Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Europos keliai [DK, NO, SE, FI, IS]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jėga.
    Ačiū už nuorodą

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nuo 2024 metų gruodžio 31 dienos Stokholmo centre bus draudžiamas kuru ir dyzelinu varomų automobilių eismas. Iš pradžių naujos taisyklės galios tik pagrindinėse ir šiuo metu labiausiai apkrautose gatvėse, o nuo 2025 metų planuojama praplėsti teritorijos ribas, kurioje galios draudimas.

    Plačiau: https://www.euronews.com/green/2023/...tre-with-a-car.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.02, 15:40.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Alio LAKD, nors straipsnis senas, bet jūs akivaizdžiai jo neskaitėt...
    Savo kelius Švedija pertvarkė orientuodamasi visų pirma į saugumą, o ne greitį ar patogumą. Dėl šios priežasties atsirado ir taip vadinami „2+1" tipo keliai. Juose viena važiuoti viena kryptimi yra skirta viena eismo juosta, kita – dvi.

    Išdėstymas, kuria kryptimi važiuojantiems yra skirtos dvi juostos, keičiasi kas keletą kilometrų. Taip eismo dalyviai gali vieni kitus aplenkti nerizikuodami susidurti kaktomuša, rašo economist.com.
    O kur laisvės jausmas, kur adrenalinas gaunamas lenkiant prieš fūrą normaliame kelyje?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

    Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

    Šaltinis: Pekka Tahkola
    Tik parodo, kad tame kaime tikrų vyrų nėra. Tą gelažį ant betoninės plytelės gi vienas juokas nutempt šonan ir nuverst griovin.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Šis rekordiškai mažas skaičius taip pat reiškia tik 3 žūtis 100 tūkst. gyventojų, o tai mažiau netik už 11,4 santykinį žūčių kiekį JAV, bet pastebimai lenkia ir 5,5 siekiantį ES vidurkį.

    Taigi kaip Švedijai pavyko to pasiekti? „Mes daugiau orientuojamės į inžinerinius sprendimus, o ne bandome baudomis priversti laikytis taisyklių“, – neseniai duotame interviu „CityLab“ žurnalistams kalbėjo vyriausybės eismo saugumo strategas Mattsas-Ake Belinas.
    Alio LAKD, nors straipsnis senas, bet jūs akivaizdžiai jo neskaitėt...

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

    Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

    Šaltinis: Pekka Tahkola
    Aplink Krokuvą irgi tokių mačiau.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

    Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

    Šaltinis: Pekka Tahkola

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl Švedijos keliai – saugiausi pasaulyje?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Helsingør

    Pajūrio kelias artėjant prie Helsingioro (Elsinoro)




    "Scandlines" aptarnaujama keltų linija Helsingør (DK) - Helsinborg (SE)


    Mūsų tikslas buvo ne keltas į Švediją, o Elsinoro pilis, kurioje vyko Hamleto veiksmas

    Nuo čia jau sukome atgal

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E47. København

    Kopenhagos aplinkkeliai
    Čia keliai, skirtingai nuo Danijos pakraščių, nauji ir gerai prižiūrimi

    Gerai, kad šeštadienį popiet nesusidūrėme su tais srautais, dėl kurių ir buvo pastatyta ši infrastruktūra.
    Visoje trasoje galima važiuoti 110 km/h






    Į Švediją galima nuvažiuoti keliais:
    - E20 per Zundo sąsiaurio tiltą ir tunelį
    - ir E47 per Helsingiorą ir toliau keltu iki Helsinborgo














    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    København

    Kopenhagos aplinkkeliai
    Visoje trasoje (pažymėta mėlynai) leidžiamas 110 km/h greitis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Danijos senosios autostrados atrodo pavargusios.
    Ten turbūt ir žolė šienaujama rečiau nei Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Žiūrint į Danijos greitkelių nuotraukas tai stebina kaip nėra pjaunamos nuo žolės pakelės Išties Lietuvoje vaizdas dažniausiai būna geresnis tuo klausimu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E20. Korsør - Køge

    Važiavimas autostrada Zelandijos saloje iki Kopenhagos buvo be didesnių nuotykių






    Peizažas vėl primena Lietuvą






    Mėlynas ženklas rodo esamą išsukimą iš autostrados, žalias - atstumą iki sekančio išsukimo (exit'o)


    Išsukome į Kiogės (Køge) miestelį


    Vietinės krypčių nuorodos Kiogėje (Køge)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Storebælt. Østbroen

    Pravažiavus Didžiojo Belto sąsiaurį (Storebælt) yra didelė stovėjimo aikštelė netoli Korsør miesto.
    Nuo jos galima nueiti iki jūros ir pasigrožėti ilgiausiu Europos tiltu.








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Storebælt. Østbroen

    Rytinis tiltas per Didžiojo Belto sąsiaurį


















    Teks susimokėti už tą malonumą apie 100 Lt


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Storebæltsforbindelsen

    Kelias preiš Didžiojo Belto sąsiaurį kelias vingiuoja.
    Iš kairės matosi vakarinis tiltas








    Avarinio ryšio telefonas




    Sprogø saloje palankios sąlygos paukščiams

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Storebæltsforbindelsen

    Didžiojo Belto sąsiauris (Storebælt) - vienas iš trijų svarbiausių, esančių tarp Baltijos jūros ir Kategato (dar Zundas ir Mažasis Beltas). Didžiojo Belto sąsiaurio plotis tarp Fiūno (Fyn) ir Zelandijos (Sjælland) salų yra 16–32 km pločio.

    Sąsiauryje geležinkelio keltai pradėjo plaukioti dar 1883 metais. Apie tilto statybą buvo kalbama dar pries II pasaulinį karą. Jungtis per Didžiojo Belto sąsiaurį pradėta statyti 1973, kol dėl politinių priežasčių sustojo 1978 m., politinis sutarimas atnaujinti statybą atsirado 1986 m.
    Ši jungtis byuvo didžiausias Danijoje infrastruktūros projektas. Statyba vyko vakarinis tiltas statytas 1998-1994 m., didysis rytinis tiltas pastatytas 1991-1998 m.

    Didžiojo Belto transportinės jungties (Storebæltsforbindelsen) bendras ilgis - 17 kilometrų. Ją sudaro:
    - 6611 m ilgio du vakariniai tiltai - kelių ir geležinkelių (Vestbroen) nuo Fiūno iki Sprogø salelės;


    - 6790 m ilgio rytinis kabantis tiltas (Østbroen)- didžiausias Europoje ir trečias pagal ilgį pasaulyje, atstumas tarp atramų siekia 1624 metrus. Tiltas turi 31 m pločio, yra virš vandens 65 m, o atramų aukštis 254 metrai;


    - 8024 metrų ilgio geležinkelio tunelis nuo Sprogø salelės iki Zelandijos salos; geležinkelio eismas paleistas 1997 m., metais anksčiau nei automobilių eismas.

    Rytinis tiltas nuo Fiūno salos

    Daugiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Belt_Fixed_Link

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E20 tarp Odensės ir Didžiojo Belto sąsiaurio

    Šešiakampyje nurodytas išvažiavimo (exit'o) numeris.
    Toliau matosi žalias ženklas su atstumu iki tikro "vardinio" transporto mazgo




    Transporto mazgas "Odense" - be numerio




    Įspėjimas apie mokamą tiltą per Didžiojo Belto sąsiaurį


    Važiavimo per tiltą kaina - apie 33-35 eurus

    Komentuoti:

Working...
X