Parašė Taj Mahal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butu gerai pamatyti kainu skirtuma tai paciai masinai su ta pacia komplektacija po skirtingais vardaisParašė index Rodyti pranešimąGamindamas vieną modelį arba parduotum tik nedidelei daliai, arba parduotum per pigiai tiems, kurie nori mokėti daugiau (O dalis jų išvis nepirktų, nes juk neprestižas važinėti su tuo, su kuo važinėja varguoliai).
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginau tų pačių Auti e-tron/Škoda Enyaq/VW ID.4 kainas Lietuvoje. Škoda ir VW kainos prasideda nuo apie 49-53K EUR, Audi - 73K EUR. Pakankamai daug galima paimti už "prestižą". Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR. Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR.
 
 Post in English - fight censorship!
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 čia yra standartinis atsakymas, žmogaus kuris kažką perskaitė belekokiuos "naujienų" portaluose. Kad ir kaip stengiasi naftos ir automobilių pramonė įdiegt tą idėją kad vandeniliu bus pigesni ir geresni už elektromobilius, bet faktas su kiekvienais metais tas atotrūkis tik didėja.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Manau greičiau VDV kainą pasieks ne elektromobiliai, o vandeniliu varomi, kuriems nereikia brangių, daug sveriančių ir sudėtingai perdirbamų baterijų.
 
 H2 turi turėt tokį patį elektrinį variklį su inverteriu kaip ir elektromobilis, bet papildomai:- Fuel cell stack šiuo metu platinos naudoja kaip 3 dyzeliniai auto ir šiaip brangus sutvėrimas.
- Bent hibridinio auto dydžio batarkė kuri bus dažnai kraunama/iškraunama, nes FC negali greitai keist galios o ir regen'as reikalingas ekonomijai mieste pasiekt.
- DC-DC keitiklis, nes reik suderint FC ir batarkės įtampas
- 700 bar bakai
 - didelę ir brangią batarkę
- AC/DC krovimą
- DC greito krovimo lizdą su kontaktoriais
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ar tikrai MEB Q4 etronus lyginai? Nes jie tik nesenai anonsuoti, etron 50 yra visai kita platformaParašė index Rodyti pranešimąPalyginau tų pačių Auti e-tron/Škoda Enyaq/VW ID.4 kainas Lietuvoje. Škoda ir VW kainos prasideda nuo apie 49-53K EUR, Audi - 73K EUR. Pakankamai daug galima paimti už "prestižą". Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR. Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su šiuo lyginau. Galėjau tikrai suklysti jei čia skirtingi automobiliai panašiu pavadinimu.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
 ar tikrai MEB Q4 etronus lyginai? Nes jie tik nesenai anonsuoti, etron 50 yra visai kita platforma
 
 https://www.audi.lv/dam/nemo/lv/Sale...tron_CL_LT.pdfPost in English - fight censorship!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip daugeja elektromobiliu bet pakrovimo infrastruktura baisiai atsilieka nuo ju pletros. Ir jai prie nuosavuju namu sprendimai salyginai nesudetingi. Tai prie daugiabuciu tai tikrai gan reiksmingas rebusas ir ne tik Lietuvoje bet ir turtingesnese salyse. As tiesa sakant nematau pro-aktyvios veiklos net tokiame pazangiajame mieste kaip "Siemenstadt"- Erlangen .
							
						Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2021.05.02, 14:15. .
							
						Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2021.05.02, 14:15.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 čia kaip minėjau "seni" etron'ai, atskira platforma tik šitiems ir kažin ar bus naudojama naujiems modeliams tai ir savikaina aukštesnė, todėl kainas lygint neverta, jie didesni už Q4 ir visi tik Quattro. Beje tai perkamiausias auto pernai Norvegijoj.Parašė index Rodyti pranešimą
 Su šiuo lyginau. Galėjau tikrai suklysti jei čia skirtingi automobiliai panašiu pavadinimu.
 
 https://www.audi.lv/dam/nemo/lv/Sale...tron_CL_LT.pdf
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, vadinasi susimaišiau.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
 čia kaip minėjau "seni" etron'ai, atskira platforma tik šitiems ir kažin ar bus naudojama naujiems modeliams tai ir savikaina aukštesnė, todėl kainas lygint neverta, jie didesni už Q4 ir visi tik Quattro. Beje tai perkamiausias auto pernai Norvegijoj. Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu prie daugiabučių automobiliai stovėtu daugiaaukštėse aikštelėse - ten būtų galima įrengti pakrovimą. Bet kai dabar dauguma stovi tiesiog pievose - jokios pakrovimo galimybės jie niekada neturės. Beje požeminiuose parkinguose jau atsiranda bent teorinės glaimybės krautis, reikia tik apskaitą sutvarkyti kad nesikrautum viso namo sąskaita bendroms reikmėms.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąTaip daugeja elektromobiliu bet pakrovimo infrastruktura baisiai atsilieka nuo ju pletros. Ir jai prie nuosavuju namu sprendimai salyginai nesudetingi. Tai prie daugiabuciu tai tikrai gan reiksmingas rebusas ir ne tik Lietuvoje bet ir turtingesnese salyse. As tiesa sakant nematau pro-aktyvios veiklos net tokiame pazangiajame mieste kaip "Siemenstadt"- Erlangen . .
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O prie ko cia uz prestiza?Parašė index Rodyti pranešimąPalyginau tų pačių Auti e-tron/Škoda Enyaq/VW ID.4 kainas Lietuvoje. Škoda ir VW kainos prasideda nuo apie 49-53K EUR, Audi - 73K EUR. Pakankamai daug galima paimti už "prestižą". Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR. Dar nenustebčiau jei išleis analogišką Porsche su truputi kitokiu kėbulu už kokius 90-110K EUR.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai supratau prie ko čia naftos pramonė? Vandenilį dabar jau gamina tiesiog iš vandens naudojant tik elektrą. Tas atotrūkis sąlyginis dalykas, kai niekas rimtai nevysto automatiškai viskas atrodo brangu ir jokių perspektyvų nebus. Nors šiaip net nelabai masiškai gaminamas, didelis ir daug km nuvažiuojantis vandenilinis Mirai kainuoja tik 64K Eur. Čia yra panašiai kaip su elektromobiliais, jie jau prieš 100 metų egzistavo ir kurį laiką net buvo geresni už VDV automobilius. Tesla nieko ypatingo neišrado, tiesiog paėmė ir padarė į benzo baką įdėję AA baterijas, tą patį buvo jau senai galima padaryti ir su vendeniliu varomais auto, bet tiek naftos pramonei, tiek auto gamintojams buvo geriau tuos pačius VDV toliau gaminti ir nieko nekeisti.Parašė transpondster Rodyti pranešimąčia yra standartinis atsakymas, žmogaus kuris kažką perskaitė belekokiuos "naujienų" portaluose. Kad ir kaip stengiasi naftos ir automobilių pramonė įdiegt tą idėją kad vandeniliu bus pigesni ir geresni už elektromobilius, bet faktas su kiekvienais metais tas atotrūkis tik didėja.Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.03, 12:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Kokios kitos geresnės alternatyvos iškastiniam kurui nei iš vandens pagamintas vandenilis?
 
 Abejoju ar įgyvendins o jeigu ir taip tai lėktuvams vis tiek padarys išimtis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Dėl teisinio reguliavimo, greičiausiai jau 2050 ES jokia transporto priemonė nebegalės būti varoma iškastiniu kuru.
 
 https://ec.europa.eu/info/strategy/p...-green-deal_lt
 
 Čia variantas kai nori mokėti ne iš karto bet kasmet remonto dirbtuvėse.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu nenori permokėti už automobilį - niekada nepirk vokiškas mašinas (Audi, VW, OPEL, BMW, mersas) - pirk prancūziškas.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas su Porsche negerai?Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
 Mercedes, Audi ar BMW remontas ir prieziura yra kur kas brangesni uz prancuzu. O ir genda patikek ne ka maziau nei prancuzai. Apie Porsche is vis patylet reikia
 Šiaip iki 150-200 tūkst. km gedimų retai tiek pats prancūzus, tiek pas vokiečius, tiek japonus. Bet jei nusiperki virš 300 tūkst. prasukusį lavoną, tai nereikia verkti, kad byra ir prestižinės klasės auto.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki mažos ridos bet kokiu atveju galioja garantija, todėl dėl to neskauda nei galvos nei piniginės.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠių laikų technikai, gedimai kamuoja ir prie mažos ridos.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 PSA dabar Stellantis koncerno dalis. Manau kad yra didelė rizika kad Stellantis koncernas bus suvaržytas biurokratijos, perorganizavimų ir bandymų integruoti labai sufragmentuotą kompaniją. Stellantis turi 10+ brendų iš kurių dauguma susiduria su sunkumais. Blogiausiu atveju bus panašiai kaip su amžinatilsiu British Leyland. Šiandien daug kas net nėra girdėjęs apie British Leyland, o jis kažkada buvo vienas iš pačių didžiausių Europos autogamintojų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar reikia skirti PSA koncerną ir Renault. PSA duoda į kaulus ir ekonomiam vokiečiam.
 
 21 brendą suskaičiuoju. Dvidešimt vieną.
  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.04, 11:04. Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.04, 11:04.
 - 1 patinka
 Comment








Comment