Tai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kodėl Tesla S lūžo? Turėjo lūžti? Ar čia brokas pasitaikė? Ir kiek tokių brokų tada yra per visą laidą(-as)?Parašė digital Rodyti pranešimąTai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Testui buvo paduoti neluztantys,o i masine gamyba leist tokiu turbut neimanomaParašė digital Rodyti pranešimąTai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
 
 O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt todėl, kad joks automobilis nėra sukurtas atlaikyti ~130km/h smūgį į šoną. Jei taip atrodo po objektyvių testų saugiausiu pripažįstamas SUV, gali pabandyti įsivaizduoti kaip atrodytų ne toks saugus automobilis.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Tai kodėl Tesla S lūžo? Turėjo lūžti? Ar čia brokas pasitaikė? Ir kiek tokių brokų tada yra per visą laidą(-as)?
 
 RokasLT panašu, kad ne tik sėdėjęs bet ir plikom rankom perplėšęs vieną kitą yra.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
 Testui buvo paduoti neluztantys,o i masine gamyba leist tokiu turbut neimanoma
 
 O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagrindinis automobilio privalumas yra kaina - ne daugiau 15k€ (viskas, kas kainuoja brangiau yra pinigų švaistymas). Visi tie pargeičiai ir galios yra nereikalingi žaisliukai. A juostos turi būti skirtos tik viešajam transportui (net ne taksi). O už 5val/metai stovėjimą Vilniaus centre galima nesunkiai sumokėti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr tie trūkumai neatsveria privalumų (galia, komfortas, sutaupyti degalai, A juostos, parkavimas centre)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
 Matyt todėl, kad joks automobilis nėra sukurtas atlaikyti ~130km/h smūgį į šoną. Jei taip atrodo po objektyvių testų saugiausiu pripažįstamas SUV, gali pabandyti įsivaizduoti kaip atrodytų ne toks saugus automobilis.
 
 RokasLT panašu, kad ne tik sėdėjęs bet ir plikom rankom perplėšęs vieną kitą yra.
 
 Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.01, 10:30.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje pas Model S labai galines sedynes "patogios".Ziema luzineja rankeneles duru atidarymo,rasoja zibintai.Plastmases salone Opel Insignia ar prastesnes kokybes bet ka padarysi uz kulta reikia moket.Cia garantuoju kad puse kulto nariu bruzina Golf MK5 arba E46Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
 
 Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
 
 Pries EV nieko neturiu pats planuoju VW id isigyt po miesta bruzintisPaskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 11:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://drivetribe.com/p/good-news-t...SQaubGwH48GOig
 
 
 idomu kaip atrodytu po 2 lietuvisku ziemu
 
 https://youtu.be/SM4XSJgTzWYPaskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 20:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo, kad didžiausia problema šiuo atveju yra tai, kad vietoj to jog mes tiesiog priimtume tavo žodį kaip už pinigą, jog Teslos yra nesaugūs automobiliai, mes paimam pasidomim ir patikrinam ar taip yra ištikrųjų.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
 
 Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
 
 Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę. 
 
 Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs. 
 
 Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.
 
 Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.
 
 Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.
 
 Geros tau dienos  
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
 Man atrodo, kad didžiausia problema šiuo atveju yra tai, kad vietoj to jog mes tiesiog priimtume tavo žodį kaip už pinigą, jog Teslos yra nesaugūs automobiliai, mes paimam pasidomim ir patikrinam ar taip yra ištikrųjų.
 
 Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę. 
 
 Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs. 
 
 Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.
 
 Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.
 
 Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.
 
 Geros tau dienos Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.02, 00:08. Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.02, 00:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žalios energijos kaina:
 
 https://ionity.eu/en/where-and-how.html
 
 "Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
 cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
 energy."
 https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdf
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.
 
 Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.Studentas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei turi Transit planą užsisakęs, tai kaina mažėja dvigubai.Parašė Shernas Rodyti pranešimąŽalios energijos kaina:
 
 https://ionity.eu/en/where-and-how.html
 
 "Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
 cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
 energy."
 https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdfAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Audi jau 110 metų gamina, tuo tarpu Tesla tik 10 metų. Tai truputį skirtumas yra įdirbio.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas mane suvarte? Pateikiau pvz. bet teslistai net linko negali atsidaryti su perluzuse tesla. Ir as savo gyvenime dyzelio neturejes. Ant popieriaus VW dyzeliai irgi gerai atrode, o kas gavosi?! Tas pats su Tesla. Jei nepasitikite VIDEO, o popieriais, tai cia jau jusu problema, o ne mano.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
 Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.
 
 Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar Tesla erzina tuos kam nepatinka neišbaigtas softulis su automatiniais atnaujinimais testuojamas ant klientų.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
 Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.
 
 Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
 
 Buvo įdomus atvejis kai autopilotas po naktinio automatinio atnaujinimo nebesugebėjo pravažiuot įprastu maršrutu. Vairuotojas buvo įpratęs pro tą atkarpą važiuot be rankų (nes Tesla nelabai tikrina ar rankos ant vairo). Vieną dieną netikėtai nebepravažiavo. Rėžėsi į betoninę sieną, vairuotojo vietoje sėdėjęs keleivis mirė kiek pamenu.
 
 Kita ne itin maloni tendencija yra kai prašoma susimokėti už mašinoje jau įdėtą funkciją. Kai baterijos visą talpą galima išnaudoti tik susimokėjus papildomą priemoką už didesnės talpos atrakinimą. Susimokėt galima bet kada, internetu atrakina naują funkciją  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai nereik sakyti kad ji kazkoks stebuklas. Ypac kai ji kainuoja daugiau, o kokybe prastesne.Parašė booraz Rodyti pranešimą
 Audi jau 110 metų gamina, tuo tarpu Tesla tik 10 metų. Tai truputį skirtumas yra įdirbio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tavo teiginai, kad kažkas atsitinka kartais, tai nelabai turi bendro su statistika. Kituose automobiliuose irgi pasitaiko, kad kuro siurblys sugenda, pasitaiko, kad variklis užkala. Net ir MB, net ir Audi ar Toyota.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
 
 Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai ir sakau, kad tokie dalykai atsitinka, bet plastmases geresnes, tokiu tarpu nera, nerudija taip greitai tokios pat klases auto ir neperluzta pusiau.Parašė booraz Rodyti pranešimą
 Tavo teiginai, kad kažkas atsitinka kartais, tai nelabai turi bendro su statistika. Kituose automobiliuose irgi pasitaiko, kad kuro siurblys sugenda, pasitaiko, kad variklis užkala. Net ir MB, net ir Audi ar Toyota.
 Comment






Comment