Parašė Chipsas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Puikios naujienos. Sprendimas galbūt net geresnis už akmen. grindinį prieš perėjas. Svarbiausia, kad tam tikriem asmenim šį kartą užteko proto išsaugoti senąjį grindinį ir pritaikyti jį miesto reikmėms.Parašė Knope Rodyti pranešimąDėl senojo grindinio fragmentų išsaugojimo. Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.
- 1 patinka
Comment
-
O ar akmeninio grindinio šalininkai atkreipė dėmesį, kaip išsiklaipo tokia danga ten, kur važiuoja sunkiasvoris transportas? Labai geras pavyzdys - Vilnius. Dangą reikia taisyti kas kelius metus. Jei ant išsiklaipiusios dangos koks pėstysis išsisuks koją ir jį tuo metu nutrenks mašina... Tada daug žmonių rėks kam tokia bloga danga parinkta. Dar akmeniniai grindiniai yra labai slidūs kai tik palija arba pradeda snigti. Nereikia grožio aukoti vardan žmonių sveikatos. Jei bus išsaugota nors vieno žmogaus sveikata ar net gyvybė, tai net neverta diskutuoti apie tokius dalykus.
Danga prieš perėjas turi būti kuo saugesnė. Prieš jas žiemos metu ir taip slidžiau būna, negu likusioje dalyje. Slidžiausia būna ten, kur daugiausiai stabdoma. Tai paminėtas variantas, kad būtų galima ten dėti akmenis atkrenta.
Comment
-
Aha, būtent todėl visi gražiausi Europos miestai centruose išlaiko autentišką grindinį. Nes nori kuo daugiau savo piliečių sužaloti...Parašė sknts Rodyti pranešimąO ar akmeninio grindinio šalininkai atkreipė dėmesį, kaip išsiklaipo tokia danga ten, kur važiuoja sunkiasvoris transportas? Labai geras pavyzdys - Vilnius. Dangą reikia taisyti kas kelius metus. Jei ant išsiklaipiusios dangos koks pėstysis išsisuks koją ir jį tuo metu nutrenks mašina... Tada daug žmonių rėks kam tokia bloga danga parinkta. Dar akmeniniai grindiniai yra labai slidūs kai tik palija arba pradeda snigti. Nereikia grožio aukoti vardan žmonių sveikatos. Jei bus išsaugota nors vieno žmogaus sveikata ar net gyvybė, tai net neverta diskutuoti apie tokius dalykus.
Comment
-
O tu atkreipk dėmesį, iki kiek ten dažniausiai apribotas greitis ir/arba eismas. Galima ir Lietuvoje apriboti greiti. Bet kiek vairuotojų jo laikosi?Parašė oranger Rodyti pranešimąAha, būtent todėl visi gražiausi Europos miestai centruose išlaiko autentišką grindinį. Nes nori kuo daugiau savo piliečių sužaloti...
Comment
-
Taigi Knope jau rašė kaip bus su akmeniniu grindiniu:Parašė sknts Rodyti pranešimąBūtu gražu. Bet jau projektas patvirtintas ir nemanau, kad kas nors jį keis dėl akmeninio grindinio pridėjimo. Projektą keisti gali nebent dėl to, kad rangovas sutaupytų medžiagų sąskaita. Bent jau tai Lietuvoje būna dažniau, negu turėtų būti.
Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.
Comment
-
Tai rašė, bet ne visi tą įsisavino. Kai kuriems žmonėms sunku suprasti, kad dėl kelių asmenų įgeidžių niekas nieko nekeis. Jie apie tą kalbės dar ilgai net po rekonstrukcijos pabaigos. Gausis panašiai, kaip su "Žalgirio arena". Ji jau atidaryta, o daugelis vistiek dar diskutuoja kaip ką galėjo padaryti ir ką reikėtų keisti.
Comment
-
Dažnai apribojimų nesilaikoma, nes gatvės (plotis, danga, eismo juostos) yra neadekvatūs tiems apribojimams. Jei jau kalbėti apie gatveles su autentiška danga Europos miestuose, tai galima palyginti kokio pločio tos gatvės ir koks ten eismo apribojimas. Jei gatvė siaura ir dar grįsta akmenimis, net ir leidžiant važiuoti 60 km/h dažnas vairuotojas važiuotu lėčiau, nes aplinkos sąlygos įtakoja mažesnį greitį. Tačiau kai turime plačias gatves su 2+2 ar 3+3 eismo juostom, skiriamąja juosta ir ten leistinas greitis yra 50, tai pripažinkim jog jis nėra adekvatus ir dėl to dažnai viršijamas.Parašė sknts Rodyti pranešimąO tu atkreipk dėmesį, iki kiek ten dažniausiai apribotas greitis ir/arba eismas. Galima ir Lietuvoje apriboti greiti. Bet kiek vairuotojų jo laikosi?
Comment
-
Visada galima padaryti geriau, ne dabar tai seknačiame projekte. O mokintis visada geriausia iš savų klaidų. Bet dar svarbiau jas pamatyti, pripažinti ir pasimokyti.Parašė sknts Rodyti pranešimąTai rašė, bet ne visi tą įsisavino. Kai kuriems žmonėms sunku suprasti, kad dėl kelių asmenų įgeidžių niekas nieko nekeis. Jie apie tą kalbės dar ilgai net po rekonstrukcijos pabaigos. Gausis panašiai, kaip su "Žalgirio arena". Ji jau atidaryta, o daugelis vistiek dar diskutuoja kaip ką galėjo padaryti ir ką reikėtų keisti.
Comment
-
Tai gal tuos pabėgius pakeitė dar prieš nuimant kontaktinį tinklą?Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ aš ir galvoju, ko tu čia su sarkazmu prie žmogaus kabinėjiesi...
Comment
-
Ne, jie pakeisti visai neseniai.Parašė disident Rodyti pranešimąTai gal tuos pabėgius pakeitė dar prieš nuimant kontaktinį tinklą?
Comment
Comment