Net Škoda ir ta grasina 2021 metais paleisti serijinę elektrinio gamybą su >500 km viena įkrova.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Škoda VAG dalis, tai nestebėtina, kad kažką kartu paleis, kaip ir SEAT, ko gero.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNet Škoda ir ta grasina 2021 metais paleisti serijinę elektrinio gamybą su >500 km viena įkrova.
Comment
-
Įdomu kokia yra statistika dėl vidutinio kilometražo kiekio per dieną. Spėju, kad dauguma gali būti 50-100 km. Tokiu atveju galėtų pasiūlyti už nedidelę kaina 100-200 km su viena įkrova. Nes dabar labai jau orientuojamasi į kuo didesnius atstumus. Jei žmogus kasdien pasivažinėja po miestą 50 km, ir 1 kartą per mėnesį 300 km, ar dėl to verta brangų aparatą pirktis?
Comment
-
Per dieną retas tiek prasuka, jei nevažinėja kasdien į kitus miestus, bet problema retas elektros įkrovų tinklas, net jei per metus tik po kelis kartus reikia nuvažiuoti į Druskininkus ar Ignaliną, kilometražas gaunasi netoli 300 km. Kol kas su elektromobiliu "saugu" važiuoti tik A1 maršrutu.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu kokia yra statistika dėl vidutinio kilometražo kiekio per dieną. Spėju, kad dauguma gali būti 50-100 km. Tokiu atveju galėtų pasiūlyti už nedidelę kaina 100-200 km su viena įkrova. Nes dabar labai jau orientuojamasi į kuo didesnius atstumus. Jei žmogus kasdien pasivažinėja po miestą 50 km, ir 1 kartą per mėnesį 300 km, ar dėl to verta brangų aparatą pirktis?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKelios paskutinių dienų naujienos apie Teslą.
The Tesla Model S Is Officially The World's Quickest Road-Going Car And It's Awesome
Tesla is worth more than Ford -- and GM is in sight
JAV vis tik vėl gali tapti automobilių pramonėje pirma. Užleido pirmaujančią poziciją ir net pralaimėjo su vidaus degimo varikliais, tai dabar dėka JAV tradicijų investuoti į naujas technologijas gali vėl tapti lydere. Svarbiausia, kad Tesla pirkėjai yra prie pinigų, iš tokių žmonių lengviau paimti pinigų. Kitas momentas, tai yra globali korporacija, tai reiškia, kad pinigai plaukia iš viso pasaulio į JAV ir vėl gi iš tų pačių pirkėjų, kurie turi pinigų. Man kažko atrodo, kad Tesla daugiau uždirba pinigų nuo automobilio, nei koks BMW. Elektriniai varikliai gana paprasti ir nereikia greičių dėžės, kurį VDV dabar dažniausiai būna automatinė(sudėtingesnė ). Spėju, baterijas pagaminti irgi nesudėtinga.Paskutinis taisė andyour; 2017.04.07, 12:03.
Comment
-
O ką reikės daryti tada, kada tą kartą per mėnesį reikės nuvažiuoti tuos 300 km. Reikės antro automobilio. Žinoma yra ten visokios nuomos ir pan., bet jeigu paskaičiuosi kiek joms reikės skirti pinigų ir laiko, tai tikriausiai neapsimokės. Bet žinoma tais atvejais kai pvz. šeimoje yra dvi mašinos, viena tolimiems atstumams, tai kita gali būti ir mažesnės baterijos talpos elektromobilis. Tik nemanau, kad mažesnio galingumo baterija gali ryškiai sumažinti elektromobilio kainą, visgi į kainą įeina ne tik baterija, bet ir visa mašina. Veikiausiai sutaupyti pavyktų kokia 10-20% ir tai gali būti per mažai, kad apsimokėtų apsiriboti su 100 km. nuvažiuoti leidžiančia baterija.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei žmogus kasdien pasivažinėja po miestą 50 km, ir 1 kartą per mėnesį 300 km, ar dėl to verta brangų aparatą pirktis?
Comment
-
Bet toks lėtas elektromobilių vystymas yra ne dėl variklio progreso, nes jame matyt nelabai yra ką daugiau išrasti, bet dėl akumuliatorių talpos. Elektros variklis turėtų būt gerokai pigesnis už vidaus degimo variklį.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO ką reikės daryti tada, kada tą kartą per mėnesį reikės nuvažiuoti tuos 300 km. Reikės antro automobilio. Žinoma yra ten visokios nuomos ir pan., bet jeigu paskaičiuosi kiek joms reikės skirti pinigų ir laiko, tai tikriausiai neapsimokės. Bet žinoma tais atvejais kai pvz. šeimoje yra dvi mašinos, viena tolimiems atstumams, tai kita gali būti ir mažesnės baterijos talpos elektromobilis. Tik nemanau, kad mažesnio galingumo baterija gali ryškiai sumažinti elektromobilio kainą, visgi į kainą įeina ne tik baterija, bet ir visa mašina. Veikiausiai sutaupyti pavyktų kokia 10-20% ir tai gali būti per mažai, kad apsimokėtų apsiriboti su 100 km. nuvažiuoti leidžiančia baterija.
Didesniems atstumams, galėtų būt nuomojama priekaba-generatorius
Reikėjo užpatentuot
Comment
-
Manau, kad taip paprastai jie neįšoks į traukinį. Teslą labai ilgą laiką dirbo, kad pasiekti tai kas dabar. Pvz. vien ką reiškia greito įkrovimo stotelės.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąVisi didieji automobiliu gamintojai jau yra tai suprate ir pradejo prie to dirbti.
Nuo 2020m pasipils elektriniai bmw, audi, mercedes, vw ir t.t. Visai gamintojai zada pristatyti po keleta skirtingu modeliu.
Comment
-
Tikrai taip, kol kas elektromobilius gali pirkti tik tie, kurie juos keičia kas du metus. Jeigu elektromobilis yra perkamas ilgesniam laikui, tai kur kas protingiau būtų palaukti pora metų, nes per tą laiką jie ir atpigs ir smarkiai patobulės, ypač baterijų galimybės, kurios po dviejų metų bus dvigubai galingesnės, nei dabar esančios rinkoje. Dėl to kol kas elektromobilius perka tik fanatai, bet tai natūralus prekės ciklas, per metus ar du įsijungs ir tie, kurie juos pradės pirkti ilgesniam naudojimui.Parašė andyour Rodyti pranešimąKol kas kiek mačiau Tesla vairuotojų, tai ne ta grupė, kuri taupo. Dažniausiai verslininkai ir gana turtingi. Tesla pigiausią modelį pirks irgi ne taupantys.
Comment
-
Logiška būtų priekaboje sumontuoti malkomis kūrenamą dujų generatorių, dujos degdamos suktų elektros generatorių, kuris krautų baterijas. Nebūtų tiesioginės apkrovos ir galėtų krauti bilekokiu režimu.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet toks lėtas elektromobilių vystymas yra ne dėl variklio progreso, nes jame matyt nelabai yra ką daugiau išrasti, bet dėl akumuliatorių talpos. Elektros variklis turėtų būt gerokai pigesnis už vidaus degimo variklį.
Didesniems atstumams, galėtų būt nuomojama priekaba-generatorius
Reikėjo užpatentuot
http://banga.tv3.lt/lt/2forum.showPo...3-=(1294367582Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Talpios automobiliu baterijos turi ir kitu pliusu. Jos gali buti naudojamos, kaip dalis elektros tinklo rezervo. Saules energijos pertekli dienos metu kiekvienas privataus namo savininkas gali perleisti i siuo atveju automobolio baterija. O nakti, kai saules nebera, galima naudot automobolio baterija, kad veiktu saldytuvas. Olandijoje viename miestelyje siuo metu ir testuojama panasi sistema.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu kokia yra statistika dėl vidutinio kilometražo kiekio per dieną. Spėju, kad dauguma gali būti 50-100 km. Tokiu atveju galėtų pasiūlyti už nedidelę kaina 100-200 km su viena įkrova. Nes dabar labai jau orientuojamasi į kuo didesnius atstumus. Jei žmogus kasdien pasivažinėja po miestą 50 km, ir 1 kartą per mėnesį 300 km, ar dėl to verta brangų aparatą pirktis?
https://www.youtube.com/watch?v=RRpHsaACRzgStudentas
Comment
-
I ta traukini jie jau yra isoke. Reikia dometis truputi, o ne remtis "manau", "nemanau". Tokiu automobiliu gamintoju, kaip vokieciu milzinu, resursai ir infrastruktura leis jiems be didesniu problemu persiorentuoti.Parašė andyour Rodyti pranešimąManau, kad taip paprastai jie neįšoks į traukinį. Teslą labai ilgą laiką dirbo, kad pasiekti tai kas dabar. Pvz. vien ką reiškia greito įkrovimo stotelės.Studentas
Comment
-
Todel žymiai praktiškesnis variantas yra Chevrolet Volt(Opel Ampera), gaila tik, kad prieinamumas europoje gan mažas...Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO ką reikės daryti tada, kada tą kartą per mėnesį reikės nuvažiuoti tuos 300 km. Reikės antro automobilio. Žinoma yra ten visokios nuomos ir pan., bet jeigu paskaičiuosi kiek joms reikės skirti pinigų ir laiko, tai tikriausiai neapsimokės. Bet žinoma tais atvejais kai pvz. šeimoje yra dvi mašinos, viena tolimiems atstumams, tai kita gali būti ir mažesnės baterijos talpos elektromobilis. Tik nemanau, kad mažesnio galingumo baterija gali ryškiai sumažinti elektromobilio kainą, visgi į kainą įeina ne tik baterija, bet ir visa mašina. Veikiausiai sutaupyti pavyktų kokia 10-20% ir tai gali būti per mažai, kad apsimokėtų apsiriboti su 100 km. nuvažiuoti leidžiančia baterija.
Comment
-
Nelabai praktiškas tampytis sunkią bateriją ir VDV, atitinkamai ir eksploatacija tiek VDV, tiek elektrinės dalies, plius nėra privilegijų dėl A juostų, parkavimo ir t.t. Šiai dienai praktiškiausias variantas ilgus atstumus kasdien važinėjantiems dyzeliukas, o iš miesto tik kokį kartą per mėn. išvažiuojantiems pakanka ir tik elektromobilio.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąTodel žymiai praktiškesnis variantas yra Chevrolet Volt(Opel Ampera), gaila tik, kad prieinamumas europoje gan mažas...
Comment
-
Kad tie milžinai net neturi sukūrę elementaraus analogo, bent panašaus į Teslą. Tesla irgi nėra mažytė kompanija, jeigu ką. Greito pakrovimo stotelę nors vieną turi tie milžinai? Pažiūrėk, kiek Teslai trunka ir dar truks laiko statytis greito pakrovimo stoteles.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąI ta traukini jie jau yra isoke. Reikia dometis truputi, o ne remtis "manau", "nemanau". Tokiu automobiliu gamintoju, kaip vokieciu milzinu, resursai ir infrastruktura leis jiems be didesniu problemu persiorentuoti.
Comment
-
Tesla patiria nuostolį nuo kiekvieno parduodamo automobilio, BMW uždirba.Parašė andyour Rodyti pranešimąMan kažko atrodo, kad Tesla daugiau uždirba pinigų nuo automobilio, nei koks BMW.
Nes tai visiškai kitokios kompanijos, Teslos tikslas auginti revenue's ir didinti rinkos dalį, tuo tarpu milžinų kurti shareholder value ir mokėti dividendus. Kam gaminti Teslos Model S analogą jei jis neš nustolius? Dabar geresnė taktika palaukti kol Tesla pasistūmės pakankamai su technologijom ir populiarinimu ir išleisti kokį S klasės MB kuris bus geresnis visais atžvilgiais už plastikinę Teslą.Parašė andyour Rodyti pranešimąKad tie milžinai net neturi sukūrę elementaraus analogo, bent panašaus į Teslą. Tesla irgi nėra mažytė kompanija, jeigu ką. Greito pakrovimo stotelę nors vieną turi tie milžinai? Pažiūrėk, kiek Teslai trunka ir dar truks laiko statytis greito pakrovimo stoteles.Paskutinis taisė Gladiator; 2017.04.07, 16:25.
Comment
-
Kad jau nebe. Berods praėjusių metų gale Tesla tapo atsiperkančia.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąTesla patiria nuostolį nuo kiekvieno parduodamo automobilio, BMW uždirba.
Comment
-
Nes įtraukė dar nepradėtas gaminti bet jau parduodmas Tesla Model 3.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad jau nebe. Berods praėjusių metų gale Tesla tapo atsiperkančia.
Vis dar reikia milžiniško finansavimo iš šalies kad galėtu judėti į priekį."Tesla needs about $2.5 billion through the end of 2017 for the Model 3 roll out and the completion of a huge battery factory in Nevada, according to Brian Johnson, an automotive analyst at Barclays.
Comment
-
Model 3 nepardavinėja, o leidžia rezervuoti su galimybe bet kada atšaukti.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąNes įtraukė dar nepradėtas gaminti bet jau parduodmas Tesla Model 3.
Vis dar reikia milžiniško finansavimo iš šalies kad galėtu judėti į priekį.
Neseniai Tesla gavo investiciją iš Kinijos, ~1.8 mlrd. dolerių.
Comment
Comment