Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad tą bateriją "metas keisti" ateina po keliolikos-dvidešimties ar net daugiau metų normaliai eksploatuojant.
    Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

    Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Tai ir VDV byrėjimas prasideda po keliolikos metų ar atmestinos eksploatacijos.

      Ir viskas priklauso nuo baterijos. Buvus brangi versija su sumažėjusiu atstumu nuo 500 iki 350 km gal ir pusė velnio. Pigus kibiras kuriam nuo 300 atstumas susitraukė iki 200 gerokai liūdniau. Dar jei paimam žiemą kai paprastesni variantai būna jautresni temperatūros pokyčiams. Tada noras pakeist bateriją gali ateit daug anksčiau.
      O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        O ar aš galėsiu nusipirkti keliolikos metų elektromobilį už 2k ir juo naudotis taip pat, kaip nauju už 40k?
        Matyt nelabai.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          VDV važinėjęs „lygiomis autostradomis“ yra geidžiamesnis už drožtą miesto gatvelėmis, tai EV baterijai yra priešingai.
          nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu

          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
            tikrai ne

            Click image for larger version

Name:	NICHTVERWENDENAudiUnfall.jpg
Views:	396
Size:	101,2 kB
ID:	2116294

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Turbina, EGR, DPF, dvimasis smagratis - praktiškai garantuoti ir kartais brangūs "malonumai".
              Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Kas yra tie "EGR, DPF, dvimasis smagratis"?
                Gal pravers:
                https://gprivate.com/64gfl

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                  Nereikia postinti nuorodas į pornosaitus.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2024.03.11, 13:08.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    nežinau ar norėtum VDV visą laiką drožto autobane 200+ kmh ties redlainu
                    Kiek tokių yra? 0,5%?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Elektromobilyje su laiku ateis metas keist bateriją kuri perspjaus smagračio ar turbinos malonumus. EGR ir DPF galioja tik nesusipratėliams važinėjantiems traktoriais.
                      Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF

                      Comment


                        Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                        Jei labiau pasidomėtumėte, tai tuose pačiuose "normaliuose" benzininiuose VDV yra tie patys mazgai, tik vietoj DPF yra GPF
                        Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Nu va, jau ir naujus benzinus sugadino. Bet gal bus mažiau problemų dėl lengvesnio benzino įšilimo.
                          Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Kaip filtras įtakoja įšilimą? Ir kodėl dėl lengvesnio įšilimo yra daugiau problemų?
                            Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal
                              Fisker Ocean jau pradėjo "deliveries".
                              Fisker jau pasamdė bankroto konsultantus.
                              -

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Dėl lengvesnio benzinų įšilimo turėtų lengviau valytis filtrai ir bus mažiau bėdų nei su DPF.
                                Dyzeliai niekaip neįtakoja klimato kaitą. Klimato kaitą įtakoja tik benzai.

                                Comment


                                  EV fronte daug naujienų
                                  1. Hertz direktorius atleistas už tai kad pripirko EV ir flopino.
                                  2. Švedijoje stipriai krito EV paklausa. Nežinau kodėl, nes krovimo infrastruktūra 10x geresnė nei Lietuvoje.
                                  3. Xiaomi pirmas blynas – Xiaomi SU7, ankstyvose apžvalgose įvardinamas kaip 10/10 automobilis.
                                  4. EV po truputį eina link to kad bus pigesni nei VDV.
                                    Tesla ir toliau žada $25k EV, Škoda jau parodė savo $25k EV – Škoda Epiq. Panašu kad taikomasi į bestseller:į.
                                  5. Lietuvos EV pasiūla toliau labai stipriai atsilieka nuo Olandijos, Norvegijos, Švedijos. Pastarose šalyse yra žymiai didesnis EV modelių pasirinkimas.
                                  6. Kinijoje EV rinka labai dinamiška, per paskutinį pusmetį daug naujų modelių, daug naujų gamintojų, daug joint-ventures, daug techninių inovacijų ir daug bankrotų.



                                  Comment




                                    Yra keturios SU7 versijos. Brangiausia versija, Xiaomi SU7 FE, atrodo taip:
                                    • 1000+ arklio galių
                                    • 100+ kWh baterija
                                    • 800+ km nuvažiuojamas atstumas
                                    • 800+ V architektūra (871V)
                                    • Lenktyninių automobilių stabdžiai (8-piston Brembo, kurie apie 4k kainuoja)
                                    • 1276 Nm
                                    • 0-100 km/h per 1,98s
                                    • Sudėta viskas. Nuo automatiškai užsidarančių durų ir "soft close" iki head-up display iki Lidar. Nėra jokių opcijų kurias galima pasirinkti ir kurios kainuoja papildomai.
                                    Kiek manot kainuoja brangiausia versija?
                                    Parašau baltu tekstu: 44 tūkstančiai eurų (kaina Kinijoje)
                                    Paskutinis taisė T-K-K; 2024.03.19, 21:53. Priežastis: Patiksliniau kad spec ir kaina galioja brangiausiai versijai.

                                    Comment


                                      James May (buvęs Top Gear vedėjas) pasako savo nuomonę apie EV. Įdomu, gerai pagrindžia ir nedaug minučių.
                                      TLDR: EV laikas dar nepribrendo.

                                      Comment


                                        Neue Klasse, rinkoje nuo 2025 pabaigos.
                                        Ką manom?



                                        ​​​​​​​
                                        ​​​​​​​

                                        Comment




                                          Comment

                                          Working...
                                          X