Parašė Taj Mahal
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuomet persiprašau dėl vairo ir stabdžių.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.
Galutinis mašinos sutabdymas kritiniu atveju vis tiek priklauso nuo elektronikos. Nei išjungsi variklio, nei išjungi pavaros, nei užtrauksi rankinį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viena yra paveiksliuke gražus konceptas. Kita yra masinė gamyba ir eksploatacija n+k metų. Po excelistų intervencijos ir surinkinėjant nebe inžinieriams. Tada ir prasideda salono barškesių išgaudymas, kėbulo panelių suvedimas, dažymo kokybiškumas ir pan ir t.t.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąSmulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".
Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
Nieko nesakau, su laiku turi atsirasti kokybiški automobiliai iš kinijų, indijų, afrikų ir rytų europų. Kaip ir Japonija ar Korėja išgimdė savo. Bet vargu ar tai bus kažkoks tektoninis lūžis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
pasirodo BYD turi gerą privalumą kad gali rodyti elektros suvartojimą visiem daug aiškesniais vienetais kaip arklio galios valandomis
https://youtu.be/v3tGrE2SvwU?t=416
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarp geriausių, bet ir kaina ne kapeikos už solidžius modelius.Parašė Taj Mahal
Kodėl su elektromobiliais negalėtų atsitikti tas pats kas per maždaug dešimtmetį atsitiko su telefonais?
Apie 2007 metus, kinietiški telefonai buvo visiškas šlamštas. Pigios, prastai padarytos Nokia ir SonyEricsson kopijos.
Dešimt metų vėliau, kinietiški telefonai buvo tarp geriausių pasaulyje.
Bet kokiu atveju vien tokia tikimybė yra geras spyris šiknon VAGinoms ir kitiems užsisėdėjusėms ant laurų gamintojams.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir europiečiai gamina modelius tik EV, tik dalis yra pritaikyta ir VDV ir EV.Parašė gerietis Rodyti pranešimąNaujų kiniečių pliusas, kaipr ir Teslos, kad iš karto kuriamas elektromobilis, o ne kišama baterija į seną VDV autobobilio kėbulą.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano buvęs automobilis Mitsubishi Lancer (benzinas) nuvažiavo 1,3 milijono (per 3 savininkus) ir galiausiai buvo nurašytas dėl vožtuvų fizinio susidėvėjimo (remontas brangesnis nei pats automobilis). Kai savo eiga važiavo į metalo laužą iš 4 cilindrų normaliai dirbo 2. Tada jam buvo 29 metai.Parašė Taj MahalNuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
Ar 600-700k
Ar išvis 1,6 milijono.
Sėkmės!
Žmonės telefonus keičia vidutiniškai kas 3 metus, automobilius - kas 10/15.Parašė Taj Mahal
Kodėl su elektromobiliais negalėtų atsitikti tas pats kas per maždaug dešimtmetį atsitiko su telefonais?
Apie 2007 metus, kinietiški telefonai buvo visiškas šlamštas. Pigios, prastai padarytos Nokia ir SonyEricsson kopijos.
Dešimt metų vėliau, kinietiški telefonai buvo tarp geriausių pasaulyje.
Žmonės telefonus turi beveik 1:1 santykiu ar daugiau, automobilius - ne.
Ir dar reikia nepamiršti kad didžiulė paskata telfonų adaptacijai buvo ne vakarų rinkos kurios sunkiau įpirks naujus automobilius.
P.S. LG ir Nokia vis dar gamina pusėtinus telefonus. Apie kinietiškų telefonų buvima geriausiu tai gali jau baigi svaigti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daug ko galima nedaryti, bet gamintojai daro, laikydamiesi tradicijų, nes taip gražiau... Kaip VDV daro duslintuvų imitacijas ir t.t.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTurint elektrinį variklį gali nedaryti grilio priekyje ir vis tiek padarai šitaip.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lygiai taip pat, kaip turint CVT galima palaikyti optimalias apsukas neverčiant jų šokinėti, bet vis tiek yra CVT, kurie imituoja pavaras...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTurint elektrinį variklį gali nedaryti grilio priekyje ir vis tiek padarai šitaip.
Lygiai taip pat, kaip turint šiuolaikines dujų išmetimo sistemas ir variklių technologijas, galima turėti ganėtinai tyliai veikiančius variklius, bet vis tiek gamintojai įmontuoja garso kolonėles, kurios imituoja variklio garsą...
Daug idiotiškos inercijos tokiuose dalykuose.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal tai ne grilis o dekoras.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTurint elektrinį variklį gali nedaryti grilio priekyje ir vis tiek padarai šitaip.
O grilis irgi gerai - reikia aušinti kondicionieriaus radiatorių, aušinimas reiklaingas ir baterijai, varikliams ir kt.-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad baterija dažniau šildoma nei aušinama. O baterijos aušinimui reikia daug mažiau energijos nei variklio aušinimui. Baterijos optimali darbo temperatūra nėra 80-90 laipsnių ir sprogimai ten nevyksta.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gal tai ne grilis o dekoras.
O grilis irgi gerai - reikia aušinti kondicionieriaus radiatorių, aušinimas reiklaingas ir baterijai, varikliams ir kt.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tame ir esmė, reikia saugoti kad nepakiltų temperatūta ir nevyktų sprogimai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Baterijos optimali darbo temperatūra nėra 80-90 laipsnių ir sprogimai ten nevyksta.
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Volvo/ Geely gana tyliai supirko bei sukūrė nemažai autoindustrijos įmonių.
Apačioje ilgas sąrašas ir čia net ne viskas.- Aerofugia
 - Benelli
 - CEVT (China Euro Vehicle Technology)
 - Emerald Automotive
 - Geely Auto
 - Zhejiang Geely Ming Industrial
 - London Electric Vehicle Company
 - Lotus Cars
 - Lynk & Co
 - Maple
 - Proton Holdings
 - Renault Korea
 - Smart (50/50 joint venture with Mercedes-Benz)
 - Qianjiang Motorcycle
 - Ouling Auto
 - Terrafugia
 - Volvo Cars
 - Polestar
 - Yuan Cheng Auto
 - Farizon Auto
 - Zeekr
 



Beje, Lotus irgi Volvo/ Geely grupės įmonė.
Toks vaizdas kad kažkas "took inspiration" iš VW Group.
Apačioje Lotus Eletre, Lotus Emira ir Lotus Evija.



Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.03.24, 13:50.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su Saab ten keistai gavosi, gaila kad numarintas buvo.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kaip tik neseniai galvojau, kad būtų puikus būdas ateit į Europos EV rinką ir iškart užimt joje neblogas pozicijas. Kažką panašaus jau padarė su atgaivintu MG brendu Britanijoj, bet MG niekad nebuvo net arti to populiarumo, kokį turėjo Saab.
Nes buvo daug kapitalo turinčių pirkėjų iš Kinijos (kaip ir Volvo-Geely atveju), kurie buvo pasiruošę investuoti milijardus. Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC) buvo vienas iš suinteresuotų pirkėjų. Bet GM (General Motors), tuometinis bankrutavusio Saab savininkas, labai priešinosi pardavimui į Kiniją ir gaila kad Švedijos valstybė neįsikišo ir neapramino GM.
Geely po Volvo nusipirkimo tapo labai stiprus. Ir čia didelė Volvo įtaka. BAIC atveju galėjo būti tas pats.
BAIC visai neblogai sekasi, bet su Saab būtų žymiai greičiau sustiprėję. Saab turėjo ir geros tech, ir įdomių konceptų.


BBC Top Gear buvo padarę labai gerą "atsisveikinimą" bankrutavusiam Saab.
YouTube filmukas išdalintas į dalis, nerandu kur visas vienoj vietoj.- Tribute to Saab (Part 1)
 - Tribute to Saab (Part 2)
 - Tribute to Saab (Part 3)
 - Tribute to Saab (Part 4)
 - Tribute to Saab (Part 5)
 
“Nobody could work out why Saab cost so much. Until they crashed it. Saab were always pathological about safety ...”
Vienoje vietoje (part 3) puikiai iliustruoja kodėl Saab buvo sąlyginai brangūs.
Su kranu pakelia tų pačių metų BMW 5-series ir Saab 9-5. Ir numeta ant stogo.
Tada iškart pasidaro aišku kodėl Saab buvo sąlyginai brangūs.

Jeigu ne visą "Tribute to Saab" žiūrėti, tai rekomenduoju 4 dalį (tik 2:30 minutės) ir 5 dalį (1:30).
Paskutinę sceną (...and of course it's very sad for our architect friend, who from now on will have to buy a 5-series...) gali būti sunku suprasti nežiūrėjus viso "Tribute to Saab", bet labai gražiai užbaigia.
Ir Saab bankrotas visiškai suvarė Trollhättan miestuką, kuriame buvo įsikūręs Saab.
Jeigu kokiuose Šiauliuose vienu metu dingtų visi dvidešimt didžiausių darbdavių, būtų panaši situacija.


Silber418 daug apie Švediją žino, manau kad žino nemažai ir apie Saab, blokuotą Saab pardavimą pirkėjams iš Kinijos ir patį Trollhättan.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.07.01, 12:58.
Comment
 



Comment