Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    [QUOTE=sauls;122299]

    1. Vairuotoju nekulturingumas. Kaune niekada neteko matyti tokio vaizdo, kad sankryzoje prisigrustu tiek masinu, kad uzsidegus zaliai sviesai tiesiog nebutu galima per ja vaziuoti. Vilniuje - ne pirmas kartas. Vairuotojai tiesiog stengiasi sulisti i pacia sankryza nesvarbu kas ir po to stovi ten kol sviesoforas persijungia 2-3 kartus. Rezultatas - sankryzos pralaidumas sumazeja gal 5-6 kartus.

    2. (Specialiai skaiciavau) Is 10 masinu astuoniose - vienas vairuotojas be keleiviu. Vadinasi realiai, jei masinoje sedetu bent po 3 keleivius, masinu kiekis sumazetu per puse. Kaip ta padaryti - ogi car pool'ai miestuose. Ivesti platesne gatvese juostas, kuriomis gali vaziuoti TIK masina su maziausiai 2 arba 3 zmonem, jei vaziuoji vienas - stovek kamstyje. Manau greitai zmones sugalvotu kaip susikooperuoti vazineti viena masina. Beje, JAV miestuose sita sistema labai sekmingai veikia, yra netgi specialus zenklai (i Renault logotipus panasus).QUOTE]

    hmm:...
    1. taip nebuvo ir nebus.
    2. nepamiršk, kad juostų įrengimas kainuoja.
    3. nevisose gatvėse tokias įrengsi dėl jų pločio.
    4. o kur liks juosta viešąjam ir sunkiąjam transportui?

    žiant sostinės gatvių dydį, manau net investuot į tai neapsimoka, eltui nueis pinigai, o rezultato nebus, Vilnius ne San Franciskas
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #22
      USA su 3 keleiviais leidžiama važiuoti autobusine juosta.

      Comment


        #24
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Foto 2006 10
        Rytiniai kamščiai

        Nesusilaikysiu pacitavęs klasikų. Trys aiškūs savivaldybės receptai, kaip greit atvažiuoti į darbą

        T. Narbuto g.
        http://foto.terpe.lt/inkelti/20061110/IMG_9157.jpg


        Ukmergės g.
        http://foto.terpe.lt/inkelti/20061110/IMG_9153.jpg


        Geležinio Vilko ir Ozo g. sankryža
        http://foto.terpe.lt/inkelti/20061110/IMG_9152.jpg


        Visos citatos iš "15 min" 2006.11.07 d. rašinio: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11144723




        na pasakysiu štai ką, palikt automobili aisku galima, bet tada visi netilpsime i visuomenini ? O jei rimtai, tai juk visų nesusodinsi i trulus ir autikus, nes ar vaziuoti visuomeniniu ar nuosavu, eileje stovi ir visuomeniniai ir nuosavi.Reikia pirma sukurt sąlygas visuomeniniam traansportui, o jau poto siulit persėst.
        Paskutinis taisė Edd; 2006.12.06, 20:19.

        Comment


          #25
          Parašė farbrom Rodyti pranešimą
          Nutariau atgaivinti seną ir labai opią kiekvienam vilniečiui temą, tačiau nežinia kodėl užmirštą:


          As pats gyvenu Justuose, tai jau per šia sankryža i Justus nevažiuoju, o aplinkeliu link Pilaites ir poto posukis i Justus-Viršulus, nes kitaip neimanoma.O Antra nors ir toliau, bet sutaupau kuro, nes stovedamas daaugiau isdeginu, nei vaziuodaamas aplinkeliu
          Paskutinis taisė Edd; 2006.12.06, 20:18.

          Comment


            #26
            /\ Trolino, būk geras, rašyk paprastą pranešimą, jei nelabai sekasi cituoti.
            Esamamą pranešimą suredaguok ir palik (jai jau taip būtina) 1 nuotrauką


            Ačiū, Edd už iškuoptas šiukšles.
            Paskutinis taisė Romas; 2006.12.06, 20:30.

            Comment


              #27
              Eksperimentas: kiek piko metu užtrunka pervažiuoti Vilnių?
              Pervažiuoti sostinę nuo miesto ribą žyminčio ženklo Kirtimuose iki riboženklio Ukmergės plente piko metu užtrunka 2,5 karto ilgiau negu vakare. Tai parodė visą savaitę automobilių klubo „Tai Realu“ vykdytas eksperimentas.

              Penkias darbo dienas – nuo praėjusio trečiadienio iki šio antradienio – tik prasidėjus spūstims po 17 val. vakaro klubo „Tai Realu“ automobilis pajudėdavo pagrindine Vilniaus arterija: Savanorių prospektu, Geležinio Vilko ir Ukmergės gatve. Susumavus rezultatus, paaiškėjo, kad tokia kelionė nuo vieno Vilniaus galo iki kito vidutiniškai trunka 40 minučių. Tai - apie du su puse karto ilgiau negu tą patį atstumą užtrunka įveikti vakare. Šiam maršrutui nuvažiuoti pakanka 15 min., kai spūstys būna aprimusios.
              Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11434600

              Keistas eksperimento laikas.
              Vakare kamščiai mažesni, bet ilgiau trunka.
              40 minučių - čia būtų siekiamybė ryte

              Kiek jiems užimtų "nuvažiuoti" ryte pradedant 7:00 prie "Baltparko" iki ... (galų gale ne taip svarbu, iki kur stovės - iki aerouosto ar iki centro)

              Comment


                #28
                Ryte nezinau bet vakarinio piko metu yra teke vaziuot nuo oro uosto iki Pasilaiciu salia "Baltpark", tai uztrukau nei daug nei mazai - visa valanda ir 40 minuciu O atstumas berods tera tik ~17km

                O siaip cia gal paskaitys ir is kitu temu apie kamscius, kad Vilniuj "ner kamsciu". Visgi reiktu pabandyt paziuret ne tik placias pagr. gatves, bet ir svarbias siauras. Pvz yra teke paneriu gatve nuo Burbiskiu iki sankryzos su Savanoriu pr. Vaziuot ~30min ir daugiau O ten tas atstumas tera tik 2km kazkur.

                Comment


                  #29
                  Ten kur reikia ir kur važinėja daug visuomeninio transporto (pvz., Kalvarijų g. tarp Didlaukio ir Ozo g.) jie nepraplatino gatvės ir neįrengė bent vienos papildomos juostos visuomeniniam transportui (link miesto).

                  Bet visiškas nesusipratimas tų juostų įrengimas ten, kur nėra to visuomeninio transporto, pvz., Ukmergės g. tarp Ateities g. ir Ozo g. ji tik dar labiau pablogina eismo sąlygas. Beveik visas viešasis transportas Fabijoniškėse važinėja Stanevičiaus g., o Pašilaičiuose ir Justiniškėse - kitomis gatvėmis.

                  Šiandien "Sostinė" apsiputojusi džiūgauja, kad baudomis pavyko palikti Savanorių pr. (pramoniniame rajone) juostą visuomeniniam transportui. Tą kvailą džiūgavimą iliustruoja nuotrauka, kai visiškai tuščia pirma juosta, o automobiliai susigrūdę likusiose dviejose juostose.

                  Gal tos juostos kai kur galėtų veikti tik piko metu (tuomet reikėtų juostas žyminčios signalizacijos, o ne stacionaraus ženklinimo) ar bent tik darbo dienomis.

                  Ketinimai įrengti juostas viešajam transportui miesto centre (kur yra tik dvi juostos) galutinai gali paralyžiuoti eismą mieste.

                  Comment


                    #30
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Bet visiškas nesusipratimas tų juostų įrengimas ten, kur nėra to visuomeninio transporto, pvz., Ukmergės g. tarp Ateities g. ir Ozo g. ji tik dar labiau pablogina eismo sąlygas. Beveik visas viešasis transportas Fabijoniškėse važinėja Stanevičiaus g., o Pašilaičiuose ir Justiniškėse - kitomis gatvėmis.
                    na, nesutikčiau. Ukmergės gatvė šiame ruože apkarauta, net ir įrengus juostas viešąjam transportui, jis vos juda, ypač rytais ir vakarais, aš ten kasdien važinėju beje, tame ruože važinėja 5,6,24,52 autobusai, Stanevičiaus gatvėje jų beveik tiek pat 40,53,53a,56,75
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #31
                      Apie Ukmergės g.:
                      Nuo Ateities iki Ozo g. ten didesnių problemų su kamščiais ir nebūdavo, be to koks skirtumas tau ar stovėsi trijų ar dviejų juostų kamštyje, jei vėliau vistiek į dvi juostas reikės susiprastint? O tokie persirikiuojantys labai užkišdavo autobusų juostą...
                      Ir info pamąstymui: važiavimas nuo Senukų iki Basanavičiaus g. autobusu ryte trunka ~25 min. - gal verta susimąstyt - sėst į mašiną ar važiuot visuomeniniu?

                      Comment


                        #32
                        na tame ir esme yra visuomeninio transporto juostu, kad visas privatus transportas grustusi kamstyje, o salia esancia tuscia juosta prasvilptu koks vienas ar du autikai. Visu pirma akivaizdus viesojo transporto privalumas(nekalbu, kad jis veliau kur istrigs ar vairuotojas letas ar pan) antra, sudaromi tiesioginiai nepatogumai privaciam transportui. Pvz Londone specialiai braizomos A juostos gatvese kur yratik po dvi juostas viena kryptimi, viena atiduodant visuomeniniam transportui net ir nedaug autiku pravaziuoja(cia specialiai vykdoma politika sudaryti kliutis privaciam transporui miesto gatvese)

                        Comment


                          #33
                          Kamščiai iš Antakalnio link centro

                          Pastebėjau, kad iš Antakalnio vėl galima išvažiuoti Vileišio gatve (palei upę) iki pat Kalnų parko.
                          Draudžiamieji ženklai nuimti. Liko tik vienas - greitis 40 visoje Vileišio gatvėje !!!

                          Kiek eismą gali trukdyti statybos (ar eismas joms) Vileišio gatvės pradžioje,
                          dėl kurių ir buvo uždaryta gatvė, lieka tik spėliot.

                          Spėju, kad nedaugelis žino apie atidarytą pravažiavimą,
                          nes kamščiai iš ryto Antakalnio gatvėje prieš "menų gimnazijos" žiedą nemažėja...

                          Comment


                            #34
                            Taigi dar nesulaukėm Didmiesčio kamščių įvertinimo grįžus į Lietuvą
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #35
                              Man taip pat , visgi, labai idomu, kokie tie garsieji Vilniaus "kamščiai" kiek esu buves sostinėje nėera, turbut, karto buvę, kad patekčiau į nemažą spūstį...
                              P.S. gal kas turit daugiau foto kamščių vln?
                              Neslidokas :)

                              Comment


                                #36
                                Parašė ILGAS525 Rodyti pranešimą
                                Man taip pat , visgi, labai idomu, kokie tie garsieji Vilniaus "kamščiai"
                                Parašė ILGAS525 Rodyti pranešimą
                                P.S. gal kas turit daugiau foto kamščių vln?
                                Kažką čia supainiojai. Logika matyt "išjungta".

                                Comment


                                  #37
                                  nesprt ko gi cia prikibai?
                                  Neslidokas :)

                                  Comment


                                    #38
                                    Iš pradžių maždaug sakai, kad Vilniuje nėra kamščių, o paskui prašai, kad įdėtų daugiau Vilniaus kamščių nuotraukų. Tau tai neatrodo nelogiška?

                                    Comment


                                      #39
                                      vis del to nesupratai mano klausimo man tiesiog smalsu kokio dydzio tie vilniaus kamsciai tuo paciu pasiteiravau gal kas turi ju nuotrauku?
                                      Neslidokas :)

                                      Comment


                                        #40
                                        Parašė ILGAS525 Rodyti pranešimą
                                        vis del to nesupratai mano klausimo man tiesiog smalsu kokio dydzio tie vilniaus kamsciai tuo paciu pasiteiravau gal kas turi ju nuotrauku?
                                        Autorius: dts

                                        Comment

                                        Working...
                                        X