Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[USA] Greitieji geležinkeliai JAV
Collapse
X
-
JAV viena is stipriausiu mokslo ir inovaciju diegimo srityje. Gan tikrai keista kodel net ir turint 37% rinkos tarp NYC ir Bostono max. greitis traukiniu tesiekia 240km/h.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabiau ne ekonominio, o politinio pagrindo.
Comment
-
Amerikieciai moka daryti is visko pinigus. Matyt nepelninga, per mazas keleiviu srautas, neatsipirktu trilijonines investicijos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, JAV visiškai apsileido keleivinio bėginio transporto srityje. Didelė dalis keleivinių riedmenų yra importiniai - japoniški, europietiški.
Comment
-
Buvo pagyveje kai valstybe reme nauju auto isigijima. Tiesiog rinkoje susidares perteklius. Per prievarta nebeikisi nauju automobiliu. Kas svarbiausia, Obamos vyriausybe ekonomikos gaivinimo plane yra numaciusi tiesti kelius, bet gelezinkeliu labai mizernai. JAV greitaeigiu gelezinkeliu tikriausiais neisvysim artmiausiais desimtmeciais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, pati automobilizuočiausia šalis pasaulyje, o autopramonė irgi recesuoja.Paskutinis taisė andyour; 2010.09.20, 13:36.
Comment
-
As kaip suprantu cia tiesiog vizija. Zinau, kad japonai uzeme rinka, bet apskritai automobiliu neperka. Tie patys vokieciai senu nepardave nauju nepirks, nes baltijos salyse bei rusijoje sustojo pirkimas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJaponai ir europiečiai užėmė didelę dalį JAV automobilių rinkos, o amerikiečių gamintojai nesugebėjo išlaikyti pozicijų... O kas dėl geležinkelių - tai dabar gi tie planai parengti.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBuvo pagyveje kai valstybe reme nauju auto isigijima. Tiesiog rinkoje susidares perteklius. Per prievarta nebeikisi nauju automobiliu. Kas svarbiausia, Obamos vyriausybe ekonomikos gaivinimo plane yra numaciusi tiesti kelius, bet gelezinkeliu labai mizernai. JAV greitaeigiu gelezinkeliu tikriausiais neisvysim artmiausiais desimtmeciais.Gal ne visai į temą, bet manyčiau tokia situacija susidarė ne vien dėl inovacijų taikymo ar sugebėjimo pigiai gaminti ir brangiai parduoti. Tiesiog amerikietiški automobiliai gerokai skiriasi nuo likusio pasaulio valstybių autopramonės produkcijos — jie didesni ir galingesni. Savo ruožtu jiems reikia daugiau kuro. Bepigu JAV, kai praktiškai nėra akcizo kurui ir jo kaina mažesnė nei Europoje. Todėl „suspaustų teritorijų“ valstybės (ES, Japonija, Pietų Korėja, pietryčių Azija, Indija, net Kinija) amerikietiškus automobilius perka labai saikingai, kai tuo tarpu jau bepradedantys taupyti amerikiečiai 'ėmė pastebėti' ir kitų šalių mažalitražę autoprodukciją. Jau seniai amerikiečiams nereikėjo taip staigiai ir plačiu užmoju persiorientuoti. Iki šiol jiems tai pavykdavo, nors ir skausmingai, manau, pavyks ir šį kartą. Tiesa, dėl saikingesnės automobilizacijos ES šalys ir Japonija išvystė geležinkelį, kurį dabar plagijuoja ir pati vysto Kinija. Čia amerikiečiai turės daugiau kur vytis. Tačiau aviacijoje jie kol kas lyderiai. Bet jeigu Kioto protokolas įsigalios ir JAV, tada...Parašė Al1 Rodyti pranešimąJaponai ir europiečiai užėmė didelę dalį JAV automobilių rinkos, o amerikiečių gamintojai nesugebėjo išlaikyti pozicijų... O kas dėl geležinkelių - tai dabar gi tie planai parengti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kiek be paziuri amerikieciu filmu ar video naujienu, miestuose vien japoniski ir europietiski automobiliai. LA netgi madinga Toyota prius. Skaiciau Toyotos gamykla JAV gavo Prius uzsakymu kelis kartus daugiau nei jos pajegumai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTodėl „suspaustų teritorijų“ valstybės (ES, Japonija, Pietų Korėja, pietryčių Azija, Indija, net Kinija) amerikietiškus automobilius perka labai saikingai, kai tuo tarpu jau bepradedantys taupyti amerikiečiai 'ėmė pastebėti' ir kitų šalių mažalitražę autoprodukciją.
Comment
-
Jeigu užsiminiau apie saugumą, vadinasi rašiau apie traukiniusParašė Al1 Rodyti pranešimąPatogiai sėdėti kelias valandas spūstyje? O gal patogiai kvėpuoti užterštu oru mieste?
Comment
-
Čia JAV, čia viskas kitaip veikia, plotai milžiniški - keliai kur nors Arizonoj ar Montanoj tušti, saugotis reikia ne automobilių, o laukinių gyvūnų. Spūstys egzistuoja miestuose ir priemiesčiuose. Ir tai prie to priprantama
Automobilių amerikiečiai neatsisakys - lygiai taip pat ir lėktuvų
O kalbant apie geležinkelius, bent jau dabar labiausiai apkrautas geležinkelio maršrutas yra Vašingtonas - Niujorkas, kur pigiausias bilietas 76 doleriai į vieną pusę, tuo tarpu neaiškios kilmės firmelės dideliais autobusais nuveža už 20 dolerių į vieną pusę. Įdomu pastebėti, kad ir autobusai, ir traukiniai tušti nevažinėja. Beje kalbant apie traukinio bilietų kainas tarp NYC ir WAS: "lėtasis" tradicinis "Northeast Regional" veža už 76 dolerius, o jau greitojo "Acela Express" kaina nuo 152 dolerių į vieną pusę. Beje jokių kosminių greičių ten nėra - "Acela Express" apie 400 km atstumą įveikia per 2:48 val., tuo tarpu "Northeast Regional" atstumą įveikia priklausomai nuo sustojimų skaičiaus - greičiausias variantas 3:12 val. Beje šie traukiniai dažnai vėluoja. Bent jau man atrodo, kad šių maršrutų traukinių kainos yra tikrai didelės - todėl kyla natūralus klausimas kiek už bilietą teks pakloti važinėjant naujaisiais "bullet train", apie kuriuos čia Obama svaigsta? Taip pat reikia stebėti ir nepamiršti JAV automobilių pramonės, kuri niekur trauktis neketina ir tik ką pristatė masinei gamybai Chevrolet Volt... o jau dabar kas antras gatvėje sutinkamas automobilis apklijuotas logo indikuojančiais hibridinę prigimtį...
Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Jei 400 km per 2,48 val. tai greitis turėtų būti apie 200 km/h, o gal kai kuriuose ruožuose ir apie 220 km/h. Nebent nėra daroma nei vieno tarpinio sustojimo ir >95 proc. kelio galima važiuojama 160 km/h.Parašė xxl Rodyti pranešimąČia JAV, čia viskas kitaip veikia, plotai milžiniški - keliai kur nors Arizonoj ar Montanoj tušti, saugotis reikia ne automobilių, o laukinių gyvūnų. Spūstys egzistuoja miestuose ir priemiesčiuose. Ir tai prie to priprantama
Automobilių amerikiečiai neatsisakys - lygiai taip pat ir lėktuvų
O kalbant apie geležinkelius, bent jau dabar labiausiai apkrautas geležinkelio maršrutas yra Vašingtonas - Niujorkas, kur pigiausias bilietas 76 doleriai į vieną pusę, tuo tarpu neaiškios kilmės firmelės dideliais autobusais nuveža už 20 dolerių į vieną pusę. Įdomu pastebėti, kad ir autobusai, ir traukiniai tušti nevažinėja. Beje kalbant apie traukinio bilietų kainas tarp NYC ir WAS: "lėtasis" tradicinis "Northeast Regional" veža už 76 dolerius, o jau greitojo "Acela Express" kaina nuo 152 dolerių į vieną pusę. Beje jokių kosminių greičių ten nėra - "Acela Express" apie 400 km atstumą įveikia per 2:48 val., tuo tarpu "Northeast Regional" atstumą įveikia priklausomai nuo sustojimų skaičiaus - greičiausias variantas 3:12 val. Beje šie traukiniai dažnai vėluoja. Bent jau man atrodo, kad šių maršrutų traukinių kainos yra tikrai didelės - todėl kyla natūralus klausimas kiek už bilietą teks pakloti važinėjant naujaisiais "bullet train", apie kuriuos čia Obama svaigsta? Taip pat reikia stebėti ir nepamiršti JAV automobilių pramonės, kuri niekur trauktis neketina ir tik ką pristatė masinei gamybai Chevrolet Volt... o jau dabar kas antras gatvėje sutinkamas automobilis apklijuotas logo indikuojančiais hibridinę prigimtį...
Comment
-
Parašė JohnKalba eina apie tankiai apgyvendintus regionus t.y. West Coast ir East Coast. Žemėlapiai yra pirmame puslapyje. Įdomu, kodėl panašaus tankumo regionuose Europoje ir Azijoje HSR yra puikus transportas, o JAV kažkodėl bus kitaip?Dilema amerikiečiui $20 ar $200.Parašė xxl;Labiausiai apkrautas geležinkelio maršrutas yra Vašingtonas - Niujorkas, kur pigiausias bilietas 76 doleriai į vieną pusę, tuo tarpu neaiškios kilmės firmelės dideliais autobusais nuveža už 20 dolerių į vieną pusę. Bilietų kainos tarp NYC ir WAS: "lėtasis" tradicinis "Northeast Regional" veža už 76 dolerius, o jau greitojo "Acela Express" kaina nuo 152 dolerių į vieną pusę.
Comment
-
O tau nėra skirtumo tarp 20Lt ir 200Lt? Nes proporcijos manau daugiau mažiau atitinka.Parašė andyour Rodyti pranešimąDilema amerikiečiui $20 ar $200.
Comment
-
Bet užtat autobusas važiuoja ilgiau.
Jei lyginsime vien tik kainas, tai, pavyzdžiui, visiškai nelogiška, kad į Varšuvą skraido lėktuvai. Juk bilietas kainuoja virš 400 Lt, kai autobusu galima nuvažiuoti už maždaug 50 Lt... Gi daugelyje V. Europos šalių traukinys pagal kainą yra tarp lėktuvo ir autobuso, t.y. brangesni už autobusus. Čia tik mūsuose kažkodėl visi mano, kad traukiniai privalo būti pigesni nei autobusai...
Comment
Comment