Parašė SoulMulticast
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 SoulMulticast visos šios problemos išsprendžiamos jei skirtingų lygių perėja įrengiama protingai. Plati, su nuožulniais pandusais be liftų ir t.t. Problema ne pačioje požeminėje perėjos koncepcijoje, bet jos įgyvendinime.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš žinoma, prieš požemines perėjas, bet, kaip sako mantasm, didelė problema įgyvendinime. Neseniai grįžo pažįstami iš emigracijos, gyvenę Stokholme, tai pasakojo, kad požeminių perėjų labai daug ir tai labai patogu, tačiau jos be liftų ir jokių stačių laiptų. Tad, matyt, įmanoma padaryti padorią perėją.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad tikrai imanoma, bet dazniausiai ten kur yra nelygus reljefas, kitu atveju reiketu nukast labai nemazai labai brangios zemes, kuria gi galima atiduoti parkingui! (Pilaites pr busimoji pereja). Parkingai pas mus yra sventa, todel pestieji eis laiptais.Parašė R.D. Rodyti pranešimąAš žinoma, prieš požemines perėjas, bet, kaip sako mantasm, didelė problema įgyvendinime. Neseniai grįžo pažįstami iš emigracijos, gyvenę Stokholme, tai pasakojo, kad požeminių perėjų labai daug ir tai labai patogu, tačiau jos be liftų ir jokių stačių laiptų. Tad, matyt, įmanoma padaryti padorią perėją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berods nėra temos bendrai apie pėsčiųjų takus? Tad tenka dėti čia.
 
 Buvo patvirtintos Pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos: https://vilnius.lt/vaktai/default.aspx?Id=3&DocId=30318637
 
 Nuo šiol jomis siūlau pamojuoti visiems projektuotojams, kai turite pastabų.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Smagu. Nors dar turėčiau pastabų kai kuriems punktams, bet tiek to, gerai kad bent gaires turime.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBerods nėra temos bendrai apie pėsčiųjų takus? Tad tenka dėti čia.
 
 Buvo patvirtintos Pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos: https://vilnius.lt/vaktai/default.aspx?Id=3&DocId=30318637
 
 Nuo šiol jomis siūlau pamojuoti visiems projektuotojams, kai turite pastabų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vel apie pesciuju takus:
 
 Azuolyno gatves saligatvis (filmuota Kovo men):
 
 https://www.facebook.com/inute.dosku...9468145416930/
 
 Okok, juokauju, koks dar saligatvis Vilniuje, cia jum ne tarybmetis, Maskva plyteliu nebeduoda. Aisku nera jo ten. Neatsirado ir siais metais.
 Nei maniezai, nei sporto objektai, nei kapines nei galimybe vaikams is netolimos gimnazijos pareiti svariais namo - niekas nesugebejo irodyti valdininkams kad sutvarkyti keliu simtu metru atkarpa nors kazkiek prioritetinis projektas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai prieš ką tuomet kovojo mūsų senoliai susikibę už rankų ir sodindami medelius būsimos gatvės trasoje? Vaikščiokit į sveikatą savo miškeliais.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVel apie pesciuju takus:
 
 Azuolyno gatves saligatvis (filmuota Kovo men):
 
 https://www.facebook.com/inute.dosku...9468145416930/
 
 Okok, juokauju, koks dar saligatvis Vilniuje, cia jum ne tarybmetis, Maskva plyteliu nebeduoda. Aisku nera jo ten. Neatsirado ir siais metais.
 Nei maniezai, nei sporto objektai, nei kapines nei galimybe vaikams is netolimos gimnazijos pareiti svariais namo - niekas nesugebejo irodyti valdininkams kad sutvarkyti keliu simtu metru atkarpa nors kazkiek prioritetinis projektas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo kažkokia būsima gatvės trasa ir medeliai joje trukdo nutiest šaligatvį palei esamą gatvę? Net ir kadanors padarius Ozo gatvės tęsinį, vistiek šita gatvė ir infrastruktūra šalia jos vienokia ar kitokia forma liks ir bus naudojama.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 O tai prieš ką tuomet kovojo mūsų senoliai susikibę už rankų ir sodindami medelius būsimos gatvės trasoje? Vaikščiokit į sveikatą savo miškeliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekuo. Tik moters maršrutas ir aimanos priminė ne tokius ir senus įvykius.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Kuo kažkokia būsima gatvės trasa ir medeliai joje trukdo nutiest šaligatvį palei esamą gatvę? Net ir kadanors padarius Ozo gatvės tęsinį, vistiek šita gatvė ir infrastruktūra šalia jos vienokia ar kitokia forma liks ir bus naudojama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mane labiau erzina ne tvorų gausa, bent jau ties VT stotelėmis beveik visur jų trūksta, bet skirtingi dizainai. Tarkim:
 1 dizainas) palei Pylimo g. sudėtos pačios masyviausios, gražiausios ir, tikėtina, brangiausios. Kampuotos, dažytos juodai. Tokios pat yra Pašilaičiuose palei Gabijos gimnaziją.
 2 dizainas) Kęstučio g. prie "Maximos" prie naujų dviračio stovų sudėtos tamsiai žalios (stulpeliai su burbulais ir trumpesniais stačiakampiais ovaliais kampais) tvoros. Jas dėjo tam, kad nesiparkuotų automobiliai ant šaligatvio. Kadangi tarp tvorų yra tarpai, kad nuo dviračių juostos iškarto pasiektum dviračių stovus – pėsčiųjų jos nesulaiko, tad reikėjo dėti pigesnius kuoliukus tik. Tokios pat tvorelės ties Europos st. (įdomu ar permontavo, nes buvo sumontuotos su tarpais nesulaikančiais pėsčiųjų).
 3 dizainas) Sovietinės (stulpeliai su ilgu stačiakampiu ovaliais kampais) dedamos ties perėjomis didesnio leistino greičio keliuose ir likusiose VT stotelėse.
 
 Nepatinka, kad nenumato vieno unifikuoto standarto ties stotelėmis, bet va Pašilaičiuose sumontuotos pačios prabangiausios ir net 67 metrai!
 
 Jei neribotų finansai, dėčiau, kaip Pylimo g. ties moderniausiomis VT stotelėmis – panašiai atitinka spalva, konstrukcijų pločiai ir kampuotumas. Aišku galima parinkti tik kažką panašaus bet pigiau, elegantiškiau, su mažiau metalo.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek mačiau, pas mus Kaune šiuo metu, nuo labai neseniai, yra įrengiamos dviejų rūšių tvoros: stilizuotos pseudosenovinės įrengiamos gražesnėse miesto vietose (Miesto centras, gražesni rajonai) ir sovietinės tvorelės miestų pakraščiuose, tokios kokias įrengia Baltarusijoje, Rusijoje ir gal dar Kazachstane.
 
 Kai kur yra sovietinių tvorelių variacijų, įrengtų iš seniau.
 
 Sakyčiau dabartinis Kauno ūkiškumas tvorelių atžvilgiu mane tenkina. Nematau bėdos sovietiniuose rajonuose įrenginėti sovietines tvoreles.
 
 Aš esu už tai, kad būtų laikomasi bendro standarto, taip pasieksime tvarkingesnio miesto įspūdį.Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.25, 17:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas apie pėsčiųjų atitvarus. O kam jie išviso reikalingi? Tik trukdo pečiujų eismui. Ką jie ir nuo kuo saugo?
 
 O dėl standarto, ti aišku tūrėtų būti tandartizuota, jei jau nauduojami. Bet tai gali būti ir keli standartai - vieni enuose rajonuose, kiti naujesniuose rajonuose, dar kiti prie modernių dangoraižių.Paskutinis taisė Resutas; 2018.12.25, 18:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mane tenkina Kauno pasirinktinis dviejų tipų variantas - gražūs rajonai turi senovines, kiti rajonai - sovietines pačios pigiausios.Parašė Resutas Rodyti pranešimąKlausimas apie pėsčiųjų atitvarus. O kam jie išviso reikalingi? Tik trukdo pečiujų eismui. Ką jie ir nuo kuo saugo?
 
 O dėl standarto, ti aišku tūrėtų būti tandartizuota, jei jau nauduojami. Bet tai gali būti ir keli standartai - vieni enuose rajonuose, kiti naujesniuose rajonuose, dar kiti prie modernių dangoraižių.
 
 Kai kur tvorelės yra gerai - saugo nuo pėsčiųjų praėjimo pro belekur. Esu labai patenkintas, kai pas mus Kaune, miegomojo rajono Šiaurės pr. dalyje (norėtųsi, kad visoje atkarpoje), skiriamojoje juostoje įrengė metalinę sovietinę tvorelę, kad ir neišvaizdžią, bet patrauklumas eiti neleistinoje vietoje sumažėjo, o anksčiau eidavo pro visur, buvo net žolė vietomis nuo pėsčiųjų išmalta. Viskas atrodė labai negražiai ir biednai.
 
 Dar, manau, turėtų apsaugoti nuo parkavimo belekur, pastatom tvorą palei gatvę ir "sustoti draudžiama" ženklų.
 
 Tvorelė atneša tvarkos KET laikymesi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl parkavimo belenkur sutinku. Bet faktas, kad žmonės ėjo per žolę ir kirto kelią tik reiškią, kad ten buvo kažkokie svarbus taškai ir dėl to buvo pesčiujų eismas. Tokiu atveju reikėtų vietoje žolės padaryti normalų praejimą ir perėją per kelią, o ne tvorą. Ir kaina įrengimo panaši būtų.
 
 O dabar ten pat žmonės tūri apeiti tvora, kirsti kitur arba rinktis automobilį didinant eismą, bloginant orą itt.
 Comment






Comment