Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
Realybė:
Comment
-
Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Na ėjo kalba apie kelionę į Palangą, nemanau kad čia yra labai spontaniškas dalykas kurio nebūtum pasiplanavęs bent parą prieš.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.
Aš sakyčiau čia kaip tik elektromobilių privalumas - tie kas planuoja gali pasikrauti beveik dykai, tik lėtai, o kas nori greitai, irgi gali, tik susimokės brangiau. Tai nelabai suprantu kaip galima „nespėti pasikrauti“, nebent savininkas taupus, arba turi seną elektromobilį, kuris nesugeba greitai krautis. Bet nieko, tokie jau bus seniai laužyne kai bus uždrausti VDV.
- 1 patinka
Comment
-
Aha. Pirksiu namą, kurio neišgaliu nusipirkti, kad turėčiau kur krauti elektromobilį.Parašė iPhone Rodyti pranešimąPasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
- 1 patinka
Comment
-
prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...Parašė Robyla Rodyti pranešimąTarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.01, 17:56.
Comment
-
Kovo 9 osios vakare 300 elektromobilių pajuda iš Vilniaus ilgajam savaitgaliui į Palangą. Kažkurioj stotelėj link pajūrio tikimybė nepageidaujamų problemų ne tik galvoje bet ir su galva išauga kartaisParašė iPhone Rodyti pranešimąPasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
- 3 patinka
Comment
-
O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?Parašė transpondster Rodyti pranešimąprenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
Comment
-
atsakymo variantaiParašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?
a) nes su EV yra greičiau stabtelėt pasikraut truputi nei lėtai važiuot
b) nes daug ir taip stoja degalinėse tai kodėl tuo metu nepasikraut
- 1 patinka
Comment
-
Tu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
-
Comment
-
Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.Parašė gerietis Rodyti pranešimąTu krauniesi EV realybėje ar tik daugybos lentelę žinai?
Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.
EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.
Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
- 1 patinka
Comment
-
Na kai jungi mašiną prie 350 kW įkroviklio, tai ir kaina atitinkama. Kiekvienam pagal kišenę. Jeigu nori nuo 10% iki 80% per 16 minučių, tai susimokėk:Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.
Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.
EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.
Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
Pavyzdyje Hyundai ioniq 6.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu krausies pačioj brangiausioj stotelėj* - taip. (* yra keletas labiau nupušusių pseudo krovimų vietų, bet jas galima ignoruoti). 200 km suvažinėt galima be DC, tai arba namų tarifas arba ~0,35€ daugumos komercinių tiekėjų. Yra kai kur nemokamai. Dar galima pvz taip:Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Tu žiauriai gerų EV patirčių parašai iš Lietuvos konteksto. Ačiū. Ne tu vienas gerų parašai, bet tavo vieni iš pačių geriausių.
Aš vieno dalyko nesuprantu. 14 eur už 15,5 kWh mano akimis yra labai brangu. Čia arti 1 eur/kWh.
EV autostradoje naudoja 30+ kWh per 100 km. Tai man Vilnius - Kaunas 30 eurų? Taip, taip, gali kraut namie, namie pigiau, bla bla.
Vilnius - Kaunas - Vilnius 60 eurų vien elektrai? Seriously?
Bet čia irgi netinkamas pavyzdys, nes nesąmoningai žema kaina
- 1 patinka
Comment
-
O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
Comment
-
Batarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
O batarkės ilgaamžiškumui nieko tokio, jeigu vis stosiu po 10 KW įsikraut? Kaip su krovimo ciklais? Toks jausmas, kad turistaut išvažiavau, o ne tiesiog be vargo nuvykti ten kur mane vdv nuveža ir daugumoj atveju pigiau nei ev.
p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.
- 3 patinka
Comment
-
Gerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
- tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
- Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
- kt ?
Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
Comment
-
Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBatarkės ilgaamžiškumui daug geriau, jog tu stoji įsikrauti 10 kWh, o ne varysi iki 0% ir krausi iki 100%.
p.s. jei kalbi apie kWh tai ir rašyk kWh, o ne KW.
Comment
-
Galbūt tamstai reiktų priminti jog kalba ėjo apie tai, kad pasikrauti papildomus 10 kWh yra greičiau negu važiuoti lėčiau bet nesikrauti (105 km/h). Niekas ir nekalba jog tolimoje kelionėje reikia stojinėti kas 30 kilometrų.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Iki nulio nieks neiškrauna ir įkrova yra rekomenduojama iki 80. Jeigu čia skaičiuotojai siūlo greitai pasikrauti po 10 kWh (rašau kaip prašei), tai su tokia sėkme stosi kas 30 km krautis. Sėkmės, matyt čia laisvo oro direktorių pilna.
Comment
Comment