Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Energetika
Collapse
X
-
Ne taip supratai. Jis norėjo šalto gyvatuko, kad šaldytu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, vasarą karštas gyvatukas vonioje yra nereikalinga prabanga ir resursų švaistymas.
- 1 patinka
Comment
-
Švedijoje gresia elektros trūkumas jei staigiai nesugalvos kur dėti AE atliekas po 3 metų. Tiksliau vyriausybė tempia gumą ir nesuteikia leidimo atliekų laidojimui.
https://lenta.ru/news/2021/08/25/yadoth/
https://www.bloomberg.com/news/artic...premium-europeNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Elektromobilių įkrovimo stotelės išbandomos balansuojant elektros sistemą https://www.vz.lt/transportas-logist...ektros-sistema
Beje: Plant nurseries prevent power outages https://www.statnett.no/en/about-statnett/news-and-press-releases/news-archive-2021/plant-nurseries-prevent-power-outages/Bandomojo projekto metu dvi „Ignitis ON“ įkrovimo tinklo stotelės – 50 kW ir 22 kW galios – bus prijungtos prie „Fusebox“ virtualios elektrinės sistemos nuotoliniu ryšiu. Tuo metu minėtose stotelėse bus įkraunama po vieną elektromobilį, o šio proceso metu per nuotolį trumpiems periodams bus sumažinama įkrovimo galia. Elektros sistemos balansavimo metu realiu laiku užtikrinamas balansas tarp elektros gamybos ir jos suvartojimo. Nuo 2021 m. balansavimo paslaugas gali teikti ne tik elektros gamintojai, bet ir nepriklausomi paklausos telkėjai, prireikus už tam tikrą mokestį galintys sumažinti vartojimą. „Contrarian Ventures“ valdomas „Ignitis inovacijų fondas“ fondas į Estijos startuolį „Fusebox“ nuo 2018 m. iš viso investavo 150.000 eurų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
ne čia skirta kai tarkim sminga NordBaltas kad komensuot trukūmą kol Kruonis startuoja, bent jau taip turėtų būt o ka čia Ignitis žaidžia tai sunku pasakyt nes galia tai juokinga.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai dabar Igničio stotelės ne pakraus, bet iškraus, jeigu rinkoje bus trūkumas? Nes norint kad vyktū balansavimas tai tada automobilį reikia naudotį kaip bateriją pakraunant kada yra perteklius ir iškraunant kada yra trūkumas. Įdomu ką apie tai galvotų automobilių sąvininkai.
Comment
-
Manau labai teisinga prieš didinant stotelių kiekį iškart numatyti kritinių situacijų valdymą ir tai įdiegti iškart.Parašė transpondster Rodyti pranešimąne čia skirta kai tarkim sminga NordBaltas kad komensuot trukūmą kol Kruonis startuoja, bent jau taip turėtų būt o ka čia Ignitis žaidžia tai sunku pasakyt nes galia tai juokinga.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ne, tokios net techninės galimybės dauguma elektromobilių neturi. Tesla ketino (rodos nebeketina) kažką panašaus pasiūlyti bet tik vieno namų ūkio balansavimo poreikiams.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai dabar Igničio stotelės ne pakraus, bet iškraus, jeigu rinkoje bus trūkumas? .
Netiesa, balansuoti gali ne tik per gamybą su vartojimu, bet ir tik per gamybą arba tik per vartojimą. Šiuo atveju bus padidinamas arba sumažinamas vartojimas keičiant įkrovimo galią.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNes norint kad vyktū balansavimas tai tada automobilį reikia naudotį kaip bateriją pakraunant kada yra perteklius ir iškraunant kada yra trūkumas.
Galbūt tai ir ne pats geriausias sprendimas visokiuose superchargeriuose, kur žmonės kraunasi kelionės metu, bet destination charger kodėl gi ne. Jei vidutinis elektromobilis prie darbo stovi 9h (daugiabučio aikštelėje ir ilgiau), o kraunasi kasdien vidutiniškai tik valandą ar kelias, tai protinga sistema galėtų parinkti tinkamiausią krovimo laiką kuomet elektra pigiausia.
Aišku elektromobilis turi būti pastoviai ant laido, bet aš taip ir įsivaizduoju jog būtų, tik kelios vietos dalintųsi vienu chargeriu (arba geriau jų klasteriu), nuo kurio ateitų po laidą į kiekvieną vietą ir tuomet elektromobiliai krautųsi paeiliui pagal kažkokį prioritetą automatizuotai switchinant laidus prie laisvų chargerių.Paskutinis taisė themanual; 2021.08.27, 20:10.
Comment
-
Tai jokio balansavimo vadinas čia net techniškai negali būti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ne, tokios net techninės galimybės dauguma elektromobilių neturi. Tesla ketino (rodos nebeketina) kažką panašaus pasiūlyti bet tik vieno namų ūkio balansavimo poreikiams.
Vartojimo sumažinimas nėra balansavimas, tai yra tik varotjimo sumažinimas (reakcija į trūkumą). Balansavimui reikai kad kai elektros perdaug pakrautum į baterijas o kai jos trūksta pateiktum atgal į tinklą.Netiesa, balansuoti gali ne tik per gamybą su vartojimu, bet ir tik per gamybą arba tik per vartojimą. Šiuo atveju bus padidinamas arba sumažinamas vartojimas keičiant įkrovimo galią.
Aš taip ir įsivaizduoju daugiabučio kieme stotelė, pasikrovei per 6 valandas ir naktį keliesi užleisti kitam. Realybėje tai gerai jeigu priprašysi po savaitės patraukti nes "nėra kur parkoci"Aišku elektromobilis turi būti pastoviai ant laido, bet aš taip ir įsivaizduoju jog būtų, tik kelios vietos dalintųsi vienu chargeriu (arba geriau jų klasteriu), nuo kurio ateitų po laidą į kiekvieną vietą ir tuomet elektromobiliai krautųsi paeiliui pagal kažkokį prioritetą automatizuotai switchinant laidus prie laisvų chargerių.
Comment
-
Tai kokia tada automobilio mobilumo prasmė? Jau negana krovimo laikas jau ribos mobilumo galimybes, tai turėsi dar vieną kintamajį įsivertinti. Nakties metu iš dalies gal taip teoriškai įmanoma, bet dieną be jokių šansų. Prijungdamas elektromobilį krautis aš tikiuosi, kad jis kuo greičiau pasikrautų ir neribotų mano galimybės bet kada pajudėti esant butinybei. Kokia nauda, jei tarkim ryte pajungus man prireiks išvažiuoti per pietus, o stotelė bus suplanavusi krauti po pietų? Tokiu atveju tinklo operatorius dar turėtų kažkuo mane apdovanoti, kad sutikčiau atlikti tokią paslaugą save ribodamas.Parašė themanual Rodyti pranešimąNetiesa, balansuoti gali ne tik per gamybą su vartojimu, bet ir tik per gamybą arba tik per vartojimą. Šiuo atveju bus padidinamas arba sumažinamas vartojimas keičiant įkrovimo galią.
Galbūt tai ir ne pats geriausias sprendimas visokiuose superchargeriuose, kur žmonės kraunasi kelionės metu, bet destination charger kodėl gi ne. Jei vidutinis elektromobilis prie darbo stovi 9h (daugiabučio aikštelėje ir ilgiau), o kraunasi kasdien vidutiniškai tik valandą ar kelias, tai protinga sistema galėtų parinkti tinkamiausią krovimo laiką kuomet elektra pigiausia.
Comment
-
Balansavimas vyksta realiu laiku, vartojimo sumažinimas gali būti balansavimas, balansuojant gali būti net priverstinai atjungiami vartotojai. Nereikia painioti balansavimo su gamybos ir vartojimo planavimu. Straipsnis buvo apie tai kad įkovimo stotelės bus naudojamos balansavimui ir būtent tam jos bus naudojamos, tik kažkodėl jums tai užkliuvoParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jokio balansavimo vadinas čia net techniškai negali būti.
Vartojimo sumažinimas nėra balansavimas, tai yra tik varotjimo sumažinimas (reakcija į trūkumą). Balansavimui reikai kad kai elektros perdaug pakrautum į baterijas o kai jos trūksta pateiktum atgal į tinklą.
Absoliuti dauguma per dieną nuvažiuoja ženkliai mažesnį atstumą nei elektromobilio range'as, todėl lankstumas krovimuisi yra didelis, jau nekalbant apie tuos atvejus kai bus galimybė krautis ir prie namų, ir prie darbo.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kokia tada automobilio mobilumo prasmė? Jau negana krovimo laikas jau ribos mobilumo galimybes, tai turėsi dar vieną kintamajį įsivertinti. Nakties metu iš dalies gal taip teoriškai įmanoma, bet dieną be jokių šansų. Prijungdamas elektromobilį krautis aš tikiuosi, kad jis kuo greičiau pasikrautų ir neribotų mano galimybės bet kada pajudėti esant butinybei. Kokia nauda, jei tarkim ryte pajungus man prireiks išvažiuoti per pietus, o stotelė bus suplanavusi krauti po pietų? Tokiu atveju tinklo operatorius dar turėtų kažkuo mane apdovanoti, kad sutikčiau atlikti tokią paslaugą save ribodamas.
Tai netaikoma mažumai, kuriems automobilis yra darbo įrankis, tam bus skirtos greitos įkrovos stotelės.
Kaip ir minėjau beveik garantuotai bus kintama kaina ir lanksčius varotojus bus galima apdovanoti nuolaida. Nori krautis iškart maksimalia galia kuomet išaugusi paklausa? Susimokėk didesnę kainą. Tavo krovimąsi atsvers kiti, kuriems nedega krautis dabar ir tai gali padaryti vėliau, o imant visą regioną dėl to pavyks lengviau subalansuoti tinklą ir bus išvengta paklausos šuolių. Rinkos ekonomika
Paskutinis taisė themanual; 2021.08.30, 16:24.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek metų mums teks laukti Iki "prie kiekvieno daugiabučio visada bus bent keli laisvi laidai"? Ir kokia bus elektromobilio praktinė nauda, kai "pakrovei automobilį, bet tuo metu išjungė vėją, todėl tavo akumas buvo panaudotas sistemos balansui" - ką man tada daryti?Parašė themanual Rodyti pranešimąAbsoliuti dauguma per dieną nuvažiuoja ženkliai mažesnį atstumą nei elektromobilio range'as, todėl lankstumas krovimuisi yra didelis, jau nekalbant apie tuos atvejus kai bus galimybė krautis ir prie namų, ir prie darbo.
Comment
-
Priklausys nuo žmonių užsakančių muziką, bet manau jog protingi žmonės viskuo pasirūpins taip kaip pasirūpina dabar, jog galėtumėte užsipilti kuroParašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek metų mums teks laukti Iki "prie kiekvieno daugiabučio visada bus bent keli laisvi laidai"? Ir kokia bus elektromobilio praktinė nauda, kai "pakrovei automobilį, bet tuo metu išjungė vėją, todėl tavo akumas buvo panaudotas sistemos balansui" - ką man tada daryti?
Bijoti nėra ko, elektra bent potencialiai gali suteikti kažkokią energetinę nepriklausomybę (turėdamas namą gali ant stogo įsirengti saulės jėgainę, dar vieną kieme pasistatyti, įsirengti kokį nors powerwallą ir krauti savo elektromobilį), tuo tarpu dabar įsivaizduodami patogumą ir laisvę užsipilti degalų pamirštame, jog esame visiškai priklausomi nuo globalių tendencijų, kurios gali nužudyti įprastą automobilį itin staigiai. Pasižiūrėkit vaizdus kaip amerikiečiai šiais metais pylėsi benziną į plastikinius maišus
Comment
-
"Protingi" žmonės uždaro anglines elektrines, jas pakeičiant dujinėmis (vienas plikas senis rytuose trina rankomis).Parašė themanual Rodyti pranešimąPriklausys nuo žmonių užsakančių muziką, bet manau jog protingi žmonės viskuo pasirūpins taip kaip pasirūpina dabar, jog galėtumėte užsipilti kuro
Dzyn. Man iki darbo ar parduotuvės 10-15 min pėsčiomis.Parašė themanual Rodyti pranešimądabar įsivaizduodami patogumą ir laisvę užsipilti degalų pamirštame, jog esame visiškai priklausomi nuo globalių tendencijų, kurios gali nužudyti įprastą automobilį itin staigiai.
O gyventi nuosavame name yra savęs negerbimas ir energetinių resursų švaistymas.
Comment
-
Seni daugiabučiai - dalinai taip, bet nauji yra ekonomiškesni (pakanka paskaičiuoti sienų plotą vienam butui). Nekalbant apie vieša infrastruktūra, kelią iki parduotuvės, VT, darbo.Parašė liutass Rodyti pranešimąMan atrodo, daugiabuciai daugiau svaisto energijos, negu siuolaikinis nuosavas namas
Comment
-
balansavimas vien vartojimo sumažinimu nėra balansavimas. Tai yra tiesiog pasiūlos trūkumas.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Balansavimas vyksta realiu laiku, vartojimo sumažinimas gali būti balansavimas, balansuojant gali būti net priverstinai atjungiami vartotojai. Nereikia painioti balansavimo su gamybos ir vartojimo planavimu. Straipsnis buvo apie tai kad įkovimo stotelės bus naudojamos balansavimui ir būtent tam jos bus naudojamos, tik kažkodėl jums tai užkliuvo
Čia buvo tik panikos padariniai. Realiai benzino trūkumo nebuvo. Jeigu tiekimas būtų nutrūkęs ne pora savaičių o pora mėnesių tada būtume pamatę realų trūkumą, o dabar sistema amortizavo.Parašė themanual Rodyti pranešimąPasižiūrėkit vaizdus kaip amerikiečiai šiais metais pylėsi benziną į plastikinius maišus
Priklauso nuo daugiabučio ir namo energetinių koeficientų. Nauji aukštos energetinės klasės daugiabučiai švaistys mažiau energijos 1m naudingo ploto nei namas, nebent namą statysi specialiai tam.Parašė liutass Rodyti pranešimąMan atrodo, daugiabuciai daugiau svaisto energijos, negu siuolaikinis nuosavas namas
Comment
-
Sovietiniai namai irgi nėra gerai izoliuoti.Parašė liutass Rodyti pranešimąapie sovietinius kalbu, kuriu dauguma
Comment
Comment