Na... EV numerius gi dalino (ar tebedalina?) ir hibridams, kas šiaip logikos yra 0.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau nekalbant apie tą, kiek važinėja Nissan Leafų.Parašė John Rodyti pranešimąLietuvoje akivaizdžiai auga EV rinka. Dažnai matau Porsche, BMW ir kitus brangius vokiškus auto su EV numeriais.Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė John Rodyti pranešimąLietuvoje akivaizdžiai auga EV rinka. Dažnai matau Porsche, BMW ir kitus brangius vokiškus auto su EV numeriais.
Tai, kad jie ne elektriniai, nebent i3. Porsche elektrinių neturiu mašinų
 Porsche Panamera 2018 modelis yra hibridas. 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie darbo stovi toks https://plugin-magazine.com/electric...0-ivct-hybrid/ su numeriais EV ****. Su powerbanko dydžio baterija, manau daug ką pasako.Show must go von!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Greičiausiai matei BMW X5 xDrive40e. Kažką iš tos operosParašė Creatium Rodyti pranešimąKada čia mačiau BMW džipą su EV numeriais
Show must go von!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Evrosajuzas čia žiauriai sufeilino, leisdami tokiems dvi tonas sveriantiems ir virš 10 l degalų ryjantiems monstrams dar ir naudotis elektromobiliams teikiamomis privilegijomis, vien todėl, kad susimontuoja dar vieną varikliuką. Čia kaip pamenu kadaise amerikonai viename šou pritaikė 5l dyzelinį variklį dirbti su panaudotu aliejumi ir gyrėsi, kad daro ekologiją.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Greičiausiai matei BMW X5 xDrive40e. Kažką iš tos operos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ES čia ne prie ko, čia mūsų valdininkėliai sugalvojo pluginams dalinti EV numerius ale pagal kažkokį ES pavyzdį, bet kuriuo nebuvo būtina vadovautisParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Evrosajuzas čia žiauriai sufeilino, leisdami tokiems dvi tonas sveriantiems ir virš 10 l degalų ryjantiems monstrams dar ir naudotis elektromobiliams teikiamomis privilegijomis, vien todėl, kad susimontuoja dar vieną varikliuką. Čia kaip pamenu kadaise amerikonai viename šou pritaikė 5l dyzelinį variklį dirbti su panaudotu aliejumi ir gyrėsi, kad daro ekologiją.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia privaloma ES direktyva, todėl ir buvo perkelta į mūsų įstatymų bazę, ne kažkoks kitos šalies tik šiaip pavyzdys ar praktika.Parašė tomtom Rodyti pranešimą
Kad ES čia ne prie ko, čia mūsų valdininkėliai sugalvojo pluginams dalinti EV numerius ale pagal kažkokį ES pavyzdį, bet kuriuo nebuvo būtina vadovautis
Regitros“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis sakė, kad ES išleistoje ekologiškų transporto priemonių plėtrą skatinančioje direktyvoje elektromobilio sąvoka apima ir įkraunamus hibridinius automobilius. Anot jo, tokia pati nuostata 2017 metais įtvirtinta ir Lietuvoje. „Kitaip tariant, elektromobiliais laikomos tos transporto priemonės, kuriose yra sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinį elektros energijos keitiklį su kaupimo sistema, o ją galima įkrauti iš išorės“, – aiškino pašnekovas. D.Jurgučio teigimu, Vidaus reikalų ministerija ir „Regitra“ tiesiog atnaujino teisinę bazę pagal privalomą ES šalims direktyvą. Todėl esą nuo šių metų balandžio 3 dienos tiek tik elektra varomiems, tiek hibridiniams automobiliams ir yra išduodami specialūs numerio ženklai.
Skaitykite daugiau: https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...tm_medium=CopyPaskutinis taisė Lettered; 2018.12.14, 08:38.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuomet spraga teisinėje bazėje, kurią šiuo atveju reikia atnaujinti tokiai sparčiai besivystančiai sričiai. PHEV su "žaisline" elektros pavara turi būti išskirti į kažkokią atskirą kategoriją ir nevadinami elektromobiliais. Įtariu, kad standarinis Prius hibridas yra ekologiškesnis nei šitie su 100 kW VDV ir 1 kW elektriniu su 2kWh baterija (kitaip tuoj tikrai įsigudrins įtaisyti telefono baterijas).Paskutinis taisė Sula; 2018.12.14, 10:19.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius, tai mano supratimu nebelieka abejonių dėl to, kad vyksta revoliucija, dar tik praždia jos, bet viskas turėtų pradėti sparčiai keistis. JAV skelbia apie rekordinius naftos išgavimo kiekius ir tai, kad iš naftos importuotojos tampa jos eksportuotoja, ko nebuvo dešimtmečiais. Manau tai susiję, nes jau neužilgo jos poreikio kreivė pradės krypti į apačią ir vis labiau juodasis auksas darysis juoduoju šlamštu.Kaip praneša „Reuters“, „Volkswagen“ strategijos vadovas Michaelas Jostas, dalyvaudamas Vokietijoje, Volfsburge, vykusioje aukščiausių automobilių pramonės atstovų konferencijoje pranešė, kad 2026-ieji metai yra tie, kai „Volkswagen“ į rinką išleis paskutinius automobilius su vidaus degimo varikliu. Nuo tų metų „Volkswagen“ sutelks visą dėmesį tik į elektromobilius.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=79869085
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nafta visišku šlamštu netaps, nes iš jos gaminama labai daug įvarių produktų, beto lėktuvai, laivai dar ilgai naudos naftos produktus kaip kurą. Tiesiog naftą eksportuojančios šalys turės susitaikyti su apie du kartus sumažėjusiomis pajamomis, o tokios šalys kaip Lietuva galės atsigauti ir sutaupytį kokį milijardą Eur.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius, tai mano supratimu nebelieka abejonių dėl to, kad vyksta revoliucija, dar tik praždia jos, bet viskas turėtų pradėti sparčiai keistis. JAV skelbia apie rekordinius naftos išgavimo kiekius ir tai, kad iš naftos importuotojos tampa jos eksportuotoja, ko nebuvo dešimtmečiais. Manau tai susiję, nes jau neužilgo jos poreikio kreivė pradės krypti į apačią ir vis labiau juodasis auksas darysis juoduoju šlamštu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Direktyva, kuri apibrėžia elektromobilio sąvoką. O kam duodam specialius numerius ir ar išvis duodam, kokias lengvatas suteikiam ir t.t. yra mūsų reikalas, o ne ESParašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia privaloma ES direktyva, todėl ir buvo perkelta į mūsų įstatymų bazę, ne kažkoks kitos šalies tik šiaip pavyzdys ar praktika.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai yra graži PR pasaka. Kiek pamenu, vos prieš 5 metus rašė, kad 2020 pusė naujų lengvųjų bus elektromobiliai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius,
 Kiek jų dabar realiai, 1-2%?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atrodo Tesla Model 3 taip ir netaps masėms prieinamu elektromobiliu, kaip buvo skelbta jį pristatant...
„Tesla Model 3“ ateina į Europos rinką
Vokietijoje „Tesla Model 3“ kaina sieks 57.900–68.600 Eur. Pasirenkama spalva arba ratlankiai kainą gali pakelti dar keliais tūkstančiais, pusiau automatinė valdymo sistema „Automatic Pilot System“ siūloma už 5.300 Eur. Pirmuosius automobilius klientams žadama atvežti jau vasario pradžioje.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5ZmD4wwv3
Comment
 

Comment