Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
-
labaiu tikėtina kad tarpinė stotelė į ev+kuro celės. Nes pagaminti gerą EV yra vieną. Bet sukurtiti visą infrastruktūrą jam - visai kas kita.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Man panašu, kad EV nėra ateities transportas, EV bus dalis transporto viso, bet tik dalis ir gana maža. Kiek teko domėtis, kinai prasimušė, nes vyriausybė rėmė ir verslus, idėjas, ir perkančiuosius. Pernai metais 9.5 milijono EV parduota Kinijoje, tuo tarpu US 1.2 milijono. Dėl to matome daug Kinijos gamintojų dar bandančių prasimušti ir EU, nes jie realiai daug gamina jų ir taip.*censored*
Comment
-
Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
Comment
-
Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Deja, bet yra. Žingsnis ne ten ir ieškok kur krautis.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
- 1 patinka
Comment
-
Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
Comment
-
Turiu pažįstamų, kurie irgi atvaro taip, nes yra konkrečių planų, po to valandą ieško, kur čia pasikrauti visgi, o po to palikus krautis dar davažiuot kitaip. Tai turi būti kelionė į abi galus įmanoma lengvai ir užtikrintai (ir krautis pas save grįžus), nebent tikrai planuoji Vilnius-Klaipėda varyti, kas yra tas "atskiras planavimas". Plius kažkodėl skaičiuojam lyg visi išvažiuotų pilnai pasikrovę. Juk nebūtinai iš ryto pradedi iš savo namų visus reikalus nuo kelionės. Kartais ir vidury dienos. Žodžiu kolkas tokia talpa labai pririša tarnauti dėl mašinos. Nors taip, jei yra labai uždaresnio tipo ir visiškai tipinės kelionės - turėtų užtekti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.
- 2 patinka
Comment
-
o ką sako mano sekantis sakinys? jog pilnai užtenka įkrovos grįžti ir nesikrovus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai va, jei bus kur įjungti. Ar ieškosi kur palikti krautis, ir po miestą keliausi viešuoju?
Comment
-
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma viskas priklauso nuo konkretaus vartotojo. Jeigu „kelionė po miestą“ yra realiai po miestą tai sakyčiau jog toks teiginys yra nesąmonė, bet jeigu po šiuo pasakymu slypi važiavimas iš dievo pamiršto priemiesčio kvartalo į darbą ir atgal tai gal ir galėtum suvartoti kokius 30-40% akumuliatoriaus per dieną.
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. Pridėk faktą jog ten važiuoji kažką veikti, o ne šiaip sau atvažiuoji ir išvažiuoji, t.y. galima įjungti į tinklą. Bet laisvai grįžtum jeigu ir neįjungtum.*censored*
- 1 patinka
Comment
-
bet lygina 78 kWh naują su naudotu 55 ir su jau panaudotom vokiškom 9k subsidijomParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
55 kWh tikrai nėra „tik po miestą važinėti“
- 1 patinka
Comment
-
Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
- 1 patinka
Comment
-
please baik su tuo beviltišku Lexus 300e lyginti visus elektromobilius, net ta mažiausia ID4 batarkė apie 20% didesnė už Lexo, suvartojimas ~10% mažesnis ir kraunasi vos ne dvigubai greičiau, jeigu nesi vairavęs kito EV neturi tu patirties su normaliais EV...Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.15, 14:22.
- 2 patinka
Comment
-
Teko susidurti su greitojo krovimo stotelėm kur vienas kWh kainavo virš 0,8 GBP.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNa nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
Čia yra maksimalus py*diec.
Comment
-
Nežinau kur tamsta tikrinotės, lygiai prieš metus savaitę tikrinom Seres3, oras buvo apie 0, važinėjimas mišrus, nesivelkant 70 autostradoje, bet ir neviršijant.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasitikrinus, su 52 kWh ID.4 galima suvažinėti pvz. nuo Kauno iki Panevėžio su mažiau nei puse akumuliatoriaus. .
Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.
-
Comment
-
nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normaluParašė gerietis Rodyti pranešimą
Nežinau kur tamsta tikrinotės, lygiai prieš metus savaitę tikrinom Seres3, oras buvo apie 0, važinėjimas mišrus, nesivelkant 70 autostradoje, bet ir neviršijant.
Vidurkis gavosi virš 31 kWh/100 km.
Comment
-
o tesla3 su viltim ar be? Tiesa vasara, bet pasitrynus vilniuje analogiškai tekdavo kaip min vievyje dasikraut kad namo davažiuot. Va q5 etronas su 70 kažkiek jau buvo ramiau. Taip kad vartyk kaip nori - iki 70 kwh, miesto mašina ir tiek.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
please baik su tuo beviltišku Lexus 300e lyginti visus elektromobilius, net ta mažiausia ID4 batarkė apie 20% didesnė už Lexo, suvartojimas ~10% mažesnis ir kraunasi vos ne dvigubai greičiau, jeigu nesi vairavęs kito EV neturi tu patirties su normaliais EV...*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Vat būtent, prieš hibridą EV neturi jokio privalumo, nuvažiuoja trumpesnį atstumą, kuras brangesnis, pati auto taip pat brangesnė, tai nieko keisto, kad net su subsidijom ir nemokamais parkavimais EV turi n kartų mažiau pardavimų...Parašė PukiS Rodyti pranešimą
akivaizdu kad teoretikas nebandes su ev gyvent. Praitą žiemą kol laukiau mašinos turėjau lexusą su tokia batarke. žiemą iš kauno į vilnių normaliu greičiu nuvažiavus - be papildomo krovimo grįžt niekaip. Kraudavau mokamose stotelėse, greitose kaina kosmosas. Po mėnesio neištvėręs pasikeičiau į kitą lexusą, 2,5 hibridą. Dviem klasėm aukštesnį, kainuojantį tiek pat. Ir važiavau pigiau nei su elektra. jeigu mažiau nei 75 kw batarkė - tik mieste trintis ir belieka, nes užsipisi kraudaliot.
Comment
-
Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na nereikia nei būti praktiku nei teoretiku kad suprasti, jog važiuojant „normaliu greičiu žiemą“ automagistrale yra vartojama daugiau elektros energijos negu važiuojant paprastu keliu. O koks čia Lexusas buvo?
Šiaip aplamai, greitasis įkrovimas yra brangus, bet jis ir neskirtas kasdien krautis, o tik kelionės vidury dapildyti akumuliatorių. Ne veltui su VDV mąstymu ir gaunasi kosminės kainos.
*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Su EV važinėjimais ant streso, nes baterijos laikymas neprognozuojamas, plius dažnai LT neveikia krovimo stotelės arba tos kelios užimtos būna, o iki sekančios neužteks elektros...Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
Comment
-
Tesla M3 LR su šilumos siurbliu: vasara 14-17 kW /100 km, prie 0 apie 20-22 kW/100 km prie -5 22-26 kW/10 km prie -20 35-40 kW / 100 km.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
nes China shit, nerandu ID4 prie minuso testo bet Bjornas testavo ID3 120 km/h prie -20 296 Wh/km, baikit kartot prastų EV rezultatus ir sakyti kad va tai normalu
Išbandyta realiomis lietuviškomis sąlygomis.
Važiuojant šaltuoju metu labai daug įtakos turi važiavimo trukmė - jei važiuoji 5 km sąnaudos beprotiškai didelės nes sušildo mašiną sušildo bateriją ir t.t. Jei važiuoji toliau - sąnaudos mažėja.
Mano pateikti skaičiai yra vidurkis važiuojant mieste ir užmiestyje. Žiemos periodu 140 nevažinėjau tad prie tokio greičio negaliu pasakyti sąnaudų.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau kur tu tai matai, bet su Tesla M3 LR man nėra problemos iš Kauno į Palangą važiuoti 140 km/h greičiu su kondicionieriumi ir t.t. Tokiai kelionei mano mašina sunaudoja apie 60% baterijos energijos.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Na taip, pastoviai matau autostradoj elektromobilius besivelkančius 90 kmh.. Vasarą leidžiamu greičiu važiuojantys - retenybė, dažniau panašu kad ~110 laiko. O tas "dapildyt" čia kaip? Aš dar turiu kalendoriuje atskirą grafiką vest kur krovimai sudėti? Ta prasme man mašina dirba ar aš jai?
- 1 patinka
Comment
Comment