarkyti (UAB „Eismo valdymo sistemos“ ir UAB „Urbico“, 29,5 tūkst. Lt - vienišiems ir neatpažintiems žmonėms laidoti (UAB „Ramybės takas“).

                            60,5 tūkst. Lt skirta UAB „ELSIS biuro sistemos“. Už šias lėšas iki gegužės 31 d. bendrovė teiks miesto teritorijos stebėjimo ir vaizdo perdavimo į Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Panevėžio miesto policijos komisariatą paslaugą. 16,5 tūkst. Lt skirta UAB „Lyderio akademija“, teikiančiai vaizdo stebėjimo kamerų transliuojamo vaizdo stebėjimo paslaugą.

                            1 mln. 180,5 tūkst. Lt numatyta paslaugoms ir darbams pirkti: automobilių stovėjimo vietoms Smėlynės g. prieigose, šalia Panevėžio ligoninės ir V. Žemkalnio gimnazijos, įrengti (II etapas); kapinių priežiūros paslaugoms nuo rugpjūčio 1 d. ir Šilaičių kapinių žemei pirkti, plėtros darbams, kapinių detaliajam planui ir projektui parengti (1 ha valstybinės žemės), miesto teritorijos stebėjimo ir vaizdo perdavimo į Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Panevėžio miesto policijos komisariatą paslaugai pirkti; miesto papuošimo darbams; galimybių studijai „Keleivių srautų analizė“. Numatytas finansavimas ir Vilniaus g. viešajam tualetui remontuoti, vaizdo stebėjimo kamerų transliuojamam vaizdui stebėti, programos GIS įrangai išlaikyti bei kt.

                            Kreditoriniams įsiskolinimams UAB „Panevėžio gatvės“, AB „Panevėžio specialus autotransportas“, UAB „Autairas“ ir UAB „Urbico“ apmokėti skirta 2 mln. 852,6 tūkst. Lt.

                            Comment


                              #94
                              [PAN] Panevėžio infrastruktūros projektai

                              Baigiamos projektuoti 43 asfaltuotinos Panevėžio gatvės (sąrašas)
                              10 Gegužė 2011 05:53
                              Ryšių su visuomene skyrius


                              Panevėžio miesto savivaldybė įgyvendina projektą „Panevėžio žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimas, II etapas“. Jis reikalingas tam, kad ES struktūrinių fondų paramai gauti būtų teikiamas 34 gatvių asfaltavimo projektas.

                              Laimėjusi viešųjų pirkimų konkursą 43 planuojamų asfaltuoti gatvių techninius
                              dokumentus rengia AB „Panevėžio keliai“.

                              „Savivaldybė tęsia miesto bendruomenei duotus įsipareigojimus. Pernai baigėme asfaltuoti 11 gatvių – 6 km ilgio ruožą. Dabar rengiamės antrajam asfaltavimo etapui – ketiname sutvarkyti dar 43 gatves ar jų dalis – apie 11,2 km ruožą. Norėčiau priminti, kad šių 43 gatvių sąrašas padalytas į dvi dalis. Iš 43 gatvių 10 yra rezervinės, t.y. bus asfaltuojamos priklausomai nuo to, kiek mums atsieis pirmųjų trisdešimt trijų asfaltavimo darbai“, - sako Savivaldybės administracijos direktorė Kristina Vareikienė.

                              II etapo žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimo projektą sudaro dvi dalys. Pirmoji – projektavimo darbai – jau baigiama. Šiuo metu gatvių projektai derinami su technines sąlygas išdavusiomis įstaigomis – dujininkais, Rytų skirstomaisiais tinklais ir kt. Antroji projekto dalis – projektų ekspertizė. Jai atlikti Savivaldybė jau trečią kartą skelbs viešųjų pirkimų konkursą. Pirmieji du buvo nutraukti, kadangi šios paslaugos buvo pasiūlytos už žymiai aukštesnę nei buvo numatyta kaina.

                              II etapo žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimo projektas turėtų būti baigtas iki rugpjūčio 31 dienos. Projektas užtruko, kadangi viešųjų pirkimo dokumentus būtina derinti su finansavimą skyrusia ir projektą administruojančia Transporto investicijų direkcija.

                              Baigus II etapo asfaltuotinų gatvių projektavimo projektą, ES paramai gauti bus teikiamas paties asfaltavimo projektas.

                              Primename, kad iš 33 gatvių miesto centre norima asfaltuoti D. Poškos, Pažangos (tarp J. Tilvyčio ir S. Mačiulio), Z. Kanevičienės (tarp J. Žemgulio ir S. Mačiulio), J. Zikaro (nuo Nr. 71 iki 85), Aušros (nuo Nr. 2 iki 8), J. Tallat-Kelpšos (tarp J. Basanavičiaus ir Kęstučio), A. Gudonio (nuo Nr. 2 iki 14), Naująją. Vakarinėje dalyje - Medžiotojų (tarp Ąžuolytės ir Vešetos), pietinėje - Rambyno (tarp Aukštaičių ir Zanavykų), Ryto (tarp Kęstučio ir Margių), Stetiškių (nuo Nr. 42 iki 50), Trakų (nuo Nr. 1 iki 17), Zanavykų (nuo Nr. 4 iki 12), J. Šiaučiūno (nuo Nr. 22 iki 42), Gėlainių (tarp Baltijos ir Barklainių), šiaurinėje - Bijūnų (tarp Pelkių-Smėlynės, 53-77, 92-Vyturio), Eglyno (tarp Jurginų-Aguonų, tarp Bijūnų-Rūtų), Vingio, Žilvičių (tarp Rožių – 13, tarp Bijūnų-Aguonų), Alyvų (tarp Radastų ir Amerikos), Apynių, Pelkių (tarp Bruknynės ir Piniavos), Žibučių (tarp Bijūnų ir Jurginų), Slyvų (nuo Rožių iki Nr. 7a, tarp Lelijų ir Aguonų), Lelijų, A. Baranausko (nuo Nr. 32 iki Bijūnų), Rūtų (nuo Nr. 22 iki 56), Pakluonių, Gvazdikų, Astrų (nuo Nr. 3 iki Radastų), Lazdynų, Tiesiąją.

                              10 gatvių rezervas - Aguonų 1 ir 2 skg., Šilelio, Saulėtekio (nuo Nr. 2a iki 14), Vyturio g. (nuo Nr. 34a iki 50a), Ramunių skg. (nuo Nr. 9 iki Bijūnų), Vijoklių, Kirtimų (nuo Nr. 6 iki J. Elisono), A. Baranausko (tarp Bijūnų ir Aguonų), Miško g. (tarp Bijūnų ir Aguonų).

                              Comment


                                #95
                                Pasitikrinkite, gal ir į jūsų gatvę ateis šventė...

                                http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...5&NewsID=10119

                                2011-05-10

                                Panevėžio miesto savivaldybė įgyvendina projektą „Panevėžio žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimas, II etapas“. Jis reikalingas tam, kad ES struktūrinių fondų paramai gauti būtų teikiamas 34 gatvių asfaltavimo projektas. Laimėjusi viešųjų pirkimų konkursą 43 planuojamų asfaltuoti gatvių techninius dokumentus rengia AB „Panevėžio keliai“.

                                „Savivaldybė tęsia miesto bendruomenei duotus įsipareigojimus. Pernai baigėme asfaltuoti 11 gatvių – 6 km ilgio ruožą. Dabar rengiamės antrajam asfaltavimo etapui – ketiname sutvarkyti dar 43 gatves ar jų dalis – apie 11,2 km ruožą. Norėčiau priminti, kad šių 43 gatvių sąrašas padalytas į dvi dalis. Iš 43 gatvių 10 yra rezervinės, t.y. bus asfaltuojamos priklausomai nuo to, kiek mums atsieis pirmųjų trisdešimt trijų asfaltavimo darbai“, - sako Savivaldybės administracijos direktorė Kristina Vareikienė.

                                II etapo žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimo projektą sudaro dvi dalys. Pirmoji – projektavimo darbai – jau baigiama. Šiuo metu gatvių projektai derinami su technines sąlygas išdavusiomis įstaigomis – dujininkais, Rytų skirstomaisiais tinklais ir kt. Antroji projekto dalis – projektų ekspertizė. Jai atlikti Savivaldybė jau trečią kartą skelbs viešųjų pirkimų konkursą. Pirmieji du buvo nutraukti, kadangi šios paslaugos buvo pasiūlytos už žymiai aukštesnę nei buvo numatyta kaina.

                                II etapo žvyruotų gatvių asfaltavimo techninės dokumentacijos rengimo projektas turėtų būti baigtas iki rugpjūčio 31 dienos. Projektas užtruko, kadangi viešųjų pirkimo dokumentus būtina derinti su finansavimą skyrusia ir projektą administruojančia Transporto investicijų direkcija.

                                Baigus II etapo asfaltuotinų gatvių projektavimo projektą, ES paramai gauti bus teikiamas paties asfaltavimo projektas.

                                Primename, kad iš 33 gatvių miesto centre norima asfaltuoti D. Poškos, Pažangos (tarp J. Tilvyčio ir S. Mačiulio), Z. Kanevičienės (tarp J. Žemgulio ir S. Mačiulio), J. Zikaro (nuo Nr. 71 iki 85), Aušros (nuo Nr. 2 iki 8), J. Tallat-Kelpšos (tarp J. Basanavičiaus ir Kęstučio), A. Gudonio (nuo Nr. 2 iki 14), Naująją. Vakarinėje dalyje - Medžiotojų (tarp Ąžuolytės ir Vešetos), pietinėje - Rambyno (tarp Aukštaičių ir Zanavykų), Ryto (tarp Kęstučio ir Margių), Stetiškių (nuo Nr. 42 iki 50), Trakų (nuo Nr. 1 iki 17), Zanavykų (nuo Nr. 4 iki 12), J. Šiaučiūno (nuo Nr. 22 iki 42), Gėlainių (tarp Baltijos ir Barklainių), šiaurinėje - Bijūnų (tarp Pelkių-Smėlynės, 53-77, 92-Vyturio), Eglyno (tarp Jurginų-Aguonų, tarp Bijūnų-Rūtų), Vingio, Žilvičių (tarp Rožių – 13, tarp Bijūnų-Aguonų), Alyvų (tarp Radastų ir Amerikos), Apynių, Pelkių (tarp Bruknynės ir Piniavos), Žibučių (tarp Bijūnų ir Jurginų), Slyvų (nuo Rožių iki Nr. 7a, tarp Lelijų ir Aguonų), Lelijų, A. Baranausko (nuo Nr. 32 iki Bijūnų), Rūtų (nuo Nr. 22 iki 56), Pakluonių, Gvazdikų, Astrų (nuo Nr. 3 iki Radastų), Lazdynų, Tiesiąją.

                                10 gatvių rezervas - Aguonų 1 ir 2 skg., Šilelio, Saulėtekio (nuo Nr. 2a iki 14), Vyturio g. (nuo Nr. 34a iki 50a), Ramunių skg. (nuo Nr. 9 iki Bijūnų), Vijoklių, Kirtimų (nuo Nr. 6 iki J. Elisono), A. Baranausko (tarp Bijūnų ir Aguonų), Miško g. (tarp Bijūnų ir Aguonų).

                                Ryšių su visuomene skyrius

                                Comment


                                  #96
                                  Ar planuojama taisyti kelius tarkim isvaziuojant is Panevezio pro Molianius?Nes ivaziuojant i miesta kitatauciui ar bent jau is kito miesto ,nebloga etikete iskart prilimpa Paneveziui,plius Eurocempionatas cia pat.
                                  Ar yra zinanciu apie gelezinkelio pletra Panevezyje,tarkim reisai i Vilniu?Nes labai jau ribotas marsrutas .
                                  Paskutinis taisė epicentras; 2011.05.30, 09:54.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė epicentras Rodyti pranešimą
                                    Ar planuojama taisyti kelius tarkim isvaziuojant is Panevezio pro Molianius?Nes ivaziuojant i miesta kitatauciui ar bent jau is kito miesto ,nebloga etikete iskart prilimpa Paneveziui,plius Eurocempionatas cia pat.
                                    Ar yra zinanciu apie gelezinkelio pletra Panevezyje,tarkim reisai i Vilniu?Nes labai jau ribotas marsrutas .
                                    Taip, yra planų ir daug. Greitai bus (maždaug po 2060 m.) nutiesta autostrada Panevėžys - Molainiai (kaimas) ir kažkur tuo laikotarpiu turi paleisti siaurojo geležinkelio maglev'o technologijos skraidantį traukinį maršrutu "Vilnius - Panevėžys - Dangaus vartai - Mėnulis"
                                    Paskutinis taisė Kosovo; 2011.05.31, 20:03.
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Taip, yra planų ir daug. Greitai bus (maždaug po 2060 m.) nutiesta autostradą Panevėžys - Molainiai (kaimas) ir kažkur tuo laikotarpiu turi paleisti siaurojo geležinkelio maglev'o technologijos skraidantį traukinį maršrutu "Vilnius - Panevėžys - Dangaus vartai - Mėnulis"
                                      Nu tu čia ir nusišnekėjai, viskas turi būti iki 2055 jau padaryta...
                                      Life is a game that no one wins

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Kartmen Rodyti pranešimą
                                        Nu tu čia ir nusišnekėjai, viskas turi būti iki 2055 jau padaryta...
                                        Kartais pasitaiko. Datas supainiojau
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Parašė Kartmen Rodyti pranešimą
                                          Nu tu čia ir nusišnekėjai, viskas turi būti iki 2055 jau padaryta...
                                          Tai čia teoriškai. O praktiškai...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X