Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Kokios apčiuopiamos naudos jis atneš greitu metu? Jasinskio gatvė piko metu užkišta, bet iš Pakalnės gatvės piko metu visos atvažiavusios mašinos labai greit išsivažinėja nes jas visi praleidžia link žvėyno. Taip kad čia problemos kažkokios niekados nebuvo didelės. Kaip tas viadukas nukraus srautą nuo GV? Senasis Žvėryno tiltas užsikimš(jau dabar piko metu uŽkištas) ir baigsis visas nukrovimas, jau dabar piko metu ne vasarą Kęstučio, Sėlių, ir kitos pagrindinės gatvelės užsikišusios būna visiškai ir juda ant 20.
    Atmetam dar ~30proc, kurie važinėjasi iš neturėjimo ką veikti, privažiavusius provincialus su "bimbalais", nors verkšlena, kad degalai brangūs. Tokius apraminus (kas labai nerealu), rezultatas būtų juntamas. Nors čia parbyla ir lietuviškumas - "dabar nereikia, rėksiu bliausiu - STOP, nereikia. Bet kai bus gatava naudosiuos ir bus lia lia ant visų..." Panašiai būna kai laiptinėj reikia dėti kodines duris, atsiranda nepatenkintų ir rėkiančių, kad čia nereikalinga, bet po metų susitikus aiškina, kaip gerai, jokie debilai laiptinėj nenakvoja.

    O tas Goštauto g. galas kažkoks tikrai neišbaigtas. Važiuojant nuo tunelio link tos pačios Goštauto g. realiai vėl į ją patenki, jeigu suki į dešinę Taigi kodėl negalima papulti važiuojant nuo GV žiedo? Nesakau, kad čia labai didelė būtinybė, bet taip yra realiai pasižiūrėjus.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Atmetam dar ~30proc, kurie važinėjasi iš neturėjimo ką veikti, privažiavusius provincialus su "bimbalais", nors verkšlena, kad degalai brangūs. Tokius apraminus (kas labai nerealu), rezultatas būtų juntamas. Nors čia parbyla ir lietuviškumas - "dabar nereikia, rėksiu bliausiu - STOP, nereikia. Bet kai bus gatava naudosiuos ir bus lia lia ant visų..." Panašiai būna kai laiptinėj reikia dėti kodines duris, atsiranda nepatenkintų ir rėkiančių, kad čia nereikalinga, bet po metų susitikus aiškina, kaip gerai, jokie debilai laiptinėj nenakvoja.

      O tas Goštauto g. galas kažkoks tikrai neišbaigtas. Važiuojant nuo tunelio link tos pačios Goštauto g. realiai vėl į ją patenki, jeigu suki į dešinę Taigi kodėl negalima papulti važiuojant nuo GV žiedo? Nesakau, kad čia labai didelė būtinybė, bet taip yra realiai pasižiūrėjus.
      Kad yra tokių iš provincijos tai buvo ir bus. Bet juos ir dabar atmetus sumažėtų gatvėse automobilių ir tada vėlgi klausimas ar ta estakada taip jau reikalinga. Mano nuomonė tokia: ta estakada nėra blogis, ji naudos kažkokios duos, tiesiog ji toli gražu nėra pirmalaikis projektas, kad ji duotų kažkokį didesnį efektą reiktų kažko daugiau dar, daugiau išbaigtumo. Taigi sutikčiau su kažkuriuo čia rašiusiu, kad jau geriau pagrindines gatves Vilniaus perastfaltuotų, nes yra jau tikrai ne kokios būklės. Kad ir iš oro uosto važiuojant Švitrigailos gatvė, lopyta aplopyta, Antakalnio. Kiek supratau tai šį viaduką finansuoja ne ES, o Savivaldybė taip? Jei taip tai juo labiau pinigus yra labiau kur dėti.
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        Mano nuomonė tokia: ta estakada nėra blogis, ji naudos kažkokios duos, tiesiog ji toli gražu nėra pirmalaikis projektas...
        Mano nuomone irgi. Ne i nauda reikia ziureti, o i racionaluma.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė dainiauskas
          Apie kurias vietas konkrečiai šnekate? Nes blogiausia danga ko gero nuo Naugarduko iki Vivulskio gatvės.
          Sakyčiau nuo Vivulskio iki Panerių.

          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Mano nuomone irgi. Ne i nauda reikia ziureti, o i racionaluma.
          Nauda kažkam tikrai bus, gal ne Jums, gal ne man, bet bus. O racionalus pasirinkimas ne nuo mūsų priklauso, čia ne Šveicarija
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kokią naudą atneštų šviesoforo naikinimas? Dabar ten vakarais norinčių patekti ant tilto link Pedagoninio yra iš trijų pusių: Lukiškių g., Gynėjų ir nuo Goštauto g., visur vienodai ilgi kamščiai. Trys ciklai leidžia maždaug vienodai judėti srautams.
            Abejoju ar jie 'vienodai ilgi'... Pagrindinis kamštis yra Lukiškių g., srautas iš Goštauto g. yra daugiau tie kurie bando laimėti kažkiek laiko nenorėdami stovėti kamštyje Lukiškių g. Aš pats tuos kelis šimtus metrų Lukiškių g. esu važiavęs ir 20-30 min. O iš Gynėjų g. ant Pedagoginio tilto galima važiuoti ratu Gedimino pr. pro Seimą į Goštauto g. Su ta situacija kokia yra dabar neįmanoma išspręsti kamščio Lukiškių g. problemos, nebent pastačius Kernavės tiltą. O iki to laiko ten visada bus kamštis.

            O pėsčiųjų problemą galima išspręsti įrengus nereguliuojamą pėsčiųjų perėją Lukiškių g. kur arčiau Vilniaus vartų. Nedaug ten kas vaikšto.

            Comment


              Parašė ACC Rodyti pranešimą
              Abejoju ar jie 'vienodai ilgi'... Pagrindinis kamštis yra Lukiškių g., srautas iš Goštauto g. yra daugiau tie kurie bando laimėti kažkiek laiko nenorėdami stovėti kamštyje Lukiškių g. Aš pats tuos kelis šimtus metrų Lukiškių g. esu važiavęs ir 20-30 min. O iš Gynėjų g. ant Pedagoginio tilto galima važiuoti ratu Gedimino pr. pro Seimą į Goštauto g. Su ta situacija kokia yra dabar neįmanoma išspręsti kamščio Lukiškių g. problemos, nebent pastačius Kernavės tiltą. O iki to laiko ten visada bus kamštis.

              O pėsčiųjų problemą galima išspręsti įrengus nereguliuojamą pėsčiųjų perėją Lukiškių g. kur arčiau Vilniaus vartų. Nedaug ten kas vaikšto.
              Lukiškių g. ilgiausias, bet ten ir ciklas ilgiausias ir srautas juda greičiau. Gynėjų g. kamštis būna beveik nuo Gedimino pr., o Goštauto g. iš vienos pusės nuo to didelio parkingo, o juda dar lėčiau, per žalią pravažiuoja vos keli automobiliai. Iš kitos pusės irgi ne ką trumpesnis norinčių paskuti į kairę, o vėliau ant tilto. Nebent leistų dviem juostom užvažiuoti ant tilto, iki tol bus kamštis, nes praktiškai pusė centro susigrūda į tą vietą juostą užvažiavimą ant tilto.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Lukiškių g. ilgiausias, bet ten ir ciklas ilgiausias ir srautas juda greičiau. Gynėjų g. kamštis būna beveik nuo Gedimino pr., o Goštauto g. iš vienos pusės nuo to didelio parkingo, o juda dar lėčiau, per žalią pravažiuoja vos keli automobiliai. Iš kitos pusės irgi ne ką trumpesnis norinčių paskuti į kairę, o vėliau ant tilto. Nebent leistų dviem juostom užvažiuoti ant tilto, iki tol bus kamštis, nes praktiškai pusė centro susigrūda į tą vietą juostą užvažiavimą ant tilto.
                Tai va ir iškyla logiška išvada, kad tikrai reikia labiau Kernavės tilto, o ne šio pseudo viaduko. Iš esmės visi nurodyti srautai pereitų į Kernavės tiltą.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2012.08.22, 19:47.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Šioks toks atnaujinimas





                  Paskutinis taisė Romas; 2012.09.25, 20:36.

                  Comment




















                    Comment




















                      Comment


                        Foto 2012.10.07

                        Komentuoti nėra ką, išskyrus tai, kad statybos metu reikės keisti vairavimo įpročius, jei teks važiuoti iš centro paupiu į Kauno pusę. Geriau prie Seimo Statoilo sukti į Geležinio Vilko tunelį, nei važiuoti tiesiai paupiu - ten gali pamesti ratus.

                        Goštauto gatvė
                        Prašom atkreipti dėmesį, kaip priekyje važiuojanti mašina vengdama duobių šokinėja iš vieno krašto į kitą












                        Comment


                          Geležinio Vilko gatvė








                          Lietuvos keliams ir gatvėms neseniai prireikė papildomo kelio ženklo "Provėžos"




                          Šioje vietoje ne viena ir ne dvi mašinos išlėkė į pakraštį iš tų provėžų

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Foto 2012.10.07

                            Komentuoti nėra ką, išskyrus tai, kad statybos metu reikės keisti vairavimo įpročius, jei teks važiuoti iš centro paupiu į Kauno pusę. Geriau prie Seimo Statoilo sukti į Geležinio Vilko tunelį, nei važiuoti tiesiai paupiu - ten gali pamesti ratus.
                            Nebūtų didelės bėdos jei visai uždarytų iš Goštauto į GV statybos metu, jei tai pagreitintų visą procesą.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Dėl vykstančių statybų vilniečiai kankinosi eismo spūstyse
                              http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...yse-522-279573
                              12-11-15 nuo Savanorių pr. žiedo Vilniuje iki statybos vietos teko prastovėti apie 50 min. Taip buvo tarp 17 val. ir 18 val. ir tik dėl to, kad pirmoje eismo juostoje stovėjo lengvasis automobilis ir sunkvežimis. Automatiškai užsikimšo Savanorių žiedas ir aplink jo esančios gatvės: Pietario g., o toliau net neprognozuoju. Ar statybininkai turi leidimą trukdyti (riboti) eismą piko metu?

                              http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...#ixzz2DYRBToSs
                              Paskutinis taisė Romas; 2012.11.28, 22:13. Priežastis: Plika nuoroda

                              Comment


                                Parašė Dogg Rodyti pranešimą
                                Na, ir naujiena...

                                http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz....d?id=60006439

                                tai, taip, kaip buvo vakar (kai užsikimšo visos aplinkinės gatvės ir gatvelės), jei ne baisiau, bus ištisus metus..
                                Nuo lapkričio 19 d. iki 2013 m. gruodžio 1 d. dėl inžinerinių tinklų ir Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbų bus ribojamas transporto eismas, praneša Vilniaus savivaldybė.

                                DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz...#ixzz2COBny140
                                Šiek tiek ilgiau nei dvi savaitės...
                                Flickr

                                Comment


                                  1 metai ir 2 savaitės (iki 2013-12-01)

                                  Comment


                                    Gal kas foto turit nauju padare? Ar ten letai tos statybos vyksta...

                                    Comment


                                      Absurdo komedija. O statybos kažkaip labai diletantiškai atrodo.. Kažkas kažkur pakasinėja, kažkur kažką užkelia. Dėdė Vania sode ir tai profesionaliau savo garažą konstruoja..

                                      Comment


                                        Parašė fru Rodyti pranešimą
                                        Absurdo komedija. O statybos kažkaip labai diletantiškai atrodo.. Kažkas kažkur pakasinėja, kažkur kažką užkelia. Dėdė Vania sode ir tai profesionaliau savo garažą konstruoja..
                                        Tai uždaryk visą tą gatvės daly ir dirbs kaip reikiant... O realiai, tai kiek pats pastebėjau pagrinde kažkokias komunikacijas ir kitą požeminę infrastruktūrą įrenginėja. Ir aplamai artėja žiema, be pavasario abejoju ar estakados atramas išvysim.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Trečiadienį aplankiau sostinę ir nuo šiol dažniau lankysiu. Man sunkiausia buvo per piką ištrūkti iš Šiaurės miestelio, o ne ties šita vieta. Aišku jei jie visada paliks tik vieną juostą bus nekažką.

                                          O dbr tai ruošia viską ir manau, kad pavasarį pradės kilti viadukas...





                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X