Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Naujas kelias – pietrytinis aplinkkelis turėtų apjuosti Šiaulių miestą. Miesto ir rajono savivaldybės tariasi dėl projektavimo, žemių išpirkimo.

    Pietrytinis aplinkkelis eis nuo Bertužių sankryžos. Kelyje Radviliškis – Šiauliai yra nutiesta apie 200 m kelio, kuris eina į niekur. Tai turėtų būti naujojo aplinkkelio pradžia, kuris eis iki oro uosto, vėliau per Šiaulių miestą Serbentų ir oro uosto gatves iki Aukštelkės viaduko.

    Pirmiausia Šiaulių miesto ir rajono savivaldybės turi pradėti projektavimą. Šiaulių rajonui reikės suprojektuoti 1,7 km atšaką, miestui – 400 m. Miesto savivaldybė 50 procentų projektavimui reikalingų lėšų žada skirti rajonui.
    Naujam aplinkkeliui tikimąsi gauti lėšų iš Valstybės ir iš ES struktūrinių fondų.
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3Ctx21bVk
    Wow, galvojau, kad šiam projektui išjudinti reikės šimto metų, o pasirodo ne taip toli ir projektavimo darbai. Maloniai nustebino. Tik, žinoma, kaip visada, nemaloniai nustebino žurnalistų neprofesionalumas . Aplinkkelis tikrai neis šiaurės - rytų kryptymis, o pietryčių.

    Ir šį projektą vadinti "aplinkkeliu" man tiesiog neapsiverčia liežuvis, nes šis "aplinkkelis" eis tiesiog miesto gatvėmis. Tiesa, nemaža dalis eis ir visiškai nauja trasa, bet, visgi.....

    Kelios nuotraukos iš atkarpos tarp Bertužių ir pramonės parko.

    2014 05 25. Aplinkkelio pradžia, Bertužių sankryža.



    Kelio dalis, kuri veda į niekur, link pramonės parko.



    2012 05 23. Nuo pramonės parko, link Bertužių sankryžos.



    Taip pat, dar vienas straipsnis apie šį aplinkkelį:

    Nerimas: aplinkkelio dar nėra, bet šiauliečiams jau baugu

    Šiaulių miesto valdžia turi viziją – nutiesti dešimtis ar net šimtus milijonų litų kainuosiantį Pietinį aplinkkelį. Tikimasi, kad naujasis aplinkkelis padėtų sumažinti spūsčių, triukšmo, taršos ir pan. problemas. Tačiau kol kas – tai tik graži idėja. Prognozuoti, kada ji bus įgyvendinta, valdžios atstovai dar net nedrįsta. Kol vyksta paruošiamieji darbai, mieste projektuojamos kai kurių miesto gatvių, kurios vėliau galimai bus „įrašytos“ į Pietinį aplinkkelį, atkarpos. Tačiau net šie, iš pažiūros smulkūs darbai, šiauliečiams jau kelia nemenką nerimą.
    http://www.snaujienos.lt/naujienos/m...iams-jau-baugu
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.22, 20:31.

    Comment


      Pramonės ir Išradėjų gatvių sankryžoje neveiks šviesoforas

      Nuo 2014 m. rugsėjo 17 d. 9 val. iki spalio 1 d. Šiauliuose, Pramonės ir Išradėjų gatvių sankryžoje neveiks šviesoforas.

      Šiaulių miesto savivaldybės administracijos užsakymu UAB „Šiaulių gatvių apšvietimas“ minėtoje sankryžoje atliks rekonstrukcijos darbus.
      Šiek tiek senesnės naujienos:

      Savivaldybė susirūpino pėsčiųjų saugumu

      Šiauliuose planuojama atnaujinti ir įrengti naujas pėsčiųjų perėjas, šviesoforus ir kryptinį apšvietimą. Pastebėta, kad nepakankamai apšviestose miesto gatvėse daugėja nelaimingų atsitikimų. Siekiant šią problemą spręsti, pradėta galvoti apie galimas prevencines priemones.
      „Žadame įrengti naujas pėsčiųjų perėjas gatvėse, kur pėsčiųjų srautas didžiausias. Pėsčiųjų perėjos bus įrengtos Bačiūnų,Vyturių ir Poilsio gatvių atkarpoje ties autobusų stotelėmis. Taip pat bus pradėtas organizuoti projektas dėl Pramonės ir Išradėjų gatvių sankryžoje esančio šviesoforo rekonstrukcijos. Bus tinkamiau sureguliuoti šviesoforiniai signalai, tai pat šviesoforas turėtų rodyti papildomą posūkį į kairę“, - vakar vykusioje spaudos konferencijoje sakė Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas.
      Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.17, 09:59.

      Comment


        Platins avaringą atkarpą Tilžės gatvėje

        Šiaulių pagrindinėje Tilžės gatvėje planuojamos permainos. Nuspręsta platinti gatvės atkarpą ties prekybos centru „Tilžė“.

        Gatvės dalis prie prekybos centro „Tilžė“ bus praplatinta, nes ten esanti papildoma juosta posūkiui į kairę per trumpa, tiesiai važiuojantys vairuotojai priversti staigiai manevruoti, dėl to kyla pavojus saugiam eismui. Po rekonstrukcijos šioje Tilžės gatvės atkarpoje sumažės transporto spūstys.

        „Važiuojantys tiesiai turi staigiai persirikiuoti į dešinę. Dėl to kartais įvyksta konfliktinės situacijos, yra buvę ir nelaimingų atsitikimų“, – sako Šiaulių m. savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Romanas Kančauskas.
        Tilžės gatvėje svarstoma įrengti ir daugiau naujovių. Miesto valdžiai nusprendus duoti leidimą pradėti naujo parduotuvių tinklo „Lidl“ statybas šalia esančio prekybos centro. „Akropolis“ vadovai sunerimę, kad dėl naujos parduotuvės eismas toje atkarpoje suintensyvės, todėl prašo naujam prekybos centrui įrengti atskirą įvažiavimą.

        „Ir „Akropolio“, ir „Aido“ valdytojai baiminasi, kad atsiradus prekybos centrui, ženkliai išaugs automobilių srautai ir gali kilti konfliktinės situacijos“, – prekybininkų susirūpinimą perteikia R. Kančauskas.

        Saugaus eismo komisija teigia, kad abiems prekybos centrams vieno įvažiavimo iš Tilžės gatvės užteks ir papildomų problemų nesukels. Įvažiavimu šiuo metu naudojasi prekybos centro „Akropolis“ lankytojai. Jei vis dėlto automobilių srautai didės, klausimas dėl įvažiavimo gali būti svarstomas iš naujo.
        http://etaplius.lt/platins-avaringa-...tilzes-gatveje

        Comment


          Iki projekto realizavimo dar daug laiko, bet reikalai juda:

          Nuo Bertužių sankryžos iki Pramoninio parko nusidrieks kelias

          Planuojamo tiesti kelio atkarpa nuo Bertužių sankryžos Pramoninio parko link – apie du kilometrai. Šiaulių miesto ir rajono merai pasirašė ketinimų protokolą, kuriuo Šiaulių ra­jo­nas įsipareigojo pa­rengti do­ku­men­ta­ci­ją, pla­nus vals­ty­bi­nio fon­do ir pri­va­čios že­mėms, pa­kliū­nan­čioms į ke­lio juos­tą, iš­pirk­ti ir paim­ti vi­suo­me­nės po­rei­kiams ra­jo­no te­ri­to­ri­jo­je.

          Miesto sa­vi­val­dy­bė už­tik­rino parengsianti Mo­tie­kai­čio gat­vės tę­si­nio iki mies­to ri­bos do­ku­men­ta­ci­ją. Šiaulių rajonas jau turi specialųjį susisiekimo planą, tad gali ruošti techninį ir žemės išpirkimo projektus.

          Apie 400 metrų planuojamo nutiesti kelio eis miesto teritorijoje ir 1,7 km – Šiaulių rajono teritorijoje. Duotas pažadas rajono Savivaldybei prisidėti 50 procentų lėšų prie techninio projekto rengimo ir žemės išpirkimo. Šiaulių rajono savivaldybei teks perpirkti žemės sklypus iš keturių savininkų. Šiaulių miesto savivaldybei – iš vieno.

          Manoma, kad projektavimo darbai ir žemės išpirkimo procedūros gali užtrukti maždaug dvejus metus.
          http://etaplius.lt/nuo-bertuziu-sank...idrieks-kelias

          Comment


            Kelios nuotraukos iš Šiauliuose pagal naują standartą rekonstruojamos Pramonės/Išradėjų gatvių sankryžos.

            Nuo "Bruklino"/Tilžės g.



            Nuo Pabalių turgaus.



            Nuo Išradėjų gatvės.



            Retas reiškinys Šiauliuose: šviesoforas skirtas reguliuoti tik pėsčiųjų eismui.



            Padariau ir kelias nuotraukas nuo Donelaičio kapinių pusės, bet saulė taip spigino, kad jų net neverta čia dėti....

            Comment


              Šiauliuose beveik baigta rekonstruoti Pramonės/Išradėjų gatvių sankryža. Sakau beveik, nes manau, kad pastumti Stop liniją keliais metrais tolyn nuo sankryžos būtų tikrai neprošal.....Beje, darbai įvykdyti pagal terminą: sankryža turėjo būti rekonstruota iki spalio 1 d.

              Nuo "Bruklino"/Tilžės g.



              Nuo Išradėjų g.



              Nuo K. Donelaičio kapinių (taip pat Išradėjų g.).



              Ir nuo Pabalių turgaus. Ryškiausias pasikeitimas: posūkis į kairę nuo šiol reguliuojamas atskiru šviesoforu.



              Comment


                Man, kaip šiauliečiui, išties keista matyti tokį šviesoforą . Beje, kaip ir nurodyta naujosiose taisyklėse, žalias šviesoforas pėstiesiems įjungiamas keliomis sekundėmis anksčiau nei automobiliams.



                Vienas neigimas pastebėjimas iš manęs, kaip iš pėščiojo: kadangi dabar šviesoforai nebedubliuojami, aš nebegaliu stebėti koks signalas dega automobilių srautui, kol aš laukiu kada man užsidegs žalias signalas. Turiu aklai pasitikėti pėsčiųjų perėjos šviesoforu. Tas man šiek tiek kliūna.....



                Prie sankryžos prastovėjau vos kelias minutes, bet tokių veikėjų, kurie sustojo gerokai už stop linijos buvo ne vienas. Susidaro toks įspūdis, kad jie net nepastebi, kad už sankryžos nėra šviesoforo. Na, bet tai nieko nuostabaus: tai pirma tokio tipo sankryža Šiauliuose. Šiaip, bendras įspūdis gana dvejopas.....

                Comment


                  Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.

                  Privažiavimas iš Išradėjų g. (nuo K. Donelaičio kapinių). Prieš tai šviesoforai buvo išdėstyti taip:



                  Dabar privažiavimas atrodo taip:



                  Šviesoforai įrengti dešinėje ir kairėje kelio pusėse bei virš važiuojamosios dalies. Šalia kelio įrengti šviesoforai pasukti į vairuotojus, kad jiems būtų užtikrintas geresnis matomumas:



                  Pėstiesiems žalias signalas uždegamas 2 s anksčiau nei transporto priemonėms:



                  Privažiavimas iš Pramonės g. (nuo "Bruklino"/Tilžės g.) prieš tai atrodė taip:



                  Dabar pakeistas šviesoforų išdėstymas:







                  Šviesoforai pasukti į vairuotojus (salelėje įrengtas papildomas šviesoforas):



                  Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:



                  Seniau pėstieji turėdavo vadovautis transporto šviesoforais:



                  Dabar pėstiesiems įrengti pėsčiųjų šviesoforai ir jie preciziškai pasukti į pėsčiųjų perėjos centrą, kad būtų geriau matomi pėstiesiems iš bet kurios perėjos vietos:



                  Išradėjų g. Prieš tai privažiavimas atrodė taip:



                  Dabar, pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, įrengta lentelė su žalia rodykle. Savivaldybė informuota, atsakymas laukiamas:





                  1:28 - ar užsidegus žaliam signalui, automobilis būtų suspėjęs sustoti, jei pėstysis būtų žengęs į pėsčiųjų perėją? Jei nebūtų lentelės su žalia rodykle, automobilis nuo "Stop" linijos būtų pajudėjęs tik 1:30:



                  "Stop" linija per arti šviesoforų ir pėsčiųjų perėjos (Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklių pažeidimas):





                  Ir privažiavimas iš Pramonės pr. nuo Pabalių turgaus. Posūkis į kairę buvo neapsaugotas:



                  Po rekonstrukcijos pirmą kartą Šiauliuose kairiajam posūkiui įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis.



                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.

                    Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:

                    Anksčiau ar vėliau Pramonės g. dalis, kuri tėra 2 juostų bus rekonstruota į 4, o tada tos juostos ir prireiks. Be to, sukančių į kairę nuo "Bruklino"/Tilžės g. pusės yra tikrai mažai.

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Anksčiau ar vėliau Pramonės g. dalis, kuri tėra 2 juostų bus rekonstruota į 4, o tada tos juostos ir prireiks. Be to, sukančių į kairę nuo "Bruklino"/Tilžės g. pusės yra tikrai mažai.
                      Bet rekosntrukcija ir prasidės nuo tos vietos, kur dabar susiaurėjimas? Tai ta kišenėlė sukantiems į kairę niekam nekliūdytų. Aišku, kai aš buvau prie sankryžos, tai išvis nemačiau, kad kas suktų į kairę, tai iš tiesų, turbūt nelabai trukdo važiuojantiems tiesiai.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Bet rekosntrukcija ir prasidės nuo tos vietos, kur dabar susiaurėjimas? Tai ta kišenėlė sukantiems į kairę niekam nekliūdytų. Aišku, kai aš buvau prie sankryžos, tai išvis nemačiau, kad kas suktų į kairę, tai iš tiesų, turbūt nelabai trukdo važiuojantiems tiesiai.
                        Rekonstrukcija turėtų prasidėti netoli VT stotelės pabaigos, nes nuo ten gatvė pradeda siaurėti, dabar nenaudojama gatvės dalis neturėtų būti liečiama.

                        Be to, kai bus pradėta galvoti apie gatvės platinimą, nauja fazė į kairę iš Pramonės g., gali padaryti meškos paslaugą, nes ta juosta tiesiai vis tiek nebus galima važiuoti. Tam, kad tiesiai būtų galima važiuoti 2 juostomis gali tekti įrengti papildomą juostą dešinėje sankryžos pusėje (atvažiuojant Pramonės g. nuo Pabalių turgaus).

                        Tokiu atveju kišenė taip ir liktų nenaudojama, o ten įrengti atskirą juostą posukiai į kairę visiškai nėra prasmės, nes į kairę, link K. Donelaičio kapinių, beveik niekas nesuka. Tiesa, jei, visgi, ta kišėnė taip ir liktų nenaudojama, toks scenarijus (įrengti atskirą juostą posukiui į kairę) turbūt būtų pats logiškiausias. Bet tai tikrai tolima ateitis.....

                        Ir šiaip, ši sankryža suprojektuota negalvojant ateitį (kalbu ne apie naujai įrengtus šviesoforus).

                        Comment


                          Manau, kad į temą. Viskas dar tik kalbų lygyje, bet daugiau šviesos mieste tikrai būtų į naudą.

                          Miesto apšvietimas: tunelio gale – šviesa?

                          Tikriausiai kiekvienas šiaulietis gali paliudyti, kad Šiauliuose apšvietimas smarkiai streikuoja. Tamsiu paros metu miestas primena tamsų, gūdų kaimelį, kuriame ir pats velnias gali koją nusisukti. Miesto valdžia jau ne vienerius metus kurčia šiauliečių skundams. Visi priekaištai lydimi tuo pačiu pasiaiškinimu – nėra lėšų. Dabar lyg saulės spindulys sužibo Europos Sąjungos pažadas skirti Lietuvai 70 milijonų litų modernizuoti apšvietimui.

                          Laikinai Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas einantis Algimantas Beinoravičius sudarė darbo grupę dėl apšvietimo modernizavimo Šiauliuose. Jo teigimu, darbo grupė dar šiais metais turėtų pateikti sprendimus, kaip sumažinti išlaidas ir pagerinti apšvietimą mieste.

                          Šiaulių miesto savivaldybė jau yra gavusi raštą iš Energetikos ministerijos, kad gali tikėtis europinių lėšų apšvietimo modernizavimui. Tam Lietuvoje bus išdalyta apie 70 milijonų litų. Kol kas neaišku, kokia dalis gali būti skirta Šiauliams. „Sunku pasakyti, kokią sumą galime gauti, nes pretenduoti gali visi miestai. Dar nėra preliminarių skaičiavimų, bet ne vienas ir ne du milijonai mūsų miestui būtų reikalingi, jeigu nuspręstume modernizuoti apšvietimą“, – sakė J. Sartauskas. Tiesa, norint gauti lėšas pirmiausia reikia parengti investicinį projektą. Šiaulių meras tikina, kad priešingai nei Vilniaus savivaldybė palaiko gerus santykius su miesto apšvietimu besirūpinančia įmone, todėl tikisi, jog pastarieji ir apsiims rengti investicinį projektą.

                          Panašu, kad šviesa į Šiaulius greitu laiku dar neateis. Bendrovės „Šiaulių gatvių apšvietimas“ atstovas A. Jakštas patikino, kad apie apšvietimo modernizavimo Šiauliuose idėją išgirdo vos antradienį. „Iš tiesų tai čia dar tik pamąstymai vyksta. Šiai dienai jokių realių planų dar nėra“, – atviravo jis. Šiaulių miesto meras teigė, kad nuspręsti, kaip modernizuoti apšvietimą Šiauliuose gali padėti ir jau sukaupta patirtis. Kaip žinia, į Šiaulius jau ne kartą buvo atvykę įvairiausių firmų atstovai iš svečių šalių, kurie pristatinėjo savo vizijas. Tačiau jas valdžios atstovai ilgokai laikė stalčiuose. Neaišku, ar jos bus panaudotos ir dabar.
                          http://snaujienos.lt/naujienos/miest...lio-gale-viesa

                          Comment


                            Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje pagaliau nukabino žaliąją lentelę. Be to, netgi įrengė atskirą šviesoforą į dešinę. Bet man atrodo, kad šiauliečiai šią sankryžą jau išvadino visais įmanomais necenzūriniais žodžiais .

                            Taigi..Nuo Išradėjų/Baltų g. pusės.









                            Turbūt įdomu kodėl ?

                            Comment


                              Ogi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .

                              (Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)



                              (Bandžiau "apeiti" problemą...)



                              Nuotraukos darytos apie 1-2 val. dienos, įdomu kas ten darysis šeštadieniais ir rytais/vakarais .

                              Comment


                                Šiaulių Pramonės/Išradėjų g. sankryža nuo Išradėjų/Baltų g, pusės, apie 12 val.



                                Užsidegus žaliam signalui stovėjo tiek automobilių. Palygus su tai kiek jų stovėdavo prieš sankryžos rekonstrukciją, tikrai daugoka....



                                Bet nesunkiai pravažiuoja visi ir dar lieka laiko.



                                Kol apsisuko ratas ir kitą kartą užsidegė žalias, prie raudono signalo nesustojo nei vienas automobilis.



                                Manyčiau, kad bendras vaizdas visai geras.

                                Comment


                                  Diskusijoje dėl kamščių Šiaulių Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje galima galutinai dėti tašką.

                                  Nuo Baltų g, pusės. Užsidegė raudonas, bet visi spėjo pravažiuoti be problemų.



                                  ("Gera" nuotrauka išėjo ) Visi spėja pasukti.

                                  Tiesa, reikia pastebėti, kad artėjant vakarui srautas nuo "pietinio" mažėja, o link "pietinio" nuo turgaus pusės kaip tik didėja, nes dauguma suka namo. Todėl šiandien vakarinio piko metu Pramonės g. vis susidarydavo kelių automobilių eilutė, kurie per vieną fazę nespėdavo pasukti link Baltų g. Artėjant pikui ji palaipsniui ilgėjo. Dienos metu fazės link Baltų g. užtenka su kaupu, bet būtų visai neblogai jei piko metu jai būtų skiriama šiek tiek daugiau laiko, tai būtų tikrai pliusas.



                                  Man turbūt labiausiai patinka tai, kad atskiras šviesoforas į dešinę įveda daugiau tvarkos. Raudona stovi, žalias važiuoji, plius niekas nemaišo. Darant prielaida, kad nuo šiol šis šviesoforas į dešinę dirbtinai nebekurs kamščių, šis variantas man žymiai labiau patinka. Na taip, reikia pripažinti, kad tenka ilgiau pastovėti ir laiko prasme šis variantas galbūt nusileidžia lentelei, bet sprendžiant pagal dabartinį vaizdą visi spėja pravažiuoti per vieną fazę. Tiesa, daugumai delfi komentatorių šis šviesoforas tikrai nepatinka. Greitesnis pravažiavimas jiems labiau prie širdies nei šiek tiek ilgesnis pastovėjimas ir pravažiavimas be kliūčių. Čia jau priklauso nuo to iš kurios varpinės pažiūrėsi, vieniems laiko gaišimas, o kitiems visai normaliai.

                                  Comment


                                    Tai, kad šioje perėjoje Pramonės g. įrengė salelę tikrai puiku. Aš dar norėjau savivaldybei papriekaištauti kodėl niekaip nesugebama įrengti salelės Vytauto g. prie Šiaulių universiteto. Kol neperskaičiau, kad perėja buvo rekonstruota už verslo lėšas . Na, jei savivaldybė nesugeba įrengti net salelės, tada ko dar galima norėti....

                                    Beje, 15min.lt rašė, kad šiandien Vytauto g. perėjoje prie ŠU vėl buvo pertrenktas žmogus. Savivaldybės jau ne vieną kartą buvo prašoma ten įrengti salelę, įvyko ne viena nelaimė, bet prašymai atsimuša kaip į sieną...Dabar jau aišku kodėl - nėra pinigų net tam...

                                    Atnaujinta viena pavojingiausių mieste pėsčiųjų perėjų

                                    Mieste atnaujinta viena pavojingiausių nereguliuojama pėsčiųjų perėja Pramonės gatvėje. Įrengta, vadinamoji saugumo salelė, pastatyti nauji ryškūs kelio ženklai, perdažyta danga. Tokie darbai šįkart miestui nekainavo nė lito – šiauliečių saugumu pasirūpino verslo atstovai.

                                    Kaip sako miesto meras Justinas Sartauskas, toks verslo atstovų dėmesys buvo labai reikalingas, mat ši perėja – viena pavojingiausių Šiauliuose: aplink yra daug įmonių, netoliese įsikūrusi sporto mokykla, tad tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautas didžiulis.

                                    Pasak miesto mero, šiandien pristatyta atnaujinta perėja – jau penktoji, kurią Šiauliams modernizuoti padėjo verslininkai. Anot J. Sartausko, apskritai tiek Šiaulių savivaldybėje, tiek visoje šalyje vis daugiau dėmesio skiriama eismo saugumui užtikrinti.

                                    Tikimasi, kad toks nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų modernizavimas padės ženkliai sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių. Vien pernai Šiaulių mieste užregistruota beveik 40 eismo įvykių, kurių metu pėsčiųjų perėjose buvo sužeisti pėstieji. Visoje Lietuvoje per praėjusius metus tokių įvykių buvo gerokai per tūkstantį.

                                    http://etaplius.lt/atnaujinta-viena-...esciuju-pereju

                                    Comment


                                      Temų atskyrimas

                                      Sukurta atskira tema Dviračių takai Šiauliuose
                                      Pranešimai apie troleibusus perkelti į temą Šiaulių viešasis transportas

                                      Ačiū nariui Xedos už pasiūlymus ir už pranešimus apie Šiaulius

                                      Comment


                                        Įdomu kas bus nuveikta su šiomis papildomomis lėšomis. Jei, žinoma, toks 2015-ųjų biudžetas ir bus patvirtintas.

                                        Šiaulių miesto savivaldybėje vykusiame R. Sinkevičiaus ir miesto valdžios susitikime buvo paliestas lėšų, skiriamų miesto kelių palaikymui ir remontui klausimas.

                                        „2013 metais Šiaulių savivaldybė kelių priežiūrai iš centralizuotų fondų gavo 4 milijonus 381 tūkstantį litų. 2014 metais – 5 milijonus 397 tūkstančius, o projektuojame, kad 2015 metais ši suma sieks 7,5 milijono litų. Tad skiriamų lėšų augimas lyginant 2013 metus su 2015 metais yra beveik dvigubas“, - apie lėšas skiriamas Šiaulių miesto kelių tvarkymui kalbėjo R. Sinkevičius.
                                        http://snaujienos.lt/naujienos/miest...voje-nesibaig-

                                        Comment


                                          Ambicingi projektai. Galėjo užsibrėžti ir dar ambicingesnius uždavinius, jei projektus žada įgyvendinti per 25 metus. Kad tik neatsitiktų taip, kad visi šie projektai taip ir liks tik popieriuose.

                                          Per 25-erius metus planuoja iš pagrindų pakeisti kelių infrastruktūrą

                                          Šiauliuose rengiamas Transporto organizavimo Šiauliuose specialusis planas. Saugaus eismo komisija – miesto vadovai, įmonių atstovai, kiti specialistai – sprendžia, kaip miesto gatvių infrastruktūra turėtų pasikeisti per ateinančius du dešimtmečius.

                                          Bene daugiausia atgarsių ir ginčų sulaukia svarbiausia idėja – sumažinti transporto eismą centrinėje miesto dalyje. Didžiulės automobilių spūstys, nuolat burzgiantys autobusai teršia orą, miestiečius vargina triukšmas.

                                          Miesto vadovai tikina, kad eismo srautus mažins nukreipdami automobilius kitomis gatvėmis. Taip užterštumo problemą esą sprendžia didieji pasaulio miestai.

                                          Transporto organizavimo specialiajame plane numatyta ir daugiau pokyčių – pavyzdžiui: įrengti automobilių tunelį, kuris jungtų Išradėjų ir Ežero gatves. Taip pat pietinėje miesto dalyje planuojama įrengti aplinkkelį, kuris prasidėtų nuo Vilniaus gatvės ir tęstųsi iki aplinkkelio, esančio netoli Aukštelkės gyvenvietės.

                                          Visus darbus planuojama atlikti už europines lėšas, taip pat prisidės miesto savivaldybė ir Lietuvos automobilių kelių direkcija. Kol kas neaišku kiek kainuos transporto organizavimo darbai.
                                          http://etaplius.lt/per-25-erius-metu...infrastruktura

                                          Comment

                                          Working...
                                          X