Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Logistika Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Klaipėdos logistikos centro žemę išdalino sklypininkams
    Eglė Kasperavičiūtė, Žurnalas „Transportas”
    2009 spalio mėn. 15 d. 14:23


    Klaipėdos viešojo logistikos centro statybos gali tapti amžiaus projektu, mat keletą metų vykusių diskusijų metu, centrui numatytoje vietoje savo kuolus įkalė privačių sklypų savininkai. Valdininkai dabar pragydo iki šiol negirdėtomis gaidelėmis – jie kelia klausimą ar logistikos centro uostamiesčiui iš viso reikia.
    Trijų didmiesčių – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos logistikos centrai jau prieš ketverius metus buvo įtraukti į ilgalaikę transporto sistemos plėtros strategiją. Pernai Susisiekimo ministerija pristatė viešųjų logistikos centrų išdėstymo planą. Kol kas geriausiai į priekį stumiasi Vilniaus centras, tuo tarpu uostamiestyje viešojo logistikos centro projektas įstrigo privačių ir valstybinių interesų konfliktuose.

    Nepadėjo jam ir atliktos trys galimybių studijos, surengtas ne vienas susitikimas bei daugybė diskusijų šiuo klausimu. Pasiruošimui išleista nemažai pinigų, o projektas niekaip neįveikia teorinių svarstymų barjero. Per keletą metų pasikeitė ir šalies ekonomikos būklė bei regione padidėjo sandėlių pasiūla – šalia vienas po kito dygsta privatūs krovinių terminalai.

    Vyriausybės nutarimas – niekinis

    Klaipėdos viešajam logistikos centrui numatyta pietinė uosto pusė. Pernai Vyriausybė išleido nutarimą, kuriuo jo vieta apibrėžiama tarp Kairių gatvės, Stragnų kaimo Klaipėdos rajone ir Vilhelmo kanalo vandenvietės bei priskirta prie uosto rezervinių teritorijų.

    Klaipėdos apskrities viršininko pavaduotojas Artūras Šulcas tvirtina, kad šis nutarimas niekinis. „Kai skaitai žemėtvarkininkų kalba, tai nutarimas absoliučiai nieko nepasako. Juo įvardinta vieta negali būti priskirta prie uosto rezervinių teritorijų, nes nėra net jos plano“, – teigia A.Šulcas.

    Pagal uosto įstatymą uosto rezervinės teritorijos nustatomos ribomis, detaliuoju planu, o šiuo atveju ribos nebuvo nustatytos. „Sąmoningai ar nesąmoningai bet priimant Vyriausybės nutarimą buvo padaryta aibė klaidų“, – pastebi valdininkas.

    Po nutarimo tuometinis susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius teigė, jog žemė rezervuota todėl, kad nebūtų niekam grąžinta ar parduota. Jo teigimu, žmonės sužinoję, kur bus tiesiamas kelias, statomas koks nors valstybinės reikšmės objektas, stengiasi susigrąžinti ten žemę, o paskui reikalauja už ją milijonų litų.

    Apgavo valstybę

    Tačiau net ir žinant tokią problemą, Susisiekimo ministerijos specialistai „nepastebėjo“, kaip dalis – apie 50 ha žemės, kur buvo numatytas Klaipėdos logistikos centras, tapo privačių savininkų sklypais. Dar prieš priimant Vyriausybės nutarimą toje vietoje buvo pradėti žemės atkūrimo procesai. „Logistikos centro ribos buvo brėžiamos jau ant anksčiau grąžintos žemės. Gal taip buvo daroma sąmoningai?“, – spėja A.Šulcas.

    Buvęs Klaipėdos apskrities viršininkas Vytautas Rinkevičius dar prieš minėtą Vyriausybės nutarimą gavo prašymą pritarti dešimties sklypų gražinimui šioje teritorijoje. Prašymui buvo nepritarta motyvuojant, kad šioje vietoje planuojamas valstybinei svarbus objektas – logistikos centras. Tačiau prieš pat Naujuosius metus likus dešimčiai dienų iki viršininko kadencijos pabaigos V.Rinkevičius panaikino savo ankstesnį įsakymą ir leido susigrąžinti privatiems savininkams žemę, kur planuotas viešasis logistikos centras.

    Galutinį sprendimą dėl žemės atkūrimo patvirtino dabartinis Klaipėdos apskrities viršininkas Arūnas Burkšas. Jis ir jo pavaduotojas A. Šulcas teisinosi, jog iš rašto nebuvo galima suprasti apie kurią teritoriją kalbama. „Nė žodžiu neužsiminta apie tai, kad tai vieta, kur planuojamas logistikos centras. Minima tik Stragnų vietovė, bet ne Kairių gatvė, Vilhelmo kanalas ar panašios vietos. Kaltiname savo žemėtvarkininkus, kad mūsų neinformavo apie kurią tiksliai vietą kalbama“, – teisinasi A.Šulcas.

    Nesutaria dėl ploto

    Klaipėdos logistikos centrui buvo numatyta 336,5 ha teritorija, tačiau kyla klausimas, ar logistikos centrui reikia tokios didelės teritorijos. „Kuo didesnis plotas, tuo atsiranda daugiau interesų, konfliktų. Ilgiau užtrunka pasiruošimas įgyvendinimui“, – tikina A.Šulcas.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros direktorius Artūras Drungilas tvirtina, jog pirmajam etapui užtektų ir 60 ha žemės, tačiau būtinai reikia numatyti plėtros perspektyvą. „Siekiant sutaupyti valstybės pinigų reikia numatyti kitas alternatyvas ir pažiūrėti, kur galima pigiau įrengti šį centrą“, – siūlo A.Drungilas.

    A.Šulco tvirtinimu, numatyta vieta buvo netinkama nuo pat pradžių. „Daugelis nesutiko, jog toje teritorijoje būtų steigiamas logistikos centras, bet nutarimas priimtas. Gal čia buvo kieno nors sumanymas specialiai pasirinkti šią vietą, kad kažkam būtų geras „verslas“. Maža to, jau tuomet buvo žinoma, kad šalia Draugystės geležinkelio stoties yra didžiuliai privatūs sklypai, kuriuose bus kuriami privatūs logistikos centrai. Uosto krovos įmonėms nesvarbu ar sandėliai bus valdiški, ar privatūs. Kam reikia mesti valstybės pinigus galimybių studijoms ir statyboms? Valstybė investuos, o pelną turės tik verslininkai? Ypač jei mes jo neįkūrėme 2003 m, dabar jau gal vėlokai, nes įsikūrė daug privačių logistikos centrų?“, – svarsto A.Šulcas.

    Numatyta logistikos centro vieta jautri ir aplinkosaugos požiūriu. Netoli jos yra trečioji Klaipėdos vandenvietė, iš kurios vandeniu aprūpinama pusė uostamiesčio.
    Šalia yra keli šimtai hektarų valstybinio miško, todėl logistikos centro steigimui prieštarauja ir aplinkosaugininkai.

    Tęsia galimybių studijas

    Atsiradus privačių sklypų kliūtims, svarstoma, ar logistikos centrui nereikėtų parinkti kitą vietą. Kaip alternatyvos siūloma laisvoji ekonominė zona, teritorija netoli Klaipėdos aerodromo, pietinėje uosto dalyje prie „Vakarų laivų gamyklos“, kitos vietos. Ketinama parinkti dvi perspektyviausias vietas ir joms abiems parengti projektiniai pasiūlymai. Jei vieta bus numatyta ne šalia uosto, tuomet Uosto direkcija negalės būti vienintele steigėja. Tuomet dar reikės surasti ir kitą logistikos centro steigėją.

    Norint parinkti logistikos centrui vietą reikia atsižvelgti į tris dalykus – kad kuo arčiau būtų uostas, geležinkelis ir automobilių keliai. Pasirinkta vieta pietinėje uosto dalyje šiuo požiūriu labai patogi.

    Uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas liepė surinkti visą informaciją apie logistikos veiklai pritaikytus ir numatomos pritaikyti sklypus. Išsiaiškinus poreikį bus sprendžiama, ar apskritai verta statyti Klaipėdos viešąjį logistikos centrą. Nauja, jau trečioji, galimybių studija turėtų atsakyti į šį klausimą.

    A.Drungilas dėsto, kad jei Klaipėdos logistikos centras nebus pastatytas, uostas daug praras. „Pirmąją vietą mes jau praradome. Kadangi Klaipėdos uostas yra pačiame mieste, krovinių sandėliavimui, pridėtinės vertės sukūrimui teritorijos trūksta. Esamos teritorijos jau baigiamos įsisavinti. Todėl norėjome, kad logistikos centras atsirastų kuo arčiau uosto“, – aiškina uosto specialistas.

    Naujoji galimybių studija dar net nepradėta. Jei bus patvirtinta, kad ekonomiškai apsimoka steigti Klaipėdos logistikos centrą, pasak susisiekimo ministro patarėjo Pauliaus Jankausko, jis galėtų atsirasti po 4-5 metų. Per tiek laiko situacija vėl gali pasikeisti ir atliktos galimybių studijos jau neatitiks realybės. „Tai rodo, kokio lygio sprendimus mums reikia numatyti. Mes planuojame į ateitį, bet suprantame, kad gali būti nemaža paklaida. Gal atsiras didžiulis krovinių proveržis iš Rytų. Tuomet atrodys, kad logistikos centrai pastatyti pačiu laiku. Šiuos valstybinius objektus mes derinsime su verslu“, – tikina P.Jankauskas.

    Pinigai visiems trims – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos logistikos centrams numatyti iš Europos sąjungos lėšų ir dalis – 15 proc. – iš valstybės biudžeto. Šiems projektams jau rezervuota apie 300 mln. Lt.

    Tačiau ir šiandien išlieka aktuali dilema: ar už šiuos pinigus sugebės šalies valdininkai sukurti bent pagrindą logistikos centrų steigimui – įteisinti reikalingus sklypus, ar šiuos milijonus išleis nesuskaičiuojamoms galimybių studijoms? Kol kas svarstyklės žymiai krypsta antrosios galimybės pusėn.

    Žurnalas „Transportas”

    Comment


      #82
      Pinigų plovimas, išsidalina sklypus, o paskui vėl bandoma išpirkt, žiauru....

      Comment


        #83
        Logistikos centras mirė negimęs

        http://www.ve.lt/?data=2009-10-23&ru...&id=1256240315

        Comment


          #84
          Gal kas žino, kas netoli Klaipėdos šalia autostrados priešais Dauparus yra statomas????? Labai daug sunkiosios technikos dirba.

          Comment


            #85
            Manau kalbi apie tai:

            Užsakovas - UAB Vlantana

            Terminas - 2009.12.23 - 2010.11.10

            Trasnporto logistikos centro su degaline, administracinėmis patalpomis, moteliu, automobilių priežiūros ir remonto patalpomis, automobilių plovykla, viešojo maitinimo patalpomis, sandėliu Gobergiškės km. Dauparų - Kvietinių sen. , Klaipėdos raj. statyba

            Comment


              #86
              Uosto vadovui uždrausta dalyvauti nusikaltime
              2010 m. kovo 20 d.
              http://www.ve.lt/?data=2010-03-20&ru...&id=1269023655
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #87
                Apie Vilniaus VLC.

                2010-06-18
                Viešasis logistikos centras – dėliojami taškai ant „i“
                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...i-ant-i-284611
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #88
                  2010-09-30, 14:45
                  Interesų kovos griauna Kauno VLC užuomazgas
                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...omazgas-302266
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #89
                    2010-10-09, 07:30
                    Viešasis logistikos centras – nuo Palemono iki oro uosto?
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...o-uosto-303877
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #90
                      "Lietuvos geležinkeliai" ir savivaldybė steigia Vilniaus viešąjį logistikos centrą
                      http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/6...ntra-papildyta

                      Gal ne cia pataikiau...
                      http://vilnius-town.myminicity.com/ind

                      Comment


                        #91
                        Vilniaus viešąjį logistikos centrą projektuos „Pramprojektas“
                        Vykdant ją bus atliekami tam tikri tyrimai, renkami ir vertinami techniniai duomenys, rengiamas ir derinamas techninis projektas, gaunami statybą leidžiantys dokumentai bei atliekamos statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos, praneša „Lietuvos geležinkeliai”.
                        http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=44318559
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #92
                          Geležinkelininkai logistikos centrui siūlo kitą vietą

                          Antradienį Klaipdėdos valstybinio jūrų uosto direkcija sukvietė į pasitarimą Klaipėdos miesto ir rajono savivaldybių, AB "Lietuvos geležinkeliai" atstovus. Jiems buvo pristatyta Klaipėdos viešojo logistikos centro (KVLC) steigimo galimybių studija, kurią uosto direkcijos užsakymu atliko kompanija "Ernst &Young" su partneriais. Studiją, kainavusią apie 450 tūkst. Lt, jau patvirtino Viešųjų logistikos centrų priežiūros komitetas, vadovaujamas susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako.
                          http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-vieta-692013/
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #93
                            /\ Už ką sumokėjo 450 t.Lt tiems "E&Y" konsultantams?..
                            Panašu, kad jie turbūt net nekalbino geležinkelininkų.

                            Comment


                              #94
                              Pinigų plovimas tos galimybių studijos. Geras pavyzdys su greta esančia Kairių gatve. Galimybių studijos reikėjo, kad parodytų pirštu kur reikia ar nereikia platinti, nors ir bobutėms iš greta esančių daržų turbūt aišku. Srautas žinomas, gatvių kategorijos taip pat atitinkamos. O dabar biurokratai dykinėja, ir leidžiami pinigais vėjais.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #95
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Pinigų plovimas tos galimybių studijos.
                                Ir dažniausiai - bevertės. Įmonėse didžiausia problema yra ne planai ir studijos, o jų vykdymas ir diegimas!
                                Visus duomenis, ar net idėjas susirenka iš pačių įmonės specialistų, kuriems niekas nieko papildomai nemoka.
                                Iš kur konsultaciniai mergužėlės ir berneliai, staiga patampa tokias "profais"?
                                Šiaip tai dar turėtų primokėti už jų apmokymą "konsultacijų" metu

                                Comment


                                  #96
                                  Rado vietą Klaipėdos viešajam logistikos centrui

                                  http://verslas.delfi.lt/automoto/rad....d?id=58216466

                                  Parašyta, kad šiurinėje Draugystės stoties dalyje, aišku, kad vieta visiškai neaiški. Galbūt pakraštys iš miesto pusės.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #97
                                    Pasiruošta įgyvendinti Kauno viešojo logistikos centro pirmąjį etapą

                                    Praėjusių metų kovą Lietuvos Vyriausybė nutarė Kauno viešąjį logistikos centrą (toliau – VLC) vystyti Palemono ir Karmėlavos teritorijose. Šiuo metu, praėjus vos kiek daugiau nei metams, jau yra visiškai pasiruošta įgyvendinti pirmąjį etapą – pradėti intermodalinio terminalo statybą. Parengta ne tik galimybių studija bei techninis projektas – dar šiemet planuojama išsirinkti rangovą. Intermodalinių krovinių terminalo projektui numatyta skirti apie 64 mln. litų ES Sanglaudos fondo lėšų.

                                    Techniniame projekte numatyta pastatyti ne tik patį terminalą su atitinkamomis saugojimo aikštelėmis, 1520 mm ir 1435 mm pločio geležinkelio krovos ir privažiuojamaisiais keliais, konteineriniu kranu, muitinės ir administracinėmis patalpomis, bet ir rekonstruoti esamą kelią nuo automagistralės Vilnius-Klaipėda iki pat būsimo terminalo. Rekonstravimo projekte dalyvauti sutiko Kauno miesto savivaldybė ir Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                                    Suprojektuotas terminalas tarnaus ne tik viešojo logistikos centro poreikiams, bet ir kaip galutinis šiuo finansavimo laikotarpiu planuojamos nutiesti Europinio standarto (1435 mm) geležinkelio vėžės taškas. Iš Vakarų Europos atvykstantys ir terminale perkrauti konteineriniai kroviniai galės toliau judėti Šiaurės ir Rytų link. Iki Palemono stoties teritorijos nutiesus 1435 mm pločio vėžę atsiras galimybė ir įmonėms, kurios šiuo metu sujungtos plačiąja vėže, savo terminalus pritaikyti ir kitos rūšies krovinių perkrovai tarp skirtingų vėžių.

                                    Tikimasi, kad įgyvendinta Kauno VLC koncepcija atneš didžiulę naudą ne tik transporto ir logistikos įmonėms, bet ir šio miesto bei rajono savivaldybių gyventojams: bus pritraukiamos investicijos, plečiama miesto infrastruktūra, į biudžetą surenkami papildomi mokesčiai. Įgyvendinant šį projektą Lietuvos transporto sistema dar labiau prisidės prie pagrindinių Europos Sąjungos strateginių transporto sistemos tikslų, įtvirtintų Europos Komisijos „Baltojoje Knygoje“, įgyvendinimo, t. y. kad iki 2040 m. 50 proc. krovinių, kuriuos reikia pristatyti daugiau nei 300 km. atstumu, būtų gabenami geležinkelių arba vidaus vandenų transportu.

                                    BNS informacija

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Didžiausios transporto bendrovės pagal 2011 m. pardavimus

                                      Vieta Bendrovė Pardavimo pajamos 2011 m., tūkst. Lt Pardavimo pajamos 2010 m., tūkst. Lt Ikimokestinis pelnas 2011 m., tūkst. Lt Ikimokestinis pelnas 2010 m., tūkst. Lt Pagrindinė veikla
                                      1 Lietuvos geležinkeliai, AB 1.621.699 pr 1.364.733 148.012 pr* 65.437 * Geležinkelio transportas
                                      2 Girteka logistics, UAB 485.778 n.d. n.d. n.d. Krovinių vežimas, logistikos paslaugos
                                      3 Vlantana, UAB 224.918 164.868 30.042 26.631 Krovinių vežimas krovininiais automobiliais
                                      4 Small Planet Airlines, UAB grupė 223.500 pr 157.396 n.d. n.d. Užsakomųjų skrydžių paslaugos
                                      5 Lietuvos paštas, AB 183.209 174.137 1.236 -12.100 Pašto, pasiuntinių, finansinių paslaugų veikla
                                      6 Klaipėdos jūrų krovinių kompanija, (KLASCO) AB 164.248 126.505 39.481 20.370 Uosto krovos darbai, sandėliavimas
                                      7 DSV Transport, UAB 146.547 127.381 8.598 7.172 Krovinių ekspeditoriai, logistai
                                      8 Transekspedicija, UAB grupė 143.997 123.006 n.d. n.d. Krovinių vežėjai
                                      9 Klaipėdos nafta, AB 141.276 123.032 53.292 29.751 Krovos darbai, sandėliavimas
                                      10 Limarko, grupė (5 bendr.) 133.298 161.448 n.d. n.d. Laivų valdymas, krovinių pervežimas
                                      11 MSC Vilnius, UAB 120.287 119.183 9.347 6.975 Krovinių vėžimas jūrų vandenimis
                                      12 A.Griciaus autotransporto IĮ 118.258 91.625 n.d. 12.638 Krovinių vežėjai
                                      13 SEA Connect, UAB 112.781 113.113 n.d. 4.153* Konteinerių gabenimas jūra
                                      14 Transtira, UAB 102.436 80.196 n.d. n.d. Krovinių vežėjai, ekspeditoriai, logistai
                                      15 Finėjas, UAB 102.164 70.523 n.d. n.d. Krovinių vežėjai, ekspeditoriai, logistai
                                      16 Baltic ground services, UAB 100.634 75.229 n.d. n.d. Orlaivių antžeminis aptarnavimas, kuro teikimas
                                      17 Bega, Klaipėdos jūrų krovinių kompanija, UAB 97.715 91.087 n.d. 20.833 Krovos darbai, sandėliavimas, logistika
                                      18 Vilniaus viešasis transportas, UAB (buvusios UAB Vilniaus autobusai dalis) 93.371 89.660 -5.354 -8.642 Keleivių vežimas autobusais Vilniuje
                                      19 Autoverslas, grupė (3 bendr.) 82.561 75.335 n.d. n.d. Krovinių ir lengvųjų automobilių logistika
                                      20 Hoptrans Group (5 bendr.) 78.622 60.066 5.477 4.350 Krovinių gabenimas, sandėliavimas, NT nuoma
                                      21 Lietuvos jūrų laivininkystė, AB 78.169 62.172 -17.519 -39.069 Jūrų ir upių transportas
                                      22 Klaipėdos Smeltė, laivų krovos AB 76.485 62.436 15.386 9.370 Jūrinių krovinių perkrovimas, sandėliavimas
                                      23 Magnus Logistics, UAB 74.332 57.088 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas kelių transportu
                                      24 Ad Rem, grupė (4 bendr.) 73.900 62.900 n.d. n.d. Krovinių ekspeditoriai, vežėjai, logistai
                                      25 Arijus, UAB 67.534 52.863 3.531 2.245 Laivų agentavimas, krovinių ekspedijavimas, 3PL
                                      26 Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB 65.400 50.554 n.d. 8.773 Krovos darbai, sandėliavimas
                                      27 Hegelmann transporte, UAB 64.713 58.000 n.d. n.d. Krovinių vežimas krovininiais automobiliais
                                      28 Vilniaus viešasis transportas, UAB ( buvusios UAB Vilniaus troleibusai dalis) 60.220 60.228 0 0 Keleivių vežimas troleibusais Vilniuje
                                      29 Festina, UAB 57.262 46.545 1.708 227 Krovinių vežimas, ekspedijavimas, sandėliavimas
                                      30 Euroga, UAB 56.289 43.162 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas, laivų frachtavimas
                                      31 Kautra, grupė (3 bendr.) 52.994 43.195 n.d. n.d. Keleivių vežimas
                                      32 Cargo and go, grupė (4 bendr.) 48.835 39.421 n.d. n.d. Krovinių vežėjai keliais
                                      33 Kuehne + Nagel, UAB 48.512 43.980 2.296 1.411 Ekspedijavimas, transportas, logistika
                                      34 DPD Lietuva, UAB 47.600 39.000 n.d. n.d. Pašto ir kurjerių paslaugos, logistika
                                      35 Manvesta M.Stankevičiaus firma 45.926 35.495 n.d. n.d. Krovinių ekspeditoriai, vežėjai
                                      36 Tromina, UAB 43.366 21.751 69 95 Krovinių saugojimas, sandėliavimas, transportavimas
                                      37 Medva cargo services (2 bendr.) 42.829 52.681 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas sausumos keliais
                                      38 Animpeksas, UAB 39.809 37.029 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas (geležinkeliu)
                                      39 Schenker, UAB 36.296 31.883 740 499 Krovinių ekspeditoriai, logistai
                                      40 Autrolis, UAB 35.431 35.562 -404 51 Keleivių vežimas troleibusais Kaune
                                      41 AXIS Transport, UAB 34.100 20.500 n.d. n.d. Transporto-ekspedijavimo paslaugos
                                      42 Kauno autobusai, UAB 34.092 33.852 -268 101 Keleivių vežimas autobusais
                                      43 Amber Cargo, UAB 32.951 26.616 n.d. n.d. Krovinių vežimas. Prekyba kondicionieriais
                                      44 Hellmann Worldwide Logistics, UAB 32.452 22.278 n.d. n.d. Logistikos paslaugos
                                      45 Asstra-Vilnius, UAB 32.302 30.510 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas
                                      46 Baltic Freight services, UAB 30.000 33.288 680 n.d. Krovinių ekspedijavimas
                                      47 Railana, UAB 29.721 22.864 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas geležinkelio transportu
                                      48 Transeurina ir Ko, grupė 29.150 23.591 n.d. n.d. Krovinių vežėjai, ekspeditoriai
                                      49 Grens cargo, UAB 26.494 16.404 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas, sandėliavimas
                                      50 Refta, UAB 26.324 22.351 2.457 1.096 Krovinių vežėjai
                                      51 Towmar Baltic, UAB 26.065 27.141 n.d. n.d. Uosto vilkikų paslaugos
                                      52 Laikrida, UAB 25.767 23.345 n.d. n.d. Krovininis kelių transportas
                                      53 Ahlers Klaipėda, UAB 25.513 36.346 700 455 Krovinių ekspedijavimas, logistika
                                      54 Transkela, UAB 23.836 20.089 n.d. n.d. Krovininių vežimas, ekspedijavimas
                                      55 Ortima, UAB 23.322 14.054 n.d. 522 Krovinių vežimas krovininiais automobiliais
                                      56 Keltecha, UAB 22.877 21.653 328 -298 Krovinių gabenimas keliais
                                      57 Krovinių terminalas, UAB 22.800 29.000 n.d. 2.100 Naftos, chemijos produktų krova
                                      58 Panevėžio autobusų parkas, UAB 22.669 20.095 n.d. -940 Keleivių vežimas
                                      59 Transvelas, UAB 20.549 18.215 n.d. 847 Krovinių ekspeditoriai, vežėjai
                                      60 Autostartas, UAB 20.500 19.942 n.d. n.d. Krovinių ekspeditoriai
                                      61 Elbingos transportas, UAB 19.777 16.528 2.652 1.055 Krovinių vežimas
                                      62 Vedautos autotransportas, UAB 19.642 18.493 113 265 Krovinių vežėjai
                                      63 RBII, UAB 19.261 15.901 487 546 Krovinininio kelių transportas
                                      64 MTL group, UAB 17.562 10.078 n.d. 1.254 Ekspedijavimo paslaugos
                                      65 ALPI Baltika, UAB 17.481 15.166 656 962 Krovinių vežimas, logistika
                                      66 Klaipėdos transekspedicija, UAB 16.215 14.367 n.d. n.d. Krovinių vežimas keliais
                                      67 ACE Logistics, UAB 15.502 14.755 821 830 Krovinių ekspeditoriai
                                      68 Rokauta, UAB 15.032 12.791 904 1.039 Krovinių vežėjai
                                      69 Sauliaus transporto sistemos, UAB 14.763 16.237 190 765 Krovinių vežėjai
                                      70 Erabalta, UAB 14.508 13.029 335 195 Krovinių ekspeditoriai, agentai
                                      71 Smiltynės perkėla, AB 14.179 14.449 1.419 1.607 Perkėlimas keltais per Kuršių marias
                                      72 TLSC, UAB 13.994 13.354 n.d. n.d. Krovinių ekspedijavimas, agentavimas
                                      73 Raben Lietuva, UAB 13.279 9.134 n.d. n.d. Krovinių vežimas, logistika
                                      74 Sausumos laivai, UAB 11.719 11.451 n.d. 152 Krovinių ekspeditoriai, vežėjai
                                      75 Lastra, UAB 11.578 9.785 58 139 Krovinių ekspeditoriai geležinkeliu
                                      76 Baltic Shipping Centre, UAB 10.572 8.299 n.d. n.d. Logistika, krovinių transportavimas
                                      77 Vilktukas, UAB 9.083 8.116 394 457 Krovinių ekspeditoriai, vežėjai
                                      78 Nordcarrier Baltic, UAB 9.012 7.208 367 186 Krovinių ekspeditoriai
                                      79 Mabre LPC, UAB 7.997 7.398 n.d. 800 Krovos darbai, sandėliavimas
                                      80 Uno Transport Klaipėda, UAB 7.704 7.477 n.d. 41 Krovinių ekspeditoriai, laivų agentai
                                      81 3p logistics, UAB 7.682 5.968 n.d. n.d. Logistikos, transpoto paslaugos
                                      82 Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas, UAB 5.361 5.963 642 1.334 Krovos darbai, keleivių vežimas[/URL
                                      [/B]
                                      Saltinis http://vznotes.vz.lt/Newspaper/RA99....ocument&Click=

                                      Comment


                                        #99
                                        Klaipėda. AD REM PORT sandėlio su administracinėmis patalpomis statyba LEZ'e. Švepeleliuose, gale prie Rimkų.

                                        2014 03



                                        Privažiuojamasis kelias nuo Rimkų stoties.



                                        2014 05







                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2014.06.01, 00:07.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Šįvakar.



                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X