Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.

    Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Vimtelejai tu vel cia kazka eilini karta.

    Ir kuom cia esmingai skiriasi nuo olandisko ziedo?

    Click image for larger version

Name:	C9D0AFA4-D459-4CFE-98F3-EE390920F3E2.jpeg
Views:	767
Size:	1,98 MB
ID:	1980964

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio? Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
      Spalva gal ir būtų gerai raudona.
      Na man atrodo, kad turi būti dvirtakis atskirtas visgi daugiau nuo automobiliu. Aukščių skirtumai, daugiau salelių. Nematau problemos, akd automobiliai žiede išvažiuojant turėtų "gulintį policininką".

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Šaligatvio aukštyje? Taigi jis kerta važiuojamąją dalį, tai ar automobiliai turėtų liptų ant "šaligatvio" aukščio?
        O kă, tiesiog kaip gulintį policininką pervažiuos. Ar taip ar taip prie žiedo sustabdo ar pristabdo.

        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
        Ir ar norėtum važiuoti dvirtakiu kuris gulinčio policininko formos, išgaubtas?
        Spalva gal ir būtų gerai raudona.
        Ta prasme jis siūlo, kad būtų pakeltas dvirtakis, aišku, kad visi norėtų tokiu važiuot. Į kokį tu čia nepatogumą apeliuoji? Ne išgqutqs puslankio forma, jei, neaišku dėl ko, apie tokią pagalvojai.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Skiriasi tiek, kad net sunku rasti panašumų.

          Jonavoje visas tas kelio suženklinimas per pusmetį nusitrins ir žiedas su integruotu dviratkiu taps tiesiog eiliniu žiedu.


          Nenusitrins, kai nusitrins bus galima atnaujinti. Taip pat yra borteliai, kuriais takas fiziskai atskirtas.

          Taip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.

          Comment


            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
            Taip, zymejimo daugiau olandiskame ziede, bet ten ir eismas gerokai intensyvesnis.
            Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos

            Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.

            Comment


              Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

              Iš kur žinai kur eismas intensyvesnis? Spėjimas iš lempos

              Olandijoje yra įvairių sprendimų įvairaus intensyvumo sankryžoms. Bet principas visur vienodas - maksimalus skirtingų eismo dalyvių atskyrimas ir kuo mažiau nereikalingų, pavojingų sąlyčio taškų, kuo mažiau "blind spot'ų". Kartais tai padaroma net skirtinguose lygiuose.
              Na vien is foto matosi, koks ten eismas. O pagal pati juk Jonava provincija, kaimas, is kur ten jau tas eismas? Nekalbant jau apskritai apie gyventoju tanki Olandijoje ir LT.

              Comment


                Visų pirma ten ne Olandiškas, bet Angliškas žiedas. Skiriasi tuo, kad išvažiuojant iš žiedo prieš pervažą yra didysis trikampis, įvažiuojant yra trikampiukai (jie žymi juos dvigubais brūkšneliais).

                Jonavos žiede panaudotas įspėjamasis dviračių eismo ženklas, o ne napildoma dviračių eismo lentelė po duoti kelią trikampiu – kaip turėtų būti. Dabar tas įspėjamasis ženklas, pagal KET čia net negalioja, jis įsigalios tik už 50–100 m:

                https://www.ketbilietai.lt/uploads/1...%20ZENKLAI.pdf
                Ne gyvenvietėse 101–137, 150 įspėjamieji ženklai statomi 150–300 m, o gyvenvietėse – 50–100 m atstumu iki pavojingo kelio ruožo pradžios.
                Patiko žiedas, bet kas liečia ženklinimą, tai Lietuvoj yra visiškas apsišikimas, pradedant sostinės savivaldybe, tęsiant privatininkais „Lidl“ Nemenčinės pl., Vilniuje, baigiant čia Jonavoj.

                Juokingiausia ir graudžiausia, kad parodai pirštu, pasakai, kad čia yra neįmanomas sprendinys – niekam vis tiek neįdomu nei esamais atvejais, nei analogiškais atvejais darant gerai ateities projektuose.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Nežinau, ko jūs čia spjaudotės. Jei tokio standarto, kaip šitas naujas jonaviškis, žiedai būtų visur, būtų daug geriau negu yra dabar. Taip, ne Olandija, bet tikrai žingsnis gera kryptimi ir kukliu biudžetu.

                  Comment


                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                    Pirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava
                    O Naugarduko/Vytenio nesiskaito? Dvirtakis ne apvalus, bet labiau panašus į Olandiją, raudonas ir atskirtas nuo automobilių.

                    Comment


                      Man dar labai įdomu, kaip atrodys ta dviračių juosta žiemą. Kas nors nufotografuokit, kai pravažiuos sniego valymo mašinos.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Nežinau, ko jūs čia spjaudotės. Jei tokio standarto, kaip šitas naujas jonaviškis, žiedai būtų visur, būtų daug geriau negu yra dabar. Taip, ne Olandija, bet tikrai žingsnis gera kryptimi ir kukliu biudžetu.
                        Tai, kad daug geriau nei gatvė išvis be dvirtakio, tai niekas net neprieštarauja.
                        Čia kalbama apie tai, kad jei daro, tai svarsto kaip geriausia daryti.

                        Comment


                          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                          Pirmasis Lietuvoje ziedas su integruotu dviraciu taku. Jonava

                          Click image for larger version  Name:	F90F4E3E-15C3-4A99-AE4C-46B85D572A30.jpeg Views:	169 Size:	467,2 kB ID:	1980954
                          Šiaip vertinčiau kaip pavyzdinį žiedą, kurį būtų galima pritaikyti kitiems jau esamiems žiedams, kuriuose tokios juostos tilptų. Labai patinka, kad takai atskiriami gumbeliais.
                          Tiesa, sutinku, kad jei atliekama rekonstrukcija, geriau dviračių takus reiktų iš vis atskirti ir tiesti raudonos spalvos.

                          Kažkokia Danija irgi panašų pigų sprendinį pritaikė ir geriau negu nieko (nors net gumbelių nėra):
                          https://goo.gl/maps/wvv9tMEnCYWWq3nQ7
                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.23, 21:00.

                          Comment


                            Čia dviračių takas ne Lietuvoje, o P. Korėjoje. Galbūt ir lietuviai galėtų kažką iš to pasimokyti. Takas yra greitkelio viduryje ir uždengtas saulės energijos kolektoriais. Dviratininkai yra izoliuoti nuo automobilių eismo ir uždengti nuo saulės.

                            Comment


                              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                              Čia dviračių takas ne Lietuvoje, o P. Korėjoje. Galbūt ir lietuviai galėtų kažką iš to pasimokyti. Takas yra greitkelio viduryje ir uždengtas saulės energijos kolektoriais. Dviratininkai yra izoliuoti nuo automobilių eismo ir uždengti nuo saulės.

                              1) Kaip šaligatvių nėra vidury gatvės taip ir dviračių takų neturėtų būti vidury gatvės, kelio ar juolabiau greitkelio.
                              2) Gal klystu, bet ar neerzintų ten koks plastmasės kvapas, o jei ne plastmasės, tai išmetamų dūmų jei ten natūrali ventiliacija. Gal geriau toks nuo saulės uždengtas takas kur nors gamtoje? Sakyčiau logiškesnis būtų sprendimas, bet apie tokius sprendimus neteko girdėti.
                              3) Kol kas vertinu šią idėją skeptiškai. Ar nebus taip, kad jei P. Korėja gali tokiais reklamuotis dėl savo inovatyvumo reputacijos, tai galbūt kokioj Indijoj ir Rusjoj toks projektas pradėtų sulaukti pašaipų?
                              Geriau tiesiog aptvertas greitasis geležinkelis vidury kelio. Niekur jis nepagadintų

                              Na, o Lietuvai tai pasimokyti šoniniuose keliukuose paženklinti dviračiams maršrutus Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Via Baltica ir Vilnius-Panevėžys-Šiauliai.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.24, 16:09.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                1) Kaip šaligatvių nėra vidury gatvės taip ir dviračių takų neturėtų būti vidury gatvės, kelio ar juolabiau greitkelio.
                                2) Gal klystu, bet ar neerzintų ten koks plastmasės kvapas, o jei ne plastmasės, tai išmetamų dūmų jei ten natūrali ventiliacija. Gal geriau toks nuo saulės uždengtas takas kur nors gamtoje? Sakyčiau logiškesnis būtų sprendimas, bet apie tokius sprendimus neteko girdėti.
                                3) Kol kas vertinu šią idėją skeptiškai. Ar nebus taip, kad jei P. Korėja gali tokiais reklamuotis dėl savo inovatyvumo reputacijos, tai galbūt kokioj Indijoj ir Rusjoj toks projektas pradėtų sulaukti pašaipų?
                                Geriau tiesiog aptvertas greitasis geležinkelis vidury kelio. Niekur jis nepagadintų

                                Na, o Lietuvai tai pasimokyti šoniniuose keliukuose paženklinti dviračiams maršrutus Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Via Baltica ir Vilnius-Panevėžys-Šiauliai.
                                1. Skirtumas tarp dviračių takų ir šaligatvių yra didžiulis. Dviračių takai tai eismo juosta, skirta dviračiams, o ne kažkoks pramoginis takelis. Dėl apsaugos nežinau, bet įtariu, kad ji yra pakankama.
                                2. Tai nebūtų logiškesnis sprendimas. Gera infrastruktūra pasižymi tiesiom linijomis ir, kuo daugiau eismo dalyvių sklandžiai keliaujančių vienu keliu. Ne šimtai kelių ir keliukų supintų į mazgus. Dėl taršos, tai šalys taip urbanizuotos kaip Korėja, tikrai imasi protingesnių sprendimų nei takelių tiesimas miškuose.
                                3. Indijoje ir Rusijoje, be abejo, susilauktų pašaipų, nes tai ganėtinai atsilikusios šalys. Deja, ir Lietuvoje yra nemažai atsilikusių žmonių.
                                Na, o dėl geležinkelio tai iš vis pievos. Siūlyti geležinkelį temoje apie dviračių takus, tai tam tikra nepagarba dviračių entuziastams ir žmonėms, kurie propoguoja dviračių eismą.

                                Comment


                                  Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                  1. Skirtumas tarp dviračių takų ir šaligatvių yra didžiulis. Dviračių takai tai eismo juosta, skirta dviračiams, o ne kažkoks pramoginis takelis. Dėl apsaugos nežinau, bet įtariu, kad ji yra pakankama.
                                  2. Tai nebūtų logiškesnis sprendimas. Gera infrastruktūra pasižymi tiesiom linijomis ir, kuo daugiau eismo dalyvių sklandžiai keliaujančių vienu keliu. Ne šimtai kelių ir keliukų supintų į mazgus. Dėl taršos, tai šalys taip urbanizuotos kaip Korėja, tikrai imasi protingesnių sprendimų nei takelių tiesimas miškuose.
                                  3. Indijoje ir Rusijoje, be abejo, susilauktų pašaipų, nes tai ganėtinai atsilikusios šalys. Deja, ir Lietuvoje yra nemažai atsilikusių žmonių.
                                  Na, o dėl geležinkelio tai iš vis pievos. Siūlyti geležinkelį temoje apie dviračių takus, tai tam tikra nepagarba dviračių entuziastams ir žmonėms, kurie propoguoja dviračių eismą.
                                  1. Dviračių takų pasiekiamumas svarbu. Tai ir juostos/takai dviračiams yra gatvėje iš dešinės, o daugiausiai pavyzdžių dviračių juostų per vidurį mačiau JAV, kurie jau laikytini nepasiteisinusiu eksperimentu. Ten pribraižyta dviračių juostų kosminėse vietose, kas prilygsta dviračių juostų žymėjimui ant važiuojamosios dalies Kauno ar Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje arba Kauno tiltai per Nerį.

                                  2. Dėl tiesių linijų sutinku, bet abejoju dėl greitkelių naudojimo dviračiams bendruoju atveju. Įdomu būtų išgirsti kitų argumentus dėl šio P. Korėjos pavyzdžio.

                                  3. Lietuva tarp šalių, kur nei šilta, nei šalta kas čia suprojektuota, nors manau galim teigiamai nustebinti pasaulį. Minėjau didžiąsias šalis, kurios garsėja neigiama reputacija dėl saugios ir logiškos infrastruktūros vystymo. Geležinkelius paminėjau kaip variantą (greitesnis judėjimas, aišku savaime, kad turi būti susijusi dviračių infrastruktūra). Net keista būtų galvoti, kad iš nepagarbos dviratininkams. Aš tiesiog žiūriu į visumą. Dviratis tiesiog yra darnaus judumo ašis kaip ko gero genialiausios visų laikų judėjimo priemonės, toliau eina geležinkelis ir dar toliau visa kita (ne auto/elektromobilis pirmas).
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.24, 16:48.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Čia dviračių takas ne Lietuvoje, o P. Korėjoje. Galbūt ir lietuviai galėtų kažką iš to pasimokyti. Takas yra greitkelio viduryje ir uždengtas saulės energijos kolektoriais. Dviratininkai yra izoliuoti nuo automobilių eismo ir uždengti nuo saulės.
                                    Wow, jei ieškočiau, kokiu dvirtakiu gyvenime nenorėčiau važiuot, tai būtų šis. Dviratininkai neizoliuoti nei nuo triukšmo, nei nuo oro taršos.

                                    Comment


                                      Šiauliai

                                      Principinė miesto valdžios dvikova su dviratininkais: pasigenda dialogo

                                      https://etaplius.lt/naujiena/princip...RaS-OE8hjI7MB0

                                      Šiaulių dviratininkų bendruomenė teikia siūlymus Šiaulių miesto savivaldybės administracijai dėl dviračių takų įrengimo ir eismo organizavimo mieste, bet pasigenda konstruktyvaus dialogo. Bendravimas pasiekė ribą, kad dėl atitvarų dviračių take Tilžės gatvėje pašalinimo atsidūrė ginčų komisijoje. Abi šalys savivaldybės siūlymu turėjo pasirašyti taikos sutartį, tačiau dėl kažkokių priežasčių paskutinę akimirką pati savivaldybė atsitraukė. Apie atitvarus Tilžės gatvėje esančiame dviračių take portalas „Etaplius“ jau rašė ne kartą. Dviračių mėgėjų klubas „VELO Šiauliai“ šių metų pradžioje raštu kreipėsi į Šiaulių miesto savivaldybę ir prašė pašalinti atitvarus, imtis kitų saugumo priemonių. Ginčas pasiekė ribą, kad abi šalys kreipėsi į neikiteisminę mediacijos tarnybą – Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyrių.
                                      Šiaulių savivaldybė nusprendė apsaugoti dviratininkus nuo neatidžių vairuotojų įrengdami tvoras takuose... Perfect!
                                      Straipsnyje yra pateikta sankryos avarijų statistika, visos įvyko tik dėl vairuotojų kaltės arba dėl savivaldybės kaltės, kad kas 50-100 m leidžia atlikinėti kairinius posūkius 4 eismo juostų gatvėje


                                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	243
Size:	2,20 MB
ID:	1981397


                                      Comment


                                        Kairieji posūkiai keturių eismo juostų gatvėse yra visos Lietuvos problema.
                                        Ypač kai turime 3,5 m pločio juostas, tai greičiai ir atstumai posūkio įveikimui padidėja.
                                        Bet kokiam šaligatvio (įskaitant dviračių tako) saugumui galima sakyti viso gero.
                                        Dar blogiau būna platūs įvažiavimai, kur važiuojamą dalį pereiti sudaro virš 10 m be jokių salelių ar kalnelių. Dviračiu tokius įveikti gal net pavojingiau nei pėsčiam, nes tavo manevro laisvė suvaržyta.

                                        Tilžės g. Šiauliuose nusipelnė juostų perbraižymo kaip ir daugybė panašių gatvių. Beje vietoj tvorelių, ten turėtų atsirasti greičio mažinimo priemonė automobiliams. Tada tvorelėms nebūtų prasmės. Reikia iš vis maksimaliai apriboti tvorelių naudojimą Lietuvos gatvėse.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.26, 14:00.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Beje vietoj tvorelių, ten turėtų atsirasti greičio mažinimo priemonė automobiliams. Tada tvorelėms nebūtų prasmės. Reikia iš vis maksimaliai apriboti tvorelių naudojimą Lietuvos gatvėse.
                                          Jokių greičio mažinimo priemonių nereikia.
                                          Reikia tiesiog uždrausti tuos kairinius posūkius į kiekvieną degalinę, parduotuvę ar gatvelę, kaip tai ir nurodyta STR'e, o takus numatyti be nusileidimų į įvažiavimo lygį
                                          Paskutinis taisė Kaid; 2022.07.26, 15:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X