Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Aš akcentavau tris matytas problemas, kurių Kaune, bent man, nepavyko pastebėti, nors vairuoju virš 15 metų.Parašė jarik Rodyti pranešimąNesinoretu kelt flame'o K vs. V, na bet negaliu susilaikyt nuo klausimo - negi kituose lietuvos miestose situacija yra geresne? Netikiu! Galbut to taip nesijaucia del to, kad masinu keliuose maziau, bet kad bendras kulturos lygis kituose miestuose yra aukstesnis netikiu!When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Prienuose nėra tokiu problemų kaip Kaune, Kaune - kaip Vilniuje, Vilniuje - kaip Maskvoje. Viskas simple, nuo kiekybės priklauso.
O šiaip tik įpratimo reikalas. Reikia taikytis prie situacijos. Mane pvz. irgi užknisa tokie, kurie jau užsidegus žaliai šviesai, pradeda ieškoti bėgių svirtelės, ar 10 m. iki šviesoforo pradėjus mirksėti kala ant stabdžių. Per tokius ir susidaro papildomos spūstys.
p.s. Matyt ne vietiniai.
http://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5jPM
Va žmonės važinėja ir vargo nemato
gera gyventi gerai
Comment
-
Ir ka. Jokio taisyklių laikymosi, jokių avarijų. Tai peršasi išvada kad ir Lietuvoje riekia taip važinėtiParašė Kema Rodyti pranešimąPrienuose nėra tokiu problemų kaip Kaune, Kaune - kaip Vilniuje, Vilniuje - kaip Maskvoje. Viskas simple, nuo kiekybės priklauso.
O šiaip tik įpratimo reikalas. Reikia taikytis prie situacijos. Mane pvz. irgi užknisa tokie, kurie jau užsidegus žaliai šviesai, pradeda ieškoti bėgių svirtelės, ar 10 m. iki šviesoforo pradėjus mirksėti kala ant stabdžių. Per tokius ir susidaro papildomos spūstys.
p.s. Matyt ne vietiniai.
http://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5jPM
Va žmonės važinėja ir vargo nemato
Tada visi laimingi bus.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Būtent.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra kamščių pasekmė. Kartais taiisyklių laikytis neįmanoma arba jų pedantiškas laikymasis sukeltų dar didesnį chaosą.
Kaikur taip sureguliuota, kad per žalią spėja pravažiuoti vos dvi mašinos ir tai jei nemiega.
Comment
-
Šiaip turbūt jau viską esu šia tema išsakęs. Tad nutariau įkišti linką į vaizdelį kaip prie Mindaugo Maximos Vilniuje vairuotojas bandė mašiną pastatyt. http://www.youtube.com/watch?v=eyceE2Fvre4 Tai jūs įsivaizduokit kaip jis kamštyje elgiasi! Jis net persirikiuot negalėtų turbūt.
Beje pridėsiu tik tiek, kad jei vairuodamas Vilniuje laikysies saugaus eismo taisyklių, tai ne tik, kad padidėja tikimybė avariją padaryti, bet dar gali ir į liūlį gauti.
Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Kas jam davė teises? Jei būčiau to Fokuso savininkas ir būčiau viską mątęs, tai būčiau žiaurusParašė balticTad nutariau įkišti linką į vaizdelį kaip prie Mindaugo Maximos Vilniuje vairuotojas bandė mašiną pastatyt. http://www.youtube.com/watch?v=eyceE2Fvre4
Comment
-
Man tai toks įsimintiniausias sureguliavimas - iš Pamėnkalnio į Islandijos gatvę važiuojant. Jei pirmas eilėj stovi 11 autobusas - tada tikėtinai tik jis ir tespėsParašė Edd Rodyti pranešimąBūtent.
Kaikur taip sureguliuota, kad per žalią spėja pravažiuoti vos dvi mašinos ir tai jei nemiega.
Comment
-
Plius gatves gerokai labiau uzkimstos nei galetu buti. Vieni gudruciai uzlindineja, kiti stengiasi ju nepraleisti, tada nepraleidzia ir tu kurie bando isvaziuot is salutines. Arba lenda i sankryza net tada jei akivaizdziai teks sustot jos viduryje. Tada jau nebepravaziuoja ir kiti ir t.t.Parašė JohnPastebejau, kad vairavime Vilniuje (ir kitur Lietuvoje) pasireiskia "krutumo" ir "mokejimo vairuoti" demonstravimu kitiems eismo dalyviams, beprasmiskas greicio virsyjimas ir nemandagumas kelyje. Rezultatai kalba patys uz save, eame Nr.1 Europoje pagal mirciu skaiciu keliuose. Vis per ta "mokejima" vairuoti ir "krutuma".
Zodziu dauguma problemu patys sau ir susikuriam...
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15224405Piko metu pervažiuoti Vilnių kasmet užtrunka vis ilgiau
Beveik pusantros valandos – tiek užtrunka pervažiuoti sostinę nuo miesto ribą žyminčio ženklo Kirtimuose iki riboženklio Ukmergės plente vakarinio piko metu. Tai parodė visą savaitę automobilių klubo „Tai Realu“ vykdytas eksperimentas.gera gyventi gerai
Comment
-
Šviesoforas net magistralėje gali duoti naudos, jei jis tinkamai sureguliuotas! Čia keli peikia šviesoforus, kurie nekalti, kad stovi. Kalti tie, kurie juos sureguliuoja! Geriausias pavyzdys - Londonas. Nekalbu apie centrą ir t.t. nors ir ten panašiai poroje vietų teko matyti. Kalbu apie tokio tipo sunkiai apkrautas gatves gyvenamuosiuose rajonuose kaip Ukmergės g. Vilniuje ir t.t.
Kodėl čia šviesoforai piko metu yra reguliuojami vienaip, o ne piko - kitaip?
Kodėl taupoma kiekviena akirmika:
Pėstiesiems žalia dega nuo 5-15sek. maximum kiek teko matyti (Ir tik tada, kai paspaudžiamas mygtukas), todėl labai greitai užsidega mirgsinti geltona, kuri reiškia nereguliuojamą sankryžą. Taigi, jei perėjoje po 5 sekundžių vis dar yra žmonių ar žmogus, automobilis turi palaukti kol perėja baigs eiti eismo dalyvis; jeigu pėsčiųjų nebėra - puiku, važiuok.) Kartais būna, kad žalia šviesa automobiliams dega tik dvi sekundes, o mašina jau toli nuvažiavusi, nes kirto nereguliuojamą sankryžą, kai ji buvo tuščia. Kam stovėt, kai perėja niekas nesinaudoja? Ir sekundė daug duoda, tik gaila, kad Lietuvoje to dar nelabai supranta.
O kaip Lietuvoje dažniausiai? Važiuoji 10 valandą vakare, sustoji. Prabėga paauglys, palauki dar 15 sekundžių kol užsidegs žalia (nors aplinkui nė gyvios dvasios nėra) ir važiuoji, tada vėl sustoji ir vėl, ir vėl.Paskutinis taisė baltic; 2007.12.05, 22:59.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Tiesiog kitam forume, kur sėdžiu, kamštis dar vadinamas užkietėjimu (na kaip būna vidurių užkietėjimasParašė spirit Rodyti pranešimą
apie ką tu čia?
). Galvojau suprasit
.
Gerai, rašau suprantamai: kamštis Laisvės pr.

gera gyventi gerai
Comment
Comment