Parašė Creatium
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lygink nauju masinu kainas arba bent vokietijoje kokioje jei padevetu nori. LT iskreipta rinka tas BMW gali buti suklijuotas is 3 tokiu arba buves skendes nes as uz tiek VW Up elektrinio (16 000) bent nesugebejau vokieciuose rastiParašė booraz Rodyti pranešimą
VW Polo 2013 metų kaina 7350 eur, tai 2015 būtų apie kokius 9000 eur.
https://autoplius.lt/skelbimai/volks...s-8828909.html
BMW i3 2015 metų 16000 eur.
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8470179.html
Skirtumas 7000 eurų, paskaičiavus kuro sąnaudas 5 ltr dyzelio 100km = 6 eur. Elektros 0,83 eur.
Tai atsipirkimas po 135000 km.
Jeigu važiuojant po 3000km per mėnesį, kaip tas iš interneto, tai per beveik keturis metus atsipirks ir auto.
Beje kaina skiriasi 2x pacios auto kaip ir mano lyginamu atveju
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali paskambint į Volkswagen oficialų dylerį ir paklaust kiek kainuoja apžiūra, kai reikia keisti tepalus ir kt.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Sakau jei tik kuro kaina ner ka skaiciuot ir laika gaist - Elektra pigiau, Nezinau kur tave kas isdure su 700EUR bet pas oficialu dilery kaina per 150 000km parasiau kokia yra
Viskas, I'm out.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tie €700 turbūt už didelį aptarnavimą kas 60k. Su DSG servisavimu ir t.t. T.y. 2x per tuos 150k, ant 60k ir 120k. Dar bus keli maži servisai ant 30, 90 ir 150. Kiekvienas po €200. Va ir gaunam €2k.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali paskambint į Volkswagen oficialų dylerį ir paklaust kiek kainuoja apžiūra, kai reikia keisti tepalus ir kt.
Viskas, I'm out.
Elektromobilio servisai irgi nebus 0, nes turbūt reiks keisti stabdžių kaladėles/diskus. Kas neretai įskaičiuota į aukščiau minėtus skaičius
Padangas lygiai taip pat reiks keisti ir elektromobiliui. Langų plovimo skysčio užpilt turbūt irgi reiks. Tai šitų nėra prasmės skaičiuoti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Draugas pravaziavo su Tesla Norvegijoje jau apie 250k ir.... nedare jai NIEKO. Ok, keite lemputes ir stabdzius. Pabandykit jus tiek be kapitaliniu remontu pravaziuoti su iprasta masina. O bendra tos Tešlos rida jau kazkur 350. Fossil car'uose prie 300k pradeda byreti tiesiog viskas - slangeliai, turbinos, ismetimo sistema, variklis, tai ten nera spaudimo tai kompresijos, tai pradege kazkas, tai zvakes, tai gumos...
Ka jus ten lyginat apsimoka neapsimoka... ziurek Mersas E klase naujas 2 litrai kainuoja apie 50k ir 5l/100km sanaudos, o 4 litru kainuoja nuo 112k ir sanaudos 9, taigi neapsimoka!
)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai bet tai yra Mersas. Tu jo nelygink su kibirine tesla.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDraugas pravaziavo su Tesla Norvegijoje jau apie 250k ir.... nedare jai NIEKO. Ok, keite lemputes ir stabdzius. Pabandykit jus tiek be kapitaliniu remontu pravaziuoti su iprasta masina. O bendra tos Tešlos rida jau kazkur 350. Fossil car'uose prie 300k pradeda byreti tiesiog viskas - slangeliai, turbinos, ismetimo sistema, variklis, tai ten nera spaudimo tai kompresijos, tai pradege kazkas, tai zvakes, tai gumos...
Ka jus ten lyginat apsimoka neapsimoka... ziurek Mersas E klase naujas 2 litrai kainuoja apie 50k ir 5l/100km sanaudos, o 4 litru kainuoja nuo 112k ir sanaudos 9, taigi neapsimoka!
)
250k yra nedidele rida normaliai masinai - cia tik mes lietuvoj turguj nusiperkam ir isivaizduojam kad tie 250k yra tikri
Kapitaliniai remontai siaip siais laikais nesidaro - nes neimanoma uzsakyt detaliu.Pabandyk kad ir mersui uzsakyt stumuoklius,svaistiklius indeklus - tai neimanoma.Sakys pirk nauja variklio bloka be galvutes, O atvaziuoja tikrai ne 250k jei tai ne kokia Toyota dyzelis aisku. Teko matyt E klases mersa su 550k rida, Audi A6 su 450k rida ir dar vaziuoja.Pazystamas su Citroen C5 jau perlipo 500k ir vaziuoja toliau - pataise ten kazka hidraulineje vaziuokleje + vairo kolonele pakeite.+ turbina restauravo.
PS : O Tesloje lemputes reikia keist - iki LED dar nedaaugo kaip suprantu?Paskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 14:59.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal kokią čia formulę? Kaip gali žinot Audi E-tron nuvertėjimą, jei jis tik dabar atsirado? Ir šiaip čia ne ekonominis segmentas, prabangos prekės dėl to ir yra prabangos, niekas atsiperkamumo neskaičiuoja.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Gerai pavyzdys tau : Audi Q5 dyzelis normali komplektacija 60 000EUR. Audi E-tron 110 000EUR.
Praradimas po penkiu metu Q5 : 38 400EUR E-tron 70 400 EUR
Skaiciavau 36% likutines vertes nuo pradines kainos.Skirtumas 32 000EUR
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal įperkamumo lygį lietuvių tai kaip tik reikia dėvėtas auto imti, o ne naujas.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Lygink nauju masinu kainas arba bent vokietijoje kokioje jei padevetu nori. LT iskreipta rinka tas BMW gali buti suklijuotas is 3 tokiu arba buves skendes nes as uz tiek VW Up elektrinio (16 000) bent nesugebejau vokieciuose rasti
Beje kaina skiriasi 2x pacios auto kaip ir mano lyginamu atvejuAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal banko kuri naudojama imant lizinga su isliekamaja verteParašė Evier Rodyti pranešimą
Pagal kokią čia formulę? Kaip gali žinot Audi E-tron nuvertėjimą, jei jis tik dabar atsirado? Ir šiaip čia ne ekonominis segmentas, prabangos prekės dėl to ir yra prabangos, niekas atsiperkamumo neskaičiuoja.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai sakau lygink vokietijoje ne cia. Cia gal skendes tas BMW buvo tai tau finale iseis ir baterijas pasikeist ir t.t. O jei dyzelis tai gausi min 400k rida. Atmink vakaruose niekas geru masinu uz dyka nedalinaParašė booraz Rodyti pranešimą
Pagal įperkamumo lygį lietuvių tai kaip tik reikia dėvėtas auto imti, o ne naujas.
As ir masciau antra masina paimt VW eUp koki metu senumo is Vokietijos su nedidele rida. Be 20k EUR nieko neradau - tu cia man pakisi kazkoky frankensteina suvirinta BMW i3 kuris Vokieciuose kainuos nuo 30k EUR ir bandai irodyti kad apsimoka
NEAPSIMOKA kol kas su Elektra vaziuot : apsimoka su dyzeliu, jei neturi kur det pinigu tada gal ir su benzinu, arba jei nepasizymi protu tada su hibriduPaskutinis taisė Darius555; 2019.05.30, 15:22.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip ir kazkas rase nebent DSG aptarnavimas. Jis daromas kas 60k.Parašė taspac Rodyti pranešimąKadangi pats 2017 metu birželį pirkau Škoda Octavia iš salono, galiu pridėti privalomų aptranavimų grafiką kur matosi prognozuojamos išlaidos, garantija 150Kkm, 5 metai. Kainos 2017 metų. Škoda yra ta pati VW grupė, tad kad Passat'as būtų 700 EUR kartui, sunku patikėti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
BMW bus skendes is autoplius, o Polo jau bus neskendes? Juk lyginu tam paciam portale, toje pacioje valstybeje. Ar tau nesueina galai net tiek?Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai sakau lygink vokietijoje ne cia. Cia gal skendes tas BMW buvo tai tau finale iseis ir baterijas pasikeist ir t.t. O jei dyzelis tai gausi min 400k rida. Atmink vakaruose niekas geru masinu uz dyka nedalina
As ir masciau antra masina paimt VW eUp koki metu senumo is Vokietijos su nedidele rida. Be 20k EUR nieko neradau - tu cia man pakisi kazkoky frankensteina suvirinta BMW i3 kuris Vokieciuose kainuos nuo 30k EUR ir bandai irodyti kad apsimoka
NEAPSIMOKA kol kas su Elektra vaziuot : apsimoka su dyzeliu, jei neturi kur det pinigu tada gal ir su benzinu, arba jei nepasizymi protu tada su hibriduAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aj tai nuo kada masinos pagal stovy difernecijuojamos I atskirus portalus?Parašė booraz Rodyti pranešimą
BMW bus skendes is autoplius, o Polo jau bus neskendes? Juk lyginu tam paciam portale, toje pacioje valstybeje. Ar tau nesueina galai net tiek?
As siaip ziureciau i3 nebent sita
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8294507.html
Taigi savo tiesos tau matau irodyt nepavyks
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pas mane DSG, 60K ridoje apžiūros kaina 283 EUR. Pridėtame paveiksliuke viskas surašyta.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kaip ir kazkas rase nebent DSG aptarnavimas. Jis daromas kas 60k.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš pateikiau skaičiavimus ir nuorodas į tą patį portalą du random automobiliai, panašaus dydžio, panašių metų, automatai, vienas elektro, kitas dyzelis.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Aj tai nuo kada masinos pagal stovy difernecijuojamos I atskirus portalus?
As siaip ziureciau i3 nebent sita
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-i...a-8294507.html
Taigi savo tiesos tau matau irodyt nepavyks
Deja tu bandai įrodyti tiesas, nepagrįstas faktais, t.y. kad vienas bus skendęs (BMW), o kitas bus neskendęs (Polo). Tai tu va ir įrodyk tą savo išsigalvojamą tiesą, kodėl skirtiengiems automobiliams skirtingos išvados?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes as matau kad tas BMW parveztas is JAV.Is ten sveiku masinu perpardavimui niekas neperka.Jei jis ir neskendes tuomet jis bus dauztas buves ir suremontuotas "pardavimui" .Parašė booraz Rodyti pranešimą
Aš pateikiau skaičiavimus ir nuorodas į tą patį portalą du random automobiliai, panašaus dydžio, panašių metų, automatai, vienas elektro, kitas dyzelis.
Deja tu bandai įrodyti tiesas, nepagrįstas faktais, t.y. kad vienas bus skendęs (BMW), o kitas bus neskendęs (Polo). Tai tu va ir įrodyk tą savo išsigalvojamą tiesą, kodėl skirtiengiems automobiliams skirtingos išvados?
Polo irgi bus dajotas garantuotai nes vokietijoje jie Brangus ir normalaus stovio be 9000EUR nepaimsi.
Taigi 9000 EUR vs 23 000EUR
Ir kaip pats matai neapsimoka su elektra kol kas vaziuot.
Comment
 

Comment