Parašė T-K-K
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Jei darbas-namai-sodyba tai gerai ir EV.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.-
Comment
-
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.Parašė gerietis Rodyti pranešimąBet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.
- 3 patinka
Comment
-
Problema, kad sustojimo pailsėti vietos tampa labai ribotos. Ir tose vietose tikėtina gali ilsėtis jau kiti. Kas dar labiau prailgintų gan ilgą poilsį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
Iki naujų auto pardavimų uždraudimo dar geri 10 metų. Ir po to esamas autoparkas dar važiuos 10-20 metų. Gal per 30 metų ir išsispręs.
Comment
-
Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.-
Comment
-
Visi su >75 kWh.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.
Comment
-
Norvegijos motor.no teste, visi žiemos sąlygomis testuoti EV padarė 300+ km. Buvo ir 500+ km.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
- 2 patinka
Comment
-
Konkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Visi su >75 kWh.
75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąKonkrečiai, darbinis EV inžinieriui arba vadybininkui.- Tesla Model 3
- Skoda Enyaq
- Kia Niro
- MG 4
- BYD Tang
- Hyundai Kona
Comment
-
-
Nuvažiuoja 1000 km+?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti.
Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.
Comment
-
Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?Parašė gerietis Rodyti pranešimąUžtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.
- 2 patinka
Comment
-
Kam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.Parašė shimon Rodyti pranešimą
Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
- 1 patinka
Comment
-
na tiems vienetams žmonių kuriems užtekdavo 2 minučių pavaikščiojimo 1000 kilometrų kelionėje teks pasiilsėti ilgiau, kaip visiems normaliems.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuvažiuoja 1000 km+?
Sustojimas 2 minutėm pamankštinti kojas ir nueiti į toletą nesiskaito, per tiek laiko baterijos nepasikrausi.
- 2 patinka
Comment
-
Visiškai suprantu.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKam pabrėžt kasdieną? Aš mašiną išvis naudoju ne kasdien. Bet dėl to nereiškia, kad man nereikia mašinos, nes ne kasdien išvis važiuoju kur nors. Asmeniškai užtenka ir kartą per mėnesį tolesnės kelionės, kad kol kas nežiūrėčiau į elektromobilius. Ypač su padorių variantų kainom. Su šilumos siurbliais ir t.t.
Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.
Comment
-
Norvegijoje didelė dalis paskatos yra kaina. Dėl mokesčių elektromobiliai yra ne brangiau jei ne pigiau už VDV. Jei pas mus geras elektromobilis (šilumos siurblys, padori baterija ir t.t.) kainuotų tiek pat kiek tokios pat klasės/komplektacijos VDV, tada gal aš irgi pagalvočiau. Bet šiuo metu pas mus situacija truputi kitokia.Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Visiškai suprantu.
Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
Kai Lietuvą padengs žymiai geresnis krovimo tinklas arba elektromobiliai turės didesnes baterijas, nebebus problemos. Ir automobilių baterijų dydžiai turėtų augti. Baterijų energetinis tankis auga, energijos kiekis pinga ir yra poreikis didesnėm. iPhone 3G turėjo 1220 mAh. Naujausia iPhone šeimyna turi 3274 – 4441 mAh. Tą patį matom ir su visai kitais gamintojais ir telefonais bendrai paėmus.
Ir būtų įdomu kažkokie duomenys kiek skandinavų važinėjančių reguliariai didesnius atstumus važiuoja su elektryčka. Gal tiesiog dažnai šeimoje yra du automobiliai - VDV tinkamas ir ilgesnėms kelionėms bei elektrinis labiau tinkamas miestui. Kiek girdžiu tai neretas variantas ir pas mus. Jei šeimoje būtų poreikis dviems automobiliams, tikrai galvočiau apie tokį variantą.
Comment
-
Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.Parašė DJ+ Rodyti pranešimąVisiškai suprantu.
Bet Švedijoje ar Norvegijoje žmonės gana dažnai važinėja ilgesnius atstumus nei kas įprasta Lietuvoje ir nemato problemos su elektromobiliais.
- 1 patinka
Comment
-
Švedija turi 4 200 viešai prieinamų krovimo stotelių kuriose daugiau nei 27 tūkstančiai krovimo taškų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tikrai nemato, ar jūs nematot? Paskaitykite lietuviškas FB elektromobilių grupes, tai apie tokias problemas auto su VDV vairuotojai net nesusimąsto. Žodžiu, kol nebus baterijų, kur nuvažiuojamas teorinis atstumas 1000 km (o praktinis bent 700 km), tol EV bus tik antuziastų reikalas, žmonės nėra kvaili, ypač geriau uždirbantys ir perkantys naujus auto, todėl ir renkasi vis dar RAV4 vietoje ID4. Nebent aišku uždės tokius mokesčius kaip Norvegijoje, kad VDV kainuoja dėl mokesčių dvigubai brangiau nei EV analogas, nes kol kas LT net esamos subsidijos nepadeda.
https://www.energimyndigheten.se/kli...ktur-i-sverige
Virš keturių tūkstančių krovimo stotelių. Ir čia ne apie namines rozetes kalba vyksta.
Jeigu Lietuvoje būtų tiek pat per capita (t.y. 1100+), problemų būtų gerokai mažiau.
Bet taip, reikia EV kurie realiom salygom visada padarys 700+ km. Kadanors bus.
Švedija turi virš 70 Tesla Supercharger stotelių.
https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Sweden
Lietuva turi vieną. Jeigu turėtų tiek pat per capita, turėtų apie 20.
Švedijoje 2022 ir 2023 metais 40–50% visų parduotų automobilių buvo EV.
Jeigu skaičiuotume hibridus su vidine baterija, skaičius būtų dar gerokai didesnis.
Šaltinis: Mobility Sweden.
Jeigu Kaunas – Vilnius turi 10x greitojo krovimo stotelių su labai normaliom kainom, o Vilnius – Skuodas su savo 300+ kilometrų atstumu irgi kokių 20x greito krovimo stotelių, tai ir problemų beveik nelieka. Ar kažką praleidau?Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.11, 11:29.
Comment
-
Visus. Bet kai kuriuos (Maxus ir MG) atpažinau tik todėl kad parašyta ant priekio. Žinau kad kažkokie Maxus ir MG egzistuoja (MG gana populiarus), bet visų modelių nepažįstu. O šiaip pardavime yra dar daugiau EV prekinių ženklų, dar kokie 5–10 papildomi kurių nesimato nuotraukose ir kurių Lietuvoje dar nematyti.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
Comment