Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Taip, kobalto kasimas Kongo Demokratinėj Respublikoj, kuri tiekia 60-70% procentų pasaulio kobalto reikalingo baterijoms gaminti - labai "švarus" reikalas.
    Nesivargink, jei faktai prieštarauja ekonacio įsitikinimams - tuo blogiau faktams. O taršos faktai tokie kad suminė tarša - labai panaši, arba šiek tiek elektromobilio nenaudai.
    *censored*

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Gerai, kad naftos gavyba, transportavimas, perdirbimas, kuro tiekimas, tepalų gamyba nieko neteršia, tik anglimi (kurio atsisakoma) kūrenamos elektrinės.



      Kur kas švaresnis nei naftos pramonės visa grandinė.
      naftos grandinė šeip jau pakankamai švari vien dėl ekonominio efekto - neapsimoka kažko mest, prie esamų naftos kainų visos distilato frakcijos turi vertę. Išgavimas irgi dėl analogiškų priežąsčių taip pat. neapsimoka švaistyt. Avarijos ir tokios šiknaskylės kaip rusynas taip, analogija su kobalto kasyklom. Bet aš niekur neteigiau kad nafta švari. Kalba eina tai kad elektra nifiga ne tokia švari kaip bando ekonaciai nupiešt.
      *censored*

      Comment


        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

        naftos grandinė šeip jau pakankamai švari vien dėl ekonominio efekto - neapsimoka kažko mest, prie esamų naftos kainų visos distilato frakcijos turi vertę. Išgavimas irgi dėl analogiškų priežąsčių taip pat. neapsimoka švaistyt. Avarijos ir tokios šiknaskylės kaip rusynas taip, analogija su kobalto kasyklom. Bet aš niekur neteigiau kad nafta švari. Kalba eina tai kad elektra nifiga ne tokia švari kaip bando ekonaciai nupiešt.
        Niekas ir neteigia, kad elektromobilių gamyba švari, bet nereikia būti ir benzofašistu ir irgnoruoti naftos pramonės daromą didžiulę taršą ir lyginti tik pačių auto gamybos taršą.
        Flickr

        Comment


          Niekaip neapsisprendžiu kas geriau kobaltas Konge ar šitas
          https://www.bloomberg.com/news/video...astrophe-video
          Beje Kinijoj 70%+ batarkių be kobalto
          Paskutinis taisė transpondster; 2023.01.11, 16:03.

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Yra automobilių trašos mokesčiai, plius mokesčiai/akcizai sudaro didelę dalį kuro kainos.
            Nėra automobilių taršos mokesčių (Lietuvoje). Yra tik nedidelis kuro akcizas.
            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

            aha, tik realybėj elektromobilio pagaminimas ir utilizavimas gaunas brangesnis nei paprasto benzo gamyba ir visi jo išskirti teršalai kartu paėmus. Bet kai tarša ne mum - tai kaip ir px, paklausos pasiūlos ir išgyvenimo dėsniai visa dar puikiai veikia.
            tik su sąlyga kad elektromobilis pravažiuoso mažiau nei 120 000 KM. Jei pravažiuoja daugiau tada tas nebegalioja. (Skaičiavimai Volvo koncerno, kitų automobiliu rida gali būti kitokia)
            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

            naftos grandinė šeip jau pakankamai švari vien dėl ekonominio efekto - neapsimoka kažko mest, prie esamų naftos kainų visos distilato frakcijos turi vertę. Išgavimas irgi dėl analogiškų priežąsčių taip pat. neapsimoka švaistyt. Avarijos ir tokios šiknaskylės kaip rusynas taip, analogija su kobalto kasyklom. Bet aš niekur neteigiau kad nafta švari. Kalba eina tai kad elektra nifiga ne tokia švari kaip bando ekonaciai nupiešt.
            Kad kaip tik neapsimoka viską rinkti, perviršiaus dujas dažnai tiesiog leidžia į ora (arba degina dėl ekologinių reikalavimų) nes neapsimoka jų rinkti.

            Comment


              Pagal visus aplus ir teslas - ta kasykla Konge pilnai industrializuota. Popieriuje O realybė kitokia. Kolkas nei nafta nei elektra nėra švarios. Net arti to. Ginčytis kas taršesnis tas pats kas ginčytis kokios spalvos flomasteriai skanesni. Pakankamas kiekis švarios elektros gali būt vienu atveju - branduolinė energetika.Bet vėl eko naciam neįtinka, vėjukas, saulutė. Pasvaikit toliau.
              *censored*

              Comment


                Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                Pagal visus aplus ir teslas - ta kasykla Konge pilnai industrializuota. Popieriuje O realybė kitokia. Kolkas nei nafta nei elektra nėra švarios. Net arti to. Ginčytis kas taršesnis tas pats kas ginčytis kokios spalvos flomasteriai skanesni. Pakankamas kiekis švarios elektros gali būt vienu atveju - branduolinė energetika.Bet vėl eko naciam neįtinka, vėjukas, saulutė. Pasvaikit toliau.
                Puikus "argument form ignorence" pavyzdys - nesugebu surinkti informacijos, ir elektra, ir iškastinis kuras teršia, vadinasi visi vienodai blogi. Taip, tik vienintelė galima energija - branduolinė, visas pasaulis, ekspertai, politikai, mokslininkai durniai, aš FB paskaitęs žinau geriausiai! Gal eisi į rinkimus? Su tokia ekspertize politinės partijos mušis, kad turėtų tave kaip energetikos ministą! Tyrimų padaryta ne vienas ir ne keli, tai aiškinimai iš lempos yra yra visiškai bevertis. Jei kyla abejonių kas yra taršesnis, tai reikia mažiau valgyti flomasterių.

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                  Pagal visus aplus ir teslas - ta kasykla Konge pilnai industrializuota. Popieriuje O realybė kitokia. Kolkas nei nafta nei elektra nėra švarios. Net arti to. Ginčytis kas taršesnis tas pats kas ginčytis kokios spalvos flomasteriai skanesni. Pakankamas kiekis švarios elektros gali būt vienu atveju - branduolinė energetika.Bet vėl eko naciam neįtinka, vėjukas, saulutė. Pasvaikit toliau.
                  Galėtų ekonaciai prisiklijuoti delnus prie asfalto Konstitucijos prospekte kaip Vokietijoje
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Nėra automobilių taršos mokesčių (Lietuvoje). Yra tik nedidelis kuro akcizas.
                    Taršos mokesčiai yra.
                    1. Registracijos mokestis, nustatomas pagal įšmetamo CO2 kiekį.
                    2. Mokestis už aplinkos teršimą (įmonėms, ūkininkams), pagal sudeginto kuro kiekį. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.80721/asr

                    Akcizas nepasakyčiau kad nedidelis, na nebent jums 1000 eurų į metus ne pinigai.


                    -

                    Comment


                      Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                      Puikus "argument form ignorence" pavyzdys - nesugebu surinkti informacijos, ir elektra, ir iškastinis kuras teršia, vadinasi visi vienodai blogi. Taip, tik vienintelė galima energija - branduolinė, visas pasaulis, ekspertai, politikai, mokslininkai durniai, aš FB paskaitęs žinau geriausiai! Gal eisi į rinkimus? Su tokia ekspertize politinės partijos mušis, kad turėtų tave kaip energetikos ministą! Tyrimų padaryta ne vienas ir ne keli, tai aiškinimai iš lempos yra yra visiškai bevertis. Jei kyla abejonių kas yra taršesnis, tai reikia mažiau valgyti flomasterių.
                      Tik neapsišik. Aš tau ne googlas kad visą info ant lėkštutės sudėčiau, aik skaityk, lygink. Aš savo namų darbus senai pasidariau.
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Taršos mokesčiai yra.
                        1. Registracijos mokestis, nustatomas pagal įšmetamo CO2 kiekį.
                        2. Mokestis už aplinkos teršimą (įmonėms, ūkininkams), pagal sudeginto kuro kiekį. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.80721/asr

                        Akcizas nepasakyčiau kad nedidelis, na nebent jums 1000 eurų į metus ne pinigai.

                        O elektrikai principe nemoka už kelių remontą. Sąžininga, ane? Kažkuriuo momentu kai pasieks kritinę masę, visos lengvatos bus panaikintos ir papildomai apmokestinta.
                        *censored*

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Taršos mokesčiai yra.
                          1. Registracijos mokestis, nustatomas pagal įšmetamo CO2 kiekį.
                          2. Mokestis už aplinkos teršimą (įmonėms, ūkininkams), pagal sudeginto kuro kiekį. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.80721/asr

                          Akcizas nepasakyčiau kad nedidelis, na nebent jums 1000 eurų į metus ne pinigai.

                          Nėra. Registracijos mokestis, vienakrtinis, nėra taršos mokestis. Taršos mokestis būtų nuolatinis pagal keliamą taršą ir tikrai ne vien CO2 reikia čia matuoti.

                          Nereikia vairuoti tanko ir nereikės 1000 eurų į metus mokėti.

                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                          O elektrikai principe nemoka už kelių remontą. Sąžininga, ane? Kažkuriuo momentu kai pasieks kritinę masę, visos lengvatos bus panaikintos ir papildomai apmokestinta.
                          Tai jūs irgi nemokat už kelių remontą. Ar tikrai dar yra galvojančių kad kuro akcizas nueina kelių remontui?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tai jūs irgi nemokat už kelių remontą. Ar tikrai dar yra galvojančių kad kuro akcizas nueina kelių remontui?
                            O tai yra tikėjimo klausimas?

                            Dalis akcizo už kurą yra skiriama Kelių priežiūros ir plėtros fondui LR Įstatymu!

                            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.111852

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              O tai yra tikėjimo klausimas?

                              Dalis akcizo už kurą yra skiriama Kelių priežiūros ir plėtros fondui LR Įstatymu!

                              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.111852
                              Jūsų nuorodoje privaloma pervest tik 2002 (!) metais. Kitais metais - nori perveda nori ne.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Jūsų nuorodoje privaloma pervest tik 2002 (!) metais. Kitais metais - nori perveda nori ne.
                                O tai už mūsų kelius sumoka kas? meksikiečiai?
                                Keliams skiriamas finansavimas iš bendrų mūsų mokesčių. Ir pirkdamas kurą aš tų mokesčių sumoku daugiau.


                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Jūsų nuorodoje privaloma pervest tik 2002 (!) metais. Kitais metais - nori perveda nori ne.
                                  Taigi ten kasmet tvirtinamas vis kitas procentas pagal LRS ir LRV malonę.

                                  Sutinku, kad taip vyksta makliavojimas.

                                  Iš kitos pusės, vis vien keliai iš statomi ir remotuojami dalinai iš bendro biudžeto, o biudžetas surenkamas iš įvairiausių mokesčių, t.y. netikslinių.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    O tai yra tikėjimo klausimas?

                                    Dalis akcizo už kurą yra skiriama Kelių priežiūros ir plėtros fondui LR Įstatymu!

                                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.111852
                                    Nesigilink, čia jau akivaizdi klinika
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Nėra. Registracijos mokestis, vienakrtinis, nėra taršos mokestis. Taršos mokestis būtų nuolatinis pagal keliamą taršą ir tikrai ne vien CO2 reikia čia matuoti.

                                      Nereikia vairuoti tanko ir nereikės 1000 eurų į metus mokėti.



                                      Tai jūs irgi nemokat už kelių remontą. Ar tikrai dar yra galvojančių kad kuro akcizas nueina kelių remontui?
                                      Nemaža dalis akcizo būtent kelių priežiūrai keliauja, ir taip jam 30+ metų.

                                      Ir vat vienas geresnių ekonacių/leftistų požymių - noras reguliuot kas ką turi vairuot Labai simple reikalas - ką noriu tą vairuoju. Ir nestresuoju dėl kuro, man tai trečiaeilis rodiklis. Beje, laukiu dar piktesnio tanko, su 287 kw, bus dar smagiau tokius kaip tamsta nervuot
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        laukiu dar piktesnio tanko, su 287 kw, bus dar smagiau tokius kaip tamsta nervuot
                                        Šitoks? https://m.autoplius.lt/skelbimai/mer...-21005862.html

                                        -

                                        Comment


                                          ne, vz5
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X