Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Praėjusiais metais rekonstruotas A11 ruožas tarp Šiaulių ir viaduko per geležinkelį.

    Rangovai buvo palikę dviračių tako broką. Reikia šiek tiek pagirti Kelių direkciją ir projekto rangovus, kad labai greitai sureagavo į mano skundą ir vos po kelių dienų pradėjo remonto darbus. O jau maniau, kad numos ranka į mano kritiką. Maloniai nustebino.

    05 24



    Tik juokingi pasirodė jų pasakymai apie tai, kad objektas buvo priimtas komisijos. Kokia ten komisija jei nekreipia dėmesio į išartą dviračio tako dangą, kuri tokia buvo dar prieš baigiant rangos darbus.



    Toks brokas komisijos nesudomino...Nuotraukos darytos 2015 m. rugpjūčio 15 d., komisija objektą priėmė rugsėjo 7 d.

    2015 08 15



    Plius, panašu, kad kažkas važiuoja, greičiausiai automobiliais, dviračiu/pėsčiųjų taku, ties Kuzavinėmis. Taip turbūt nori sutaupyti kelis kilometrus, kad nereikėtų važiuoti iki Kužių ir apsisukti.

    O tarp Amalių ir Kužių ,dviračių taku, tikrai, 100 %, dažnai pravažiuojama arklio traukiamu vežimu, nes pats mačiau savo akimis. Tokie tad taupymo rezultatai....

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.01, 23:43.

    Comment


      gal kas žino ar yra kokie reikalavimai bordiūrų aukščiui ties kiemais kai daro "dviračių ir pėsčiųjų takus",nesenai Kapsuke šalia Kauno gatvės vienoj atkarpoj atseit padarė tik kad reik BMX ar MTB norint kai kur važiuot, nes suleidimas tai nuo normalaus ~1 iki 5cm kaip pataikė..., jau nekalbant kad sugebėjo itin nelygiai išasfaltuot

      Comment


        Dėl bortelių, tai bent Vilniuj dviračių problemų teminiam žemėlapyje didelis aukščių skirtumas įvardijamas kaip problema ir jas oficialiai įsipareigoja ilgainiui išspręsti / perkloti. Jas registruoja. Normalus skaitosi 1 cm skirtumas. Dėl kitų matmenų nežinau jau.

        O kas liečia automobilių ar arklių vežimų eismą dviračių takais, tai pasiūlykit įrengti kuoliukus per vidurį tako ir į šonus, kad prasitęstu gerokai į pievą. Nebevažinės gal. Gaila aišku, ne kad pravažiuos vežimas, bet, manau, dviračių tako danga ne tokia atspari svoriui ir labai greit gali susigadinti takas.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          O kas liečia automobilių ar arklių vežimų eismą dviračių takais, tai pasiūlykit įrengti kuoliukus per vidurį tako ir į šonus, kad prasitęstu gerokai į pievą. Nebevažinės gal. Gaila aišku, ne kad pravažiuos vežimas, bet, manau, dviračių tako danga ne tokia atspari svoriui ir labai greit gali susigadinti takas.
          Kelių direkcijai jau pranešta ir pasiūlyta įrengti kuoliukus.

          Comment


            Radio laida su Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininku ir policijos atstovu
            apie dviračių takų infrastruktūra, bėdas, finansavimą.
            LRT vasaros studija 2016-06-15 11:05
            http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1...ration=2842000

            Berods Klaipėdoje: skiriama 30% miesto biudžeto gatvėm ir tik 0,5% dviračių takam.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Kelyje 4004 Kuršėnai-Smilgiai-Aukštelkė, ties Raizgiais pradėtas tiesti beveik 1 km dviračių/pėsčiųjų takas. Praėjusias metais nutiesta apie 1 km tarp Raizgių ir A11/Auktelkės, o šiais nuties trūkstamą dalį iki Bubių tvenkinio, "Šiaulių jūros", bus patogiau ir saugiau privažiuoti.

              Pėsčiųjų ir dviračių tako valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4004 Kuršėnai-Smilgiai-Aukštelkė 20,500-21,353 km ruože projektavimas ir tiesimas

              http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

              07 19







              Comment


                Lietuvoje apsilankęs EK narys paragino sutvarkyti tarptautinės dviračių trasos ruožą
                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...oza-221-676743
                Šveicarijoje atliktas tyrimams rodo, kad dviračiu keliaujantis turistas išleidžia 35 eurus per dieną, automobiliu – 10 eurų.
                Geriausiai dviračių takai išvystyti Kauno apskrityje, Žemaitijoje ir pajūryje. Dar Lietuvoje reikia nutiesti apie 200 kilometrų, kad visi takai būtų sujungti į vieną bendrą dviračių trasą. Tai, pasak Susisiekimo ministerijos departamento direktoriaus Gražvydo Jakubausko, galima būtų įgyvendinti per penkerius metus.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  dar prieš porą metų už švenosios sveikatos centro "energetikas" tarptautinis dviračių takas nr.10, suko kuršių taku ir vingiavo žvirkeliu/gruntkeliu iki latvijos sienos. dabar nukreiptas judria gatve į liepojos plentą



                  kuršių take išlikusios tik dviračių tako rodyklės

                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                  Comment


                    Byla, kokios Lietuvoje dar nebuvo: dėl dviratininko sužalojimo teisia pėsčiąjį
                    Jeigu teisme bus įrodyta, kad dėl nelaimės yra kaltas pėsčiasis studentas, jam grės arešto arba laisvės atėmimo iki penkerių metų bausmė.
                    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72276988
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Byla, kokios Lietuvoje dar nebuvo: dėl dviratininko sužalojimo teisia pėsčiąjį


                      http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72276988
                      Tokie tasymaisi po teismus tik iššauks grandininę reakciją. Kils klausimų: kokiu greičiu nešėsi dviratininkas? O koks leistinas greitis dviračių takuose? O gal tas takas eina gyvenamojoje zonoje? Tuomet dar išrasime kokį naują kelio ženklą specialiai pėstiesiems "atsargiai dviratininkai" ir pridėliosime visur su lentele apačioje "galiojimo zona į priekį 10 km".
                      Ne kiekvienas gali būti tikru vyru ir pripažinti, kad pats nebuvo atsargus ir išsitaškė.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Tokie tasymaisi po teismus tik iššauks grandininę reakciją. Kils klausimų: kokiu greičiu nešėsi dviratininkas? O koks leistinas greitis dviračių takuose? O gal tas takas eina gyvenamojoje zonoje? Tuomet dar išrasime kokį naują kelio ženklą specialiai pėstiesiems "atsargiai dviratininkai" ir pridėliosime visur su lentele apačioje "galiojimo zona į priekį 10 km".
                        Ne kiekvienas gali būti tikru vyru ir pripažinti, kad pats nebuvo atsargus ir išsitaškė.
                        Yra konkreti situacija su aplinkybėm į kurias bus atsižvelgta teismo metu. Neverta pradėti komentuoti teismo sprendimą, kurio dar nėra.

                        Comment


                          Dviračių takas turi užtikrinti 30 km/h projektinį greitį. Bent jau tie asfaltuoti "tranzitiniai"... Bet turbūt visiem tai galioja. Apie ribojimus nieko nežinau, manyčiau, kad galiot turėtų toks greitis, koks paralelinėje gatvėje automobiliams.

                          Vienas teigiamas pliusas iš šios istorijos gali būti toks, kad gerai išviešinus šią istoriją, pėstieji pagaliau dviračių taką suvoks kaip kelią skirtą transporto priemonėm ir kažkiek privengs juo vaikščiot.

                          Va vakar važinėjau po Vilnių, tai kas antram dvirtakio ruože sutiksi praeivių. Prie Spaudos rūmų link Pilaitės, du keleiviai laukdami VVT, užtvėrė visą platų tranzitinį dviračių taką, tai teko prasilenkt užvažiuojant ant žemės pylimo ir palaidu rankos rūbu prabraukt vieną stovintįjį. Įdomus jausmas.
                          Paskutinis taisė dondc; 2016.09.14, 20:42.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Kelionės dviračiais Lietuvoje

                            Gal yra iš čia esančių narių, kas aktyviai keliauja su dviračiais? Kaip reikėtų pasiruošti ir kas svarbiausia būtų kelionėje? Esu naujokas, todėl bet kokia informacija praverstų.

                            Comment






                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Šiandien Amsterdame prasideda Bicycle Architecture Biennale.

                                https://www.archdaily.com/919103/bic...-future-cities

                                The BAB was conceived and is run by BYCS, an Amsterdam-based social enterprise that works internationally to accelerate cycling progress. The projects in the BAB are comprised of curated projects, along with - for the first time - projects selected from a global open call application. 11 of the chosen projects are fully constructed designs, whilst four are design concepts or plans. The exhibition is organized by three themes - Routes, Connections and Destinations. These themes reveal the variety of ways that cycling transforms people and places, and try to convey the balance between moving and staying that bicycle architecture employs to create thriving, livable places.


                                Čia daugiau nuotraukų ir projektų pristatymų


                                https://www.theguardian.com/cities/b...le-in-pictures


                                Gal kitais metais mes irgi sudalyvausime. Imtume pirmą vietą postmodernizmo kategorijoje

                                Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	63
Size:	62,9 kB
ID:	1729165


                                P.S. Neradau geresnės temos tokiam pranešimui. Gal reikia kažkur perkelti.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Gal šita vietą sutvarkys pradėjus įgyvendinti krantinių tvarkymo planus, berods, čia planuojami nemaži pakeitimai. Jei dar požeminę perėją atidarytų, būtų super.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
                                    Kelionės dviračiais Lietuvoje

                                    Gal yra iš čia esančių narių, kas aktyviai keliauja su dviračiais? Kaip reikėtų pasiruošti ir kas svarbiausia būtų kelionėje? Esu naujokas, todėl bet kokia informacija praverstų.
                                    Kiek km ir kokia kokia kelionės trukmė?

                                    Comment


                                      Parašė Volius Rodyti pranešimą

                                      Kiek km ir kokia kokia kelionės trukmė?
                                      300 km, trukmė 9-9:15 val.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        300 km, trukmė 9-9:15 val.
                                        Tai aukščiau įkeltos video tikras pagalbininkas.

                                        Comment


                                          Mintys apie dviračių jungtį "Kaunas-Vilnius".

                                          Ne visur būtų tikslinga tiesti dviračių taką Kaunas-Vilnius. Greičiausiai jo visu ilgiu niekada ir nebus.
                                          Nemažoje dalyje ruožų dviračių eismas galėtų laisvai vykti neintensyviais rajoniniais keliais (kurie visi turėtų būti išasfaltuoti) arba vietiniais keliais (kuriuos būtų galima išasfaltuoti). Per daug nenukrypstant nuo magistralės.

                                          Kaune trasa eitų Kauno pilis-Šv. Gertrūdos g. (šaligatvis arba važiuojama dalis) - Laisvės al. (dviračių takas)- Vytauto pr. (šaligatvis arba A juosta) - Tunelio g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas bei dviračių takas) - Baršausko g. (dviračių takas) -Kalantos g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) - Ateities pl. (šaligatvis arba važiuojama dalis) -Palemono g. (šaligatvis arba važiuojama dalis)-Marių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Keramzito g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Neveronių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis) Reik tikėtis, kad atsiras tvarkingi šaligatviai Palemone ir atsiras šaligatvinė jungtis su likusia miesto dalimi
                                          Click image for larger version  Name:	kaunas.jpg Views:	1 Size:	261,6 kB ID:	1740682

                                          Takas prasidėtų nuo Neveronių sankryžos (A1 ir Neveronių g. sankryža) ir eitų nauju dviračių taku iki Rumšiškių sankryžos. Jei įmanoma, takas gali nukrypti ties Grabučiškėmis:
                                          Click image for larger version  Name:	grabučiškės.jpg Views:	1 Size:	276,4 kB ID:	1740681

                                          Takas baigtųsi ties Rumšiškių sankryža (188-o kelio sankryža)

                                          Toliau eitų keliais 188 ir 1816 iki Bačkonių.
                                          Click image for larger version

Name:	rumsiskes_backonys.jpg
Views:	337
Size:	234,7 kB
ID:	1740685
                                          Nuo Bačkonių iki Strošiūnų eina neasfaltuotas vietinės reikšmės kelias. Jį reiktų išasfaltuoti.
                                          Click image for larger version

Name:	backonys.jpg
Views:	219
Size:	73,8 kB
ID:	1740686

                                          Ties Strošiūnais planuojama požeminė pėsčiųjų (dviračių) perėja.
                                          Nuo Strošiūnų iki Elektrėnų geležinkelio viaduko toliau eitų vietinės reikšmės keliu, kurį taip pat reikėtų išasfaltuoti.
                                          Click image for larger version

Name:	backonys elektrenai.jpg
Views:	212
Size:	125,4 kB
ID:	1740687

                                          Nuo Elektrėnų geležinkelio viaduko iki vietinės reikšmės nuovažos į Kakliniškes eitų dviračių takas palei autostradą. Beje šią nuovažą planuojama panaikint nuo autostrados, tai būtų galima pritaikyti dviračių takui.
                                          Click image for larger version

Name:	elektrenai.jpg
Views:	213
Size:	243,3 kB
ID:	1740688
                                          Toliau išasfaltuoti Kakliniškių taką
                                          Nuo Kakliniškių/Elektrėnų toliau eitų asfaltuotu rajoninės reikšmės keliu iki Vievio
                                          Per Vievį eitų Vilniaus g.
                                          Toliau eitų dviračių takas palei autostradą iki Skirmantiškių. Nuo Skirmantiškių/Puzinavos eina vietinės reikšmės nesfaltuotas kelias, kurį taip pat reiktų išasfaltuot
                                          Click image for larger version

Name:	vievis lazdenai.jpg
Views:	210
Size:	263,2 kB
ID:	1740689
                                          Nuo Lazdėnų iki Dėdeliškių eitų rajoniniais keliais 4735 (sutvarkyti bruką taip, kad būtų galima pravažiuot dviračiu) ir 4731 (kurį planuojama išasfaltuoti)
                                          Išasfaltuot vietinės reikšmės kelią per Dėdeliškes

                                          Nuo Dėdeliškių per Grigiškės eitų dviračių takais ir Kovo 11-osios g.

                                          Dviračių takas - Gariūnai, Lazdynai, Laisvės pr.(?), Narbuto g.(?), Konstitucijos pr.(?), Katedra. Ateityje galbūt galėtų eiti ir kita trasa, kuria Centrą būtų galima pasiekti greičiau.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 20:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X