Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O tai ziedine sankryza kazkuom blogai visuomeniniams autobusams? Paulaukite, as pats asmeniskai vaziavau prailgintu autobusu Prancuzijos mieste ir galiu pasakyti, kad pro ziedines sankryzas jis kuo puikiausiai pravazhiuoja. Man jau tada istrigo ziedines sankryzhos, kuriu saleles paprastai papuosiamos. Tai suteikia ne tik estetini vaizda, bet ir pagyvina eisma. Mes vadovaujames kazkieno patirtimi, o nekuriame kazkokio eksperimento, tad neabejokime tuom. Viskas ok cia

    Comment


      #62
      As ne autobusus turejau omeny. Zinoma, kad pravaziuos jie per sankryza. Bet Alytuje nera tokiu srautu Vilniaus g., kad reiketu juos reguliuoti ziedinemis sankryzomis. Sankryzoje su S. Dariaus ir S. Gireno gatve juk yra sviesoforai. Pestiesiems net patogiau ir saugiau, nei butu ziedines sankryzos atveju, kuomet perejos butu nereguliuojamos.
      Sankryzoje su Kauno g. pesciuju perejos nera. Ten didziausia problema su sukanciais is Vilniaus g. i Kauno g. Automobiliai is Kauno i Vilniaus gatve centro link pakankamai sklandziai isilieja i srauta. Is Kauno g. tilto link suka labai mazai automobiliu. Paprasciausia ten pastatyti sviesofora, kuris veiktu tik piko metu.

      Comment


        #63
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        As ne autobusus turejau omeny. Zinoma, kad pravaziuos jie per sankryza. Bet Alytuje nera tokiu srautu Vilniaus g., kad reiketu juos reguliuoti ziedinemis sankryzomis. Sankryzoje su S. Dariaus ir S. Gireno gatve juk yra sviesoforai. Pestiesiems net patogiau ir saugiau, nei butu ziedines sankryzos atveju, kuomet perejos butu nereguliuojamos.
        Sankryzoje su Kauno g. pesciuju perejos nera. Ten didziausia problema su sukanciais is Vilniaus g. i Kauno g. Automobiliai is Kauno i Vilniaus gatve centro link pakankamai sklandziai isilieja i srauta. Is Kauno g. tilto link suka labai mazai automobiliu. Paprasciausia ten pastatyti sviesofora, kuris veiktu tik piko metu.
        Vienas pastebejimas!! Is kauno gatves link tilto rytinio piko metu, jeigu manes nepraleidzia nuo pirmo alytaus vazhiuojanti kokia nors masina, tai geriausiu atveju pravazhiuoju sau pasitaikanciu momentu kokia 8.05, kai darbai jau prasideje, o gatveje maziau masinu. Darbo kolegos jau seniai mane iprate matyti veluojanti..xa.

        Comment


          #64
          Tai sviesoforas ten pilnai viska sureguliuotu.

          Comment


            #65
            Ir puse automobiliu stoves ant tilto. Kur taip matyta? Pabandyki kada is Kauno gatves isukti i pirma Alytu be desimt 8.

            Comment


              #66
              O dabar ant tilto eilute nestovi? Stovi, vos judedama nuo pat Pirmojo Alytaus IKI. Kartais ir toliau. Ir ziedas cia irgi nepades, nes ziedas taip pat uzletins eisma. Juk ziedas yra pagrindine gatve, taip kad judantys nuo tilto tures praleisti vaziuojancius ziedu nuo centro ir issukancius i Kauno g. ir tik po to ivaziuoti i zieda. Dabar gi judantiems nuo tilto yra pagrindinis kelias visoje Vilniaus gatveje.
              Realiai spustis ant tilto bus ir pastacius sviesofora, ir irengus zieda. Tik sviesoforas pigiau kainuoja. Spusties isvengti neimanoma, nes gatves iki keturiu juostu ten isplatinti nera kur, tuo labiau tiltas tik dvieju juostu. Visgi tokios spustys yra vieni juokai lyginant su Vilniumi.

              Comment


                #67
                Nu taip Vilniuj 2-3h spūstys :d O Alytuj sakyčiau sunkiausia Naujojoj g, kairieji posūkiai ir Kauno g. išsukimas į 1 Alytų. O va pvz Naujojoj g. tas žiedas kažin ar ką išspres jei kas 10m bus šviesaforai.
                Alytaus jaunimo draugas
                http://www.jaunimo.lt

                Comment


                  #68
                  Parašė emas22
                  Kokią išeitį siųlai? Aplinkkelis? Ar gal iš viso nieko nedaryt?
                  Pats sau prieštarauji.
                  Paplatinti Vilniaus gatve kaip minejau iki 3 normalaus plocio juostu (dabartines per siauros, jose telpa tik lengvieji automobiliai, o koks autobusas, sunkvezimis jau uzima 1,5 dabartines juostos) pries sankryzas. Ir irengti sviesofora Vilniaus ir Kauno gatviu sankryzoje. Aplinkkelis bus - juk tilta stato. Taip kad srautai per A. Juozapaviciaus tilta sumazes. Jokio priestaravimo nera.

                  Comment


                    #69
                    Graudu girdėt daugėlio pamastymus.
                    Nuo kada žiedinė sankryža yra pavojinga pėstiesiems??? dabar gal yra saugiau bėkt žmonėms per dvi ar tris juostas iškart? reguliuojamos sankryžos išspres problemą??? Dažniausiai sukant į dešinę būna papildomos žalios lentelės, va tada ir partremkiami žmonės. Žiedinė sankryža sumažina konfliktinių taškų kiekį, sumažina visų greitį, nes žiedas yra pagrindinė gatvė, tad visi į jį įvažiuoja iš šalutinės gatvės, taip sumažinamas greitis. Pėstiesiems prie žiedo vidury kelio įrengiamos saugumo salelės, kur pėstysis perėjas puse kelio gali sustoti ir apsidairyti ar nėra mašinų iš kitos pusės.
                    O kas teigia kad šviesoforas yra geriau nei žiedas tai aš patyliu. Kiek avarijų nutinka, kai abu vairuotojai teigia kad važiavo per Žalią šiesą??? kiek yra bandančių prašokt pro geltoną šviesą? Kiek vairuotojų artėdami prie šviesaforo ir pamate mirgsint žalei šviesai paspaudžia akseleratoriaus pedalą? Taip padidindami greitį sankryžoj ir automatiškai sukeliamas pavojus eismo saugumui.
                    Paskutinis taisė thomcius; 2010.03.12, 23:05.

                    Comment


                      #70
                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      Graudu girdėt daugėlio pamastymus.
                      Nuo kada žiedinė sankryža yra pavojinga pėstiesiems??? dabar gal yra saugiau bėkt žmonėms per dvi ar tris juostas iškart? reguliuojamos sankryžos išspres problemą??? Dažniausiai sukant į dešinę būna papildomos žalios lentelės, va tada ir partremkiami žmonės. Žiedinė sankryža sumažina konfliktinių taškų kiekį, sumažina visų greitį, nes žiedas yra pagrindinė gatvė, tad visi į jį įvažiuoja iš šalutinės gatvės, taip sumažinamas greitis. Pėstiesiems prie žiedo vidury kelio įrengiamos saugumo salelės, kur pėstysis perėjas puse kelio gali sustoti ir apsidairyti ar nėra mašinų iš kitos pusės.
                      O kas teigia kad šviesoforas yra geriau nei žiedas tai aš patyliu. Kiek avarijų nutinka, kai abu vairuotojai teigia kad važiavo per Žalią šiesą??? kiek yra bandančių prašokt pro geltoną šviesą? Kiek vairuotojų artėdami prie šviesaforo ir pamate mirgsint žalei šviesai paspaudžia akseleratoriaus pedalą? Taip padidindami greitį sankryžoj ir automatiškai sukeliamas pavojus eismo saugumui.
                      Pagaliau nors vienas protingas zmogus parase!
                      Kas ten sake man i saskaita perves sitma litu? Tu nori irodymu,kad lietuvoje dides populiacija? Vienas globalus aspektas,tas jog pasaulyje visa laika dideja zmoniu skaicius! Antra ES nori,kad pagauti nelegalai vyke is afrikos i ispanija italija butu padalinami per visas es valstybes iskaitant lietuva! Nes ES parlamentas pareiske,kad tai visos europos beda,o ne tik ispanijos ar italijos.
                      Jei zinai airijos istorija,tai gali pritaikyti ja lengvai lietuvai. Kai zmones gelbedamiesi nuo nedarbo ar alkio emigravo i JAV. Salyje liko maza dalis pilieciu,o db siuo metu kiek ju? Taip kad tendencija visgi islieka didejanti. Man irasyti savo banko saskaita?
                      Griztu prie gatviu! Irengus viena ar kita sankryza niekas per daug nesikeicia,todel yra visas darbu eiliskumas. Pvz. naujas tiltas,naujos gatves,platesnes gatves,saugesnes gatves. Isvaziuokit i uzsieny ir pasiziurekit kaip ten tos mazytes ziedines sankryzos atrodo! Grize sakysit,kad GRAZU! PATOGU!SAUGU!
                      O kas dar ten minejo, jog atkatai daromi krizes metu,tai tu tik dziaukis,kad siuo metu is viso kas nors daroma,statoma ir zmonems kurie dirba atlyginimai mokami!

                      Comment


                        #71
                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Graudu girdėt daugėlio pamastymus.
                        Nuo kada žiedinė sankryža yra pavojinga pėstiesiems??? dabar gal yra saugiau bėkt žmonėms per dvi ar tris juostas iškart? reguliuojamos sankryžos išspres problemą??? Dažniausiai sukant į dešinę būna papildomos žalios lentelės, va tada ir partremkiami žmonės. Žiedinė sankryža sumažina konfliktinių taškų kiekį, sumažina visų greitį, nes žiedas yra pagrindinė gatvė, tad visi į jį įvažiuoja iš šalutinės gatvės, taip sumažinamas greitis. Pėstiesiems prie žiedo vidury kelio įrengiamos saugumo salelės, kur pėstysis perėjas puse kelio gali sustoti ir apsidairyti ar nėra mašinų iš kitos pusės.
                        O kas teigia kad šviesoforas yra geriau nei žiedas tai aš patyliu. Kiek avarijų nutinka, kai abu vairuotojai teigia kad važiavo per Žalią šiesą??? kiek yra bandančių prašokt pro geltoną šviesą? Kiek vairuotojų artėdami prie šviesaforo ir pamate mirgsint žalei šviesai paspaudžia akseleratoriaus pedalą? Taip padidindami greitį sankryžoj ir automatiškai sukeliamas pavojus eismo saugumui.

                        O man graudu girdeti tokias tavo nesamones. Tu turbur toliau Alytaus, kuriame nera ziediniu sankryzu, isvaziaves nebuvai. Arba jei buvai, tai trumpam.
                        As dar karta aiskinu - ziedine sankryza yra pavojingesne pestiesiems, nes ziedineje sankryzoje perejos nereguliuojamos. Saugumo saleles galima irengti ir reguliuojamoje sviesoforu sankryzoje. Jei sankryza potencialiai pavojinga, sukimui per raudona i desine lenteliu nereikia prikabinti ir tiek. Taip, ivaziuojant i zieda greitis sumazinamas, bet jau ivaziavus i zieda ir isibegejus, is jo issukama neretai su tasi paciais 50 km/h. O cia bac - nereguliuojama pereja ir pestysis... As kalbu kaip yra Lietuvoje, su musu vairuotoju mentalitetu ir kultura. Zeidines sankryzos yra avaringos.
                        Kas del sviesoforu spalvu atpazinimo - siais laikais tai jau ne problema. Reikia statyti sviesoforus su sviesos diodais, jie matomi net pries saule. Mirksincio geltono signalo problema isspresta Vilniuje. Tiesiog kita kryptimi vaziuoti zalia uzsidega tik po to, kai raudonas signalas jau dega kelias sekundes, o ne iskart, kai tik baigia mirkseti geltona.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O man graudu girdeti tokias tavo nesamones. Tu turbur toliau Alytaus, kuriame nera ziediniu sankryzu, isvaziaves nebuvai. Arba jei buvai, tai trumpam.
                          As dar karta aiskinu - ziedine sankryza yra pavojingesne pestiesiems, nes ziedineje sankryzoje perejos nereguliuojamos. Saugumo saleles galima irengti ir reguliuojamoje sviesoforu sankryzoje. Jei sankryza potencialiai pavojinga, sukimui per raudona i desine lenteliu nereikia prikabinti ir tiek. Taip, ivaziuojant i zieda greitis sumazinamas, bet jau ivaziavus i zieda ir isibegejus, is jo issukama neretai su tasi paciais 50 km/h. O cia bac - nereguliuojama pereja ir pestysis... As kalbu kaip yra Lietuvoje, su musu vairuotoju mentalitetu ir kultura. Zeidines sankryzos yra avaringos.
                          Kas del sviesoforu spalvu atpazinimo - siais laikais tai jau ne problema. Reikia statyti sviesoforus su sviesos diodais, jie matomi net pries saule. Mirksincio geltono signalo problema isspresta Vilniuje. Tiesiog kita kryptimi vaziuoti zalia uzsidega tik po to, kai raudonas signalas jau dega kelias sekundes, o ne iskart, kai tik baigia mirkseti geltona.
                          Pilnai sutinku su tavimi. Žiedinės sankryžos be didelio avaringumo turi dar vieną minusą. Jos nepajėgios praleisti didesnius mašinų srautus. Geru pavyzdžiu galėtų būti šalia Klaipėdos esantis Jakų žiedas. Jis ilgą laiką buvo pavojingiausių Klaipėdos sankryžų sąraše. Dėl šviesoforų irgi pritariu. Senieji lempiniai modeliai yra morališkai pasenę, be to negalima reguliuoti signalų persijungimo periodus. Klaipėdoje yra likę kelios sankryžos su senos kartos šviesoforais. Tai jie karts nuo karto išsijungia sukeldami avarines situacijas.

                          Comment


                            #73
                            apie ka mes šnekam???? siuolaikinej sankryzoj isvystyt 50 km/h??? Jaku žiedas, senieji kauno ir vilniaus žiedai tai yra rusų beprotystės statiniai. Aš nebuvau niekur išvykes??? tai skaitykit ankstesnius mano komentarus.
                            Užsienyje tokio dydžio žiedai kaip Jakų žiedas ir senieji Vilniaus ir Kauno žiedai yra įrengiami su šviesoforais. Alytuje tokio dydžio žiedų niekas nesiruošia statyti.
                            Šviesaforų didžiausia problema, kad jie dažnai nesugeba suprasti iš kur eismas didžiausias ir būna kad žalia sviesa dega ten kur nėra nei vienos mašinos o raudona sulaiko srautą. Žiedas to nedaro, jei mašinų nėra vienoje eilėje, tai jos juda iš kitos. Šviesoforas turi tendensija sugesti, o tokia tarkim viena klaida gali nusinešti gyvybe, žiedai negenda.
                            O kad jūs aiškinat savo nuomones apie pavojingas žiedines sankryžas tai dar kartą įmetu filmuką apie naujo ir seno tipo sankryžas ir paklausykit ką europa šneka, patirtis(kur aš tipo nesu buves, kur tokio dydžio miestelių kaip Alytus gyvenimas be žiedų neįsivaizduojamas). Ant kiek jos pavojingos žmonėms ir kokį greitį galima jose išvystyt:
                            http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12590630291258793585
                            Laukiu protingų, pagrystų argumentų.

                            Comment


                              #74
                              Parašė andriulis Rodyti pranešimą
                              Pagaliau nors vienas protingas zmogus parase!
                              Kas ten sake man i saskaita perves sitma litu? Tu nori irodymu,kad lietuvoje dides populiacija? Vienas globalus aspektas,tas jog pasaulyje visa laika dideja zmoniu skaicius! Antra ES nori,kad pagauti nelegalai vyke is afrikos i ispanija italija butu padalinami per visas es valstybes iskaitant lietuva! Nes ES parlamentas pareiske,kad tai visos europos beda,o ne tik ispanijos ar italijos.
                              Jei zinai airijos istorija,tai gali pritaikyti ja lengvai lietuvai. Kai zmones gelbedamiesi nuo nedarbo ar alkio emigravo i JAV. Salyje liko maza dalis pilieciu,o db siuo metu kiek ju? Taip kad tendencija visgi islieka didejanti. Man irasyti savo banko saskaita?
                              Griztu prie gatviu! Irengus viena ar kita sankryza niekas per daug nesikeicia,todel yra visas darbu eiliskumas. Pvz. naujas tiltas,naujos gatves,platesnes gatves,saugesnes gatves. Isvaziuokit i uzsieny ir pasiziurekit kaip ten tos mazytes ziedines sankryzos atrodo! Grize sakysit,kad GRAZU! PATOGU!SAUGU!
                              O kas dar ten minejo, jog atkatai daromi krizes metu,tai tu tik dziaukis,kad siuo metu is viso kas nors daroma,statoma ir zmonems kurie dirba atlyginimai mokami!
                              Neteisingi argumentai.
                              Pasaulyje nuolat didejantis gyventoju skaicius dar nereiskia, kad gyventoju daugeja visuose pasaulio regionuose, visose salyse. Visose buv. socialistinese salyse gyventoju mazeja jau du desimtmecius, nors pasaulyje ir Vakaru Europoje gyventoju daugeja. Pagal JTO prognozes, 2050 m. gyventoju bus apie 9 mlrd., t.y padauges ketvirtadaliu. Taciau didziausias gyventoju prieaugis bus ne Europoje. Dar pries 100 metu Europoje gyveno ketvirtadalis viso pasaulio gyvetoju, o dabar tik 13 proc. Iki sio amziaus vidurio pagal JTO prognozes, Europoje gyvetoju sumazes 10-15 proc., ir sudarys tik apie 7 proc. viso pasaulio gyvetoju skaiciaus. I prognozes iskaitoma ir migracija, ne vien tik naturalus prieugis. Taigi, jei prognozes pasitvirtins, tai netgi imigracija nekompensuos vietiniu gyventoju ismirimo... Tai cia apie visa Europa. Su ES situacija siek tiek kitokia. Gyventoju gal ir nebemazes, bet ir nebedauges arba dauges labai mazai. T.y. daugiausiai gyventoju ismirs arba emigruos is Europos kontinento i Azija ar Amerika is Rytines Europos, nepriklausancios ES.
                              Aisku, prognozes yra prognozemis, bet jos visgi atspindi tendencijas jei viskas vyks pagal dabartini scenariju ir nebus jokiu giliu sukretimu kaip pasaulinis karas. Kitu giliu sukretimu iki 2050 nelabai imanomi. Tiesa, jei globalinis atsilimas is tiesu butu toks, koki ji piesia mokslininkai, tai dideles Europos teritorijos butu uzlietos ir gyventojai masiskai turetu keltis i kitas teritorijas. Lietuva gan dekingoje padetyje, musu salies teritorija nuo vandens lygio pakilimo nukentetu nedaug. Butu uzlieta Klaipeda, Silute, pakiltu Nemuno ir kitu upiu vandes lygis. Taciau tai nepalyginama su tuo, kokias teritorijas prarastu tankiai apgyvenditos Olandija, Belgija, Vokietija... Netgi Latvija, nes Ryga butu uzlieta, o ten puse Latvijos gyvena...
                              http://flood.firetree.net/?ll=48.3416,14.6777&z=13&m=7

                              Del nelegalu - nebus to, ka sakai. Nes tam pasipriesins Vokietija, Skandinavijos salys, Olandija, Lenkija, Airija ir kitos... Manai jos nori ant savo galvos problemu?
                              Ko cia visi ta Airija kaip pavyzdi kisa. Tai, kas ivyko Airijoje, nebutinai turi ivykti Lietuvoje... Tikimybe yra, bet menka.
                              Taip kad tendencijos gyventoju skaiciui dideti nera, nebent plusteltu spalvotu imigrantu banga. Arba kardinaliai pasikesitu musu salies politika (butu atsigrezta i zmogu), ko pasekoje tik po kurio laiko imtu dideti gyventoju skaicius, zinoma, ne svetimu imigrantu saskaita. O tokiu pokyciu tikimybe maza. Taip kad nebus nei masinio imigrantu grizimo, nei zenklaus gimstamumo padidejimo.

                              Griztant prie gatviu. Alytaus gatviu pralaidumas nera isnaudojamas pilnai ir rezervas dar yra daugeliui metu i prieki, turint omeny, kad gyventoju nedauges, automobiliu skaicius taip pat padides nedaug. Atidarius naujaji tilta, automobiliu srautai miesto centre sumazes, todel kardinaliu eismo pertvarkymu ar gatviu rekonstrukciju centre nereikia. Be to valdzia turi galvoti apie tai, kad dideliu traukos centru daugiau nebereikia. T.y. visu pirma senos autobusu stoties vietoje nereikia jokio milzinisko PC.
                              Pinigus, skriamus sankryzu rekonstrukcijoms galima panaudoti kai kuriu kitu gatviu sutvarkymui, pavyzdziui, Kepyklos. Ar zvuruotu gatviu asfaltavimui. Zinai, Alytuje daugybe zvyruotu gatviu, zmones jose gyvena desimtmeciais, bet taip ir nesulaukia, kada gatves isasfaltuos. Kai kuriomis ju vyskta gan intensyvus eismas, o tai nereikalingos dulkes, purvas, balos...
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.03.13, 23:13.

                              Comment


                                #75
                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                apie ka mes šnekam???? siuolaikinej sankryzoj isvystyt 50 km/h??? Jaku žiedas, senieji kauno ir vilniaus žiedai tai yra rusų beprotystės statiniai. Aš nebuvau niekur išvykes??? tai skaitykit ankstesnius mano komentarus.
                                Užsienyje tokio dydžio žiedai kaip Jakų žiedas ir senieji Vilniaus ir Kauno žiedai yra įrengiami su šviesoforais. Alytuje tokio dydžio žiedų niekas nesiruošia statyti.
                                Šviesaforų didžiausia problema, kad jie dažnai nesugeba suprasti iš kur eismas didžiausias ir būna kad žalia sviesa dega ten kur nėra nei vienos mašinos o raudona sulaiko srautą. Žiedas to nedaro, jei mašinų nėra vienoje eilėje, tai jos juda iš kitos. Šviesoforas turi tendensija sugesti, o tokia tarkim viena klaida gali nusinešti gyvybe, žiedai negenda.
                                O kad jūs aiškinat savo nuomones apie pavojingas žiedines sankryžas tai dar kartą įmetu filmuką apie naujo ir seno tipo sankryžas ir paklausykit ką europa šneka, patirtis(kur aš tipo nesu buves, kur tokio dydžio miestelių kaip Alytus gyvenimas be žiedų neįsivaizduojamas). Ant kiek jos pavojingos žmonėms ir kokį greitį galima jose išvystyt:
                                http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12590630291258793585
                                Laukiu protingų, pagrystų argumentų.
                                Dar karta sakau, ko galbut neuzakcentavau, ir galbut praleidai, kad as nemanau, jog reikalingos ziedines sankryzos Vilniaus gatveje, ir dar dvi, 100 m atstumu viena nuo kitos. As apie Naujaja g. nekalbu, ten ziedine butu galima ne viena irengti.
                                Apie tas Vilniuje ir kitur irengtas mazasias sankryzas as puikiai zinau, pats vairuoju. Jos tinka uzmiestyje, priemiestyje, ir visur, kur srautai nera dideli. Nes kai kurios sankryzos yra avaringos, blogas matomumas, dideli (uzmiestyje) greiciai, todel ir avariju pasekmes skaudzios, nors esimo intensyvumas ir nedidelis.
                                Alytuje vienos juostos ziedine sankryzos Vilniaus gatveje piko metu salygos dar daugiau spusciu, nei dabar... O pestiesiems tai pavojingesne yra nereguliuojama pereja ir taskas. Patikek, net ir tokio greicio kaip ziede uztenka, kad sunkiai suzeistu zmogu. Buvau partrenktas, zinau. Atrodo, kad letai vaziavo, nes suko sankryzoje, kuri yra smailu kampu, todel vaziavo letai. O smugis buvo kaip reikiant, per visa masina persiverciau...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Dar karta sakau, ko galbut neuzakcentavau, ir galbut praleidai, kad as nemanau, jog reikalingos ziedines sankryzos Vilniaus gatveje, ir dar dvi, 100 m atstumu viena nuo kitos. As apie Naujaja g. nekalbu, ten ziedine butu galima ne viena irengti.
                                  Apie tas Vilniuje ir kitur irengtas mazasias sankryzas as puikiai zinau, pats vairuoju. Jos tinka uzmiestyje, priemiestyje, ir visur, kur srautai nera dideli. Nes kai kurios sankryzos yra avaringos, blogas matomumas, dideli (uzmiestyje) greiciai, todel ir avariju pasekmes skaudzios, nors esimo intensyvumas ir nedidelis.
                                  Alytuje vienos juostos ziedine sankryzos Vilniaus gatveje piko metu salygos dar daugiau spusciu, nei dabar... O pestiesiems tai pavojingesne yra nereguliuojama pereja ir taskas. Patikek, net ir tokio greicio kaip ziede uztenka, kad sunkiai suzeistu zmogu. Buvau partrenktas, zinau. Atrodo, kad letai vaziavo, nes suko sankryzoje, kuri yra smailu kampu, todel vaziavo letai. O smugis buvo kaip reikiant, per visa masina persiverciau...
                                  Ne vieną žmogų yra partrenke ir reguliuojamose sankryžose ir degant raudonam signalui, čia kaip pats sakiai vairavimo mentalitetas ir kitas Š.
                                  aš puikiai suprantu kad kalbama apie Vilniaus ir Kauno gatves ir 100 proc. pritariu, kad ten žiedų reik. Va prie kino teatro nelabai suprantu kam daromas žiedas, ten jau pinigų švaistymas.
                                  Iš pradžių buvo norima irengti žiedą tik Kauno ir Vilniaus gatvių sankryžoje, bet pastebėjus kad už 100 metrų stovės šviesoforas ir darys kamsčius, tai ir nuspresta įrengti antrą žiedą kad nesidarrytų spusčių ir padidėtų pralaidumas.
                                  Naujoje gatveje planuojamas pakankamai didelis žiedas, bet viliuosi kad jį padarys saugų, tik bijau jei paliks šviesoforą ties Iris pastatu, tada degant raudonam šviesoforui piko metu darysis kamščiai žiede.
                                  Tame reportaže sakoma, kad žiedinės sankryžos yra itin draugiškos pėstiesiems, tikimybė buti partrenktam išliks visada, tik čia mažesniu greičiu, geriau kad skaudėtų, bet išgyvent.
                                  Panašaus dydžio valstybėje kaip olandijoje ir kur žmonių per metus autoįvykiuose žūsta 1 ar išvis nežūsta yra virš 4000 žiedų, lietuvoje analogiškų žiedų yra 27, žadama irengti virš 30, jei bus tam pinigų ir lb džiaugsiuos jei 8 įrengs alytuje.
                                  Pavyzdys Simno-Seirijų sankryža, labai ten pagerino situaciją šviesoforai???
                                  Pažėsim kaip pasikeis situacija su žiedu. (aišku atsiras kurie bandys iveikt ta žiedą tiesiai, bet tikiuosi be aukų)

                                  Comment


                                    #77
                                    Na tai as ir sakau, kad mazi, vienos juostos ziedai padeda uzmiestyje, priemiestyje.Ten dideli greiciai, daznai ir prastas matomumas, ir nori nenori, ivaziuojant i zieda reikia sumazinti greiti.
                                    Yra dar vienas toks "isradimas" kaip iskilioji pesciuju pereja. Jas galima irengti ir reguliuojamose sviesoforais sankryzose. Tai ir greitis sumazes. Sakot, susidarys spustys. Vilniuje, tokiu pereju, tiesa, nereguliujamu, yra ne viena. Ir kai kurios is ju irengtos sankryzose tokiu gatviu, kuriomis vaziuoja gerokai daugiau automobiliu, nei Vilniaus g. Alytuje.

                                    Comment


                                      #78
                                      Na va daugiau info apie planuojamus gatviu praplatinimus, taipogi dainavos mikrorajono infrastrukturos atnaujinimo darbus: http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...iska-ir-saugu/

                                      Comment


                                        #79
                                        Laukiu nesulaukiu tu visu projektu, kurie bus vykdomi jau kita menesi, kaip suprantu. Tikiuosi, bent dalis is ju bus igyvendinta.

                                        Comment


                                          #80
                                          saugus eismas avaringumas

                                          Sveiki, čia gal nelabai į temą bet norėčiau paklausti gal ką žinote apie "Saugaus eismo ir avaringumo tyrimą" atlikta Alytaus mieste? Ar kur galima rasti informacijos tokia tema>? Mane domina ar Alytui yra atlikti kažkoki tyrimai ar analizuojamos priežastys jį mažinti. Šiuos duomenis renku norėdamas sukurti saugaus eismo ir avaringumo žemėlapį Alytaus teritorijai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X