Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie Oslo oro taršą galima čia pasiskaityt, yra nuorodos į Oslo statistikos departamento analogą:
    https://www.oslo.kommune.no/politics...ty-statistics/

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Mikrodalelės ir mikroplastikai yra daug sunkesni už orą, todėl jie taršos sukelia tiek, kiek vėjas juos panešioja, todėl logiška, kad bendrai oras yra švaresnis.
      Iš teksto panašu kad jie tik greenhouse gas emissions matavo. O mikrodalelės sėkmingai ne į atmosferą keliaują, o į žmonių plaučius, todėl yra labai aktualus dalykas miesto gatvėse.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Iš teksto panašu kad.
        Panašu, kad teksto net nebandei skaityti:
        Particulate matter

        Particulate matter consists of small airborne particles commonly differentiated in two size fractions; PM10 includes particles smaller than 10 µm, while PM2.5 includes particles smaller than 2.5 µm. The main sources of PM2.5 are derived from combustion (domestic heating and exhaust from vehicles), while PM10 is derived from the wear and tear of pavement, tyres and brake pads. Construction sites may also contribute to particulate emissions locally. (...)
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Mikrodalelės ir mikroplastikai yra daug sunkesni už orą, todėl jie taršos sukelia tiek, kiek vėjas juos panešioja, todėl logiška, kad bendrai oras yra švaresnis.
          Nusėda į dirvožemį, gruntinį vandenį, vandenynus ir tarša vienaip ar kitaip mus pasiekia.
          Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.09, 10:43.
          Flickr

          Comment


            Nesu tikras dėl šito (ar tikrai pasiekia mus iš vandenynų? ir ar tikrai nuo elektromobilių yra žymus mikrodalelių padidėjimas?), bet kad oras žymiai švaresnis, tai faktas.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Nesu tikras dėl šito (ar tikrai pasiekia mus iš vandenynų? ir ar tikrai nuo elektromobilių yra žymus mikrodalelių padidėjimas?), bet kad oras žymiai švaresnis, tai faktas.
              Padangos dyla, o elektromobilių padangos dėl jų didelio svorio dyla daug greičiau. Visos tos mikrodalelės patenka į dirvožemį, gruntinius vandenis, uper ir galiausiai į vandenynus. Mikro ir nano plastikų dabar randama praktiškai visur, bet įrodymų, kad jie kenkia kol kas nėra.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Nesu tikras dėl šito (ar tikrai pasiekia mus iš vandenynų? ir ar tikrai nuo elektromobilių yra žymus mikrodalelių padidėjimas?), bet kad oras žymiai švaresnis, tai faktas.
                Vandenyno nereikia - jų nuotekose jau daug (vėliau, ko gero, bus dar daugiau). O ir viduje mūsų organizmų jau yra šiek tiek.

                Comment


                  Tai ir klausimas, kas geriau - švaresnis oras, ar mažiau mikrodalelių dėl mažesnio ne elektromobilių svorio (ir kiek jis elektromobilių didesnis?)?

                  Comment


                    Lenkijoje kuriamas elektromobilių gamintojas Izera.
                    Lenkijos valstybė ir Kinijos "Geely" aktyviai dalyvauja procese.




                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Panašu, kad teksto net nebandei skaityti:

                      Nu va, vadinasi Digital nepacitavo reikšmingos vietos. Tai įdomu, kokį rezultatą jie gavo PM10/automobiliui palyginę degimo variklius su elektromobiliais.
                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Tai ir klausimas, kas geriau - švaresnis oras, ar mažiau mikrodalelių dėl mažesnio ne elektromobilių svorio (ir kiek jis elektromobilių didesnis?)?
                      Geriau abu (mažinti automobilių skaičių).

                      Proporcija yra tiesioginė, jeigu elektromobilis dvigubai sunkesnis, tai ir taršos kiekis dvigubai didesnis. Reikia tik atimti 20% kur iš degimo susidaranti tarša.

                      Comment


                        O ar tikrai elektromobiliai vidutiniškai dvigubai sunkesni už vidaus degimo?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O ar tikrai elektromobiliai vidutiniškai dvigubai sunkesni už vidaus degimo?
                          Lygtais ne.
                          Modelis mm kg
                          Audi Q3 4484x1856x1585
                          (index: 100%)
                          1460 – 1715
                          (index: 100-117)
                          Audi Q4 (elektrinis) 4588x1865x1632
                          (index: 106%)
                          1890 – 2210
                          (index: 129-151)
                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.09, 16:24.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Proporcija yra tiesioginė, jeigu elektromobilis dvigubai sunkesnis, tai ir taršos kiekis dvigubai didesnis. Reikia tik atimti 20% kur iš degimo susidaranti tarša.
                            iš kur tokios žinios kad "jeigu elektromobilis dvigubai sunkesnis, tai ir taršos kiekis dvigubai didesnis" (padangų dilimo dalelės)? Galima nuorodą?


                            -

                            Comment


                              Greitas gūglinimas duoda 20% greitesnį padangų nusidėvėjimą. Nuorodų net neteiksiu, elementariai įveskit "do electric car tires wear out faster" ir kur bus pateikiami skaičiai, visur šmėžuos 20%.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Taip pat įdomu, kokia padėtis dėl komercinių automobilių, ypač didesnės keliamosios galios.
                                LCV segmente (3,5T) padėtis liūdna: realiai šiandien yra Fiat Ducato, kažkiek Iveco Daily, Ford Transit. Sprinter bus tik kitais metais (gal), Crafteris dar kažkada toliau...

                                Praeitų metų IAA parodoj stovėjo Mercedes fūra (vilkikas) elektrinis. Baterija gal 600 kWh, range nepamenu. Įsiminė krovimo galia - 1000 kW. Žiūrint, kiek Vokietijos autobanuose važiuoja fūrų, sunku suvokti jų pakrovimo infrastruktūrą...
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Įdomu kaip šios technologijos vystymas paveiks EV automobilių rinką. Technologija ne nauja, bet aktyviai vystoma ir panašu, kad tokių auto daugės.
                                  EV rinka taip pat nestovi vietoj, laukiam baterijų be ličio ir nikelio, gal greitu metu suvaldys kondensatoriaus principu įkraunamą bateriją, bet įdomu, kaip šios technologijos konkuruos rinkoje.

                                  Toyota CEO: "This New Engine Will Destroy The Entire EV Industry!"

                                  https://www.youtube.com/watch?v=rTawvzH0MQ4

                                  Comment


                                    Tuo tarpu Tesla pradėjo statyti pirmą ličio gryninimo gamyklą



                                    https://www.tesla.com/blog/tesla-lit...groundbreaking

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                      Paveiksliukuose gražu, bet kas nuo ko atsilieka šviesmečiais, būtų galima ginčytis. Užduosiu mįslę: kokios kilmės automobilių atstovybėje pirkėjams pataria vežiotis raktą "ant 10" kad pakibus softui, būtų galima nuimti 12V akumuliatoriaus "klemą" ir nuresetinti ECU?
                                      Kokios kilmės automobilyje kelionės metu nusimeta visi nustatymai į gamyklinius ir vidury skydelio iššoka pranešimas "Chose your language 中文 or English" net neklausiu, ir taip visi žinosite.
                                      Manau ko tikėtis iš kinietiškų elektromobilių, geriausiai parodo kinietiški telefonai (daugiau teksto po nuotrauka).


                                      Iki kokių 2010 metų, kinietiški telefonai buvo visiškas šlamštas. Ties kokiais 2018 kinietiški telefonai buvo tarp geriausių pasaulyje. Siūlau paskaityti Huawei Mate 20 Pro apžvalgą. Apžvalgos išvada susumuojama taip – "Huawei did a wonderful job with the Mate 20 Pro and it's one of the best smartphones money can buy".

                                      Šiandien kinietiški telefonai toliau išlieka tarp geriausių pasaulyje (daugiau teksto po nuotraukom).





                                      Jeigu kinietiški elektromobiliai dar nėra tarp geriausių pasaulyje, tai tuoj bus. Na taip, kokie nors Ora Funky Cat nuotraukose atrodo labai mieli ir specifikacijos patrauklios. Bet apžvalgos atskleidžia gausybę trūkumų ir rekomenduoja išvengti. Bet tuo pačiu yra ne vienas ir ne du labai gerai vertinami kinietiški automobiliai – pvz Zeekr 001. Čia kaip ir Volvo/Geely kūrinys, bet vistiek kaip ir kinietiškas. Su laiku gerai vertinamų kinietiškų elektromobilių bus vis daugiau.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                        Manau ko tikėtis iš kinietiškų elektromobilių, geriausiai parodo kinietiški telefonai (daugiau teksto po nuotrauka).
                                        Innovation is harder than replication.
                                        Pavogti sukurtas technologijas ir pagaminti beveik panašų gaminį yra viena. Sukurti naują technologiją ir ja paremtą produktą yra visai kas kitą. Todėl kinų premium produktas visada yra "beveik toks pat geras" kaip vakarietiškas produktas. Jei intelektualinės nuosavybės apsauga nuo kinų vagysčių sustiprės, kinams bus vis sunkiau sukurti "beveik tokio pat gerumo" produktą. Tas puikiai matosi kinų chipų pramonėje.

                                        Xi Jinping’s Vision for Tech Self-Reliance in China Runs Into Reality
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Innovation is harder than replication.
                                          Pavogti sukurtas technologijas ir pagaminti beveik panašų gaminį yra viena. Sukurti naują technologiją ir ja paremtą produktą yra visai kas kitą. Todėl kinų premium produktas visada yra "beveik toks pat geras" kaip vakarietiškas produktas. Jei intelektualinės nuosavybės apsauga nuo kinų vagysčių sustiprės, kinams bus vis sunkiau sukurti "beveik tokio pat gerumo" produktą. Tas puikiai matosi kinų chipų pramonėje.

                                          Xi Jinping’s Vision for Tech Self-Reliance in China Runs Into Reality
                                          Na taip, tuose kinietiškuose telefonuose "išskirtiniai" value-added komponentai daryti ne-kinietiškų įmonių. Paėmus Oppo X6 Pro, kaip pavyzdį:
                                          • Kameros sensoriai Sony, o ne Kinijos gamintojų kaip Omnivision, GalaxyCore ar kt.
                                          • Atmintis iš Korėjos, o ne Kinijos gamintojų, nors Kinijoje jų nemažai – Kozen, Yangtze ir kt.
                                          • Ekranas iš Korėjos, o ne Kinijos (BOE, CSOT, Tianma ir t.t.)
                                          • Ir t.t.
                                          Nors komponentai ne kinietiški, galutinis produktas yra top-of-the-line. Kažkiek išskirtinių komponentų bus kinietiškų – pvz kamerai skirtas chip'as. Beje, Apple iPhone pagrinde irgi ne vietiniai (t.y. ne amerikietiški komponentai). Nematau priežasties kodėl automobilių industrijoje negalėtų atsitikti tas pats. Daug komponentų ne kinietiški, bet galutiniai produktai top-of-the-line. Ir manau yra tikėtina kad Kinijos brendų elektromobiliuose bus daugiau kinietiškų komponentų nei Kinijos brendų išmaniuose telefonuose.

                                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.17, 11:13.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X