Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
TaipParašė Lettered Rodyti pranešimąTai gal ir dyzelinis šilumvežis švaresnis už naują Euro6 1,5 l dyzelinį hečbeką?
net ir 3ltr dzipas yra/butu svaresnis nei 3vnt mazalitraziu miesto traktoriuku su 1ltr varikliais
galima gincytis su mokslinem studijom, bet nematau prasmes neigt kazkieno disertacijas neturint priesingu faktu
Comment
-
Benzinas meta ne mažiau kancerogenų ir smirda kur kas stipriau (nors gal čia "skonio reikalas"). Plius populiarūs benzinai ryja dvigubai daugiau, ypač mieste.Parašė arian_l Rodyti pranešimąDyzelis yra nuodas, kietos daleles nuseda plauciuose. kaip parode dyzelskandalas viskas labai pritempta. Tiesiog dyzelis ryja maziau kuro del to zmones perka. O LT dauguma vazineja senais dyzeliais/traktoriais ir miestats smirda.
P.S. kalbame apie elektromobilius. VDV varikliai visi, ypač nustekenti, kokių pas mus dauguma, taršūs. Kiek galima tą patį?
Comment
-
Benzine kancerogenu maziau. NO kiekiai dyzelyj ir benzine yra nesulyginamiParašė Sula Rodyti pranešimąBenzinas meta ne mažiau kancerogenų ir smirda kur kas stipriau (nors gal čia "skonio reikalas"). Plius populiarūs benzinai ryja dvigubai daugiau, ypač mieste.
P.S. kalbame apie elektromobilius. VDV varikliai visi, ypač nustekenti, kokių pas mus dauguma, taršūs. Kiek galima tą patį?
Taip, kiek galima apie ta pati


.jpg)


Ir taip, as nekalbu kiek lietuvoj dzigitu vazineja issipjove katalizatorius, DPF, DAP, uzglusine EGR ir pridirbe kruva kitu nesamoniu, kas kazkodel pas mus yra legalu
Paskutinis taisė ViR2; 2016.05.24, 09:32.
Comment
-
Dar 1988-89 autoserviso šaltaklvis sakė mano tėvui: "Jeigu nori išsaugoti savo Žigulio variklį - pilk į baką ne benziną, o gryną spiritą".Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBenzine kancerogenu maziau. NO kiekiai dyzelyj ir benzine yra nesulyginami
Taip, kiek galima apie ta pati
Atvaizdas
Comment
-
Del elektorAmobiliu LT. Ziurekite, jeigu tarkime visi pereina prie elektros. Ar Jus pagalvojote, kad elektros poreikis uzaugs kartais ? O tai reiskia inftrastrukturos atnaujinimai, generacijos poreikis. Greito krovimo stoteles turi atiduoti didele srove krovimo metu, Pvz. akumas 20kW/h tai reiskia, kad norint ji pakrauti per valanda reikia 20kW galios. jeigu per 30min - 40kW 15min 80kW. Plius dar neivertimane nuostoliu. Geriausiai DC-DC keitikliai turi 92% naudinguma ir pan. Reiskia pike reikalinga labai didele galia. Kiek masinu LT ? Daug ! Aisku visi vienu metu nekraus, bet tai reiskia, kad visa energetikos infrastruktura turi atlaikyti didziulius pikinius apkrovimus ir todel turi būti pertvarkyta. Neturint pigiu generaciniu pajegumu kaina vartotojui soktels. dabar klausimas - is kur paims pigia elektra ?
Comment
-
Manau, kad elektromobiliai, bent jau kol kas ir artimiausioje ateityje, yra skirti turtingiems žmonėms, kurie turi nuosavą kiemą ar bent jau garažą. Tie žmonės taupo laiką, todėl jiems reikalingos "A" juostos. Nu ir parkingas raudonoje zonoje už dyką nepamaišys, nes tie, kas už viską moka, tai paskui pinigų neturi.
Kol kas nereikia pergyventi, kas bus, kai visos Fabijoniškės vakare po darbo puls krauti savo elektrinius žirgus.
Comment
-
Iš Astravo atominės.Parašė arian_l Rodyti pranešimąDel elektorAmobiliu LT. Ziurekite, jeigu tarkime visi pereina prie elektros. Ar Jus pagalvojote, kad elektros poreikis uzaugs kartais ? O tai reiskia inftrastrukturos atnaujinimai, generacijos poreikis. Greito krovimo stoteles turi atiduoti didele srove krovimo metu, Pvz. akumas 20kW/h tai reiskia, kad norint ji pakrauti per valanda reikia 20kW galios. jeigu per 30min - 40kW 15min 80kW. Plius dar neivertimane nuostoliu. Geriausiai DC-DC keitikliai turi 92% naudinguma ir pan. Reiskia pike reikalinga labai didele galia. Kiek masinu LT ? Daug ! Aisku visi vienu metu nekraus, bet tai reiskia, kad visa energetikos infrastruktura turi atlaikyti didziulius pikinius apkrovimus ir todel turi būti pertvarkyta. Neturint pigiu generaciniu pajegumu kaina vartotojui soktels. dabar klausimas - is kur paims pigia elektra ?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Bravo ! Taip, jeigu reguliuoti teise tureti kaip anais laikais, tad viskas atsistoja i savo vietas. tada ir elektros tiek nebereikes ir pan. bet tai jau butu kita santvarka.Parašė balietis Rodyti pranešimąManau, kad elektromobiliai, bent jau kol kas ir artimiausioje ateityje, yra skirti turtingiems žmonėms, kurie turi nuosavą kiemą ar bent jau garažą.
Comment
-
Šiaip tai čia turbūt Išmintingasis Viešpats taip sureguliavo, kad vieni žmonės įperka brangius dalykus, o kiti - ne. Prie ko čia kažkokios teisės turėti reguliavimas?
Dar Išmintingasis Viešpats ne visiems davė užtektinai proto suprasti, kas rašoma, tai pabandysiu paprasčiau - pro langą krauti elektromobilį, stovintį Simono Stanevičiaus gatvėje (nes kieme netelpa) už 100 metrų nuo namų, gali būti taip nepatogu, kad verčiau nusipirkti tą kažkokį dyzeliuką, kaip čia kai kas siūlo.Paskutinis taisė balietis; 2016.05.24, 10:11.
Comment
-
Ateity gal jie turės kokią nors saulės bateriją, kurios užteks, ar gal kiekvieno Fabijoniškių namo fasadas generuos elektrą, bet artimiausioje ateityje elektromobiliai apsimokės tik kaip antra namų ūkio mašina, skirta važinėti po miestą, ir tik tiems, kas turi nuolatinę vietą tam elektromobiliui.
Comment
-
O proletariatai važinės susmirdusiais autobusais bei troleibusais. Džiaukitės automobiliais kol galit.Parašė arian_l Rodyti pranešimąNa gerai, sakykime teise tureti galima reguliuoti per piniga. Naudojant dabartines technologijas visiems resursu neuzteks. Todel ateity automobiliais vazines tik turtingi zmones.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kaip ir dabar - iš elektros rinkos, pvz. Švedijos. Nori tu ar nenori to, bet žmogus toks padaras, kad jis visada sieks komforto. VDV jau šiam momentui miestuose nebeturi perspektyvų, teks susitaikyti.Parašė arian_l Rodyti pranešimąNeturint pigiu generaciniu pajegumu kaina vartotojui soktels. dabar klausimas - is kur paims pigia elektra ?
Comment
-
Ir būti savanaudžių, užkišti gatvęs savo smirdančiu griozdu? Vietoje toje, kad su viešuoju transportu visi važinėtų greitai ir švariai, dalintis deficitinę infrastruktūra. Ir dėl tokių savanaudžių reikės miestui imti milijardines paskolas, kad įsirengti metro, kad apvažiuoti užkištas gatves.Parašė balietis Rodyti pranešimą... stovintį Simono Stanevičiaus gatvėje (nes kieme netelpa) už 100 metrų nuo namų, gali būti taip nepatogu, kad verčiau nusipirkti tą kažkokį dyzeliuką, kaip čia kai kas siūlo.
Comment
-
Švedija gali mums patiekti 700MW elektros (ir ne daugiau), jeigu švediškos elektros neužteks, teks remti diktatoriškas Rusiją ir Baltarusiją.Parašė andyour Rodyti pranešimąKaip ir dabar - iš elektros rinkos, pvz. Švedijos. Nori tu ar nenori to, bet žmogus toks padaras, kad jis visada sieks komforto. VDV jau šiam momentui miestuose nebeturi perspektyvų, teks susitaikyti.
Comment
-
Čia tik Lietuvoje, po rusų, viskas vis dar susmirdę.Parašė lukass Rodyti pranešimąO proletariatai važinės susmirdusiais autobusais bei troleibusais. Džiaukitės automobiliais kol galit.
Comment
-
Elektros rinkoje yra perteklius. Manau, bus iš ko nuspirkti. Patys pasistatysim, nebent tu įsivaizduoji, kad visa Lietuva emigruos.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠvedija gali mums patiekti 700MW elektros (ir ne daugiau), jeigu švediškos elektros neužteks, teks remti diktatoriškas Rusiją ir Baltarusiją.
Comment
-
Geras pastebėjimas, siūlymas naudotis VT yra tas pats, kas siūlymas persėsti vėl važinėti zaporožiečiais ar moskvyčiais, nors jaučiu jie dar būtų naujesni už kai kuriuos Vilniaus troleibusus.Parašė andyour Rodyti pranešimąČia tik Lietuvoje, po rusų, viskas vis dar susmirdę.
Comment
Comment