Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Logistika Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Rodyti pranešimą
    O jie tegul eina...
    ant trijų raidžių

    Comment


      #22
      Parašė Rodyti pranešimą
      Stulbina mane, už galvos galima susiimt, o po to pasijust bejėgiškai Kaip paaiškint idiotui, kad 2*2 != 5.

      Nes idiotizmas Lietuvoje gajesnis nė pavienės protingos mintys ir jis jas užgožia...
      Ne idiotai čia ir ne idiotizmas, o interesai. Pas ką stipresnis užnagaris, tas ir "koldrą" į savo pusę labiau tempia.
      gera gyventi gerai

      Comment


        #23
        Parašė Rodyti pranešimą
        Marijampolė? O kurio miesto ir jo regiono subjektai sudarys didžiąją dalį VLC klientūros? Marijampolės? Kokiu principu vyksta plėtra šiame sektoriuje?
        principas yra labai paprastas: žiūrima kokiame kontekste matome Lietuvos ateitį. jei apsistveriam spygliuotom tvorom nuo išrinio pasaulio ir išstojam iš šengeno, ES ir kt. tada taip - Kaunas būtų tas "centrinis taškas". bet jei svarstom bent jau apie regioninę (baltijos šalių, baltijos jūros šalių, centro rytų europą ar ne kokią postLDK) tai koks skirtumas Marijampolė ar Kaunas? jei yra skirtumas, tai galvą guldau reikia pasidomėti KAM yra tas skirtumas. o dėl galimybių - tai jos visiems lygios, tik ne visi savo pareigas vykdo ir teises žino.

        Comment


          #24
          Parašė Kema Rodyti pranešimą
          Ne idiotai čia ir ne idiotizmas, o interesai. Pas ką stipresnis užnagaris, tas ir "koldrą" į savo pusę labiau tempia.
          Čia ir yra didžiausia bėda, kad valdžia suformuota iš interesus turinčių grupių. To neturėtų būti bendro tikslo siekiančioje valstybėje. Kas įdomiausia, kad siekiant bendro tikslo ir jį pasiekus didesnę naudą turėtų tos pačios interesų grupės. Manau, kad regionai yra konkurencingesni, kai yra orientuoti į tam tikra sfera, negu tie kurie orientuoti į viską. Žodžiu Kaunas turi puikią progą susiformuoti kaip savarankiškas miestas, toliau tai perraugs tiesiog į grandininę reakciją. Tiesiog šiuo metu reikia užsispyrimo, valios ir teisingų sprendimų. Reikėtų nustumti į šalį aistras ir siekti tikslo.

          Comment


            #25
            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
            principas yra labai paprastas: žiūrima kokiame kontekste matome Lietuvos ateitį. jei apsistveriam spygliuotom tvorom nuo išrinio pasaulio ir išstojam iš šengeno, ES ir kt. tada taip - Kaunas būtų tas "centrinis taškas". bet jei svarstom bent jau apie regioninę (baltijos šalių, baltijos jūros šalių, centro rytų europą ar ne kokią postLDK) tai koks skirtumas Marijampolė ar Kaunas? jei yra skirtumas, tai galvą guldau reikia pasidomėti KAM yra tas skirtumas. o dėl galimybių - tai jos visiems lygios, tik ne visi savo pareigas vykdo ir teises žino.
            O aš manau, kad tokių objektų, kaip upių uosto, geležinkelių mazgo, logistikos, LEZ, oro uosto ir magistralinių kelių sankirtos kooperacija yra kur kas naudingesnė, nė jų sklaida.

            Parašė Nedas Rodyti pranešimą
            bendro tikslo siekiančioje valstybėje
            Valstybė savo tūkstantmečio (jis būna tik kartą per 1 000 metų) proga išsikėlė tikslą pasistatyti stadioną. Ir pasirodė taip apgailėtinai, kaip... kaip dažniausiai Panevėžyje tokiai progai buvo norima sukurti parką, deja. Arenos negalim pastatyt 10 metų, japonai bakstelėjo pirštu, statykit giliavandenį uostą, jei norit išlikt konkurentabilūs, mes sugalvosim šimtus priežasčių, kodėl valstybės konkurentabilumas nėra toks svarbus (nes asmeniniai interesai svarbesni). Mes pulsim statyt AE nesvarstę alternatyvų (arba jos tiesiog dar pernelyg inovatyvios surūdijusiom smegenim). Mūsų lazerių pramonei reikia 100 milijonų litų, bet valdžia turbūt net nesvarstytų paramos kažkokiam „lempučių fabrikui“, nebent gal vėl kas bakstels pirštu. Lietuvos biudžetinis mokslinių tyrimų ir plėtros finansavimas (pagal ES 2005 m. statistikos duomenis) sudaro tik 0,36 proc. BVP.

            Visur lenda vienų ar kitų interesai. Čia nėra valstybės, čia yra individai be esminės kuriančios krypties.

            Koks tas mūsų drąsios šalies tikslas?
            Paskutinis taisė ; 2008.04.03, 18:08.
            Įžvalgos.lt - FB - G+

            Comment


              #26
              Parašė Rodyti pranešimą
              O aš manau, kad tokių objektų, kaip upių uosto, geležinkelių mazgo, logistikos, LEZ, oro uosto ir magistralinių kelių sankirtos kooperacija yra kur kas naudingesnė, nė jų sklaida.
              be jokio abejo. tik sklaida būtų jei šiuos objektus skirtų šimtai kilometrų.

              Comment


                #27
                Susisiekimo ministerija nusprendė pakoreguoti trasą – nuo Marijampolės sukti ją į Kazlų Rūdą.
                Nesvarbu, kokiais motyvais jie taip nusprendė, bet nuo Kazlų Rūdos vėžė jau turėtų gan smarkiai laužtis, kad eitų pro rytinę Kauno pusę.

                A.Kupčinsko teigimu, Karmėlavoje vis tiek iškils logistikos centras, tokį objektą statyti pasiryžtų, anot jo, tiek vietos, tiek užsienio transporto įmonės.
                Siūlyčiau Kaunui pasiūlyt savas galimybes (tiems, kas potencialiai naudosis VLC) ir nukonkuruot likusį centrą taip parodant didelę taukuotą špygą. Galėtume pasiūlyti daugiau, tik investicijų Kaunas vienas jau nerastų pakankamai. O, jei paklausa užpildytų ir konkurentą, tada šaunu, tik daugiau pajamų valstybei.

                Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                be jokio abejo. tik sklaida būtų jei šiuos objektus skirtų šimtai kilometrų.
                Aš suvokiu, kad tam tikri procesai pasaulyje vyksta ne tik šimtų kilometrų spinduliu, bet ir globaliai. Bet glaudžiai sąveikaujančias dalis centralizuojant pasiekiamas geresnis rezultatas ir išvengiama tam tikrų besidubliuojančių išlaidų. Būtent todėl Vilniuje yra bazuojamos tam tikros institucijos, kuriami MTP ir t.t. (tik pavyzdžiai).

                Kaip suprantu, Marijampolės privalumas yra laisva teritorija tokiam objektui, kurios nereikėtų išpirkinėti? RB atšakos į Vilnių ir Klaipėdą taip pat iš Marijampolės eitų?
                Paskutinis taisė ; 2008.04.03, 15:36.
                Įžvalgos.lt - FB - G+

                Comment


                  #28
                  Bet juk Europos Sąjungos institucijų numatyta trasa Varšuva - Kaunas (ne Marijampolė) - Ryga - Talinas ir nemanau, kad kažkokia ministerija galėtų ją pakeisti. Kaip tarpinė stotis Marijampolė, aišku, gali būti, bet logistikos terminalas turi būti prie Kauno, ne taip jau svarbu kurioje pusėje.

                  Comment


                    #29
                    negaliu patikėti savo akimis... marijampolė... kazlų rūda... o Lietuvos pagrindinė kryžkelė, šalia esantis aerouostas nesvarbu, statikim papigiai, kaimuose, o kaip paskui bus, matysim, vis tiek jau tada kiti bus valdžioj... debilai!

                    Comment


                      #30
                      Kuomet mokslininkai aiškino, kad Lietuvoj geriausia būtų kurti vieną stiprų mokslo ir technologijų slėnį, kad toks slėnis gali atnešti didelę naudą tik pritraukus labai stambią užsienio kompaniją, vyriausybė išreiškė poziciją, kad reikia stengtis vystyti tolygiai paskirstant investicijas po šalį, ko pasekoje tokie slėniai atsirado ir Kaune ir Klaipėdoje. Vien dėl regioninės politikos rail Baltikos trasa eina per Kauną, o ne per Sostinę.

                      Man tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.
                      Paskutinis taisė deep'as; 2008.04.04, 07:40.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Bet juk Europos Sąjungos institucijų numatyta trasa Varšuva - Kaunas (ne Marijampolė) - Ryga - Talinas ir nemanau, kad kažkokia ministerija galėtų ją pakeisti. Kaip tarpinė stotis Marijampolė, aišku, gali būti, bet logistikos terminalas turi būti prie Kauno, ne taip jau svarbu kurioje pusėje.
                        LR vyriausybė yra ES institucija, kuri šalies viduje tą dėžutę gali ir turi teisę pastatyti kaip yra naudingiau čia ir dabar - rezultatas visvien nebus blogesnis apskritai LR kontekste. juo labiau, kad tai ta pati administracinė apskritis. o tamstos pareiškimas, kad "logistikos terminalas turi būti prie kauno" yra gana pavojingai išreikšta mintis. prie kauno jis gali būti. gali būti ir prie marijampolės. o dabar yra laikas sąžiningai kovai. kuris miestas savo veiksmais to nusipelnys tas miestas jį ir gaus.

                        Comment


                          #32
                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                          LR vyriausybė yra ES institucija, kuri šalies viduje tą dėžutę gali ir turi teisę pastatyti kaip yra naudingiau čia ir dabar - rezultatas visvien nebus blogesnis apskritai LR kontekste. juo labiau, kad tai ta pati administracinė apskritis. o tamstos pareiškimas, kad "logistikos terminalas turi būti prie kauno" yra gana pavojingai išreikšta mintis. prie kauno jis gali būti. gali būti ir prie marijampolės. o dabar yra laikas sąžiningai kovai. kuris miestas savo veiksmais to nusipelnys tas miestas jį ir gaus.
                          O tau nekyla mintis, kad jei į šią kovą būtų įmaišytas Vilnius, negalėtų būti nė abejonių dėl "laimėtojo". Tarp kita ko, LR Vyriausybės VLC pavadintas Kauno.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            O tau nekyla mintis, kad jei į šią kovą būtų įmaišytas Vilnius, negalėtų būti nė abejonių dėl "laimėtojo". Tarp kita ko, LR Vyriausybės VLC pavadintas Kauno.
                            ir nors nuo manęs niekas nepriklauso, deja - nekyla. aš matau tik konstruktyvaus mąstymo trūkumą ir realių veiksmų neatliekamumą kauno valdžios ir verslo konjuktūroje. tik tiek. taip žiūriu: kauno pastangos turėtų būti didesnės, jeigu jau jam taip trūks plyš reikalingas šitas objektas.

                            Comment


                              #34
                              Jei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Jei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.
                                Ne tik kreipėsi, bet net suorganizavo ištisą seminarą vien dėl to klausimo.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Jei jau Kauno prekybos ir pramonės rūmai verslininkų vardu kreipėsi į Vyriausybę dėl dėl pagalių kaišiojimo Kaunui, tai bent šiuo konkrečiu atveju trukdžiai tikrai Vilniuje. Verslininkai nepraleidžia nė menkiausios progos įgelti Kauno valdžiai, jei ši būna kalta ar bent įtariama. Kartoju - šį sykį kaltininkai amžinojoje sostinėje.
                                  bet kauno VLC neatsiduria belopolskių hrade (vilniuj ). ar aš klystu? jei neklystu - tai tavo sudėliotam algoritme trūksta kažko. arba kažkas netikslu. bet be jokio abejo vilniuje esanti administracija (tiek miesto tiek respublikos) neleidžia nelogiškiems sprendimams tapti precedentais.

                                  Comment


                                    #37
                                    Man tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.
                                    vilnius sostinė - investicijos pačios plaukia, klaipėda - uostas, pinigai atplaukia tiesiogine žodžio prasme. kaunas - turėtų būti vlc ir rail baltica, bet norima ir tai iš mūsų atimti. tai kur tas veidmainiškumas. rytai ir vakarai turi pelną ir klestėjimą, o vidurio Lietuva tegul altruistiškai ir pasiaukojančiai vardan kitų tegu toliau iš paskutiniųjų kapstosi?..

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Man tai keista skaityti paskutinius pranešimus, kuriuose pasisako iki šiol buvę didžiausi "regionų vystymo šalininkai", "Nereikia visko koncentruoti vienoje vietoje, reikia vystytis tolygiai", bet kai pasisuko kalba apie jų miestą, baisus triukšmas dėl sandėlio . Reikia vystytis tolygiai, viską koncentruoti ne Vilniuj, bet Kaune. Kaunas Lietuvos centras čia turi viskas būti. Apgailėtinas veidmainiškumas, kas ir taip iki šiol buvo aišku tik buvo akylai neigiama, o dabar liūdna, bet deja tiesa yra tokia.
                                      Kauno ir Vilniaus sąlygos skiriasi. Vilniuje, kaip sostinėje, savaime centralizuojasi tam tikros institucijos, įstaigos. Kaune to nėra ir Kaunui reikalinga viena ar kelios konkrečios nišos, kur jis būtų lyderis, kad galėtų, tų savo vystymosi prioritetų pagrindu, ekonomiškai atsigauti.

                                      Vilniuje nereikia visko vystyti, tačiau ir Vilniui reikalingi prioritetai. Pavyzdžiui, būtų nelogiška, jei Vilniaus MTP apimtų viską, tada viską apimtų Kauno MTP ir t.t., geriau mažiau dubliuoti ir telktis kažkur konkrečiai.

                                      Kaunas neturi daug prioritetų, o vienas iš jų yra logistika, tam yra ir palankios sąlygos. Bus labai apmaudu, jei miestas to neteks. Bet, lygiai kaip ir Vilniuje, Kaune nesiūlau centralizuotai vystyti visko, tas ir taip nebūtų įmanoma. O kad tu labai mėgsti kritikuot mane „nurašydamas“, turiu galimybę įsitikint ne pirmą kartą.

                                      Manau, kad Marijampolė galėtų turėti atšaką, stotį, tačiau, jei esminė projekto dalis būtų Kaune, taip RB būtų naudojama efektyviau dėl Kauno logistikos intermodalumo.
                                      Paskutinis taisė ; 2008.04.04, 12:36.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Rodyti pranešimą
                                        Kauno ir Vilniaus sąlygos skiriasi. Vilniuje, kaip sostinėje, savaime centralizuojasi tam tikros institucijos, įstaigos. Kaune to nėra ir Kaunui reikalinga viena ar kelios konkrečios nišos, kur jis būtų lyderis, kad galėtų, tų savo vystymosi prioritetų pagrindu, ekonomiškai atsigauti.

                                        Vilniuje nereikia visko vystyti, tačiau ir Vilniui reikalingi prioritetai. Pavyzdžiui, būtų nelogiška, jei Vilniaus MTP apimtų viską, tada viską apimtų Kauno MTP ir t.t., geriau mažiau dubliuoti ir telktis kažkur konkrečiai.

                                        Kaunas neturi daug prioritetų, o vienas iš jų yra logistika, tam yra ir palankios sąlygos. Bus labai apmaudu, jei miestas to neteks. Bet, lygiai kaip ir Vilniuje, Kaune nesiūlau centralizuotai vystyti visko, tas ir taip nebūtų įmanoma. O kad tu labai mėgsti kritikuot mane „nurašydamas“, turiu galimybę įsitikint ne pirmą kartą.

                                        Manau, kad Marijampolė galėtų turėti atšaką, stotį, tačiau, jei esminė projekto dalis būtų Kaune, taip RB būtų naudojama efektyviau dėl Kauno logistikos intermodalumo.
                                        pasaulinėje arenoje egzistuoja tendencija: tie miestai, kurie (dėl įvairiausių priežąsčių) netenka savo pramoninės galios persiorientuoja į kultūros-mokslo lopšius. ir visiems būna gerai. taigi (čia tik svarstymas) - gal kaunui ir nereikia taip siekti išsvajoto pasaulio "kryžkelės" įvaizdžio (juo labiau, kad miestas kolkas to ir nesugeba padaryti). nieko gi neatsitiks globaliai jei VLC nebus kaune. juk iš tiesų tasai VLC nepadarys kauno ekonominiu edenu.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                          bet kauno VLC neatsiduria belopolskių hrade (vilniuj ). ar aš klystu? jei neklystu - tai tavo sudėliotam algoritme trūksta kažko. arba kažkas netikslu. bet be jokio abejo vilniuje esanti administracija (tiek miesto tiek respublikos) neleidžia nelogiškiems sprendimams tapti precedentais.
                                          Čia esmė atsiduria ar neatsiduria Vilniuje, bet tiesiog trukdoma Kaunui vystytis ir klestėti. Marijampolė niekada nebus konkurentu Vilniui, o Kaunas kai kurios srityse konkuruoti gali. Be abejo, matom, kad centrinė valdžia trukdo, tavo nuomone, "nelogiškiems" sprendimams, leisiantiems vystytis Kaunui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X