Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Tesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.
- 3 patinka
Comment
-
Kokia problema pasiekti Berlyną? Žmonės dar prieš 5 metus važinėjo, dabar situacija geresnė.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTesla be tinkamos jai keliu infrastrukturos tik brangus zaislas. Vazineti aplink savo rosete uztenka ir supuvusio LEAFo. Pabandyk su Tesla nuvaziuoti i Berlyna.
Žiūrėjau standartinę Model 3 su mažiausia baterija:https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=735bd27d-a367-46ee-9fe5-092256a9d1a9 Waypoint Arrival SoC Depart SoC Cost Charge duration Distance Drive duration Arrival Departure Vilnius International Airport, Rodūnios kelias 10A, LT-02189 Vilnius, Lithuania 88 % 196 km 2 h 16 min 14:49 LKW Parkplatz [LAKD] 35 % 80 % 37 min 207 km 2 h 31 min 17:05 17:47 kpt. Antoniego Kozłowskiego 21A, Szumowo [PKN Orlen S.A] 23 % 52 % 10 EUR 24 min 119 km 1 h 21 min 19:19 19:48 Połczyńska 30, Warszawa 20 % 48 % 9 min 103 km 1 h 12 min 21:09 21:23 Stacja Paliw Artus Stryków [Greenway] 20 % 71 % 20 min 191 km 2 h 10 min 22:35 23:00 Poznan [Ionity] 20 % 77 % 25 EUR 24 min 211 km 2 h 24 min 01:11 01:39 Aral Tankstelle Fürstenwalde [Aral pulse] 20 % 38 % 8 EUR 5 min 67 km 51 min 04:04 04:15 Berlin 20 % 0 m 05:05 14 h 46 min 43 EUR 1 h 58 min 1092 km 12 h 48 min -
Comment
-
Kauno SC reikėtų stot, tas LAKD tai parodija lėtas ir tik 1Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kokia problema pasiekti Berlyną? Žmonės dar prieš 5 metus važinėjo, dabar situacija geresnė.
Žiūrėjau standartinę Model 3 su mažiausia baterija:https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=735bd27d-a367-46ee-9fe5-092256a9d1a9 Waypoint Arrival SoC Depart SoC Cost Charge duration Distance Drive duration Arrival Departure Vilnius International Airport, Rodūnios kelias 10A, LT-02189 Vilnius, Lithuania 88 % 196 km 2 h 16 min 14:49 LKW Parkplatz [LAKD] 35 % 80 % 37 min 207 km 2 h 31 min 17:05 17:47 kpt. Antoniego Kozłowskiego 21A, Szumowo [PKN Orlen S.A] 23 % 52 % 10 EUR 24 min 119 km 1 h 21 min 19:19 19:48 Połczyńska 30, Warszawa 20 % 48 % 9 min 103 km 1 h 12 min 21:09 21:23 Stacja Paliw Artus Stryków [Greenway] 20 % 71 % 20 min 191 km 2 h 10 min 22:35 23:00 Poznan [Ionity] 20 % 77 % 25 EUR 24 min 211 km 2 h 24 min 01:11 01:39 Aral Tankstelle Fürstenwalde [Aral pulse] 20 % 38 % 8 EUR 5 min 67 km 51 min 04:04 04:15 Berlin 20 % 0 m 05:05 14 h 46 min 43 EUR 1 h 58 min 1092 km 12 h 48 min
Asmneniškai važiavau:
Kaunas (startas AC >90%)
Balstogė ~20% pavalgiau Sphinx'e, WC, pasikrovė >90%
Lodz Lucmierz superchargeris, važiuot neviršijant 120 km/h ignoruot pasiūlyma į Varšuvos SC seną, stato naują, bus daug papraščiau. Kroviaus ~25 min
Poznanė kartą kroviaus Orlen prie greitkelio bet tik 1 vėl ir tik 200A nors atseit 100 kW, su SR turbūt vos vos greičiau nei belstis į miesto SC. Ionity turbūt greičiausia kaip tavo pvz., tik kaina kandžiojas
Prieš sieną irgi yra Orlen galima ten, bet vėl ta pati nesąmonė 1 pakrovėjas, geriau Vokietijoj planuotis krautis kaip tavo pvz
Čia su 3 SR (60 kWh), su LR dar paprasčiauPaskutinis taisė transpondster; 2023.06.11, 18:39.
- 2 patinka
Comment
-
Kiek laiko uzeme visa kelione, kaip su atsiskaitimu uz kWh? Teoretikai nerasykite, klausimas nebuvo ar imanoma pasiekti Berlyna, buvo tik raginimas pabandyti, tam kad suprasti kiek laiko (siaip ir nervu) tai kainuoja. Ir dar vaziuokite žiema kad linksmiau butu.Parašė transpondster Rodyti pranešimąAsmneniškai važiavau:
Kaunas (startas AC >90%)
Balstogė ~20% pavalgiau Sphinx'e...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 1 patinka
Comment
-
Į Frankfurt Oder 886 km 9h14min. Kroviausi kažkur 2h20 bet elektros iki Berlyno būt užtekę dar kokių 20 min galima pridėt dėl krovimosi vietų nepatogaus išdėstymo. Greitas krovimas brangokas, išleidau 60€ krovimuisi, jei skaičiuot kad startavau su nemokama elektra. Šiemet turėtų brangiau būti, PVM pernai nebuvo Lenkijoj ir dar šiaip brango. Žiemą spėju lengviau bus, nes jau veiks Varšuvos superchargeris, tai žinok gali gautis greičiauParašė Mørtã Rodyti pranešimąKiek laiko uzeme visa kelione, kaip su atsiskaitimu uz kWh? Teoretikai nerasykite, klausimas nebuvo ar imanoma pasiekti Berlyna, buvo tik raginimas pabandyti, tam kad suprasti kiek laiko (siaip ir nervu) tai kainuoja. Ir dar vaziuokite žiema kad linksmiau butu.
Paskutinis taisė transpondster; 2023.06.12, 18:48.
Comment
-
tai gal niekur ir nesimato, kad mažasParašė Taj MahalJeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.


čia juk ne BMW iX 
Na bet pasižiūrėjus praktiškai, vakarų europa vertina mažus automobilius, o jiems ir norisi "džipiškos" išvaizdos. Taip pat elektromobilyje galima praktiškiau išnaudoti vidaus erdvę ir jis tampa erdvesnis.
Comment
-
Aš irgi nematau jame jokių pliusų. Na gal trys pliusai yra: ant 12V baterijos, ant aukštos įtampos baterijos ir ant vaistinėlės.Parašė Taj MahalJeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.
-
- 2 patinka
Comment
-
Dėl dydžio tai manau, kad jis yra pats tas vakarų Europai, pvz Prancūzijoje mano pažįstami, šeima be vaikų važinėja su Renault Twingo (jau antrą suvažinėja), ir jiems visiškai pakanka, kai turės vaiką planuoja pirkti Peugeot 2008. Prancuzijoje kuo trumpesnis tuo patogiau parkuoti bus, ne tik viešose vietose, bet ir privačiuose parkinguose ir garažuose. Passatą ten yra nepatogu turėti.Parašė Taj MahalJeep Avenger (elektromobilis) buvo išrinktas 2023 Europos metų automobiliu.
Kainuoja virš 40k, o dydžio šitas "džipas" kaip VW Polo. Nesuprantu kaip ir kodėl buvo išrinktas metų automobiliu.
Jau seniai pardavinėja, gatvėse nei vieno nemačiau. Jokioj šalyje nemačiau nei vieno.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 4 patinka
Comment
-
Ir dar ten ekologiniai mokesciai labai dideli ir stipriai priklauso nuo variklio kubaturos, apsimoka tureti mazesnes masinas, ka jie ir daro.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 3 patinka
Comment
-
Nesimato miško pro visus medžius?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPats idėjai matmenis ir pats neteisingai aiškini kad tokio pat dydžio.
- 1 patinka
Comment
-
Kad būtent miškas ir matosi, tendencija nekreipti dėmesio į automobilių išmatavimų didėjimą. Ypač tarp vaikų žudikų (SUV) vairuotojų.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Comment
-
Niekaip nesuprantu, kodėl elektromobiliai tebeprojektuojami su didžiuliu kapotu, tarytum ten būtų talpinamas didžiulis VDV su krūva agregatų.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai gal niekur ir nesimato, kad mažas
čia juk ne BMW iX 
Na bet pasižiūrėjus praktiškai, vakarų europa vertina mažus automobilius, o jiems ir norisi "džipiškos" išvaizdos. Taip pat elektromobilyje galima praktiškiau išnaudoti vidaus erdvę ir jis tampa erdvesnis.
Comment
-
Ar buvo problemu su mokejimu uz ikrauta elektra? Koks atsiskaitimo budas? Kaip pas mus tik per programeles?Parašė transpondster Rodyti pranešimą...Greitas krovimas brangokas, išleidau 60€ krovimuisi...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Deformacinė zona avarijos atvejui.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Niekaip nesuprantu, kodėl elektromobiliai tebeprojektuojami su didžiuliu kapotu, tarytum ten būtų talpinamas didžiulis VDV su krūva agregatų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Tas veiki tik iki tam tikr aukščio, vėliau defromacinė zonos galmybės prastėja ką puikiai pademosntruoja dabartiniai SUVai kurie nesugeba deformuotis kaip reikia ir dėl to yra net pavojingesni viaruotojams nei mažesni automobiliai.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Deformacinė zona avarijos atvejui.
Comment




Comment