Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Aha, Amazon atsiliepimai tikrai nuoširdūs ir atitinkantys ilgalaikio naudojimo realybę. Kaip ir utubės filmukai kur išpakuoja, įjungia ir sako koks geras daiktas. Jau esu užsirovęs kai po realaus naudojimo pradeda lįst problemytės, nors visur vertinimas 5/5.
    O kas konkrečiai negerai ir kokios problemytės?

    Labai daug apžvalgų tapo masinė pigi gamyba.
    Ta prasme pumpuojama daug ir prastos kokybės apžvalgų.

    Esu matęs kai bandoma padaryti išsamią apžvalgą visiškai nesuprantant produkto.
    Arba lygina produktus jų net nematę. Ir t.t.

    Bet vistiek įdomu kas konkrečiai buvo negerai.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      ...Xiaomi yra ne iš nieku išdyges, jis egzistuoja dešimtmečiais. O kodėl gali gaminti už tokias kainas jau kalbėjome.
      Ar tikrai?
      Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

      O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Ar tikrai?
        Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

        O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.
        Būtent šitą ir turėjau omenyje.
        Jeigu UAB Stumbras staiga pradėtų gaminti labai konkurencingus elektromobilius, tai irgi būtų "iš niekur" išdygęs gamintojas.

        Xiaomi jau turi 300+ tūkstančių patvirtintų non-refundable YU7 rezervacijų.
        Čia yra maždaug pusė kiek Volvo parduoda per metus, su visais savo 14 modelių.
        Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.04, 15:30.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Ar tikrai?
          Xiaomi įkurta 2010m balandžio mėn. (15 metų)

          O automobilių pramonėje nėra nei penkmečio.
          15 metų nėra trumpas laikas.

          Comment


            Na kaip visuomet Kauno meras/krabas visuomet nori buti "pirmas". Apmokęstins elektromobilių parkavimą visiems, išskyrus Kauno m. gyventojams.
            https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2484592
            Gyvenu gal 2km nuo miesto ribos. Kitais metais planavau pirkti elektromobilį dėl to, kad galėčiau pasinaudoti šia lengvata. Žmona dirba centre, būtų buvę labai patogu nemuno krantinėj parkuotis. Panašu toliau reikės važiuoti su smirdančiu dyzeliu į miesto centrą ir "nuodyti" ten gyvenančius/dirbančius/besiilsinčius.
            Ką padarė Vilnius, mano nuomone, yra geriausias sprendimas.
            Visi pasakymai "elektromobilį perki ne dėl parkavimo", atsakysiu paprastai- šiuo atveju labai didelė paskata yra nemokamas parkavimas. Kai paskaičiuoji, kad tau kainuoja 200-300Eur/mėn. parkavimas (lizingo skirtumas tarp VDV ir BEV). Tai geriau pasirenki pigesnį VDV su mažesniu lizingu, mažesniu nuvertėjimu ir ilgesnėmis kelionėmis.

            Comment


              Metas tapti civilizuotu žmogumi ir kraustytis į miestą.

              Šiaip elektromobiliams neturi būti jokių lengvatų, jie taip pat yra automobiliai.

              Comment


                Valstybės lygio sprendimai skirti ar neskirti lengvatas nėra grindžiami svarstymu, ar lengvata skiriama automobiliui, ar ne.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Metas tapti civilizuotu žmogumi ir kraustytis į miestą.

                  Šiaip elektromobiliams neturi būti jokių lengvatų, jie taip pat yra automobiliai.
                  Ka reiškia "civilizuotu"? Aš greičiau pasiekiu miesto senamiestį, nei tie "civilizuoti" iš Šilainių, Eigulių ar Petrašūnų. Pas mane 500m spinduliu yra 4 skirtingi prekybos centrai pilno dydžio. 1km spinduliu yra 2 mokyklos, 2 darželiai. Salygos geresnės nei tuose pačiuose Petrašiūnuose ir ypač Romainiuose gyvenančių. Tai kodėl aš necivilizuotas?

                  Taip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis! tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius. Privalumus tokius, kaip "tylus važiavimas" ar "dinamika" pasakyk tiems kurie vairuoja 1,9tdi passat'ą ar 3,0d čipuotą BMW su išpjautais katalizatoriais ir DPF.



                  P.S. Vienintelio dalyko, ko truksta, tai po Žalgirio eurolygos rungtynių važiuojančio autobuso
                  Paskutinis taisė strongiukas; 2025.07.09, 09:10.

                  Comment


                    Šiuo atveju tai nėra valstybės sprendimas. Tiesiog einamasis savivaldos nutarimas.

                    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                    Taip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis! tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius.
                    Pastebime, kad pasaulis jau išeina iš žaliojo kurso (o kai kas juo ir nėjo niekada), ir niekas jau nieko nebeskatins, kaip nebūtų liūdna.
                    Paskutinis taisė Sula; 2025.07.09, 09:29.

                    Comment


                      Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                      Ka reiškia "civilizuotu"? Aš greičiau pasiekiu miesto senamiestį, nei tie "civilizuoti" iš Šilainių, Eigulių ar Petrašūnų. Pas mane 500m spinduliu yra 4 skirtingi prekybos centrai pilno dydžio. 1km spinduliu yra 2 mokyklos, 2 darželiai.
                      Gyvendamas kaime jau iskart sutaupei, nes daznu atveju sklypai pigesni ir bustai taip pat. O gyvendamas mieste gauni alternatyva automobiliui, tai viesaji trasporta, kur masinos isvis galima netureti. Kas del parkavimo, tai Kaunas gerai ir daro, kad saviems nemokamai leis statyt, o visiems kitiems ne. As uz.
                      Rajoniniams Kaunas siule jungtis prie miesto, bet nesutikot, tai nematau del ko galima cia butu pykti ar reiksti neigiama nuomone, nes tu Kaune negyveni, o tik dirbi ar zmona dirba.

                      Comment


                        Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                        Gyvendamas kaime jau iskart sutaupei, nes daznu atveju sklypai pigesni ir bustai taip pat. O gyvendamas mieste gauni alternatyva automobiliui, tai viesaji trasporta, kur masinos isvis galima netureti. Kas del parkavimo, tai Kaunas gerai ir daro, kad saviems nemokamai leis statyt, o visiems kitiems ne. As uz.
                        Rajoniniams Kaunas siule jungtis prie miesto, bet nesutikot, tai nematau del ko galima cia butu pykti ar reiksti neigiama nuomone, nes tu Kaune negyveni, o tik dirbi ar zmona dirba.
                        Dėl sutaupymo nesutinku. Mano sklypas buvo tikrai brangesnis nei Romainiuose ar Sargėnuose. Panaši kaina kaip Šilainiuose.
                        Na tai kas, kad negyvename? Bet įmonės, kuriose dirbame, registruotos Kaune. Tai dabar mums ieškoti darbo, rajone? Kiek miestiečių dirbančių rajone?

                        Comment


                          Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                          Dėl sutaupymo nesutinku. Mano sklypas buvo tikrai brangesnis nei Romainiuose ar Sargėnuose. Panaši kaina kaip Šilainiuose.
                          Na tai kas, kad negyvename? Bet įmonės, kuriose dirbame, registruotos Kaune. Tai dabar mums ieškoti darbo, rajone? Kiek miestiečių dirbančių rajone?
                          Manau čia teisingas pastebėjimas, miestui reikia prižiūrėti gatves, išlaikyti mokyklas į kurias eina fiktyviai mieste prisiregistravusių tėvų vaikai ir pan., tad tikrai savo noru reikėjo jungtis prie miesto.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Manau čia teisingas pastebėjimas, miestui reikia prižiūrėti gatves, išlaikyti mokyklas į kurias eina fiktyviai mieste prisiregistravusių tėvų vaikai ir pan., tad tikrai savo noru reikėjo jungtis prie miesto.
                            Jei fiktyviai prisiregistravę mieste, tai ir GPM eina miestui. Čia labiau rajonas galėtų skųstis, kad drožia rajono infrastruktūrą, nors mokesčius miestui sumoka.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                              Valstybės lygio sprendimai skirti ar neskirti lengvatas nėra grindžiami svarstymu, ar lengvata skiriama automobiliui, ar ne.
                              šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.

                              Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                              Taip, tu labai gerai pastebėjai, elektromobilis yra automobilis! tik jei mes norime eiti "žaliuoju kursu", mes turime kažkaip žmones paskatinti pirkti brangesnius, sunkesnius, trumpesnį atstumą nuvažiuojančius, žymiai labiau prarandančius vertę elektromobilius/automobilius. Privalumus tokius, kaip "tylus važiavimas" ar "dinamika" pasakyk tiems kurie vairuoja 1,9tdi passat'ą ar 3,0d čipuotą BMW su išpjautais katalizatoriais ir DPF.
                              Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                šiuo atveju kalbama apie savivaldybės lygio sprendimą skirti lengvatą statyti automobilį miesto centre.


                                Jei mes norime eiti žaliuju kursu, tai automobilių (visų rušių) turi mažėti. Jau ką ką, bet sunkesnius pirkti reikia kaip įmanoma labiau neskatinti. Būtent nuo svorio priklauso padangu devėjimasis, kuris yra pagrindinis kietujų dalelių taršos šalitnis mieste. Automobiliai turi būti kaip įmanoma lengvesni.
                                Nuo svorio dar labai priklauso keliamas triukšmas. 50-60km/h greičiu važiuojantis Q8 Etron ar Tesla kelia tikrai daug didesnį triukšmą nei benzininė Toyota yaris. Pastebėjau tą ne kartą vedžiodamas šunį pakelėje. Ir kuo greičiau važiuoja sunkus EV, tuo didesnį triukšmą jis kelią.

                                Comment


                                  Miesto sąlygomis elektromobilis išmeta mažesnį kietųjų dalelių taršos kiekį.

                                  https://www.sciencedaily.com/release...0210153743.htm
                                  The models showed that with more traffic, electric vehicles produce less non-exhaust emissions than their gasoline-powered counterparts. The trend, however, is reversed when less traffic is on the road. Electric vehicles will produce more non-exhaust emissions compared to gasoline vehicles when there is less traffic. Overall, the study suggests that if at least 15 percent of driving occurs in city conditions, electric vehicles produce less non-exhaust particulate matter emissions than gasoline-powered vehicles
                                  Reikia apmokestinti be proto didelius visureigius, kuriuos žmonės perka dėl mados.

                                  Comment


                                    Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                      Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
                                      Klausimas, ar bus nuimti draudimai VDV varikliams Europoje.

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                        Pamažu baigias "žaliasis" hoaxas. Tuoj ir CO2 nebebus tarša o vėl pataps traša kaip visada ir buvo.
                                        Dėl ko tokią nesąmonę sugalvojot? Europoje jei ir atleidinėja ribojimus, tai tik dėl Europos gamintojų nesugebėjimo adaptuotis, niekas neneigia jog tarša yra tarša (na nebent tokie facebook lygio komentarai kaip pats rašai)

                                        Comment


                                          Bentley po poros metų pradės pardavinėti elektromobilius, čia pirmas dizaino pavyzdys:








                                          Manau kad gamintojams kaip Bentley, Aston Martin ar Maserati bus sunku atlaikyti konkurenciją, kai atsiras daugiau konkuruojančių gamintojų iš Kinijos. Porsche į šitą grupę nepapuola, bet net Porsche jau šiandien susiduria su sunkumais, dėl konkurencijos iš Kinijos.

                                          Logika labai paprasta – dizainą ir ekskliuzyvą yra gerokai lengviau padaryti nei konkurencingą masinės gamybos elektromobilį. Ir jau yra Kinijos gamintojų kurie taikosi į šį segmentą – Denza, Maextro, Yangwang ir kt.
                                          Paskutinis taisė DJ+; 2025.07.10, 19:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X