Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pakenčiamas tas BelToll, bet labai labai labai gaila laiko. Jei kortos nepakrenta, kokia valanda out registruojantis ir dar keliolika min išsiregistruojant.

    Comment


      Vietiniai keliai Baltarusijoje žymimi raide N (kirilica H)
      Bresto srityje nuo N1 iki N 1999, Vitebsko sr. - 2000...3999, Homelio sr. - 4000...5999, Gardino sr. 6000...7999, Minsko sr. 8000...9999 ir Mogiliovo (Mogiliavo) sr - nuo 10000

      Gardino sritis. Kelias H-6054 Gardinas-Sapockin-(Kapčiamiestis)
      Foto 2019.04



      Comment


        SB.by 2020.01.29
        Baltarusijoje vasarą prasidės kelio M-7 Minskas–Vilnius rekonstrukcija
        — Самый главный проект этого года — реконструкция дороги М-7 Минск — Вильнюс и пункта пропуска «Каменный Лог». Средства на его реализацию выделил Европейский инвестиционный банк. Работы на этом объекте начнутся летом, завершить его мы должны до 1 мая 2021 года. Запланирована полная модернизация этой дороги, поэтому водителей ожидают некоторые неудобства. Транзитный грузовой транспорт планируем вывести на объездные дороги, предложим несколько маршрутов. Легковому транспорту тоже будем предлагать маршруты объезда, но и по М-7 они смогут проехать: дорога будет перекрываться частями. Основные работы на магистрали мы сделаем уже в этом году, а последние корректировки — в апреле — мае следующего года.

        RU https://www.sb.by/articles/transport...nego-dnya.html
        LT: https://sputniknews.lt/society/20200...strukcija.html

        Comment


          Click image for larger version

Name:	image_96620.jpg
Views:	674
Size:	328,1 kB
ID:	1783416Click image for larger version

Name:	image_96621.jpg
Views:	674
Size:	317,5 kB
ID:	1783417

          Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

          Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

          Click image for larger version  Name:	115202016720.jpg Views:	1 Size:	328,1 kB ID:	1783392

          Click image for larger version  Name:	11520201679.jpg Views:	1 Size:	317,5 kB ID:	1783393
          Paskutinis taisė Romas; 2020.02.15, 20:06. Priežastis: Kopija iš temos "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje"
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Inovatyviausia posovietinė respublika

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

              Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

              Click image for larger version

Name:	115202016720.jpg
Views:	725
Size:	328,1 kB
ID:	1783392

              Click image for larger version

Name:	11520201679.jpg
Views:	729
Size:	317,5 kB
ID:	1783393
              Baltarusija suprato, kad tarybinis KET punktas, draudžiantis važiuoti papildomos sekcijos kryptimi, kol ji neįjungta, yra ydingas, nes neleidžia kartu naudoti ir apsaugoto, ir neapsaugoto posūkio. Tačiau vietoje to, kad šio punkto atsisakytų, signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį. Tokie šviesoforai, beje, pradėti naudoti ir Rusijoje.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį
                Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                  Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.
                  Intuityvu, kai pripratęs prie tarybinių KET ir reikia persiorientuoti į pasaulyje įprastus šviesoforo signalus. Sunku, kai esi pripratęs, kad nedeganti rodyklė kažką draudžia.

                  Beje, pagal foto matosi, kad papildoma sekcija greičiausiai degė su raudonu ir lieka toliau degti su žaliu. Žodžiu, nepertraukiamai. Pirmoje foto dega raudonas signalas pėstiesiems, nors posūkis į dešinę leidžiamas. Antroje jau žalias ir pėstiesiems. O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                    Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą

                    Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.
                    Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.
                      Pirmasis pavyzdys chronologine seka:

                      Click image for larger version

Name:	116202018154.jpg
Views:	640
Size:	305,7 kB
ID:	1783578

                      Click image for larger version

Name:	116202018210.jpg
Views:	641
Size:	307,6 kB
ID:	1783580
                      Click image for larger version

Name:	116202018227.jpg
Views:	744
Size:	304,5 kB
ID:	1783579

                      Click image for larger version

Name:	116202018238.jpg
Views:	640
Size:	305,2 kB
ID:	1783581
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Antras pavyzdys chronologine seka (pėstiesiems užsidega žalias kartu su pagrindiniu žaliu, tačiau sekcija ir prieš ir po to dega):

                        Click image for larger version

Name:	image_96641.jpg
Views:	635
Size:	288,9 kB
ID:	1783590

                        Click image for larger version

Name:	image_96642.jpg
Views:	633
Size:	294,2 kB
ID:	1783591
                        Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.16, 17:23.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Vis dėlto glumina BNS agentūroje dirbantys beraščiai.
                          Nuo kada Ašmena tapo "Ošmianais"....

                          BNS / VZ.LT 2021.04.01
                          EIB sustabdė Minską su Vilniumi jungiančios automagistralės finansavimą
                          Europos investicijų bankas (EIB) sustabdė Baltarusijos automagistralės M7 Minskas-Ošmianai-Lietuvos pasienis rekonstrukcijos projekto finansavimą.
                          Apie tai pranešė Gardino srities gubernatorius Vladimiras Karanikas.
                          „Šio projekto finansavimas EIB lėšomis sustabdytas. Baltarusijos vyriausybė ieško papildomų finansavimo šaltinių“, – portalas „grodnonews.by“ cituoja Gardino srities gubernatorių.

                          2019-ųjų liepą EIB ir Baltarusijos vyriausybė pasirašė 110 mln. Eur vertės, 29 metų trukmės paskolos sutartį greitkelio M7 pertvarkymui ir pasienio su Lietuva kontrolės punkto pralaidumo didinimui.
                          Planuota, kad įgyvendinus projektą padidės Baltarusijos tranzito galimybės, o pasienio ties Medininkais su Lietuva kontrolės punkto Kamennij Loge pralaidumas išaugs keturis kartus, iki 2.000 automobilių per parą.

                          Anksčiau Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) taip pat skelbė įšaldantis bendradarbiavimą Baltarusija

                          https://www.vz.lt/transportas-logist...es-finansavima

                          Comment


                            Minske atidarė gan keistą gatvių mazgą https://charter97.org/ru/news/2025/8/23/653099/
                            Man 2 žiedai suprantamiau
                            Click image for larger version

Name:	aux-1755942286-11.jpg
Views:	460
Size:	54,6 kB
ID:	2216724

                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Vietoj to, kad srautas abiem kryptimis važiuotų tiesiai ir dešiniau, kas yra logiška - reikia varyti kairiau, o tada vėl sugrįžti? Priešpriešiniu? Wow, va čia tai inovatyvūs sprendimai. Ir visiškai prieštarauja intuityvumui. Čia iš serijos "lengvi būdai - ne mums".
                              Snowflakes will attack U <3

                              Comment


                                Čia visiškai net analogov v mire.

                                Comment


                                  Baltarusija ne pirma pasaulyje taiko šį sprendimą, tai yra DDI tipo sankryža, kurių nemažai yra JAV. Tokių turi ir Danija ir Prancūzija.
                                  Planavo pas mus Lietuvoje irgi tokią sankryžą daryt prie Kauno (A1/A6 sankryža), bet spėju atsisakė, išliks dobilo tipo sankryža tik sutvarkys susikertančius srautus, pakeis dobilo lapų formas.

                                  https://en.wikipedia.org/wiki/Diverg...nd_interchange

                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  A1 rekonstrukcija nuo 94 iki 107 km

                                  Numatomi sprendiniai ir reikalingi sklypai

                                  1. Biruliškių sankryža su E262/ A6 Kaunas-Utena-Zarasai-Daugpilis

                                  Comment


                                    Tokios sankryžos bent mano kukliu supratimu, atrodo gana pavojingos ypač piko metu kai nesimato ant asfalto nupaišytų rodyklių, o dauguma vairuotojų juk intuityviai tokioje sankryžoje norėtų sukti dešiniau, o ne kairiau kas iš viso yra wtf, kai matai tiesiai gatvės tęsinį prieš save. Bet ne piko metu dar pavojingiau, nes ne visi protingieji sugeba pasižiūrėti rodykles ir ženklus, gali tiesiog varyti tiesiai kaktomuša, o tuščioje gatvėje atitinkamai kiti greičiai ir kitos pasekmės.
                                    Snowflakes will attack U <3

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Minske atidarė gan keistą gatvių mazgą
                                      Straipsnyje yra nuotrauka ir video kadras (nuorodos į video nepavyko padaryti)

                                      Zerkalo.io 2023.08.23
                                      В Минске появилась перекрестная алмазная развязка.
                                      Minske atsirado deimanto formos sankryža.
                                      Minske, žiedinio kelio (MKAD), Igumeno trakto ir Babuškino gatvių sankryžoje, atsirado išsišakojanti deimanto formos sankryža (dar vadinama dvigubo persikirtimo deimanto (rombo) formos sankryža), praneša Minsko Valstybinė eismo inspekcija (VAI).

                                      Su šio tipo sankryža „apvirsta“ įprastas kelias (ne automagistralė). Kairioji ir dešinioji eismo juostos abiejose sankryžos su automagistrale pusėse apsikeičia vietomis.
                                      Pasak VAI , naudojant šią schemą, išvengiama eismo konfliktų sukant į kairę, o tai teigiamai paveiks eismo saugumą ir padidins viso transporto mazgo pralaidumą iki 30 %.

                                      Video

                                      https://news.zerkalo.io/cellar/106925.html?c

                                      Comment


                                        Gudų PiaRščikai šiek tiek prigrybavo.
                                        Įdėjo nuotrauką - galima suprasti kad ta sankryža yra daryta Minske:
                                        Развязка алмазной формы. Фото: t.me/gaiminsk
                                        Читать полностью: https://news.zerkalo.io/cellar/106925.html?c

                                        O labai panaši sankryža iš Amerikos buvo 2016 m. diskusijoje:
                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Va kaip realybėje tai atrodo:

                                        Žemėlapyje: https://www.google.lt/maps/place/Spr...fd6cb31e690da0
                                        Paskutinis taisė Romas; 2025.08.23, 23:20.

                                        Comment


                                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                          Tokios sankryžos bent mano kukliu supratimu, atrodo gana pavojingos ypač piko metu kai nesimato ant asfalto nupaišytų rodyklių, o dauguma vairuotojų juk intuityviai tokioje sankryžoje norėtų sukti dešiniau, o ne kairiau kas iš viso yra wtf, kai matai tiesiai gatvės tęsinį prieš save.
                                          Bet ne piko metu dar pavojingiau, nes ne visi protingieji sugeba pasižiūrėti rodykles ir ženklus, gali tiesiog varyti tiesiai kaktomuša, o tuščioje gatvėje atitinkamai kiti greičiai ir kitos pasekmės.
                                          Amerikoniškame pavyzdyje pasistengta kad būtų matoma, kur važiuoti,
                                          O gudiškoje "divirgentnoje razviazkoje" vairuotojams bus klausimų kaip važiuoti

                                          https://telegraf.news/auto/v-minske-...hto-eto-takoe/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X