Parašė andyour
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realiai teko bandyti, tai susidarė įspūdis, kad nėra didesnis už naują golfą.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Antras Leaf, žiūrint natūroje, atrodo daugiau minivenas-vienatūris (Touran, Zafira), negu hečbekas (Golfas, Auris).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.
Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.
Tai, kad Muskas iš principo turi daug bendrovių, yra ir privalumas. Antai Tesla parduoda ne tik elektromobilius, tačiau ir įrenginėja saulės elementus ant stogų, pradės (ar jau pradėjo?) prekybą stogais su integruotais elementais (čerpės su saulės baterijomis), taip pat visame pasaulyje stato milžiniškus baterijų masyvus energijos kaupimui (pvz., beveik visiškai išsprendė vienos Australijos dalies pastovų energijos netekimą tam tikrais laikotarpiais). Boring Company kasa tunelius, kuriais galima bus paleisti tas pačias Teslas. SpaceX naudoja Tesla gaminamas baterijas ir yra potencialo Boring Company tunelių kasimo patirtį panaudoti Marse.
Beje, paskutinės naujienos iš Tesla:
https://twitter.com/Tesla/status/1004118655230078977
-----
Tesla has installed a truly huge amount of energy storage
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
SpaceX kartais ne iš valstybinių užsakymų gerai gyvena?Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.
Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na tikrai ne iš privačių piliečių raketų užsakymųParašė andyour Rodyti pranešimą
SpaceX kartais ne iš valstybinių užsakymų gerai gyvena?
 Falcon Model 3 
Aišku, yra privačių įmonių užsakymų, bet jo, berods didžioji dalis yra valstybiniai. Bet čia nuo rinkos priklauso. Dėl to jie ir stengiasi smarkiai sumažinti iškėlimo kainą, kad atsivertų galimybės mažesnėms įmonėms kelti savo projektus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką tik pažiūrėjau paskutinį vakarykštį pristatymą investuotojams. Ten paminėjo, kad maždaug šių metų gale turėtų pranešti apie gamyklą Europoje. Kol kas neišrinko vietos, tad dar šansų yra.Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, kas girdėti dėl Tesla Gigafactory Europe? Kažkaip nugeso reikalas?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.Parašė John Rodyti pranešimąKad ir kas būtų, Tesla brandas matyt nežlugs. Net jei jį nusipirktų koks VW Group ar panašus gamintojas, kaip savo laiku prisipirko kitų ekskliuzyvinių brandų, įskaitant Lambo ir Porsche. Kaip bebūtų, tai prestižiškiausias EV brandas šiuo metu.
Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prisikrauni baterkiu ant galines sedynes ir sauni 0-100 km/h per 1s.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.
Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?Studentas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką jau ką, bet marketingą daryt Muskas mokaParašė Creatium Rodyti pranešimąNe veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.
Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.
Tai, kad Muskas iš principo turi daug bendrovių, yra ir privalumas. Antai Tesla parduoda ne tik elektromobilius, tačiau ir įrenginėja saulės elementus ant stogų, pradės (ar jau pradėjo?) prekybą stogais su integruotais elementais (čerpės su saulės baterijomis), taip pat visame pasaulyje stato milžiniškus baterijų masyvus energijos kaupimui (pvz., beveik visiškai išsprendė vienos Australijos dalies pastovų energijos netekimą tam tikrais laikotarpiais). Boring Company kasa tunelius, kuriais galima bus paleisti tas pačias Teslas. SpaceX naudoja Tesla gaminamas baterijas ir yra potencialo Boring Company tunelių kasimo patirtį panaudoti Marse.
Beje, paskutinės naujienos iš Tesla:
https://twitter.com/Tesla/status/1004118655230078977
-----
Tesla has installed a truly huge amount of energy storage
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai lengva viską nurašyti marketingui. Tada nereikia nei diskutuoti, nei gilintisParašė mantasm Rodyti pranešimą
Ką jau ką, bet marketingą daryt Muskas moka

Beje, Tesla makertingui išleidžia 0. Aišku, dėka paties Musko ikonos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vidaus degimo yra lengvesni. Dėl to su gresniu valdymu bei stabdymu. Be to sportiniu tempu baterijos labai kaista. Bandė Teslą Niurburgringe. Rezultatai palyginus su popierinėm specifikacijom gavosi liūdnoki. Aišku 0-100 atrodo gražiai. Dėl to Muskas daugiausia tą skaičių ir akcentuoja. Bet pvz 100-150 pagreitėjimas jau nebe toks įspūdingas.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.
Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klysti del valdymo, nes svorio centras labai zemas, del to posukiuose EV yra daug pranasesnis uz iprastus automobilius.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vidaus degimo yra lengvesni. Dėl to su gresniu valdymu bei stabdymu. Be to sportiniu tempu baterijos labai kaista. Bandė Teslą Niurburgringe. Rezultatai palyginus su popierinėm specifikacijom gavosi liūdnoki. Aišku 0-100 atrodo gražiai. Dėl to Muskas daugiausia tą skaičių ir akcentuoja. Bet pvz 100-150 pagreitėjimas jau nebe toks įspūdingas.
Stai kaip model X reguoja i vertimo testus:
Studentas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir? Partizaninis marketingas už 0 irgi yra marketingas. Tik kūrybiškesnis ir geriau pasiekiantis tikslą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Labai lengva viską nurašyti marketingui. Tada nereikia nei diskutuoti, nei gilintis
Beje, Tesla makertingui išleidžia 0. Aišku, dėka paties Musko ikonos.
Dėl gilinimosi.. Nuobodžioji kompanija rodos tik nusipirko seną tunelių kasimo aparatą ir svarsto kaip jį patobulinti. Los Andžele kur pasišovė kas tunelį, miestas juos pasiuntė toli toli. Nes labiau nori mažinti auto eismą ir persodinti į VT nei plėsti greitkelių tinklą. Ir šiaip tunelių kasimo bėda, ypač miestuose, yra daugiau teisinė ir senos prastai sužymėtos komunikacijos. Naujas kasimo aparatas mažai pakeistų. Solarcity yra viena iš priežasčių kodėl Tesla turi finansinių bėdų.
Girtis rinkos dalimi tarp premium auto su savo pigiausiu modeliu, kuris nė per niekur, apart kainos, nepretenduoja į premium segmentą? Čia tas pats kaip Golfo pardavimus lyginti su premium. Tas pats kaip Tesla S reiktų lyginti pagal komforto lygį ne su S mersu, o su būtent šitais. Bet tada jo pardavimai ne taip įspūdingai atrodytų.
Powerwall turbūt geriausiai išpildytas Musko projektas. Bet ilgalaikėj perspektyvoj klausimas kada atsiras kas gamina pigiau ir geriau. Nebent Tesla turi labai rimtų patentų baterijoms ir niekas neras kaip juos apeiti. Bet žiūrint į elektrinį Jaguarą ar Nissan Leaf - spėju nėra kliūčių gaminti ne prastesnes baterijas.
Paskutinis Musko pokalbis su investuotojais irgi epinis buvo. Kam atsakinėt į nepatogius klausimus, jei galima su kažkokiu gerbėju utuberiu paplepėt
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai sveria kaip karvė tai aišku sunku apverst. Bet net ir žemas svorio centras neatperka bendrai ryškiai didesnio svorio. Tesla S - virš 2 tonų. 911 ar Aventador palenda po 1.5 tonos.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad valdymas geresnis vistiek man nepaneigiai. Kad svoris didesnis tai nereiskia, kad ji blogiau valdosi. Ziurint kaip neina apverst model X isivaizduok, kaip posukiuose elgiasi daug zemesnis model S?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai sveria kaip karvė tai aišku sunku apverst. Bet net ir žemas svorio centras neatperka bendrai ryškiai didesnio svorio. Tesla S - virš 2 tonų. 911 ar Aventador palenda po 1.5 tonos.
Studentas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sprendžiant pagal Nissan Leaf, šis segmentas nėra labai pelningas. Tesla kaip tik į tą segmentą ir taiko.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakai geriau nuo mašinų ne svorį numetinėtų, o prikabintų svarmenų prie dugno? Ir įsivaizduok kaip tokiam teste atrodytų Poršas ar LambasParašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Kad valdymas geresnis vistiek man nepaneigiai. Kad svoris didesnis tai nereiskia, kad ji blogiau valdosi. Ziurint kaip neina apverst model X isivaizduok, kaip posukiuose elgiasi daug zemesnis model S?
Mažinant visos auto svorį galima mažint stabdžius, lengvint pakabą. Neamortizuojamas svoris mažėja. Inercija mažesnė. Nu bet turbūt valdymui 0 įtakos.
Comment
 
			
			
		
							
						
Comment