Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Jokių greičio mažinimo priemonių nereikia.
    Reikia tiesiog uždrasuti tuo skairinius posūkius į kiekvieną degalinę, parduotuvę ar gatvelę, kaip tai ir nurodyta STR'e, o takus numatyti be nusileidimų į įvažiavimo lygį
    Bendrai NL praktika tai kiemams pakelta važuojama dalis, o dviračių takas nenusileidžia. Vairo g. pagal aplinką atrodo kaip kiemas kur greitis 30 km/h. Jei daryt kalnelį, tai neturėtų būti labai staigus, gali būti tik kad juntamas, kad kerti šaligatvį.

    Sutinku, kad pigiausias sprendimas būtų kairių posūkių uždraudimas/apribojimas.

    Realiai reiktų pergalvot Tilžės g., kad apsisukimus organizuot per šviesoforus, vidury gatvės bordiūras skiriantis važiuojamas dalis (kad neišeitų ne vietoj daryt kairius posūkius). Tam reikės ir naujų šviesoforų, tiek kad juos galima būtų suprogramuoti, kad erzintų kuo mažiau
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.26, 15:14.

    Comment


      Po Google Street View naujų vaizdų sukėlimo atsirado galimybė pamatyti kaip Lietuvos rajonai pasistumėjo darnumo link.

      J. Jablonskio g., Anykščiai

      1. Gatvės pradžioje nubrėžtos siauros dviračių juostos

      2. Toliau prasideda dviračių takas, ant kurio turi užšokti, matyt visi Anyksčių gyventojai važinėja su full suspension dviračiais ir mėgsta ekstrymą. Apie pločius nekalbu...

      3. Apsisukus, ženklas nurodo, kad dviratininkai turi tęsti kelionę taku, takeliu, takelyčiu, kaip pavadinsi taip nepagadinsi

      4. Naujas išradimas dviračių statymui. Ir dar tos tvooooreeeeelėėėėės <3

      5. Čia turime zoną, kur automobilistus nevalia nepraleisti. Kad ženklus galima ant vieno stulpo sustatyt irgi neišrastas dalykas

      6. Pasidžiaugus raudonu asfaltu, kelionę tęsime dalinantis erdve su pėsčiaisiais, privalomai


      Comment


        Užmačiau pervažą Panevėžyje. Pradžiai pamaniau, jog oho, Vilniuje taip įrengtos dar nematęs. Prisiminiau 2 geriausius pavyzdžius. Visgi niekaip netempia prie Panevėžio lygio.

        Panevėžys. Pliusai: pilnai iškili pervaža – trapecija pakelta prieš ir už pervažos, pervaža (ryškiai) raudona, nėra perėjos stulpų tako apsaugos zonoje. Minusai: po duoti kelia trikampio ženklu nėra papildomos lentelės įspėjančios apie dviračius, skersiniai bortai pervažoje, nėra mini tarpo tarp pervažos kvadratų ir perėjos žymėjimo. https://www.youtube.com/watch?v=JXaX...ytautasKazokas
        Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	247,4 kB ID:	1989636

        Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	236,3 kB ID:	1989637

        Vilnius 1. Pliusai: tik dalinai pakelta pervaža vienoje pusėje, nėra skersinių bortų pervažoj. Minusai: nėra peraukštėjimo automobiliams ties pagrindiniu keliu, trikampiai buvo ženklinti vėliau nei įrengta pervaža ir dažyti dažai nusitrynė (daryta ne ilgaamžiu termoplastiku), buvo prašyta papildomos lentelės „dviračių eismas“ – neatsirado, nulinė apsaugos zona nuo ženklų atramų, pervaža ne raudona. https://www.google.com/maps/@54.7127...7i16384!8i8192
        Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	2,42 MB ID:	1989638

        Vilnius 2. Pliusai: pilna trapecija iš abiejų pervažos pusių, vėliau atsirado išprašyta papildoma lentelė „dviračių eismas“. Minusai: nėra trikampiukų iš vienos pervažos pusės, pervaža ne raudona, šiaip brokas – perėjos ženklo atrama pastatyta viršum žemyn (apibraukta žymekliu) ir ženklas gali nuslysti iki apačios, nėra apsaugos zonų palei dviračių taką nuo ženklų atramų. https://www.google.com/maps/@54.6725...7i16384!8i8192
        Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	2,66 MB ID:	1989639

        Reziumuojant: na raudona pervaža – ne raudono asfalto, bet specialiai dažyta – labai efektingai atkreipia dėmesį.
        Paskutinis taisė dondc; 2022.09.05, 22:21.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Gal yra naujienų dėl ministerijos žemėlapio dviračių takams visai Lietuvai?
          Pagaliau yra!

          Minint Europos judumo savaitę, Susisiekimo ministerija 2022 m. rugsėjo 21 d. organizuoja
          dviračių transporto plėtros skatinimo renginį. Šio renginio metu Susisiekimo ministerija pristatys
          parengtą Nacionalinę dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros plėtros schemą (žemėlapį), taip pat po
          pristatymo kvies susirinkusius svečius prisijungti prie važiavimo dviračiais akcijos Vilniaus centre.
          Tad po savaitės žemėlapis turėtų tapt viešai prieinamas.

          Comment


            Viešai prieinamas, bet silpnokai komunikuojamas Lietuvos dviračių takų (valstybinės reikšmės keliuose?)

            Nuoroda: Lietuvos dviračių takai

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220920-124207_Chrome.jpg
Views:	489
Size:	156,5 kB
ID:	1992818
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Ten ne tik dviračių takai, bet ir paprasti šalgatviai bei netgi techniniai šaligatviai.
              Reikia mokėti naudotis filtrais.

              Comment


                Pažymėti Jonavos dviračių takai:

                Click image for larger version

Name:	jonava-dviraciu-takas.png
Views:	521
Size:	1,60 MB
ID:	1992833 Click image for larger version

Name:	jonava-dviraciu-takas2.png
Views:	456
Size:	1,96 MB
ID:	1992834

                Comment


                  Stulpas, beveik kaip Olandijoj.

                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Viešai prieinamas, bet silpnokai komunikuojamas Lietuvos dviračių takų (valstybinės reikšmės keliuose?)
                  Pažymėta pačiame Nemenčinės mieste. Vilniaus nepažymėjo, nes nesusigaudė tarp oficialių gal kokių 5-ių skirtingų VMS žemėlapių arba Vilnius ne Lietuvoj.

                  Žemėlapio vaizdas, tai paauglio spuoguotą veidą primena.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pi...turos-zemelapi

                    Click image for larger version

Name:	10761_83851ffcef6bc86ae4c1a4c682a48802.png
Views:	361
Size:	568,0 kB
ID:	1993035
                    Minėdama Europos judumo savaitę, Susisiekimo ministerija rugsėjo 21 dieną, trečiadienį, visuomenei, savivaldybių merams ir dviratininkų bendruomenei pristatys nacionalinės dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros plėtros žemėlapį. Jame susisteminti duomenys, pristatantys dabartinę šių takų situaciją Lietuvoje ir iliustruojantys, kaip pėsčiųjų ir dviračių takai šalies teritorijoje išsišakos iki 2035 m.
                    [...]
                    Visuomenei šis renginys bus transliuojamas Susiekimo ministerijos „Facebook“ paskyroje tiesiogiai 10–11 val. Prisijungti galite čia: https://www.facebook.com/events/4564...1?ref=newsfeed

                    Comment


                      Žemėlapio pristatymas.
                      Attached Files

                      Comment


                        Video pristatymo gal išliko kur?

                        Comment


                          Žemėlapio sudarymo lygis, kaip VMS grįžimas iš tualeto nesivalius užpakalio.

                          Karvys – ten pėsčiųjų takas draudžiantis dviračių eismą, puiki logika grafiškai vaizduoti lyg gali ten dviračiu važiuot ir dar antraštėje taip užvadint, nors gilesniuose sluoksniuose galima išskaityt, jog ten tik pėsčiųjų takas:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	72,9 kB ID:	1993129

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	1993130

                          Kitoj gatvės pusėj 1,2 m pločio plytelių atkarpėlė su stulpu viduryje, pažymėta, kaip dviračių ir pėsčiųjų takas, nors jokių ženklų kelyje nėra:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	85,8 kB ID:	1993133

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	1993134

                          Tarp Gariūnų nacionalinio lygio turgavietės Vilniuje iki Grigiškių (populiariame kelyje Vilnius-Kaunas) yra dviračių ir pėsčiųjų takas, atkarpose net neseniai rekonstruotas, pažymėt aišku nereikia:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	448,0 kB ID:	1993132

                          Taip pat neseniai rekonstruotos vidinės gatvės atkarpa nepažymėta su naujai įrengtu taku – takas fake'inis, bet įpareigojantys ženklai yra (ružavas segmentas apibrauktas baltai):

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	585,3 kB ID:	1993131

                          Trakuose gamtinio tako žemėlapyje nėra, nors atkarpa labai ilga. Asfaltuoto geros dangos tako į Būdą šiaurės kryptimi irgi nėra:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	405,3 kB ID:	1993135

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	531,8 kB ID:	1993136
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (8).png Views:	0 Size:	666,5 kB ID:	1993137

                          Bildžiai. Žemėlapyje nurodytas, kaip dviračių ir pėsčiųjų takas. Realybėje jokių ženklų tikrai nėra. Kryžius – šalia išdaužyto su sudygusia žole, siauresnio nei 1,2 m pločio tako – aišku, stovi:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (10).png Views:	0 Size:	80,0 kB ID:	1993138

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (9).png Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	1993139

                          ir t. t.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Nieko nuostabaus, atrodo kaip eilinis durniaus voliojimas užsidedant varnelę, kad kažkas yra daroma dėl dviratininkų saugumo, prisidengiant tvarumo dienotvarke ir t.t.

                            Comment


                              Kaip aiškino viceministrė A. Vaiciukevičiūtė, atėjus į postą iš akademijos nustebo, kad esami ir turimi dvirtakiai nėra suskaičiuoti. Tai šitas žemėlapis yra bandymas katalogizuoti tiek turimą infrą, tiek artimiausius planus, tiek viziją iki 2035 metų. Beto, tai bus mechanizmas, kaip savivaldybės su kitom ir LAKD galėtų sužinot vieni kitų planus dėl dvirtakių tiesimo, kad galėtų pasikoordinuot ir kartais išvengt tų ties administracine riba pasibaigiančių takų.

                              Žemėlapis yra LAKD paruoštas "crowdsourcinant" savivaldybių pateiktą informaciją. LAKD bus ministro įsakymu įpareigota palaikyti žemėlapio aktualumą. Visuomenė kviečiama pranešti apie klaidas, nenupieštus takus ir panašiai. Tiesa, dar neaišku, kaip. Planuojama, kad visa žemėlapio informacija bus vieša pagal visas atvirų duomenų rekomendacijas.

                              Ministerijoj šitais reikalais užsiima žmonės, kurie dega ta tema, ir dėkoja politinei valdžiai, kad palaiko tą temą stumiant.

                              Žodžiu, tai pirmi nedrąsūs žingsniai.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Video pristatymo gal išliko kur?
                                Nu tai eini į sumin.lt, spaudi "Naujienos", ten press release'as apie pristatymą: https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pa...-tukst-km-taku , o jame linkas į FB įrašą: https://www.facebook.com/susisiekimo...05015391796725 . Tiesa, garsas sugedęs.
                                Paskutinis taisė alga; 2022.09.22, 15:00. Priežastis: url pataisymas

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Žemėlapis yra LAKD paruoštas "crowdsourcinant" savivaldybių pateiktą informaciją. LAKD bus ministro įsakymu įpareigota palaikyti žemėlapio aktualumą. Visuomenė kviečiama pranešti apie klaidas, nenupieštus takus ir panašiai. Tiesa, dar neaišku, kaip. Planuojama, kad visa žemėlapio informacija bus vieša pagal visas atvirų duomenų rekomendacijas.
                                  Galėtų kooperuotis su OSM.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Nu tai eini į sumin.lt, spaudi "Naujienos", ten press release'as apie pristatymą: https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pa...-tukst-km-taku , o jame linkas į FB įrašą: https://www.facebook.com/susisiekimo...05015391796725 . Tiesa, garsas sugedęs.
                                    Kai vienintelis būdas sužinoti, ką veikia Vyriausybė reikalauja FB account'o...

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą

                                      Galėtų kooperuotis su OSM.
                                      Neabejoju, kad Lietuvos OSM bendruomenė priglaus tuos duomenis. Vilniaus savivaldybės, po to Registrų centro visos Lietuvos adresų geoinfo suintegruota. RC, jei gerai pamenu, vienkartinis snapshotas, bet Vilniaus yra reguliariai atnaujinami duomenys.

                                      Comment


                                        Dar oftopikas bišį, po pristatymo ministerija organizavo merų "kritinę masę", iš Kėdainių mero nugirdau, kad pas juos LEZe statoma didelė dviračių gamykla. Pon Bike koncernas, valdantis tokias markes kaip Cervélo, Focus, Kalkhoff, Cannondale, GT, Gazelle, BBB ir t.t. Įdarbins kelis šimtus žmonių ir gamins šimtus tūkstančių dviračių vienetų per metus.

                                        Comment


                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                          Kai vienintelis būdas sužinoti, ką veikia Vyriausybė reikalauja FB account'o...
                                          Ką veikia tai ir be fb pranešė, gal tiksliau būtų - vienintelis būdas sužinoti maksimaliai daugiausiai.
                                          Bet ir tai nevisai tiesa (gal ant mobillaus prašo, o ant desktopo ne?) :

                                          Comment

                                          Working...
                                          X