Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Europos keliai [DK, NO, SE, FI, IS]
Collapse
X
-
Jėga.
Ačiū už nuorodą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo 2024 metų gruodžio 31 dienos Stokholmo centre bus draudžiamas kuru ir dyzelinu varomų automobilių eismas. Iš pradžių naujos taisyklės galios tik pagrindinėse ir šiuo metu labiausiai apkrautose gatvėse, o nuo 2025 metų planuojama praplėsti teritorijos ribas, kurioje galios draudimas.
Plačiau: https://www.euronews.com/green/2023/...tre-with-a-car.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.02, 15:40.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąAlio LAKD, nors straipsnis senas, bet jūs akivaizdžiai jo neskaitėt...Savo kelius Švedija pertvarkė orientuodamasi visų pirma į saugumą, o ne greitį ar patogumą. Dėl šios priežasties atsirado ir taip vadinami „2+1" tipo keliai. Juose viena važiuoti viena kryptimi yra skirta viena eismo juosta, kita – dvi.
Išdėstymas, kuria kryptimi važiuojantiems yra skirtos dvi juostos, keičiasi kas keletą kilometrų. Taip eismo dalyviai gali vieni kitus aplenkti nerizikuodami susidurti kaktomuša, rašo economist.com.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.
Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?
Šaltinis: Pekka Tahkola
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠis rekordiškai mažas skaičius taip pat reiškia tik 3 žūtis 100 tūkst. gyventojų, o tai mažiau netik už 11,4 santykinį žūčių kiekį JAV, bet pastebimai lenkia ir 5,5 siekiantį ES vidurkį.
Taigi kaip Švedijai pavyko to pasiekti? „Mes daugiau orientuojamės į inžinerinius sprendimus, o ne bandome baudomis priversti laikytis taisyklių“, – neseniai duotame interviu „CityLab“ žurnalistams kalbėjo vyriausybės eismo saugumo strategas Mattsas-Ake Belinas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąKaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.
Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?
Šaltinis: Pekka Tahkola
Komentuoti:
-
Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.
Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?
Šaltinis: Pekka Tahkola
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Helsingør
Pajūrio kelias artėjant prie Helsingioro (Elsinoro)
"Scandlines" aptarnaujama keltų linija Helsingør (DK) - Helsinborg (SE)
Mūsų tikslas buvo ne keltas į Švediją, o Elsinoro pilis, kurioje vyko Hamleto veiksmas
Nuo čia jau sukome atgal
- 1 patinka
Komentuoti:
-
E47. København
Kopenhagos aplinkkeliai
Čia keliai, skirtingai nuo Danijos pakraščių, nauji ir gerai prižiūrimi
Gerai, kad šeštadienį popiet nesusidūrėme su tais srautais, dėl kurių ir buvo pastatyta ši infrastruktūra.
Visoje trasoje galima važiuoti 110 km/h
Į Švediją galima nuvažiuoti keliais:
- E20 per Zundo sąsiaurio tiltą ir tunelį
- ir E47 per Helsingiorą ir toliau keltu iki Helsinborgo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
København
Kopenhagos aplinkkeliai
Visoje trasoje (pažymėta mėlynai) leidžiamas 110 km/h greitis
Komentuoti:
-
/\ Danijos senosios autostrados atrodo pavargusios.
Ten turbūt ir žolė šienaujama rečiau nei Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Žiūrint į Danijos greitkelių nuotraukas tai stebina kaip nėra pjaunamos nuo žolės pakelėsIšties Lietuvoje vaizdas dažniausiai būna geresnis tuo klausimu.
Komentuoti:
-
E20. Korsør - Køge
Važiavimas autostrada Zelandijos saloje iki Kopenhagos buvo be didesnių nuotykių
Peizažas vėl primena Lietuvą
Mėlynas ženklas rodo esamą išsukimą iš autostrados, žalias - atstumą iki sekančio išsukimo (exit'o)
Išsukome į Kiogės (Køge) miestelį
Vietinės krypčių nuorodos Kiogėje (Køge)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Storebælt. Østbroen
Pravažiavus Didžiojo Belto sąsiaurį (Storebælt) yra didelė stovėjimo aikštelė netoli Korsør miesto.
Nuo jos galima nueiti iki jūros ir pasigrožėti ilgiausiu Europos tiltu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Storebælt. Østbroen
Rytinis tiltas per Didžiojo Belto sąsiaurį
Teks susimokėti už tą malonumą apie 100 Lt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Storebæltsforbindelsen
Kelias preiš Didžiojo Belto sąsiaurį kelias vingiuoja.
Iš kairės matosi vakarinis tiltas
Avarinio ryšio telefonas
Sprogø saloje palankios sąlygos paukščiams
Komentuoti:
-
Storebæltsforbindelsen
Didžiojo Belto sąsiauris (Storebælt) - vienas iš trijų svarbiausių, esančių tarp Baltijos jūros ir Kategato (dar Zundas ir Mažasis Beltas). Didžiojo Belto sąsiaurio plotis tarp Fiūno (Fyn) ir Zelandijos (Sjælland) salų yra 16–32 km pločio.
Sąsiauryje geležinkelio keltai pradėjo plaukioti dar 1883 metais. Apie tilto statybą buvo kalbama dar pries II pasaulinį karą. Jungtis per Didžiojo Belto sąsiaurį pradėta statyti 1973, kol dėl politinių priežasčių sustojo 1978 m., politinis sutarimas atnaujinti statybą atsirado 1986 m.
Ši jungtis byuvo didžiausias Danijoje infrastruktūros projektas. Statyba vyko vakarinis tiltas statytas 1998-1994 m., didysis rytinis tiltas pastatytas 1991-1998 m.
Didžiojo Belto transportinės jungties (Storebæltsforbindelsen) bendras ilgis - 17 kilometrų. Ją sudaro:
- 6611 m ilgio du vakariniai tiltai - kelių ir geležinkelių (Vestbroen) nuo Fiūno iki Sprogø salelės;
- 6790 m ilgio rytinis kabantis tiltas (Østbroen)- didžiausias Europoje ir trečias pagal ilgį pasaulyje, atstumas tarp atramų siekia 1624 metrus. Tiltas turi 31 m pločio, yra virš vandens 65 m, o atramų aukštis 254 metrai;
- 8024 metrų ilgio geležinkelio tunelis nuo Sprogø salelės iki Zelandijos salos; geležinkelio eismas paleistas 1997 m., metais anksčiau nei automobilių eismas.
Rytinis tiltas nuo Fiūno salos
Daugiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Belt_Fixed_Link
Komentuoti:
-
E20 tarp Odensės ir Didžiojo Belto sąsiaurio
Šešiakampyje nurodytas išvažiavimo (exit'o) numeris.
Toliau matosi žalias ženklas su atstumu iki tikro "vardinio" transporto mazgo
Transporto mazgas "Odense" - be numerio
Įspėjimas apie mokamą tiltą per Didžiojo Belto sąsiaurį
Važiavimo per tiltą kaina - apie 33-35 eurus
Komentuoti:
Komentuoti: