Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Kad Panevėžio aplinkelio nepadarė normalaus 2+2 kelio su viadukais, tai tikrai nesusipratimas, bet Kaunas - Prienai rekonstrukcija iki 2+1 su žiedinėmis sankryžomis tikrai pakankamas ir racionalus sprendimas eismo organizavimo ir finansiniais aspektais. Užsisvajot, kad visur turi būt 2+2 autostrados tikrai nereiktų
    Panevėžio aplinkkelyje, tai gal kai Rail Baltica ties, turėtų atsirasti Panevėžio-Krekenavos sankryža skirtingų lygių, plius labai norėčiau, kad pratęstų 2+2 atkarpą tarp A8 ir A9 kelių, nes 2+1 netgi nesaugus su tokiu sunkiojo transporto procentu.

    Prienų kelyje tik nežymi dalis sunkiasvorė, ypač lyginant su Panevėžio aplinkkeliu, tai 2+1 nėra blogai. Atkarpa nejungia didžiųjų miestų, tiesiog atskirti priešpriešinius srautus reikia, kad nebūtų kaktomušų, ir danga atnaujinta.

    Šiaip galvoju, kad ir kokie Nyderlandai panašų sprendimą taikytų, jei nuspręstų rekonstruoti Prienų kelią, t.y. nevengtų tų žiedų. Gal net ir kitos išsivysčiusios, labai pinigingos šalys paliktų 2+1, tik vietoj žiedų kokius nors šviesoforus ar kilpinius kairiuosius posūkius darytų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.01, 00:17.

    Comment


      Parašė Effka Rodyti pranešimą

      Užsisvajot, kad visur turi būt 2+2 autostrados tikrai nereiktų
      Pažiūrėsim, ką tamsta apie "užsisvajoti" sakys po dešimties metų, kai tie žiedukai bus užkimšti belaukiančių... 2+1 gal būt yra pakankamas formatas, bet žiedai, 7vnt per 30km užmiesčio kely su labai intensyviu srautu yra absoliuti nesąmonė, pinigai į balą

      Comment


        Labai gaila, ta rekonstruojama atkarpa (kurios ilgis tik 19,5 km) yra vienas intensyviausių kelių Lietuvoje, ir pusė atkarpos eina per savivaldybę, turinčią vieną sparčiausių gyventojų augimą. Kelias taip pat svarbus ir Alytui, rekonstrukcija būtų sutrumpinusi kelionę tarp jo ir Kauno. 6 žiedai į 19,5 km kelionės nesutrumpins. Galėjo tiesiog išasfaltuot tą prastesnę atkarpą Prienų r. sav., ir atidėti rekonstruciją geresniem laikam/ministerijom. Tiek metų buvo laukiama šito kelio pokyčių, bet suinteresuotoms savivaldybėms visgi nepavyko išspausti realių pokyčių, o tik tokį patį, gal net ilgesnį, kelionės laiką būsimu atnaujintu keliu

        Comment


          Daug geriau žiedai, negu "išmanūs" šviesoforai, kaip Kaunas-Jonava kelyje. Va ten tai nesusipratimas.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
            Projektas apgailėtinas... biedniakų, "skupių, kurie moka daug kartų". SEPTYNI supisti žiedai ir nė vienos dviejų lygių sankryžos, nė vienos! Atspėkite, koks bus vidutinis greitis, per kiek laiko nuo Garliavos viaduko nuvažiuosime iki Prienų sklandytuvo - per tiek pat, kaip ir dabar tik įsibėgėji, ir per stabdžius - žiedas. Jau turim tokį "šedevrą" - Panevėžio aplinkelį... taupė ir pritaupė, ir dar iš to nepasimokė, tokia pati nesąmonė bus ir 130 kely. Pinigai išmesti į balą, "labai saugus" kelias.
            Vienintelis geras dalykas yra tai, kad bus Išlaužo aplinkelis... na nors vienas pažangus elementas.
            Mūsų projektuotojai turėtų pakelti šiknas ir bent iki Lenkijos pavažiuoti, pasimokyti kaip europietiškai turi būti projektuojami ir statomi keliai. Keliai ne tik lengviesiems automobiliams. Normaliai apkrauti keliai.
            Avaringumą tikrai sumažins. Toks pat kelionės laikas su n kartų mažiau nervų irgi visai nieko.

            Comment


              Kad ir daug žiedų, bet visur tarp jų turėtų būti 90 km/h greitis + saugus aplenkimas keliose atkarpose, tai situacija žymiai pagerės, negu dabar kai esant intensyvesniam eismui kartai velkiesi ant 60-65 km/h.
              Be to, čia vis dėl to yra krašto kelias (magistralinio kelio taip ir neprastūmė), tai tikėtis, kad leis daugiau pinigų statant kelių lygių sankryžas yra naivu. Be to žiedai suteikia galimybę važiuojantiems iš šalutinių kelių greičiau išvažiuoti ir nelaukti 10 min, kad visus praleisti norėdami pasukti.
              Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
              Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

              Comment


                Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                Projektas apgailėtinas... biedniakų, "skupių, kurie moka daug kartų". SEPTYNI supisti žiedai ir nė vienos dviejų lygių sankryžos, nė vienos...
                Paskaičiuok iš naujo, taip, žiedų daug, 5 nauji ir vienas esamas. Berods 6 tuneliniai pravažiavimai, dabar neivieno, bet jie skirti daugiau jungiamiesiems keliams. Vidutinis greitis tikriausiai nepadidės, bet eismo saugumas tikiu stipriai išaugs.
                Daryti 2+2 kelią manau per mažai vietos esamoje atkarpoje ir reikalingas bent kas 5 km išaikymas sankryžų, tai realiai galėtum įrengti dvi skirtingų lygių sankryžas. Kas tada nutiktų? Apsiverktų visi vietiniai gyventojai ir verslai, kaip kiek laiko verkia dėl ViaBaltikos, kad bankrutuos degalinės, kad per arti namų triukšmo sieneles stato ir t.t. (Lenkijoje to pasipriešinimo nėra, arba jis kažkaip kitaip išspęstas, o ne klausoma kiekvienos verkiančios bobutės) dėl ko sustojo ir nusikėlė ypatingai svarbaus Lietuvai kelio rekonstrukcijos. Tai su šiuo keliu manau iškiltų dar daugiau problemų. Jau dabar kaip pučiamas burbulas, kad kiek daug gyventojų nukentės nuo "nusavinamos" žemės, nors ten paimama po kelis kvadratus ar arus nuo sklypo. Kad Išlauže dėl aplinkkelio užsidarys vietiniai verslai, kad norint važiuoti į vieną ar kitą pusę reiks papildomai nuvažiuoti kilometrą iki žiedo ar tunelinio pravažiavimo.
                Tad tas palaukime geresnių laikų kol bus pinigų gali užtrukti dar dešimtmečius...

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Avaringumą tikrai sumažins. Toks pat kelionės laikas su n kartų mažiau nervų irgi visai nieko.
                  Berods 90M Eur, ir gauname tik "n mažiau nervų". Na tiesiog super inžinierinis sprendimas!

                  Comment


                    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                    Berods 90M Eur, ir gauname tik "n mažiau nervų". Na tiesiog super inžinierinis sprendimas!
                    Kapitalinis dangos remontas, kurio ten verkiant reikia, irgi kainuotų solidžiai. O 2+2 autostrada dar gerokai daugiau.

                    Ir taip, „n kartų mažiau nervų“ su irgi yra geras žingsnis į priekį. Visgi stresas yra viena pagrindinių sveikatos problemų priežasčių. Aišku autostrada su žaliu ženklui būtų smagiau. Bet ir brangiau, ypač įskaičiuojant išlaikymą.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Paskaičiuok iš naujo, taip, žiedų daug, 5 nauji ir vienas esamas. Berods 6 tuneliniai pravažiavimai, dabar neivieno, bet jie skirti daugiau jungiamiesiems keliams. Vidutinis greitis tikriausiai nepadidės, bet eismo saugumas tikiu stipriai išaugs.
                      Daryti 2+2 kelią manau per mažai vietos esamoje atkarpoje ir reikalingas bent kas 5 km išaikymas sankryžų, tai realiai galėtum įrengti dvi skirtingų lygių sankryžas. Kas tada nutiktų? Apsiverktų visi vietiniai gyventojai ir verslai, kaip kiek laiko verkia dėl ViaBaltikos,.
                      Esmė, kad už didelius pinigus pokytis minimalus. Tebūnie 2+1, yra PL keletas tokių atkarpų - nėr blogai kol eismo intensyvumas tai paveža. Su numatyta perspektyvą platinti iki 2+2 jei bus poreikis. Bet tie žiedai - tai grynas ūbagizmas, jokio patogumo. Fūrai nuo 0kmh pasiekti 80kmh reikia min 1l kuro, septyni žiedai - 5l tik pagreitėjimams, o dar triukšmas ir oro tarša, sugaištas laikas.
                      Tuneliniai pravažiavimai - tai dalinai dviejų lygių sankryžos, jei tai pigiau nei viadukas - ok, darom, 7 tunelines su nuvažiavimais vietoj supistų žiedų, eismo saugumas, jei tai yra prioritetas Nr1 išaugs dar labiau. Bet ne, mes - ūbagai, neturim babkių, tai pašikaliosim pas 5km po žiedą. GĖDA. Gaila pinigų.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kapitalinis dangos remontas, kurio ten verkiant reikia, irgi kainuotų solidžiai. O 2+2 autostrada dar gerokai daugiau.

                        Ir taip, „n kartų mažiau nervų“ su irgi yra geras žingsnis į priekį. Visgi stresas yra viena pagrindinių sveikatos problemų priežasčių. Aišku autostrada su žaliu ženklui būtų smagiau. Bet ir brangiau, ypač įskaičiuojant išlaikymą.
                        Stresas yra skaityti blėnius apie uspakajoncus už 90M ir žiūrėti kelio projektus, kuriuose išradinėjamas dviratis vietoj to, kad būtų taikomi pažangiausi kelių statybos sprendimai

                        Comment


                          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                          Esmė, kad už didelius pinigus pokytis minimalus. Tebūnie 2+1, yra PL keletas tokių atkarpų - nėr blogai kol eismo intensyvumas tai paveža. Su numatyta perspektyvą platinti iki 2+2 jei bus poreikis. Bet tie žiedai - tai grynas ūbagizmas, jokio patogumo. Fūrai nuo 0kmh pasiekti 80kmh reikia min 1l kuro, septyni žiedai - 5l tik pagreitėjimams, o dar triukšmas ir oro tarša, sugaištas laikas.
                          Tuneliniai pravažiavimai - tai dalinai dviejų lygių sankryžos, jei tai pigiau nei viadukas - ok, darom, 7 tunelines su nuvažiavimais vietoj supistų žiedų, eismo saugumas, jei tai yra prioritetas Nr1 išaugs dar labiau. Bet ne, mes - ūbagai, neturim babkių, tai pašikaliosim pas 5km po žiedą. GĖDA. Gaila pinigų.
                          na matosi, kad daug šnekėti mokat, bet skaičiuoti ir mąstyti nelabai vis dar jums 7 žiedai ir kas 5 km, kuriuos sutalpins 18km ilgio trasoje min 1l kuro, 7 žiedai 5l kuro
                          Ne tik stresas, bet ir gyvybės bus gelbėjamos už 90mln eurų.
                          Tam kelyje nėra fiziškai kur įkišti dviejų lygių sankryžų su jungiamaisiais keliais, tokios vietos kaip Išlauže ar Ilgakiemyje ir Strielčiuose tik du žiedai bus laukuose ir vienas iš jų bus turbo žiedas.
                          Aš šiuo keliu dažnai naudojuosi ir aišku taip pat norėčiau 2+2 kelio, bet realybė yra kitokia.

                          Comment


                            Mums reikia naujo kelio!



                            Gal pro Klebiškį kur nors galėtų 2x2 praeiti.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                              Stresas yra skaityti blėnius apie uspakajoncus už 90M ir žiūrėti kelio projektus, kuriuose išradinėjamas dviratis vietoj to, kad būtų taikomi pažangiausi kelių statybos sprendimai
                              Pažangiausia tai kas būtų? 3+3 autobanas? Žiedai irgi pažangu. Tiesiog viskas turi atitikti eismo srautus ir visas kitas aplinkybes.

                              ViaBalticos 6km statys už 66mln. Ir čia laukuose su pigiu žemės išpirkimu. Tai šiti 18km kiek kainuotų... 200-300mln?

                              Comment


                                Šiek tiek dirbau ties šitu projektu, dar tik svarstomi keli variantai, tarp jų tiek 2+2, tiek 2+1, dar nei vienas variantas nėra atmestas, dėl žiedų irgi neaišku ar bus turbožiedinės ar paprostos ar šviesoforinės, taigi dar neskubėkite vertinti ir laukit ką pasirinks LAKD'as.

                                Comment


                                  Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                                  Mūsų projektuotojai turėtų pakelti šiknas ir bent iki Lenkijos pavažiuoti, pasimokyti kaip europietiškai turi būti projektuojami ir statomi keliai. Keliai ne tik lengviesiems automobiliams. Normaliai apkrauti keliai.
                                  Juokas pro ašaras... Nuo kada Lietuvoje kažką sprendžia projektuotojai?

                                  Lietuvoje visada teisus yra užsakovas. Visa, kas neatitinka užsakovo vizijos, užsakovui yra px, nes 1) užsakovas taupo pinigus; 2) užsakovas gavo politinį nurodymą iš viršaus; 3) užsakovas yra labai siauro mąstymo ir jam px visos projektuotojo siūlomos naujovės.

                                  Palyginkite Viabaltiką A5 Lietuvoje ir S61 Lenkijoje. Tas pats ruožas. Lietuvių projektuotojai norėjo beveik visiškai nukopijuoti visus sprendinius. LAKD neleido ir dabar turime 10km jungiamuosius kelius vienai degalinei, nes degalinės Lietuvoje šventos ir nepajudinamos.

                                  Comment


                                    Parašė Babta Rodyti pranešimą
                                    Šiek tiek dirbau ties šitu projektu, dar tik svarstomi keli variantai, tarp jų tiek 2+2, tiek 2+1, dar nei vienas variantas nėra atmestas, dėl žiedų irgi neaišku ar bus turbožiedinės ar paprostos ar šviesoforinės, taigi dar neskubėkite vertinti ir laukit ką pasirinks LAKD'as.
                                    Truputi paguodėte. Prisimenant Panevėžio apvažiavimą (ViaBaltika dalis!) aš esu visiškas pesimistas dėl LAKD pasirinkimo. Gal net geriau tie šviesoforai - įrengimas "kapeikinis" lyginant su žiedais, lengviau bus perstatyti į dviejų lygių sankryžas kai pagaliau supras, kad tai yra vienintelis variantas didelio internsyvumo keliuose

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Lietuvoje visada teisus yra užsakovas. Visa, kas neatitinka užsakovo vizijos, užsakovui yra px, nes 1) užsakovas taupo pinigus; 2) užsakovas gavo politinį nurodymą iš viršaus; 3) užsakovas yra labai siauro mąstymo ir jam px visos projektuotojo siūlomos naujovės.
                                      Ko gero tamsta teisus. Nes niekaip kitaip negalėčiau logiškai paaiškinti jau padarytų ir toliau daromų nesąmonių. Visi trys punktai labai logiški. Bet ne inžinieriški - tik projektavimas turėtų spręsti ir nustatyti kokių sprendimų iš tikrųjų reikia, ne politikai ir ne valdininkai
                                      Paskutinis taisė Negabaritas; 2023.02.02, 17:40.

                                      Comment


                                        Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                                        Truputi paguodėte. Prisimenant Panevėžio apvažiavimą (ViaBaltika dalis!) aš esu visiškas pesimistas dėl LAKD pasirinkimo. Gal net geriau tie šviesoforai - įrengimas "kapeikinis" lyginant su žiedais, lengviau bus perstatyti į dviejų lygių sankryžas kai pagaliau supras, kad tai yra vienintelis variantas didelio internsyvumo keliuose
                                        Na žmogus yra kosmonautas, būtent kosmonautas, ne astronautas

                                        Įrengimas "kapeikinis"? kas reikštų žymei pigesnis? Kai realiai praktiškai niekuo nesiskiria, bet išlaikymas jau skiriasi žymiai. Nekalbu apie saugumą.
                                        Lengviau bus perstatyti? Kas "palengvėja"? šviesoforų stulpai lengvesni?

                                        Kažkaip sunku patikėti, kad dar neapsispręsta kokį variantą pasirinko, jeigu jau žemė iš žmonių išpirkinėjama. Mano spėjimas jeigu bus pasirinktas 2+2 kelias, tai be jungiamųjų kelių ir su šviesoforais, na duog dieve gal su turbo žiedais.

                                        Comment


                                          Iš vis mąstau, ar reikalingi tie šviesoforai užmiestyje, ypač 2+2.
                                          Greitis sumažintas iki 70 km/h, bet skraido ant 90-100 km/h.

                                          Idealus variantas būtų 2+1, jungiamieji keliai ir visos sankryžos (turbo)žiedai.
                                          Taisyklių pažeidimų išvengiama.

                                          Aišku oponentai siūlo brangesnį, aplinkai ne tokį draugišką (triukšmingesnį, taršesnį) bet realiai jau reiktų galvoti apie 110 km/h kelią kaip A14 atkarpoje, arba 120/130km/h kelią kaip Kaunas-Marijampolė (tik su sankryžom ne kas 5, o kas 2 km). Kaunas-Prienai nepanašu, kad būtų svarbus tranzitinis kelias, o esminis kelias į Lenkiją bus A5.

                                          Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.03, 14:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X